Kallis remontti!

Ei Audia, ei!

15

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quatrostagione

Helkatin hyvin oot jaksanu paneutua asiaan,varmaan suurin osa tämän palstan lukijoista ei tuosta käsitä yhtään mitään, mutta tuosta rullaviritelmästä voi jo kuvien perusteella päätellä että suunniteltu päin arsea. Ja oikeas oot ei nuita pureta merkkupurkaamon halleissa yhtään varsinkin jos on takuuauto niin et saa edes sen tarkemmin alkaa sitä aukomaan. terv. paraolympia asentaja

• Kova hinta!

Kyllä kymppitonnin remontti johonkin autoon varmasti takaa sen ettei siihen merkkiin enää eksy!

• Avenator -09

Ei voi olla totta, onko tuollainen rullahässäkkä kaikissa vag-konsernin dieseleissä?

• telm

autoilu maksaa

• Ihanan kallista !

Siksi Audi eikä mitään Toyotan ruppanaa, joka hoitaa tehtaan takaisinkutsulla asian kuntoon tehtaan piikkiin.

• Turhaa porua

Fiksut köyhät ostaa Audin uutena ja laittaa viat takuuseen.

Tyhmiltä köyhiltä loppuu taas rahat, jos tuli ostettua käytetty VAG.

Rikkaalle ihan sama.

• Niin on!!!!

Tavalliselle tallukalle tuo on kyllä sellainen juttu että tulee jalkamies.

Eipä ole minulla VAG:n tuotteita jatkossa! En selviäisi tuollaisesta paukusta, hatuttaisi katella Audia parkkiksella kun rahaa ei olisi sen kuntoon saattamiseen!

• DKW mikä DKW

Audi on huono valinta kulissien ylläpitoon. Jos ei ole oikeasti rahaa ja haluaa kateutta herättää, niin velka-bemari on parempi valinta.

• a3tfsi

Ja tuon yhden jutun perusteellako nyt pidät kaikkia Audeja täysin p--kana....? Ruiskupumpun on muuten valmistanut Bosch, jota käyttää alihankkijana aika moni muukin autotehdas. Kyseessä on omistajalle tietenkin ikävä ns. maanantaikappale, mutta ei sen perusteella kannata, eikä voikaan yleistää.

• 170,000 km

a3tfsi, luitkohan nyt ensimmäistä viestiä kunnolla? Kyseessä ei ole 'maanantaikappale'. Auto toimi hyvin 184,000 km ja omistajan selvittäessä asiaa on ilmeistä että kyseessä on suunnitteluvika.

Itse luin shokeerattuna ko. viestin. Usko menee Audiin. Maineen palauttaminen vie taas aikaa. Tosin moni on kovin lyhytmuistinen tai toiveuninen ja uskoo asioiden muuttuneen parempaan. Itse en usko ihan heti, ennenkuin muut ovat koekaniinina ja tuollaisia raportteja ei enää näy harva se päivä.

• hfpf

Itselläni korkepainepumppu leipoi kiinni 135tkm kohdalla, ja voitte olla varmoja, etten virtsaakkaan AudiCenterin suuntaan. Vagarenalta ja Audiclubin sivuilta löytyy aiheesta keskusteluja. Kohtuuttoman kallis remontti. aiheeseen liittyvä sivusto www.tdi-issues.com

• a3tfsi

Ymmärsitkö itse lukemasi, aloittajan väittämän mukaan kyse on suunnitteluvirheestä, ko. pumpun on suunnitellut bosch, ei audi, ei vw-konserni. Auto on toiminut moitteetta koko aloittajan omistuksen ajan ennen rikkoontumista(10tkm/6kk) Aloittaja on omien sanojensa mukaan tankannut vain 100%diesel-polttoainetta, entä aiemmat omistajat, joita voi olla 174tkm useampi(yksinkertaisella laskutoimituksella huomaa että aloittaja on hankkinut auton n. 174tkm ajettuna)

Itse jonkin verran korvausjuttujen kanssa tekemisissä olleena, voin sanoa, että noinhan se yleensä menee, kun alihankkija täytyisi saada vastuuseen toimittamansa osan aiheuttamasta vauriosta, yrittäjänä ymmärrän hyvin tehtaan/varsinkin myyjän kannan
        (haluaisitko sinä maksaa omasta pussistasi, vaikkapa naapurisi sinulle myytäväksi antaman tietokoneen,kun naapuri ei suostuisi korvaamaan, jos se heti myynnin jälkeen särkyisi, ja sinähän olit myyjä?). Ehdoton todistelu vaurion aiheuttajasta on vaikeaa, varsinkin kun ajokilometrejäkin on kertynyt. Ja aina on muistettava,että jos joku muu taho vastuuseen saadaan, koskaan et tule saamaan 184tkm ajetun tilalle uutta, tuollaisissa tapauksissa puhutaan ennemminkin 30-50% korvattavuudesta, koska rikkoontunut tuote ei ole uusi.

Sinä olet menettänyt uskosi audiin, kun oikea kohde olisi bosch. Huomasit kai tarkkaan kun luit,että kyseisessä pumppumallissa on ollut ongelmia useimmissa automalleissa.

• kubba aivoni

halvalla oot selvinny... meni itellä 14 t e... mutta kun asuu vuokralla on varaa ostaa tommonen kosla muuten ei oliskaan...

• Superbisti

Onko ihan varmaa ettei ole tullut tankattua pro-dieseliä, se särkee vag-tuotteet tehokkaasti, toki autonvalmistaja kieltää kyllä käytönkin.

• Anti Audi

Kaverilla meni uudenkarhea turbollinen Audin bensakone remonttiin, kun kulutti öljyä 0,5 l / 1000km. Jumalauta vaikka olis kuinka paljon hilloa plakkarissa niin Audiin en ikinään sotkeutuisi ja pienemmillä rahoilla ei sitäkään vertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe