Tukiaisten koira parat, miten saavat pitää ne???????

Chanel4

Tehkööt nuo päihdeongelmaiset naiset itselleen mitä vain, mutta koirat säälittää aivan valtavasti!!!. Eläinrakkaana ja kotieläimen omistavana tuntuu, ettei pysty edes ajattelemaan, miten huonoissa oloissa nuo koirat elämäänsä viettävät. Olen myös menettänyt uskoni meidän eläinsuojeluyhdistykseen täysin. Muissa länsimaissa näillä näytöillä olisi ryhdytty jo kattaviin toimenpiteisiin. Meillä tämä koirarääkkäys on nähtävästi täysin sallittua ja siihen ei puututa. Yksikään eläin ei viihdy tuollaisissa metelipaikoissa, yhdenkään vastuullisen ravintoloitsijan ei tulisi katsoa sivusta koirien tuomista meteliin, koirat pelkäävät humalaisia ja inhoavat alkoholin tuoksua. Koirat tarvitsevat ulkoiluttamista, lenkkejä, leikkejä ja virikkeitä. Nuo ihmiset pitävät koiria asusteina, kuten laukkuja tai huiveja. Mikä ihme on vikana meillä, että tuo kaikki meillä on täysin sallittua ja eläinsuojelu ei tartu toimeen? Tämä on täysin järkyttävää!

55

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan ei välitä!

      Samaa olen sivusta katsonut. Eläinsuojelumme on täysin toimeton ja sallii tuon kaiken hiljaisesti. Koiria riepotellaan juoppoporukoissa, ei hoideta ja lienee aliravittuja. Nuo desibelit keikoilla lienee myrkkyä koirille. Olisiko aika vaihtaa vastuullisemmat henkilöt eläinsuojelun joukkoihin. Kansa on noihin menettänyt jo luottamuksen. Sallivat nähtävästi, mitä vain. Onko leipäännytty???????????????

      • Kohtaloprka

        Noilla koirilla on karmea kohtalo. Tuo päättyy vain huonosti.


      • Eläimistä viis....
        Kohtaloprka kirjoitti:

        Noilla koirilla on karmea kohtalo. Tuo päättyy vain huonosti.

        Meidän eläinrääkkäysyhdistys pyyhkii vain kissalla pöydän ja antaa hiljaisen luvan kohdella eläimiä miten vain. Väärät ihmiset, totta, väärässä paikassa vastuussa. Luotto mennyt.


      • Jyrkkä torjunta

        Kuusankoski 22.2.2013: "VIT-TU! KOIRAN PAIKKA EI OLE BAARISSA, S**TANA!!!"

        Ilmaisu voi olla hieman karkea, mutta vain suorasanainen ja jyrkkä torjunta tepsii Tukiaisten paatuneisiin sisaruksiin. Videolla kuultava suorasanainen huutaja ansaitsisi ansiomerkin tuodessaan esille sen, mitä ilmeisesti lähes jokainen suomalainen ajattelee. Tällä videolla hän aloittaa urhean torjuntataistelun 40 sekunnin paikkeilla; jatketaan me muut hänen viitoittamallaan tiellä:

        http://www.youtube.com/watch?v=I6558GGXBjU


    • Eivät edes tajua

      Narsistisilta juopoilta pitäisi kieltää kokonaan eläinten pito.

      • Karvaturkki

        Byrokratian taakse meidän eläinsuojelumme piiloutuu, eläimistä viis. Puuttuu aate ja oikea asenne suojeluun meidän eläinsuojelulta.


      • et sillee.....
        Karvaturkki kirjoitti:

        Byrokratian taakse meidän eläinsuojelumme piiloutuu, eläimistä viis. Puuttuu aate ja oikea asenne suojeluun meidän eläinsuojelulta.

        Eihän nuo turvokkeet osaa hoitaa edes itseään saati sitten muita. Itsekin ovat rapakunnossa ja aika menee päihteiden hankintaan. Koti täynnä kakkaa ja pissaa, kasvualusta kaikille bakteereille ja meillä nähtävästi sallittua joo.


      • vastuu puuttuu
        et sillee..... kirjoitti:

        Eihän nuo turvokkeet osaa hoitaa edes itseään saati sitten muita. Itsekin ovat rapakunnossa ja aika menee päihteiden hankintaan. Koti täynnä kakkaa ja pissaa, kasvualusta kaikille bakteereille ja meillä nähtävästi sallittua joo.

        Ei olisi noilla koirilla enää asiat noin ,jos Tule apuun Anjan tyyppisiä olisi eläinsuojelussa. Ei vaan ole enää ketään sinnepäinkään:-(


      • Ehkä joskus uusi,
        vastuu puuttuu kirjoitti:

        Ei olisi noilla koirilla enää asiat noin ,jos Tule apuun Anjan tyyppisiä olisi eläinsuojelussa. Ei vaan ole enää ketään sinnepäinkään:-(

        Anja Eerikäistä on ollut ikävä pitkään, häntä viranomaisetkin kuunteli, otti tosissaan eläinten hädän ja auttoi niitä.


      • Satiaistentarhaajat

        Satiaiset, nuo ainoat sallitut lemmikit Johannalle ja Julialle. Niiden ylläpidosta heillä on taatusti pitkä kokemus.


    • Parempi tehdä jotain

      Onko kukaan edes ilmoittanut eläinsuojeluun? Menisivät porukalla seuraavalle Tuksujen keikalle. Ilmoittaisivat asiallisesti, että valvovat sitä, että koirat eivät joudu olemaan melussa ja että niillä on siellä muutenkin asialliset oltavat.

    • Pettynyt pitkään

      Eläinsuojelujärjestöt toimii pääosin vapaehtoisilla, mutta läänin- ja kunnaneläinlääkärit ovat virkansa puolesta vastuussa eläinten hyvinvoinnista. Valitukset kannattaa jatkossa näihin paikkoihin tehdä, mutta mitä täältä olen lukenut, niin näihin virallisiin tahoihinkin on tehty ilmoitus, samoin kun poliisille.

      Se on kuitenkin äärettömän surullista, kun tämä eläinrääkkäys sallitaan, vaikka on suoraa näyttöä eläinrääkkäyksestä ja lain mukaan olisi mahdollisuus puuttua tuohon, mutta ei.

      Kenellekkään en tule suosittelemaan näitä ravintoloita ketkä sallii tämän toiminnan ja olisi hyvä jos puskaradio ja boikotti näitä ravintoloita estäisi sallimasta tuota.

      • Valta puuttuu

        Kyllä näitä ilmotuksia on tehty, mutta tuo kaikki vain meillä sallitaan ja kukaan ei puutu. Ongelma juuri tuo ylläkirjoitettu, että suojelutoiminta pyörii vapaaehtoisten ympärillä, joilla ei ole auktoriteettia mihinkään tai edes asian hoitamisen alullepanemiseen.


      • Käsien pyörittelyä

        Helsingissä toimii eläinsuojelueläinlääkäri, jolle ko. ilmoitukset tulee tehdä.

        Ihmettelen suuresti HeSy:n toimintaa. Vaikka he ovat järjestö ja heillä ei ole valtuuksia toimia ottamalla mm. eläimet väkipakolla haltuunsa, niin he voisivat olla yhteydessä eläinsuojelueläinlääkäriin ja toimittaa Tukiaisten koirista tulleet ilmoitukset virkamiehille ja pyytää heitä puuttumaan koirien huonoon kohteluun. Hehän ovat saaneet ilmoituksia Tukiaisten koirista vaikka miten paljon, mutta mitään muuta he eivät ole tehneet, kuin pahoitelleet koirien kohtaloa. Miksi HeSy ei toimi yhteistyössä eläinsuojelueläinlääkärin kanssa?

        Mitä "virkaa" on tollasella yhdistyksellä, mikä vaan pyörittelee käsiään? Onko se vaan rahanansaitsemiskeino ja jonkun henkilön työllistämistä. Kaikenlaisia avustuksia ja rahankeräystä voi järjestää, että saa taas vakkareille palkat maksuun. Viis koirista, kunhan vaan palkka juoksee.

        Tällainen mielikuva minulle on tullut HeSy:stä.


      • Amatöörit asialla!
        Valta puuttuu kirjoitti:

        Kyllä näitä ilmotuksia on tehty, mutta tuo kaikki vain meillä sallitaan ja kukaan ei puutu. Ongelma juuri tuo ylläkirjoitettu, että suojelutoiminta pyörii vapaaehtoisten ympärillä, joilla ei ole auktoriteettia mihinkään tai edes asian hoitamisen alullepanemiseen.

        Jos jotain positiivista noista Tukiaisten juoppoörvellyksistä on seurannut, niin olemme avanneet silmämme meidän eläinsuojelun huonoon hoitoon. Sallivat kaiken tuon näytöistä, adresseista ym. huolimatta. Eivät aja eläinten etuja laisinkaan ja en enää mistään kaltoinkohtelusta heille ilmoita, kun ei nähtävästi kiinnosta.


      • Chanel4
        Käsien pyörittelyä kirjoitti:

        Helsingissä toimii eläinsuojelueläinlääkäri, jolle ko. ilmoitukset tulee tehdä.

        Ihmettelen suuresti HeSy:n toimintaa. Vaikka he ovat järjestö ja heillä ei ole valtuuksia toimia ottamalla mm. eläimet väkipakolla haltuunsa, niin he voisivat olla yhteydessä eläinsuojelueläinlääkäriin ja toimittaa Tukiaisten koirista tulleet ilmoitukset virkamiehille ja pyytää heitä puuttumaan koirien huonoon kohteluun. Hehän ovat saaneet ilmoituksia Tukiaisten koirista vaikka miten paljon, mutta mitään muuta he eivät ole tehneet, kuin pahoitelleet koirien kohtaloa. Miksi HeSy ei toimi yhteistyössä eläinsuojelueläinlääkärin kanssa?

        Mitä "virkaa" on tollasella yhdistyksellä, mikä vaan pyörittelee käsiään? Onko se vaan rahanansaitsemiskeino ja jonkun henkilön työllistämistä. Kaikenlaisia avustuksia ja rahankeräystä voi järjestää, että saa taas vakkareille palkat maksuun. Viis koirista, kunhan vaan palkka juoksee.

        Tällainen mielikuva minulle on tullut HeSy:stä.

        Kuin myös nimimerkille "Käsien pyörittelyä ". Samaa olen miettinyt.


      • Chanel4

        Hyvä kommentti ja asiallinen "Pettynyt pitkään". Kunhan lopultakin jotain noiden rassukoiden eteen vaan tehtäisiin.


      • Epätietoinen kyselee
        Chanel4 kirjoitti:

        Hyvä kommentti ja asiallinen "Pettynyt pitkään". Kunhan lopultakin jotain noiden rassukoiden eteen vaan tehtäisiin.

        montako koiraa niillä nyt on rääkkäyksessä? Bonzo ja Esmeralda on aina mukana ja näyttävät surullisilta:( Viljon puhutaan hävinneen kuin tuhka tuuleen ja onko joku Hilmakin? Onko vielä muita ja missä Hilma aina on , kun sitä ei kannella omassa LV kassissa vai onko sillä väärä nimi kassin arvoon, joten säilytetään kaapissa muiden asusteiden kanssa?


      • Itsehän tytöt puhuu
        Epätietoinen kyselee kirjoitti:

        montako koiraa niillä nyt on rääkkäyksessä? Bonzo ja Esmeralda on aina mukana ja näyttävät surullisilta:( Viljon puhutaan hävinneen kuin tuhka tuuleen ja onko joku Hilmakin? Onko vielä muita ja missä Hilma aina on , kun sitä ei kannella omassa LV kassissa vai onko sillä väärä nimi kassin arvoon, joten säilytetään kaapissa muiden asusteiden kanssa?

        Hilma on kuulemanmukaan tiineenä eli moneymaker pitää saada päihteiden ylläpitoon...Hilman penturahat menee kurkusta alas vaiko raikkaan ilman mukana hengitettäessä nenästä, vaiko pillerinpyöritykseen...


      • Koirien riepottelua
        Epätietoinen kyselee kirjoitti:

        montako koiraa niillä nyt on rääkkäyksessä? Bonzo ja Esmeralda on aina mukana ja näyttävät surullisilta:( Viljon puhutaan hävinneen kuin tuhka tuuleen ja onko joku Hilmakin? Onko vielä muita ja missä Hilma aina on , kun sitä ei kannella omassa LV kassissa vai onko sillä väärä nimi kassin arvoon, joten säilytetään kaapissa muiden asusteiden kanssa?

        Nassua ei juuri julkisuudessa enää näe, mutta se pieni raukka kai lienee vielä hengissä. Tässä video Nassuparasta, jossa se on 3kk.

        http://www.youtube.com/watch?v=9oCn5muyFjE


      • Ei kande uskoa
        Itsehän tytöt puhuu kirjoitti:

        Hilma on kuulemanmukaan tiineenä eli moneymaker pitää saada päihteiden ylläpitoon...Hilman penturahat menee kurkusta alas vaiko raikkaan ilman mukana hengitettäessä nenästä, vaiko pillerinpyöritykseen...

        Onkohan Nassua ja Hilmaa enää edes Tukiaisella? Vahvasti epäilen, että ei ole, koska Johanna ei ole hehkuttanut ja laittanut kuvia levityksiin noista koirista enää pitkään aikaan. Hilmahan voi olla tiineenä vaikka uudessa; mielikuvitus.... taivaan.... kodissaan, tai sitten ....... näin:

        Kaikki tietävät, että Johanna valehtelee sen minkä kerkiää. Johanna laittoi ilmoituksen Vapun tienoilla naamakirjaan, että Hilma on tiineenä ja pentuja voi jo varata ennakkoon. Olisiko kuitenkin niin, että Johanna jossain vaiheessa kertoo halukkaille ennakko-/varausmaksun maksaneille, että Hilman tiineys keskeytyi ja ennakkomaksuja ei palauteta. Sehän voi ottaa ennakkomaksun vaikka sadalta halukkaalta. Eihän nuo halukkaat tunne toisiaan, joten kiinnijäämisen vaara on pieni. Aina noita höynäytettäviä ja yksinkertaisia ihmisiä riittä huijattavaksi. Ja Johanna siinä huijauksessa on mestarien mestari. Johanna ei häpeä mitään ja on täysin häikäilemätön ja rahan ahne eukko. Sille ei mikään ole pyhää.

        Eikös Johanna käyttänyt tuota oljenkortta, kun kertoi, että on ite tiineenä ja sitten se menikin kesken? Saihan se kivasti näkyvyyttä ja siten killinkejä kassan pohjalle tuollakin pelleilyllä.


      • koiruksia
        Ei kande uskoa kirjoitti:

        Onkohan Nassua ja Hilmaa enää edes Tukiaisella? Vahvasti epäilen, että ei ole, koska Johanna ei ole hehkuttanut ja laittanut kuvia levityksiin noista koirista enää pitkään aikaan. Hilmahan voi olla tiineenä vaikka uudessa; mielikuvitus.... taivaan.... kodissaan, tai sitten ....... näin:

        Kaikki tietävät, että Johanna valehtelee sen minkä kerkiää. Johanna laittoi ilmoituksen Vapun tienoilla naamakirjaan, että Hilma on tiineenä ja pentuja voi jo varata ennakkoon. Olisiko kuitenkin niin, että Johanna jossain vaiheessa kertoo halukkaille ennakko-/varausmaksun maksaneille, että Hilman tiineys keskeytyi ja ennakkomaksuja ei palauteta. Sehän voi ottaa ennakkomaksun vaikka sadalta halukkaalta. Eihän nuo halukkaat tunne toisiaan, joten kiinnijäämisen vaara on pieni. Aina noita höynäytettäviä ja yksinkertaisia ihmisiä riittä huijattavaksi. Ja Johanna siinä huijauksessa on mestarien mestari. Johanna ei häpeä mitään ja on täysin häikäilemätön ja rahan ahne eukko. Sille ei mikään ole pyhää.

        Eikös Johanna käyttänyt tuota oljenkortta, kun kertoi, että on ite tiineenä ja sitten se menikin kesken? Saihan se kivasti näkyvyyttä ja siten killinkejä kassan pohjalle tuollakin pelleilyllä.

        Mielestäni Nassu ja Hilma näkyvät siinä Kaarinan "keikalta" otetussa videossa, jossa Bonzo-ressukkakin pyörii ihmisten jaloissa.
        Nassu ja Hilma ovat jonkun nuoren naisen sylissä (ja näkyvät vain hetken).


      • Viljon muistolle
        koiruksia kirjoitti:

        Mielestäni Nassu ja Hilma näkyvät siinä Kaarinan "keikalta" otetussa videossa, jossa Bonzo-ressukkakin pyörii ihmisten jaloissa.
        Nassu ja Hilma ovat jonkun nuoren naisen sylissä (ja näkyvät vain hetken).

        Jossakin mainittiin, että jatkopaikassa 4 buudelia pissasi ja kakki lattioille.


      • Näätänum336
        Koirien riepottelua kirjoitti:

        Nassua ei juuri julkisuudessa enää näe, mutta se pieni raukka kai lienee vielä hengissä. Tässä video Nassuparasta, jossa se on 3kk.

        http://www.youtube.com/watch?v=9oCn5muyFjE

        Kuvitelkaa mitä tapahtuu kun 3 kk, kehittyvä pentu tipahtaa humalaisen riekkuvan ihmisen sylistä. Luut siinä menee, vakavia seurauksia koiralle seuraa ja loppu elämänsä kärsii. Tämän vuoksi en ikinä IKINÄ anna humalaisten käsitellä koiran pentujani, en edes aikuisia koiria. Tämän vuoksi koiria EI VIEDÄ baariin ja keikoille missä humalaiset kaatuilee. Tuksulle ei pitäisi antaa edes kärpästä hoidettavaksi, saati pieniä koiria.


    • Koirien kuritus

      Johanna Tukiaisen sisko Jasmin kirjoitti mm. näin koirien kohtelusta:

      "Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viina pullo 6 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa joka ei edes TIEDÄ mitä se on tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne AINII ei saa unohtaa pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän lisää."

      http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/tukiaiset-ilmiriidassa-jasmine-tylyttaa-isosiskoaan-rankalla-kadella/attachment/tukiainen_facebook1/

      • Chanel4

        Avaan hieman meidän kotiverhoa teille eli meillä on kotona vitivalkoinen, pitkäkarvainen ja täysin ikänsä umpikuuro ollut kissa. Se täyttää nyt marraskuussa jo 20-vuotta. Ollut minun kissani jo yli puolet elämästäni pitkästi. Sitä on pidetty aina mukana kaikkialla myös matkoilla ja valjaissa aina ulkona. Se nauttii siitä, mutta aina on joku tuttu läsnä, jotta on kisulla turvallinen olo.

        Nukkuessa sitä ei häiritä, kun säikähtää kosketusta näkemättä kuka tulee. Säikäyttämistä vältetään, jotta ei sydän rasitu. Tämä meidän umpikuuro on kova kisu keskustelemaan, vaikka kuuro onkin ja vielä näinkin vanhana tosi utelias kaikelle.

        Hidastunut on jo liikkeissään, se on sallittavaa. On rakastettu ja mukana meillä ihan kaikessa elämässä. Ja jos johonkin tilaisuuteen ei oteta mukaan, niin se on hänen parhaakseen. Näytöskisu ei ole vaan perheenjäsen. Kisulle ja vanhukselle annetaan myös aina tarvittaessa oma rauha.


      • Eläinlääkäri
        Chanel4 kirjoitti:

        Avaan hieman meidän kotiverhoa teille eli meillä on kotona vitivalkoinen, pitkäkarvainen ja täysin ikänsä umpikuuro ollut kissa. Se täyttää nyt marraskuussa jo 20-vuotta. Ollut minun kissani jo yli puolet elämästäni pitkästi. Sitä on pidetty aina mukana kaikkialla myös matkoilla ja valjaissa aina ulkona. Se nauttii siitä, mutta aina on joku tuttu läsnä, jotta on kisulla turvallinen olo.

        Nukkuessa sitä ei häiritä, kun säikähtää kosketusta näkemättä kuka tulee. Säikäyttämistä vältetään, jotta ei sydän rasitu. Tämä meidän umpikuuro on kova kisu keskustelemaan, vaikka kuuro onkin ja vielä näinkin vanhana tosi utelias kaikelle.

        Hidastunut on jo liikkeissään, se on sallittavaa. On rakastettu ja mukana meillä ihan kaikessa elämässä. Ja jos johonkin tilaisuuteen ei oteta mukaan, niin se on hänen parhaakseen. Näytöskisu ei ole vaan perheenjäsen. Kisulle ja vanhukselle annetaan myös aina tarvittaessa oma rauha.

        Tuo on Chanel 4 juuri oikea tapa. Kun kotielämä on kunnossa niin eläin elää siinä muiden mukana. Siitä se eläinkin nauttii, olla osana muita ja elää arkea. Totta rutiinit ovat tärkeitä. Vajaa-aistisen eläimen kanssa voi hyvin elää, jos pentuna saa niihin hyvän kasvatuksellisen kontaktin ja luottamuksen. Näin on teillä nähtävästi käynyt, koska aistvajaava on usein riipuvainen omistajastaan ja luottaa kuin hullu puuroon, jos hyvin hoidetaan. Ihana lukea näitä, että eläimet otetaan mukaan elämään, ne nauttii siitä. Ja Chanel 4, olipa hienoa, että tämä kuurokissa sattui juuri teille. Olette antaneet sille pitkän, rikkaan elämän huomoiden vajaavuuden.


    • Sydän särkyy

      Meillä on ihana koira, jota kohdellaan rakkaana perheenjäsenenä. Tälläkin hetkellä se makoilee jaloissani tyytyväisesti kuorsaten aamupalan jälkeen ja kohta lähdetään lenkille. Koiramme ei tarvitse koskaan pelätä humalaisia eikä sen tarvitse kuunnella humalaisten rähinöintiä. Se saa elää tasapainoista ja mukavaa koiranelämää kotona ja mukanamme matkoilla.

      Tukiaisten koirien kohtalo saa sydämeni särkymään. Tuksun pikkusisko on kertonut aiemminkin, että Johanna kurittaa koiriaan kännipäissään ja Julia huutaa mopsilleen kuin hullu.

      • Chanel4

        Juuri näin "Sydän särkyy". Olet oikeassa ja jokainen lemmikki tarvitsee oman huolehtimisen ulkoiluun, säännölliset ruoka-ajat, huomion ja rauhallisen levon.

        Tuksun koirat ei näitä saa. Nämä koirat ovat ihan varmasti kiintyneet Johannaan ja Juliaan, se on varmaa. Mutta tuolla hoidolla eivät elä hyvin ja sitähän tässä infotaan, että koirien ei tarvitse elää juoppojen kanssa ym.

        Voi kunpa meillä olisi ammattimainen eläinsuojelu.


      • missä esmeralda
        Chanel4 kirjoitti:

        Juuri näin "Sydän särkyy". Olet oikeassa ja jokainen lemmikki tarvitsee oman huolehtimisen ulkoiluun, säännölliset ruoka-ajat, huomion ja rauhallisen levon.

        Tuksun koirat ei näitä saa. Nämä koirat ovat ihan varmasti kiintyneet Johannaan ja Juliaan, se on varmaa. Mutta tuolla hoidolla eivät elä hyvin ja sitähän tässä infotaan, että koirien ei tarvitse elää juoppojen kanssa ym.

        Voi kunpa meillä olisi ammattimainen eläinsuojelu.

        Niitä koiria ei juurikaan Chanel4 ulkona näy. Naapurissa asuva:(


      • tätä ei tarvii kattoo
        missä esmeralda kirjoitti:

        Niitä koiria ei juurikaan Chanel4 ulkona näy. Naapurissa asuva:(

        Kun meidän eläinsuojeluyhdistys ei kerran tee mitään niin maksammehan EU-tukea. Jotenkas pojat ja tytöt, sinne sitten ilmoitus. Ne eivät katso noin pitkään ja saadaan pölyt pöllyään meidänkin eläinsuojelun henkilöissä ja ennenkaikkea Jossun koirat turvaan. Näyttöä on vaikka hevoset söisi, mutta meidän eläinsuojelu hyväksyy tuon ja kääntää selkänsä. Kaikki nyt vastuuseen Tunkit ja eläinsuojelu!


      • Eläinsuojelu vastuuseen!
        tätä ei tarvii kattoo kirjoitti:

        Kun meidän eläinsuojeluyhdistys ei kerran tee mitään niin maksammehan EU-tukea. Jotenkas pojat ja tytöt, sinne sitten ilmoitus. Ne eivät katso noin pitkään ja saadaan pölyt pöllyään meidänkin eläinsuojelun henkilöissä ja ennenkaikkea Jossun koirat turvaan. Näyttöä on vaikka hevoset söisi, mutta meidän eläinsuojelu hyväksyy tuon ja kääntää selkänsä. Kaikki nyt vastuuseen Tunkit ja eläinsuojelu!

        Juuri yritin soittaa eläinsuojeluun ja kiinni ovat kello 15:sta lauantaisin Helsingissä. Poliisille voi ilmoittaa. Tosin meidän eläinsuojelu ei asiaan puutu vaan lienee se ilmoitus Brysseliin tai Luxemburgiin suoraan järkevämpi näyttöineen. Saa kaksi kärpästä samalla eli Tuksun koirat suojaan ja meidän eläinsuojelulle rankkua asioiden heitteellejätöstä.


    • 16+4
      • Pafiaani4

        Hyi olokohon! Vastenmielistä katsottavaa...heikkohermoiset eläkee avatko.


    • metallimuija

      Niin ja penska tuosta olisi vielä puuttunut! Eikös Tuksu tuossa taannoin hehkuttanut vauvakuumetta?
      Sinulla Chanel14 on asiallisia kirjoituksia juurikin tuosta Tukiaisten harjoittamasta eläinrääkkäyksestä!Minulla on ollut koiria ja kissoja ja kotieläimiä on parhaillaankinOlen raivoissani Tuksulle siitä miten se kohtelee huonosti kotieläimiään. Kaarinan Lahnabileet olivat kaiken huippu!
      Vastustan väkivaltaa, mutta kun katson videoita Tuksusta ja hänen koiraparoistaan niin kädet menevät nyrkkiin.Jos en joutuisi oikeudelliseen edesvastuuseen niin vetäisin turpiin.
      Koirat tarvitsevat säännöllisyyttä, rauhaa ja kaikkea mitä Chanel14 aloituksessaan luetteli.
      Eläimet inhoavat juoppoja, koska pelkäävät arvaamatonta käytöstä
      Jos olisin ollut Kuusankosken keikalla olisin yhtynyt huutokuoroon, että koiran paikka ei ole kapakassa S....aatana!
      Kumma, että moinen ämmä saa olla Suomessa kuin elopellossa?Näköjään mitkään säännöt eivät koske madamea!

      • Chanel4

        Kiitos Metallimuija! Yhdyn täysin mielipiteisiisi ja NIIN ymärrän kiukkusi. Koiraparat!!!


    • Napsurintintin
      • Näätänum336

        Valitettavasti tiedän montakin ihmistä jotka ei pysty huolettimaan muutamasta lemmikistään ja eläinlääkärin ehdotus niille on ollut lopetus. Toisaalta, kai se on parempi vaihtoehto, jos ei kotia huonosti kohdellulle ja koulutetulle likaiselle lemmikille löydy, koska maailmassa on liian vähän ihmisiä jotka haluavat tällaisen.... :( Moni omistaja väittää rakastavansa lemmikkiään kun eläin kylpee vain paskassa ja tärisee stressistä joka vaiheessa ja välttelee omistajaansa kun pelkää sen kaatuvan päälleen....


    • Näätänum336
      • Chanel4

        Hyviä kommentteja Näätänum336!!!


      • 4+8

        "Iskusta" ei ole mitään muuta näyttöä kuin Tuksun keksimä väite. Ette kai te usko muutakaan mitä hän kirjoittaa? Ei hän niin tyhmä ole etteikö olisi osannut keksiä, että kun kirjoittaa tuollaista niin ihmiset eivät oikeasti lähetä viranomaisia tarkastuskäynnille.

        Mutta minä alan silti kallistua siihen suuntaan, että koirat on vietävä häneltä laittomin keinoin.


      • Kakkaahan se oli

        Kommenteistahan selviää, että mitään tarkastusta ei edes ollut tehty!


      • Sutttura vaan

        Tuosta vaan Tuksujen sana. En usko senttiäkään. Siellä ei ole vielä käynyt oikeaa el.valvojaa. Mutta nyt pitäisi käydä!


    • voi harmi!!!!

      Onkohan koirat saaneet kunnon ruokaa milloin viimeksi?

    • Kristilliset rumat

      Satiaiset: nuo ainoat sallitut lemmikit kahdelle Tukiaisen sekakäyttäjälumpulle.

    • Ulkohuussi TRE

      Jollashovissa asiat on ymmärretty niin, että ihmiset tekevät tarpeensa ulos, koirat sisälle. Tässä Tuksu kyykistää Tampereen rautatieaseman laiturilla 1.10.2012:

      http://forums.kaulaparta.com/media/26174/559373_4050629058855_1228470923_n.jpg

      • Rontti-kissa

        Juu ja ex-mies syö koiran ruoat, voi elämän kevät sentään...


      • Mualimanloppu
        Rontti-kissa kirjoitti:

        Juu ja ex-mies syö koiran ruoat, voi elämän kevät sentään...

        Jollashovin maailmanlopun meininkiä...


      • Mitä teit Viljolle?
        Rontti-kissa kirjoitti:

        Juu ja ex-mies syö koiran ruoat, voi elämän kevät sentään...

        Ja vieläkin pahempaa paljastuu...


    • animaalit

      Helsingin kaupungilla on oma eläinsuojelueläinlääkäri, joka tekee tarvittavat eläinsuojelutarkastukset ja neuvoo tarvittaessa eläinsuojelukysymyksissä. Eläinsuojelueläinlääkäri on parhaiten tavattavissa puhelinnumerosta puh. (09) 310 31531 ma, ke - pe 9 - 11, ti 12 - 14.

      Eläinsuojelulain toteutumista Helsingissä valvoo myös poliisi.

      Ilmoituksia näihin, ei Hesyyn!

    • 7päivää

      Minä luulen et juuri tätä asiaa tuksu pelkää, et paljastuu kirjassa se, miten se hoitaa koiriaan. Sen paljastuksen myötä menettää koiransa. Virkavalta puuttuu, jos ei niin vihaisimmat näädät.

    • Asiaa puidaan

      Hymy-lehti kertoi 13.5.2013:

      ”Mitä tapahtui Lahnabileissä Tuksun koirille - eläinsuojeluvalvoja paikalla!

      Johanna Tukiaisen esiintymisreissu Kaarinan Lahnabileissä päättyi omituisesti.

      Nainen oli tapahtumajärjestäjä Tauski Peltosen mukaan niin kännissä, ettei häntä päästetty lavalle. Sittemmin Johanna on väittänyt hänet huumatun ja pahoinpidellyn, ja että tekijä olisi Tauski. Nyt Hymylle on tihkunut tietoa Johannan ja hänen pikkukoiriensa kohtalosta.

      Tukiainen oli lukuisten silminnäkijöiden mukaan Lahnabileissä päihtyneessä tilassa. Hänellä oli mukana useita omistamiaan pikkukoiria. Tuksua on aiemminkin moitittu siitä, että hän ottaa pienet eläinparkansa meluisiin esiintymispaikkoihin. Myös yleisö on häntä kesken esityksen ojentanut tästä.

      Nytkin Tuksun koirat olivat mukana Kaarinassa. Hymyn tietojen mukaan paikalle olisi kutsuttu Turun eläinsuojeluvalvoja. Villeimpien huhujen mukaan Tuksun koirat olisivat hävinneet tai ne olisi otettu eläinsuojelun huostaan ainakin hetkellisesti.

      Hymy ei ole lukuisista yhteydenotoista huolimatta tavoittanut Turun eläinsuojeluvalvojaa, mutta jatkamme yrityksiä.

      Se on varmaa, että paikalla on ollut episodi eläinsuojelusta.

      Hymylle on toimitettu videonauha, jossa koirajuttua puidaan.
      Julkaisemme tämän myöhemmin tänään.”

      Linkki: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/mita-tapahtui-lahnabileissa-tuksun-koirille-elainsuojeluvalvoja-paikalla

    • vuffeli
      • kolmas näätäri

        Talonmiehen jutut...hilmalle tussua. Hilma on tyttökoira, narttu. Onko mun silmissä vika, vai ymmärryksessä pimento, kun ei pahemmin naurattanut, saati huvittanut talonmiehn sepustus/ kset. Mitä mieltä muut on?


    • Julian näkemys

      Julia 17.5. illalla:

      "Kyllä, meijän koirilla ei todellakaan ole mitään hätää, päinvastoin, lellittyjä ihanuuksia kaikki ne ovat. Pidä rakas Johanna hauskaa miehesi kanssa Porvoossa, Loviisakin on upea paikka!!!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe