koolla väliä?

14v:/

Onko väliä jos pojalla on 10 senttiä stondiksessa? Mikä en teidän mielestä normi pituus

27

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggbbfdr

Ei sillä väliä ole, mutta isompi on aina parempi.

• rillatiralla

15 cm pitkä ja 5 cm paksu vähintään pitää olla, että voin nauttia seksistä. Valitettavasti pienempi ei tuota minulle nautintoa :-\

• grafitacer

"Ei sillä koolla ole väliä vaan sillä miten sitä vehjettä käyttää."

Tuo on normi kommentti tytöltä kyseessä olevaan kysymykseen.

• pyhä sylvi

Ei muuten pidä paikkansa että isompi on parempi. Iso vehje saattaa tehdä yhdynnästä kivuliasta naisen elimille.

• kevättä rinnoissa

Normaali pituus on 12 - 17 cm ja paksuus 3,5 - 5,0 cm. Tottakai isompi näyttää aina paremmalta ja saattaa kiihottaa enemmän jo ulkonäkönsä takia. Mutta kun kikkelille ei voi tehdä mitään muuta paitsi poistaa esinahan niin minkäs sille voi.

• Carla C

Komppaan

• kevättä rinnoissa
        Carla C kirjoitti:

Komppaan

Eikä erektiossa olevien kikkeleiden koossa yleensä ole niin valtavia kokoeroja kuin vaikka naisten rinnoissa, ajattelepa esim. joku 60A -- 95K (ensimmäinen on puolikkaan tennispallon kokoinen ja jälkimmäinen on kokonaisen koripallon kokoinen). Onhan 10 cm pienehkö, ei sitä voi kiistää, mutta sillä sun pitää tulla toimeen. Semmoisen neuvon annan että yritä pysyä hoikkana. Älä lihota itseäsi.

• jesseboyjp

kyllä toi 10cm on ihan jees, itellä vielä 8cm kun stondaa, ja löysänä 4cm. ikää 12.

• koolla on väliä

Peniksen koolla on tietysti väliä. Liian pieni on negatiivista kuten myös liian suuri. Naisen vaginoissa on myös eroa. Osissa on parempi puristus ja osissa huonompi. Tärkeintä kuitenkin sinulle on tietystikin se, että saat sen stondiksessa olevan kalusi naisen reiän sisään. Tästä johtuen kannattaa opetella miten iskeä nainen päivisin kun oot vielä alaikäinen http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html

Ja penistä pystyy myös harjoittelemaan eli voit tehdä kegel harjoituksia, jotka pidentää penistä. Ilmanen harjoitus, jota voit treenata kotona. Samoin kuin lantionpohjan lihaksien treenaus.

Mutta tärkeää on myös opetella hyvä tekniikka naisen sormetukseen sekä tietysti miten tyydyttää naisen vaginaa, jotta hän saa orgasmin suusi avulla. Mutta kuten sanottu lue tota Pleieri blogia jatkuvasti.

Tee myös ulkonäöstäsi optimaalinen. Treenaa vartaloasi ja hommaa itellesi sikspäkki http://pleieri.blogspot.com/2013/05/sikspakki.html ton treenin avulla.

Sit yritä pukeutua tyylikkäästi. Kyllä se siitä tsemppiä!

• tulimieleen...

Tulivaan mieleen että tiedätkö mitään kegel liikkeitä?

• koolla on väliä
        tulimieleen... kirjoitti:

Tulivaan mieleen että tiedätkö mitään kegel liikkeitä?

Saattaa tuol blogissaki olla mut en oo varma.

Sama lihas kun lopetat virtsaamisen. Eli kun oot kusella ni pysäytät kusemisen. Tämä on se lihas, jota treenaat.

Jännitä kyseinen liha 2 sekunnin ajaksi ja rentouta. Tee toistoja 200kpl 3x viikossa. Jos kullis on kovana niin penikses liikkuu ylös ja alas. Auttaa ainakin orgasmien hallinnassa ja sit laukee kovemmin. Noi on kegel harjotuksii. Sit voit jännitystä pitää useamman sekunnin tai sit lyhyitä toistoja useampia.

• joops.
        koolla on väliä kirjoitti:

Saattaa tuol blogissaki olla mut en oo varma.

Sama lihas kun lopetat virtsaamisen. Eli kun oot kusella ni pysäytät kusemisen. Tämä on se lihas, jota treenaat.

Jännitä kyseinen liha 2 sekunnin ajaksi ja rentouta. Tee toistoja 200kpl 3x viikossa. Jos kullis on kovana niin penikses liikkuu ylös ja alas. Auttaa ainakin orgasmien hallinnassa ja sit laukee kovemmin. Noi on kegel harjotuksii. Sit voit jännitystä pitää useamman sekunnin tai sit lyhyitä toistoja useampia.

Kiitos neuvoista

• koolla on väliä
        joops. kirjoitti:

Kiitos neuvoista

no problem ;)

• gligga

Ei ole, ainakaan mulle. Mieluummin pieni kuin tosi iso , sillä iso voi aiheuttaa kipua... Toi 10 cm on ihan okei. normipituus (stondiksessa) on siinä 9 sentistä ylöspäin.

• koolla on väliä

Entä jos penis olisi erektiossa 3cm eikö silläkään olisi väliä? Liian pieni on negatiivista kuten myös liian suuri. Ymmärrätkö? Myös naisissa on eroja. Joillekin 17cm on liian pieni. Kun taas osille 17cm on liian iso. Mutta sama se lue noi Pleieri blogin tekstit ja löydät naisen, jolle omasi kelpaa.

• dr no

suomalaisten miesten penisten keskimääräinen pituus on 13 cm.

• loloololoolololol

oon 15v ja mulla on 25cm stondiksessa saatana.

• sellanen vitun jonne

sama mut oon 14 ;DD

• Tyttö 99

Luulen et ainakin "ekal kerral" pieni on parempi, sattuu vähemmän.

• 14 vuodias

Itellä 16cm..

• mies2424

oivoi kyllä se varmaan kasvaa, kun murrosikä alkaa =)

• 34243434

PAKSUUS ratkaisee, ei se pituus. Mihin luulette että se 25 senttinen mulkku menee kun pillu on puolet sen syvyydestä? Paksu 10cm tuntuu VARMASTI paremmalta kuin 20cm ja ohut.

• gfgtggtt

Entä paksu 20 cm?

• 13v

Mul 12cm kovana

• jep masterpice

itsellä 16.5 cm kalu ja ympärysmitta jotain 12-13 luokkaa. Iha jees.

• mävaa:)

uijjuih!;) iso tai pieni kuha jätkä on hyvän näköne!;) :D

• Somaul

Juoksu pillu FTW!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe