eli olen miettinyt miten saisin loihdittua itselle vahvat kulmat. olen siis tumma ehkä normaalia suomalaista ihonväriä hiukan tummempi, ja minulla on tummat hiukset ja viihdyn myös vahvemmissa meikeissä, mutta ongelma on etten ole keksinyt millä loihtisin vahvat kulmat itselleni. tässä eräs kuva itse suomen missistä sarasta, ja hänellä on mielestäni täydelliset kulmat: http://in.5thvillage.com/p/412064870366029933_180496385/
eli saako tuollaiset ilmat mitään kestopigmentointeja sun muita, ja millä tuotteilla? kiitos jos jaksaatte vastata :)
miten vahvat kulmat!? (kuva)
5
241
Vastaukset
- Kulmitus
Katsopa vaikka tuolta. Siinä vieressä on sitten lisää filminpätkiä aiheeseen sopivasti.
http://www.youtube.com/watch?v=QPEUOEbDaEg - brunabrune
mut onko joitain tuotteita joita itse suosittelisitte?:) joilla sais tuollaisat jälkeä aikaan
- .......
lumenella on hyvää ruskeata kulmakarvageeliä. Sillä saa muotoiltua kulmakarvat kauniiksi ja värjättyä ne samalla. väri ei ole yhtä tumma kuin tuo joten siihen täytyisi lisätä jotain muuta väriä jos haluat noin tummaksi.
- .......
Hänelle on selkeästi tehty kestopigmentti.
- ygfufy
- Hanki kaksi kulma- tai silmänrajauskynää. Toinen tummempi, toinen vaaleampi. Vaalealla värillä värität pohjan ja tummalla värillä piirrät karvan näköisiä viivoja.
- Kokeile erilaisia tyylejä, ota jokaisesta valokuva ja katso niistä mikä sinulle sopii parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462