Mitä kuuluu tänään Cape Eastille? Milloin päästään kylpylään?
Cape East
11
745
Vastaukset
- Pyromaanix
Se on palanut.
- badare
veikkaisin, että kohta pulju siirtyy venäläisomistukseen.
- hapitsulainen
Ikävä kyllä ei minkäänlaista tietoa tuu mistään,akelius ei jatka joka tapauksessa....todella ikävää kun hyvä paikka seisoo tyhjillään...mutta onhan täällä muitakin tyhjiä lookaleja,ja lisää tulee........
- tanelipössö
näkyhän tuolla olevan aamulla työmiehiä kattohommissa.
- tuulihattu tyttö
sinnehän vois rakentaa tuulimylly puiston
- hapitsulainen
Nythän kuuluu että osissa myydään koko komeus,ei muuta ko ostamaan...........
- Cool22
Onko elämää Cape Eastissa? Vai onko myyty koko komeus?
- peeweli ite
Cool22 kirjoitti:
Onko elämää Cape Eastissa? Vai onko myyty koko komeus?
Matkahuolto kuulemma muuttaa sinne, kun ei voi mennä uuteen busstationirakennukseen.
- EIEI
Pullo -Eki kuulema ostaa sen pullojen varastointia varten ...
- hapitsulainen
Hiljaisuus jatkuu cape eastissa. Kumma kun ei komiaan laitokseen kukaan mitään toimintaa keksi.
Uusia tyhjiä tiloja vain suunnitellaan.
Ihmeellistä toimintaa ......................... - Alfred
Mitä toimintaa sinne voisi keksiä, itse olen miettinyt samaista asiaa jo kauan mutta enpä ole löytänyt viisasten kiveä jolla asian olisin ratkaissut.
Tietysti sinne voisi asuttaa ruotsiin virtaavat Syyrialais perheet jotka ovat sodan takia joutuneet jättämään kotinsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462