Huomaan: On aivan turha kinata....

tapsa2012

On aivan turha kinata ihmisen kanssa, jonka Thaimaan tiedot on joko
kaverilta tai Yle:n muut viekkaat hallintovalloilta.

Miten sardiinipurkissa olevat sardiinit voisivat tietää merestä ?
Laittakaa aina ensinmäinen kýsymys ja sana oletko ollut Thaimaassa ja
kuinka kauan ?

Niin silloin muut lukijat tietävät argumenttien arvon.
Helppoa eikö ?

Jos haluat tieto esimerkki: Missä esimekiksi on Pattaya paras Beer Bar ?
Vastaus: 20 kerran jälkeen voin suossitella Beer Gardenia ja laitan linkin:
http://www.youtube.com/watch?v=oKezeUfrL-g

Kysyjä on Thaimaassa käymätön, mutta kiinnostunut.
YLE:n muut viekkaat hallintovallat sanovat Thaimaassa olevan vaikka tyttöjä kaupan ?
Vastaus: 20 kertaa käynneenä sanoisin tyttöjen monessa baarissa olevan vuokrattavina aivan samalla tavalla, kuin Helsingissä ja muissa kaupungeissa.
Mutta vuokraajan ja vuokrattavan tulee olla yhteisymmärryksessä, jotta vuokrasopimus voi syntyä.
Baarin voi löytää, vain jos on se yhteisymmärrys.

18

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkuspecialist

      no missä on parhaat leidarit tapsa?

    • KpEtlo

      tää tapsa tietää leidarmestat.

    • Voi voi Kuinka nopeasti menee syvä talvi tällaisissa Baareissa ?
      Itselellä meni kolme kuukautta, kuin rasvattuna, siis liukkaasti .

      http://www.youtube.com/watch?v=oKezeUfrL-g&feature=player_embedded

      Kyllä Beer Gardenin tytöt oli kivoja ?
      Siihen viilentävä merituuli ja Tiikeriolut tosi-iso tuoppi 90 batia.
      Uskokaa tai älkää, mutta elämäni parhaimpia muistoja !

      Kertokaappa kävijät Beer Gardenin ilmapiiristä ?
      Kenen miellestä Pattayan Parhaimpia ?


      • huh huh

        parhaita muistoja tapsalla kun leidari oli kontissa.

        joo-o. sellanen reissu ja sellanen tapsa.


      • kuvassa livahtaja
        tapsa2012 kirjoitti:

        Katsokaa Tosi Joulua !!

        http://www.youtube.com/watch?v=YMJZxTsKoBw

        Olin Tuolla, voin lifahtaa kuvassa !!
        Joulu 2010 !!!

        Onnittelut sulle Tapsa! Olit paikalla jouluna 2010 ja voit "livahtaa kuvassa" videolla joka on kuvattu Bangkokin hulluilta yömarkkinoilta kevättalvesta 2011.

        Aikamoinen livahdus!

        Mutta nythän selvisi myös miksi sun ei tarvitse huolehtia pikkurahoista, kuten olet rahanvaihtokeskusteluissa monesti kertonut. Tottakai mies joka hallitsee aikamatkustamisen tietää myös ensi viikon lottonumerot jo hyvissä ajoin.

        Pidänkin täsä minuutin mittaisen kateellisuustauon sen johdosta, että eräille kaikki vaan onnistuu. On se niin epäreilua.


    • nolooooooo

      oot aika nolo ! tajuuks sä et noi tytöt käyttää sua hyväx ?
      sä luulet et oot joku maailmanmies mut pattaya pitkälti elää kaltaistesi kustannuksella

      kyl mäkin thaimaahan mut suomivaimo mukana ja viihdytään hyvin

      eikä pattayacityssä viitti viettää thaimaa-aikaansa

      siellähän kännäät brittien ja sakujen seurassa louseri !

    • thai4ever

      Eiköhän se hyväksikäyttö ole molemminpuolista ja pääasia, että kaikki on tyytyväisiä. Tapsa tosin ei ole Pattaylle päässyt muuta kuin kuvitelmissaan. En minäkään välttämättä vaimon kanssa viitsisi Pattayalla kauaa viipyä. Joskus niinkin ollut, mutta vähän sama kuin sokeritautisena olis karkkikaupassa. Liikaa houkutuksia...Poikamiehen paratiisi, eikä sakuissa tai briteissä mitään vikaa ole. Ihan hauskoja veikkoja. Vähän eri asia kuin ryssät.

      • Tri Koira

        Juopoille toiset juopot on hauskoja veikkoja kansalaisuuteen katsomatta.


    • pattaya 40

      Kyllähän toi video on pattayan joulu markkinoilta beach roadilta ja walking streetiltä.sen nyt näkee jokainen kuka paikan päällä ollut.

      • tapsa2012

        2010 Jouluna minä olin siellä, siis Pattayalla.
        Oli yli kuukauden reissu.

        http://www.youtube.com/watch?v=YMJZxTsKoBw

        Tällä reissulla oli pari kaveria mukanakin ja toimin vähän niin kuin oppaana.
        Joista toinen oli ensikertalainen, joka oli heti myymässä taloaan ja
        muuttamassa sinne.

        Lenneltiin myös Phukettiin ja ym.


    • pattaya 40

      joo siellähän minäkin ollut jo 15 joulua aina vähintään kuukauden reissu

    • Tepaki1

      Tapsasta presidentti!

    • yli 15v Th matkoja

      Mitähän oikeaa Thaimaan tietoa tämä Tapsa kuvittelee saavansa Pattayalta tai muista turistikeskuksista???

      Käväiseppä joku kuukausi eripuolilla Thaimaata, niin saattasipa silmäsi avautua, joskus tuntuu siltä, että oletko edes Thaimaassa käynytkään!

      Olen useamman kuukauden reissuja tehnyt monestikkin ja paljon, paljon muualla kuin turistikohteissa...

    • Reisemann

      Tapsahan osaa vain lainailla youtubesta ja muualta löydettyjä tietoja, todellista Thaimaan tuntemusta ei häneltä löydy.
      Kaikkea kyllä höpöttelee, mutta se todellinen tieto puuttuu...
      Näitä kaikenlaisia lainailujahan voi kuka vain tänne lisäillä ja kertoilla suuresta Thaimaan tuntemuksestaan.
      Sääliksi käy miespoloista.

      Toivottavasti pääsee tutustumaan oikeaan Thaimaahan, johon kymmenillä reissuillani olen, onnekkaana saanut perehtyä, usein maaseudun rauhaankin, jossa sitä aitoa Thaimaata löytää. Ei sitä turistikeskuksista löydä.

    • tämä on hauska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe