Tiedostojärjestelmä

Problems?

Moi,
Mikä tiedostojärjestelmä vetää 50000-1000000 hakemistoa, jokaiseen alihakemistoon ja on vielä responsiivinen kun hakemistossa on 999898 alihakemistoa?

125

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Problems?

      Lisäys:
      Noissa jokaisessa hakemistossa on myös alihakemistoja 50000-1000000kpl ja niissä kaikissa tiedostoja 1-100000/hakemisto.

      • ihanin windos! <3

        FAT!!!

        Ja eheytyksen jälkeen homma luistaa kuin 64-bittisen äänikortin soitto!


      • Problems?
        ihanin windos! <3 kirjoitti:

        FAT!!!

        Ja eheytyksen jälkeen homma luistaa kuin 64-bittisen äänikortin soitto!

        Eipä ollut yllätys, ettei osaavaa porukkaa löytynyt. Ainahan voi viisastella jos ei tiedä mistään mitään.


    • no problemos

      Taitaapi nyt olla kyse Uuden Teknologian muistilaitteista eli muistitikuista, joissa tiedostojärjestelmä on FAT [ 16 | 32 ]
      ;)

      • Problems?

        Eipä ollut yllätys, ettei osaavaa porukkaa löytynyt. Ainahan voi viisastella jos ei tiedä mistään mitään.


    • ♥ Onneksi on Windows

      En minä noista tiedostojärjestelmistä ja hakemistoista tiedä, kun ei löydy ajuria tähän tubuttimeen, että tulostin toimisi.

      • Sitähän se on

        Onneksi olet vähän yksinkertainen.


      • Problems?

        Kannattaisiko siinä tapauksessa jättää vastaamatta?


      • ♥ Onneksi on Windows
        Sitähän se on kirjoitti:

        Onneksi olet vähän yksinkertainen.

        Eipä nuo ole muutkaan löytäneet. Ovatko nekin yksinkertaisia vai olisko kuitenkin niin, ettei siihen tubuttimeen edes ole niitä - ainakaan kattavasti!


      • Toimimaton tulostin!
        Problems? kirjoitti:

        Kannattaisiko siinä tapauksessa jättää vastaamatta?

        Kaikki mielipiteet ovat tärkeitä - myös linuksvastaiset. Ja niitähän on enemmistö.


    • se on varmaa se

      netissä oleva linkkuran kaikkien tunnettujen virusten ja haitta-ohjelmien luettelo joka on ihan vapaasti jokkaisen linkku-urponkii vaikkapa iha anonyyminä luettavissa ja kopioitavissa ja vielää nii tosi halvallakii elikkän iha ilimatteeksi tietenkii vai kui linkku-urpo ?

      en täsä kuiteskaa juuri nytte sen sivun osotetta sattunu muistamaa että pistän sitte tään puputin-linkkuran tuoreimman bugi-listauksen linkin tähä että linkku-urpolla on kuitennii etes ainakii jottain lukemista että ei tarvii ainaa sitä nii järkyn synkeetä linkkura-desktoppia vaa urpon iha anonyyminä iha alvariisa vaa tuijotella että sillee linkku-urpo :

      http://www.ubuntu.com/usn/
      siinä niitä urpolle lissää niitä linkkura-puputin vuotoja sitte ..

      että semmosta se on sillä aina akarasten vuotavalla ja jumittavalla linkkuran-reuhkalla ainakii netissä tuhrailu sitte vieläkii noin käytännössä, tietoturvasta ei tietenkää vieläkää tietoakaa siinä iha hirveessä linkkuran-reukassa jonka toisaalta kuitennii vieläkii saapi urpo aika halvalla, rypistys maksaa edelleen vaan sen n. 1000$ tai sen yhen kamelin iha vapaasten kikuju-maahan linkkuran ohjelmointitalon takapihalle verottajaltakii iha sallaa toimitettuna että sillee linkku-urpot ..

      • hei mamu

        sinä kirjoita suomi. Ei sansaksa.


      • heippa urpo,
        hei mamu kirjoitti:

        sinä kirjoita suomi. Ei sansaksa.

        sinä ei kaite iha itse kirjota vaa se linkkura iha ilimane text-editori vissii kirjota vai kui linkku-urpo reppana ?


      • win-urpo vaikertelee

        " luettavissa ja kopioitavissa "

        Se onkin nopeasti luettu, leviäviähän sitten oli se 0 kpl. Wintoys-virusten listaa kukaan ei jaksa lukea, eikä sitä listaa voi tänne kopioida, liian pitkä nääs...


      • linkku-urpo inisee,
        win-urpo vaikertelee kirjoitti:

        " luettavissa ja kopioitavissa "

        Se onkin nopeasti luettu, leviäviähän sitten oli se 0 kpl. Wintoys-virusten listaa kukaan ei jaksa lukea, eikä sitä listaa voi tänne kopioida, liian pitkä nääs...

        tässähän tätä sitten urpolle lissää tätä aina luotettavasti vuotavaa ja jumittavaa linkkuraa :

        http://www.voiceofgreyhat.com/2013/05/Linux-Cdorked.A-Sophisticated-Apache-Backdoor.html
        aina luotettavati vuotaa linkkura ..

        http://arstechnica.com/security/2013/05/attack-hitting-apache-sites-goes-mainstream-hacks-nginx-lighttpd-too/
        ja lisää linkkura-vuotoa ..

        http://arstechnica.com/security/2013/04/admin-beware-attack-hitting-apache-websites-is-invisible-to-the-naked-eye/

        http://www.welivesecurity.com/2013/05/02/the-stealthiness-of-linuxcdorked-a-clarification/

        http://www.welivesecurity.com/2013/05/07/linuxcdorked-malware-lighttpd-and-nginx-web-servers-also-affected/

        http://www.ubuntu.com/usn/
        lissää näitä linkkura-puputin aukkoja ..

        että semmosta se on sillä aina akarasten vuotavalla ja jumittavalla linkkuran-reuhkalla ainakii netissä tuhrailu sitte noin käytännössä, tietoturvasta ei tietenkää vieläkää tietoakaa siinä iha hirvessä linkkuran-reukassa ..

        http://news.softpedia.com/news/Serbia-Makes-the-Move-to-Microsoft-Software-Because-It-s-More-Secure-352772.shtml
        serbiakaan ei luota enää aina vuotavaan ja jumittavaan linkkuran-reuhkaan ..

        http://www.tietokone.fi/uutiset/suomalaismies_samsungin_tabletti_oli_polttaa_kotini_ja_perheeni

        http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2012/12/03/kannattiko-tinkia-tabletista-suomalainen-varo-tulipaloa/201243158/66
        pillastuneen linkkura-konneen pika-sammutusnappia tarvitaan siis tämän tästä ..

        jne. näitähä linkkura-vuotoja kyllä riitttää, linkku-urpot ovatten reppanat kuitennii aina luotettavasten vuotavaan linkkuran-reuhkaansa varsin tyytyväisii vieläkii vai kui linkku-urpot ?


      • älä pentu inise
        linkku-urpo inisee, kirjoitti:

        tässähän tätä sitten urpolle lissää tätä aina luotettavasti vuotavaa ja jumittavaa linkkuraa :

        http://www.voiceofgreyhat.com/2013/05/Linux-Cdorked.A-Sophisticated-Apache-Backdoor.html
        aina luotettavati vuotaa linkkura ..

        http://arstechnica.com/security/2013/05/attack-hitting-apache-sites-goes-mainstream-hacks-nginx-lighttpd-too/
        ja lisää linkkura-vuotoa ..

        http://arstechnica.com/security/2013/04/admin-beware-attack-hitting-apache-websites-is-invisible-to-the-naked-eye/

        http://www.welivesecurity.com/2013/05/02/the-stealthiness-of-linuxcdorked-a-clarification/

        http://www.welivesecurity.com/2013/05/07/linuxcdorked-malware-lighttpd-and-nginx-web-servers-also-affected/

        http://www.ubuntu.com/usn/
        lissää näitä linkkura-puputin aukkoja ..

        että semmosta se on sillä aina akarasten vuotavalla ja jumittavalla linkkuran-reuhkalla ainakii netissä tuhrailu sitte noin käytännössä, tietoturvasta ei tietenkää vieläkää tietoakaa siinä iha hirvessä linkkuran-reukassa ..

        http://news.softpedia.com/news/Serbia-Makes-the-Move-to-Microsoft-Software-Because-It-s-More-Secure-352772.shtml
        serbiakaan ei luota enää aina vuotavaan ja jumittavaan linkkuran-reuhkaan ..

        http://www.tietokone.fi/uutiset/suomalaismies_samsungin_tabletti_oli_polttaa_kotini_ja_perheeni

        http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2012/12/03/kannattiko-tinkia-tabletista-suomalainen-varo-tulipaloa/201243158/66
        pillastuneen linkkura-konneen pika-sammutusnappia tarvitaan siis tämän tästä ..

        jne. näitähä linkkura-vuotoja kyllä riitttää, linkku-urpot ovatten reppanat kuitennii aina luotettavasten vuotavaan linkkuran-reuhkaansa varsin tyytyväisii vieläkii vai kui linkku-urpot ?

        http://www.tietokone.fi/uutiset/tuholaisten_kissa_hiiri_leikki_kiristyy_elinaika_tunteja

        ei se xp sp3 , sygate firewall ja sandboxie, avira antivir free ja Malwarebytes ja comodo-firewall AVG ja F-prot ja Kaspersky Anti-Virus ja Panda Antivirus Pro ja Avast! Pro Antivirus taida sittenkään niin turvallinen olla.


      • linkku-urpo inisee,
        älä pentu inise kirjoitti:

        http://www.tietokone.fi/uutiset/tuholaisten_kissa_hiiri_leikki_kiristyy_elinaika_tunteja

        ei se xp sp3 , sygate firewall ja sandboxie, avira antivir free ja Malwarebytes ja comodo-firewall AVG ja F-prot ja Kaspersky Anti-Virus ja Panda Antivirus Pro ja Avast! Pro Antivirus taida sittenkään niin turvallinen olla.

        mutta aina vaa pelittää xp sp3 netin selailussa E353 mokkulalla, avira free antivir, sandboxie ja sygate firewall pitävätten ihan suojattomista linkkura-lootista nettiin vuotavat erilaiset netti-rikollisten tehtailemat lukemattomat haittaohjelmat edelleenkii varsin tehokkaasten loitolla että sillee linkku-urpo hih hih !

        sorry urpo, en noita kaikkia iha linkkura-hädissäsi luetteliamisi ohjelmistoja kuitenkaa ole koskaan tarvinnut mutta ihan kiva että linkku-urpokii kuitennii ehtii näitä tietoturvaan littyviä erilaisii juttuja tuonkii verta sen iha järkyn synkän linkkura-desktopin tuijottelulta seurailla vai kui linkku-urpo ?


      • ja pentu
        linkku-urpo inisee, kirjoitti:

        mutta aina vaa pelittää xp sp3 netin selailussa E353 mokkulalla, avira free antivir, sandboxie ja sygate firewall pitävätten ihan suojattomista linkkura-lootista nettiin vuotavat erilaiset netti-rikollisten tehtailemat lukemattomat haittaohjelmat edelleenkii varsin tehokkaasten loitolla että sillee linkku-urpo hih hih !

        sorry urpo, en noita kaikkia iha linkkura-hädissäsi luetteliamisi ohjelmistoja kuitenkaa ole koskaan tarvinnut mutta ihan kiva että linkku-urpokii kuitennii ehtii näitä tietoturvaan littyviä erilaisii juttuja tuonkii verta sen iha järkyn synkän linkkura-desktopin tuijottelulta seurailla vai kui linkku-urpo ?

        inisee lisää.


      • Ei inise!
        ja pentu kirjoitti:

        inisee lisää.

        Asiaa pukkaa! Onneksi on turvallinen Windows!


    • f.e.d.

      NTFS

      Max. file size

      16 EiB – 1 KiB (format);
      16 TiB – 64 KiB (Windows 7, Windows Server 2008 R2 or earlier implementation)[3]
      256 TiB – 64 KiB (Windows 8, Windows Server 2012 implementation)[4]

      Max. number of files
      4,294,967,295

      Wikipedia.

      • Problems?

        No heh-heh.


      • Problems? kirjoitti:

        No heh-heh.

        Kopsasin suoraan Wikipediasta. Onko siellä jotain virheellistä tietoa asiasta?


      • Problems?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Kopsasin suoraan Wikipediasta. Onko siellä jotain virheellistä tietoa asiasta?

        Ei kai, en vain halua mitään hidastelevaa ja epävarmaa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Ei kai, en vain halua mitään hidastelevaa ja epävarmaa.

        "Ei kai, en vain halua mitään hidastelevaa ja epävarmaa. "

        Tälle repesin suoraan :D Maailman käytetyin tiedostojärjestelmä on tämän pellen mielestä hidasteleva ja epävarma.

        Voi kuule poikaseni, olet aika pihalla.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ei kai, en vain halua mitään hidastelevaa ja epävarmaa. "

        Tälle repesin suoraan :D Maailman käytetyin tiedostojärjestelmä on tämän pellen mielestä hidasteleva ja epävarma.

        Voi kuule poikaseni, olet aika pihalla.

        "Käytetyin" ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään ja kommenttisi on muutenkin ala-arvoinen, joten vaivaudun kommentoimaan ainoastaan hieman.

        Kokeile huviksesi laittaa, vaikka muutamaan kymmeneen hakemistoon jokaiseen 200000 alihakemistoa ja niihin jokaiseen 100000 tiedostoa. Tiedostokoko vaihtelee 1kt-40Mb. Kokeilu on helppoa, koska huuhaa-tiedon ja hakemistojen generointi on mahdollista ihan yksinkertaisilla komennoilla.

        Tässä vaiheessa tiedon haku saattaa vielä jollain tavalla toimia, mutta sitten kun dataa poistetaan ja lisäillään useampaan kertaan sinne tänne, niin homma kusee jo pelkän fragmentoitumisen takia.
        EI, EN halua olla NTFS:n kanssa missään tekemisissä tässä tapauksessa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        "Käytetyin" ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään ja kommenttisi on muutenkin ala-arvoinen, joten vaivaudun kommentoimaan ainoastaan hieman.

        Kokeile huviksesi laittaa, vaikka muutamaan kymmeneen hakemistoon jokaiseen 200000 alihakemistoa ja niihin jokaiseen 100000 tiedostoa. Tiedostokoko vaihtelee 1kt-40Mb. Kokeilu on helppoa, koska huuhaa-tiedon ja hakemistojen generointi on mahdollista ihan yksinkertaisilla komennoilla.

        Tässä vaiheessa tiedon haku saattaa vielä jollain tavalla toimia, mutta sitten kun dataa poistetaan ja lisäillään useampaan kertaan sinne tänne, niin homma kusee jo pelkän fragmentoitumisen takia.
        EI, EN halua olla NTFS:n kanssa missään tekemisissä tässä tapauksessa.

        ""Käytetyin" ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään ja kommenttisi on muutenkin ala-arvoinen, joten vaivaudun kommentoimaan ainoastaan hieman."

        Ei tietenkään kun faktoista on kyse. Ylimielinen amispoju kuvittelee tietävänsä jotain asioista.

        "niin homma kusee jo pelkän fragmentoitumisen takia."

        LOL! Pitäisikö opiskella ensin että mitä se fragmentoituminen tarkoittaa? Pikku vinkki: Kernel.org käyttää XFS:ää, koska se on ainut jolle saa eheytystyökaluja näissä linux-loser ympyröissä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        ""Käytetyin" ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään ja kommenttisi on muutenkin ala-arvoinen, joten vaivaudun kommentoimaan ainoastaan hieman."

        Ei tietenkään kun faktoista on kyse. Ylimielinen amispoju kuvittelee tietävänsä jotain asioista.

        "niin homma kusee jo pelkän fragmentoitumisen takia."

        LOL! Pitäisikö opiskella ensin että mitä se fragmentoituminen tarkoittaa? Pikku vinkki: Kernel.org käyttää XFS:ää, koska se on ainut jolle saa eheytystyökaluja näissä linux-loser ympyröissä.

        Luule mitä haluat. NTFS ei tule kysymykseenkään.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Luule mitä haluat. NTFS ei tule kysymykseenkään.

        "Luule mitä haluat. NTFS ei tule kysymykseenkään. "

        Syystä että? Eikö vakaa ja testattu kelpaa? No olis tuossa sitten testattua Refsiäkin tarjolla :)


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Luule mitä haluat. NTFS ei tule kysymykseenkään. "

        Syystä että? Eikö vakaa ja testattu kelpaa? No olis tuossa sitten testattua Refsiäkin tarjolla :)

        Oletan, että osaat lukea. NTFS ei tule kysymykseenkään.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Oletan, että osaat lukea. NTFS ei tule kysymykseenkään.

        "Oletan, että osaat lukea. NTFS ei tule kysymykseenkään. "

        Syystä että? Loppuko linux loserilta faktat kesken kun ignoroit suorat kysymyksetkin jo? :)


      • ihana windows

      • ihana windows kirjoitti:

        NTFS on sentään paljon luotettavampi kuin Linuxin tiedostojärjestelmä, joka hajottaa ja hukkaa tiedostoja urakalla kokoajan.

        http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTIxNDQ

        Voihan räkä, noin tuorekkin!!
        Windows 95:ssä on ollut joskus tuollainen ongelma ja NT4 SP2 viime vuosituhannella sisälsi luultavasti myös jonkun vastaavanlaisen bugin. Sen jälkeen ei ole Windowsissa näkynyt.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Oletan, että osaat lukea. NTFS ei tule kysymykseenkään. "

        Syystä että? Loppuko linux loserilta faktat kesken kun ignoroit suorat kysymyksetkin jo? :)

        Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä. Tyhjää räksyttävälle räkänokalle on turha mitään muuta faktaa laitella. Et näköjään osaa vastata mitään asiallista.


      • Problems?

      • Problems?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Voihan räkä, noin tuorekkin!!
        Windows 95:ssä on ollut joskus tuollainen ongelma ja NT4 SP2 viime vuosituhannella sisälsi luultavasti myös jonkun vastaavanlaisen bugin. Sen jälkeen ei ole Windowsissa näkynyt.

        Windows 95:ssä ei ollut NTFS:ää ja EXT4 ei ollut tuolloin edes olemassa.
        Tälläkään ei ole mitään tekemistä asian kanssa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä. Tyhjää räksyttävälle räkänokalle on turha mitään muuta faktaa laitella. Et näköjään osaa vastata mitään asiallista.

        "Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä. Tyhjää räksyttävälle räkänokalle on turha mitään muuta faktaa laitella. Et näköjään osaa vastata mitään asiallista. "

        sinähän se tässä räksytät ja iniset kuin pikkupoika tyyliin "ei se kuitenkaan usko!!11". Tuttua päivittäisestä elämänrytmistä mulla, tuollanen käytös kuuluu noin viisivuotiaalle.

        Laita vaan sitä faktaa jos jotain tiedät, epämääräset "NTFS suorituskyky ei riitä" on täyttä ulkoista roskaa jossa taas vaan yrität selitellä uskon asioita, ei sinulla ole oikeasti mitään hajua näistä asioista, tai että osaisit rakentaa systeemejä tai verkkoja :)


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä. Tyhjää räksyttävälle räkänokalle on turha mitään muuta faktaa laitella. Et näköjään osaa vastata mitään asiallista. "

        sinähän se tässä räksytät ja iniset kuin pikkupoika tyyliin "ei se kuitenkaan usko!!11". Tuttua päivittäisestä elämänrytmistä mulla, tuollanen käytös kuuluu noin viisivuotiaalle.

        Laita vaan sitä faktaa jos jotain tiedät, epämääräset "NTFS suorituskyky ei riitä" on täyttä ulkoista roskaa jossa taas vaan yrität selitellä uskon asioita, ei sinulla ole oikeasti mitään hajua näistä asioista, tai että osaisit rakentaa systeemejä tai verkkoja :)

        Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä.
        Voit siis lopettaa kuvitelmasi. Faktaa on riittävästi tuossa, kun testaat itse NTFs:n kuten tuolla sanoin.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä.
        Voit siis lopettaa kuvitelmasi. Faktaa on riittävästi tuossa, kun testaat itse NTFs:n kuten tuolla sanoin.

        "Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä.
        Voit siis lopettaa kuvitelmasi. Faktaa on riittävästi tuossa, kun testaat itse NTFs:n kuten tuolla sanoin. "

        millä tavalla sitä NTFS nyt pitäisi testata? :D Jos kerran näin on asiat niin sitten varmaan mahtava open sauce kommuuni on tämän tehnyt jo sen 1000 kertaa ja omaa hienot ja selkeät tulokset jossain weppisivulla tai foorumilla, linkkaileppas niitä niin katsotaan.

        Että oikein huuhaa-dataa kirjottamalla selviää tiedostojärjestelmien suorituskyky, mahtavaa päättelykykyä ja tieteellistä tutkimusta, kun ottaa huomioon vielä että et tunnu tietävän koko aiheesta höykäsen pölähtämää kun selittelet fragementoitumisista, mikä oli jo aika LULZ.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ei. NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä.
        Voit siis lopettaa kuvitelmasi. Faktaa on riittävästi tuossa, kun testaat itse NTFs:n kuten tuolla sanoin. "

        millä tavalla sitä NTFS nyt pitäisi testata? :D Jos kerran näin on asiat niin sitten varmaan mahtava open sauce kommuuni on tämän tehnyt jo sen 1000 kertaa ja omaa hienot ja selkeät tulokset jossain weppisivulla tai foorumilla, linkkaileppas niitä niin katsotaan.

        Että oikein huuhaa-dataa kirjottamalla selviää tiedostojärjestelmien suorituskyky, mahtavaa päättelykykyä ja tieteellistä tutkimusta, kun ottaa huomioon vielä että et tunnu tietävän koko aiheesta höykäsen pölähtämää kun selittelet fragementoitumisista, mikä oli jo aika LULZ.

        Juu kyllä se NTFS fragmentoituukin. Onneton kun on.


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Juu kyllä se NTFS fragmentoituukin. Onneton kun on.

        Ext4 fragmentoituu myös ja sen lisäksi hukkaa sekä hajottaa tiedostoja.


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Mitähän tekemistä tuolla on asian kanssa?

        Sitä että NTFS on paljon luotettavampi ja toimivampi kuin Ext4.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Juu kyllä se NTFS fragmentoituukin. Onneton kun on.

        "Juu kyllä se NTFS fragmentoituukin. Onneton kun on."

        Ei hitto LAWL opettele nyt ensin poju ees että mitä fragmentoitumienn tarkoittaa ennen kuin tulet selittelemään tietokonetekniikasta mitään.

        Tekeekö se linux voodoo-taikoja niin saa teknisesti mahdottomasta asiasta mahdollisen? xD

        Kyllä teistä linux-pojuista saa aina kestoviihdettä.


      • Priblems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Juu kyllä se NTFS fragmentoituukin. Onneton kun on."

        Ei hitto LAWL opettele nyt ensin poju ees että mitä fragmentoitumienn tarkoittaa ennen kuin tulet selittelemään tietokonetekniikasta mitään.

        Tekeekö se linux voodoo-taikoja niin saa teknisesti mahdottomasta asiasta mahdollisen? xD

        Kyllä teistä linux-pojuista saa aina kestoviihdettä.

        Mistä linuxista sinä nyt oikein selität? Käytätkö jotain huumeita, kun puhelet ihan omiasi?


      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Ext4 fragmentoituu myös ja sen lisäksi hukkaa sekä hajottaa tiedostoja.

        Ok, eli ei siis EXT4, joka nyt ei olisi käynyt muutenkaan.


      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Sitä että NTFS on paljon luotettavampi ja toimivampi kuin Ext4.

        Vastasinkin jo, että ext4 ei myöskään käy. Täytyy tosin todeta, että noista kahdensta mainitsemastasi ainoastaan NTFS on käytännössä hukannut tiedostoja.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Vastasinkin jo, että ext4 ei myöskään käy. Täytyy tosin todeta, että noista kahdensta mainitsemastasi ainoastaan NTFS on käytännössä hukannut tiedostoja.

        "Täytyy tosin todeta, että noista kahdensta mainitsemastasi ainoastaan NTFS on käytännössä hukannut tiedostoja. "

        http://linux.slashdot.org/story/09/03/19/1730247/ext4-data-losses-explained-worked-around

        Täytyy tosin todeta että olet pää täynnä roskaa.


      • Windows 8
        Priblems? kirjoitti:

        Mistä linuxista sinä nyt oikein selität? Käytätkö jotain huumeita, kun puhelet ihan omiasi?

        "Mistä linuxista sinä nyt oikein selität? Käytätkö jotain huumeita, kun puhelet ihan omiasi? "

        Loppuko faktat kesken fragmentoitumisesta kun pitää olkiukkoilla? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä, oikeasti siis. Mä maksan sulle rahaa ja vuosimaksuja siitä että voin lukea sun sepustuksiasi, tälläisen viihteen käyttö ilmaiseksi antaa mulle huonon oman tunnon.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Mistä linuxista sinä nyt oikein selität? Käytätkö jotain huumeita, kun puhelet ihan omiasi? "

        Loppuko faktat kesken fragmentoitumisesta kun pitää olkiukkoilla? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä, oikeasti siis. Mä maksan sulle rahaa ja vuosimaksuja siitä että voin lukea sun sepustuksiasi, tälläisen viihteen käyttö ilmaiseksi antaa mulle huonon oman tunnon.

        Mitä ihmettä sinä oikein selität?
        Menes nyt eheyttämään sitä NTFS:ää siitä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Täytyy tosin todeta, että noista kahdensta mainitsemastasi ainoastaan NTFS on käytännössä hukannut tiedostoja. "

        http://linux.slashdot.org/story/09/03/19/1730247/ext4-data-losses-explained-worked-around

        Täytyy tosin todeta että olet pää täynnä roskaa.

        Laitoit sitten linkin jonkun Linux distron kehitysversion ongelmasta vuodelta 2009. No kaikki tallaa tyylillään. Räksytyksesi on siis pelkkää roskaa.


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Vastasinkin jo, että ext4 ei myöskään käy. Täytyy tosin todeta, että noista kahdensta mainitsemastasi ainoastaan NTFS on käytännössä hukannut tiedostoja.

        Ei ole NTFS koskaan hukannut tiedostoja. Jos Windows tai siis NTFS hukkaa tiedostoja niin se on tapahtunut vain siksi, että kiintolevy on hajoamaisillaan.


      • pentti nelonen

      • Problems?

      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Ei ole NTFS koskaan hukannut tiedostoja. Jos Windows tai siis NTFS hukkaa tiedostoja niin se on tapahtunut vain siksi, että kiintolevy on hajoamaisillaan.

        Juu ei tietenkään ole. Missing or corrupt ilmoituksia tulee system32 hakemistosta joka toisesssa koneessa jostain tiedostosta ja ei lähde koneet käyntiin edes.


      • Problems?
        Problems? kirjoitti:

        Ok, eli tuo ei siis käy. Ei mitään uutuuksia.
        Eipä ihme, että bugia on ollut vaikea etsiä.

        " if the file-system is remounted (or the system rebooted) too often.""

        Linux systeemeitä kun ei juuri koskaan käynnistellä uudestaan.

        lisäksi ext4 tuetaan surkeasti.


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Juu ei tietenkään ole. Missing or corrupt ilmoituksia tulee system32 hakemistosta joka toisesssa koneessa jostain tiedostosta ja ei lähde koneet käyntiin edes.

        Viallinen kiintolevy


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Ok, eli tuo ei siis käy. Ei mitään uutuuksia.
        Eipä ihme, että bugia on ollut vaikea etsiä.

        " if the file-system is remounted (or the system rebooted) too often.""

        Linux systeemeitä kun ei juuri koskaan käynnistellä uudestaan.

        Paitsi jokaisen päivityksen jälkeen, joita tulee suunnilleen joka toinen päivä kiitos Linuxin monoliittiytimen, joka ei mahdollista ytimen eri osien päivittämistä ajossa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Juu ei tietenkään ole. Missing or corrupt ilmoituksia tulee system32 hakemistosta joka toisesssa koneessa jostain tiedostosta ja ei lähde koneet käyntiin edes.

        "Juu ei tietenkään ole. Missing or corrupt ilmoituksia tulee system32 hakemistosta joka toisesssa koneessa jostain tiedostosta ja ei lähde koneet käyntiin edes. "

        Ai tämä on tiedostojärjestelmän vika? SIIS IHAN USKOMATONTA vikadiagnoosia! Anans tilinumeros niin mä pistän sulle näistä nauruista 20e tilille. : D On väärin nauraa ilmaiseksi tekemällä tehdystä viihteestä.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Ok, eli tuo ei siis käy. Ei mitään uutuuksia.
        Eipä ihme, että bugia on ollut vaikea etsiä.

        " if the file-system is remounted (or the system rebooted) too often.""

        Linux systeemeitä kun ei juuri koskaan käynnistellä uudestaan.

        "Linux systeemeitä kun ei juuri koskaan käynnistellä uudestaan."

        siksi ne onkin niin naurettavan haavoittuvaisia botti-verkoille?

        olet muuten väärässä tuostakin, linuxeja bootataan keskimäärin enemmän kuin Windowseja, mutta eihän faktat ole ennenkään sua liikuttanu, toistelet vaan jotain irccijätkien myyttejä tietämättä itse näistä tuon taivaallista.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä oikein selität?
        Menes nyt eheyttämään sitä NTFS:ää siitä.

        "Menes nyt eheyttämään sitä NTFS:ää siitä. "

        En mä o koskaa eheyttäny NTFS:ää mitä mulla on ollu xp:stä lähtien, Windows on tehnyt sen automaattisesti, milloin nää sun unix-roskat pääsee xp:n tasolle näissä asioissa?

        Kai muuten olet tietonen että linuxin pääkallonpaikat käyttää xfs:ää koska se on ainut noista rypistysjärjestelmistä joka omaa kunnolliset eheytystyökalut? Miksi ignooraat koko ajan tämän faktan?

        Et oikein tunnu tietävän näistä asioista mitään?


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Menes nyt eheyttämään sitä NTFS:ää siitä. "

        En mä o koskaa eheyttäny NTFS:ää mitä mulla on ollu xp:stä lähtien, Windows on tehnyt sen automaattisesti, milloin nää sun unix-roskat pääsee xp:n tasolle näissä asioissa?

        Kai muuten olet tietonen että linuxin pääkallonpaikat käyttää xfs:ää koska se on ainut noista rypistysjärjestelmistä joka omaa kunnolliset eheytystyökalut? Miksi ignooraat koko ajan tämän faktan?

        Et oikein tunnu tietävän näistä asioista mitään?

        En oikein ymmärrä selostustasi, koska selostat ihan omituisia ensin unixista ja sitten se vaihtuukin linuxiksi ja lopulta homma on jo kääntynyt windowsin eheyttämistyökaluihin. Ei kirjoituksessasi ole mitään tolkkua.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Linux systeemeitä kun ei juuri koskaan käynnistellä uudestaan."

        siksi ne onkin niin naurettavan haavoittuvaisia botti-verkoille?

        olet muuten väärässä tuostakin, linuxeja bootataan keskimäärin enemmän kuin Windowseja, mutta eihän faktat ole ennenkään sua liikuttanu, toistelet vaan jotain irccijätkien myyttejä tietämättä itse näistä tuon taivaallista.

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa.


      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Viallinen kiintolevy

        Eipä ole ollut yhdessäkään.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Juu ei tietenkään ole. Missing or corrupt ilmoituksia tulee system32 hakemistosta joka toisesssa koneessa jostain tiedostosta ja ei lähde koneet käyntiin edes. "

        Ai tämä on tiedostojärjestelmän vika? SIIS IHAN USKOMATONTA vikadiagnoosia! Anans tilinumeros niin mä pistän sulle näistä nauruista 20e tilille. : D On väärin nauraa ilmaiseksi tekemällä tehdystä viihteestä.

        Ei tietenkään aina ole, mutta valitettavan usein näin on kuitenkin käynyt.


      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Paitsi jokaisen päivityksen jälkeen, joita tulee suunnilleen joka toinen päivä kiitos Linuxin monoliittiytimen, joka ei mahdollista ytimen eri osien päivittämistä ajossa.

        Miksi se Linux pitäisi päivittää jatkuvasti?


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Ei tietenkään aina ole, mutta valitettavan usein näin on kuitenkin käynyt.

        "Ei tietenkään aina ole, mutta valitettavan usein näin on kuitenkin käynyt. "

        Mitä, eli nyt et itsekkään tiedä asioista tuon taivaallista, että oliko se vika edes tuossa jos kone sanoo noin? : D

        Mitäs muuta sinne tunkkaseen yksioöön kuuluu?


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa.

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa. "

        Onpas, maailman suurimmat bottiverkot perustuu linux-ytimellisiin käyttiksiin, paitsi sun päiväunissas missä uskot linux voodootaikoihin. :)

        Onko se Torvalds mikä keskaria näytellen koodaa linuxin turvalliseksi? :)


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        En oikein ymmärrä selostustasi, koska selostat ihan omituisia ensin unixista ja sitten se vaihtuukin linuxiksi ja lopulta homma on jo kääntynyt windowsin eheyttämistyökaluihin. Ei kirjoituksessasi ole mitään tolkkua.

        "En oikein ymmärrä selostustasi, koska selostat ihan omituisia ensin unixista ja sitten se vaihtuukin linuxiksi ja lopulta homma on jo kääntynyt windowsin eheyttämistyökaluihin. Ei kirjoituksessasi ole mitään tolkkua. "

        Yep, siinä se vika, et ymmärrä koko aiheesta tuon taivaallista, mutta mitä nyt työtön perusmies näistä ymmärtäisi kun irccijätkätkin lopetti antamasta väittelyargumentteja. :)

        ei sillä koulutuksella ja kokemuksella mitä sulla on, puhuta näistä asioista yhtikäs mitään, isojen poikien juttuja.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "En oikein ymmärrä selostustasi, koska selostat ihan omituisia ensin unixista ja sitten se vaihtuukin linuxiksi ja lopulta homma on jo kääntynyt windowsin eheyttämistyökaluihin. Ei kirjoituksessasi ole mitään tolkkua. "

        Yep, siinä se vika, et ymmärrä koko aiheesta tuon taivaallista, mutta mitä nyt työtön perusmies näistä ymmärtäisi kun irccijätkätkin lopetti antamasta väittelyargumentteja. :)

        ei sillä koulutuksella ja kokemuksella mitä sulla on, puhuta näistä asioista yhtikäs mitään, isojen poikien juttuja.

        Mistäs sinä nyt oikein höpiset?
        Oletko kenties päihdeongelmainen, kun juttusi ovat niin sekavia?


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa. "

        Onpas, maailman suurimmat bottiverkot perustuu linux-ytimellisiin käyttiksiin, paitsi sun päiväunissas missä uskot linux voodootaikoihin. :)

        Onko se Torvalds mikä keskaria näytellen koodaa linuxin turvalliseksi? :)

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa.
        Älä juo enää viinaa, pääsi on jo pehmennyt aika pahasti.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ei tietenkään aina ole, mutta valitettavan usein näin on kuitenkin käynyt. "

        Mitä, eli nyt et itsekkään tiedä asioista tuon taivaallista, että oliko se vika edes tuossa jos kone sanoo noin? : D

        Mitäs muuta sinne tunkkaseen yksioöön kuuluu?

        Älä juo enää. Et enää ymmärrä edes yksinkertaisia lauseita.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Älä juo enää. Et enää ymmärrä edes yksinkertaisia lauseita.

        "Älä juo enää. Et enää ymmärrä edes yksinkertaisia lauseita. "

        Mä uskon suhun hei. Kyllä sä pystyt todistamaan ettet ole yksinäinen sinkku tunkkasessa yksiössä jota itkettää kovasti ja on pätemisen tarve :)

        Oletkos muuten ikinä tehnyt päivääkään töitä?


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa.
        Älä juo enää viinaa, pääsi on jo pehmennyt aika pahasti.

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa."

        Lapsellinen inttäminen ei faktoja muuksi muuta. :)

        Vai mitä nää kaikki linux-bottiverkot on? Taitaa sulla olla pää pehmennyt kun valikoit ampparit.comistakin vain sinulle sopivat uutisotsikot. :)


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Mistäs sinä nyt oikein höpiset?
        Oletko kenties päihdeongelmainen, kun juttusi ovat niin sekavia?

        "Mistäs sinä nyt oikein höpiset?
        Oletko kenties päihdeongelmainen, kun juttusi ovat niin sekavia? "

        älä luovuta noin nopeasti, tsemppaa nyt poikaseni, mä luotan suhun kuitenkin että onnistut jollain lailla antamaan teknistä analyysiä esim. fragmentoitumisista, ettei nyt sentäs ihan koko suomi sulle naurais.

        Tsemppiä! :) Mä uskon suhun. Kyllä sä vielä tarjoat viiltävää faktaa!


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Älä juo enää. Et enää ymmärrä edes yksinkertaisia lauseita. "

        Mä uskon suhun hei. Kyllä sä pystyt todistamaan ettet ole yksinäinen sinkku tunkkasessa yksiössä jota itkettää kovasti ja on pätemisen tarve :)

        Oletkos muuten ikinä tehnyt päivääkään töitä?

        Tottakai minä töitä teen.

        Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa."

        Lapsellinen inttäminen ei faktoja muuksi muuta. :)

        Vai mitä nää kaikki linux-bottiverkot on? Taitaa sulla olla pää pehmennyt kun valikoit ampparit.comistakin vain sinulle sopivat uutisotsikot. :)

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa ja se on fakta.

        Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta.
        Edes huumeet ja alkoholi eivät yhdessä voi aiheuttaa tuollaista käytöstä.

        Piti ihan käydä katsomassa tuota idioottitilassa mainitsemaasi ampparit.com, kun en ollut koskaan tuollaisesta kuullutkaan. En siis käytä mitään netin huuhaa sivustoja, kuten ampparit.com.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Mistäs sinä nyt oikein höpiset?
        Oletko kenties päihdeongelmainen, kun juttusi ovat niin sekavia? "

        älä luovuta noin nopeasti, tsemppaa nyt poikaseni, mä luotan suhun kuitenkin että onnistut jollain lailla antamaan teknistä analyysiä esim. fragmentoitumisista, ettei nyt sentäs ihan koko suomi sulle naurais.

        Tsemppiä! :) Mä uskon suhun. Kyllä sä vielä tarjoat viiltävää faktaa!

        Juttusi ovat siis periytynyttä idioottimaisuutta. Ok.
        Hidastaako eheytykset konetta noin paljon, kun kiukuttaa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa ja se on fakta.

        Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta.
        Edes huumeet ja alkoholi eivät yhdessä voi aiheuttaa tuollaista käytöstä.

        Piti ihan käydä katsomassa tuota idioottitilassa mainitsemaasi ampparit.com, kun en ollut koskaan tuollaisesta kuullutkaan. En siis käytä mitään netin huuhaa sivustoja, kuten ampparit.com.

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa ja se on fakta."

        LinuxIsPerfect (tm)

        "Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta."

        Taidat olla aika turha jätkä?

        "Edes huumeet ja alkoholi eivät yhdessä voi aiheuttaa tuollaista käytöstä. "

        Aijjaa, no mutta sähän omaat paljo pahemman aivovamman kun kuvittelet vain satuja näistä asioista ja uskot linux ja unix -jumaliin. NTFSIsSlow (tm)

        " En siis käytä mitään netin huuhaa sivustoja, kuten ampparit.com."

        Kiehtovaa.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Tottakai minä töitä teen.

        Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta.

        "Tottakai minä töitä teen."

        Ojankaivuu plus lakasuhommissa? Näissähän sitä tiedostojärjestelmää tarvitaankin.

        "Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta. "

        Vain totaalinen aivovamma saa aikaseksi tälläisen kehäpäätelmän täysin tyhjästä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa ja se on fakta."

        LinuxIsPerfect (tm)

        "Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta."

        Taidat olla aika turha jätkä?

        "Edes huumeet ja alkoholi eivät yhdessä voi aiheuttaa tuollaista käytöstä. "

        Aijjaa, no mutta sähän omaat paljo pahemman aivovamman kun kuvittelet vain satuja näistä asioista ja uskot linux ja unix -jumaliin. NTFSIsSlow (tm)

        " En siis käytä mitään netin huuhaa sivustoja, kuten ampparit.com."

        Kiehtovaa.

        Linux ytimellä ei ole mitään tekemistä bottiverkkojen kanssa.
        Idioottimaisuutensi on selkeästi periytyvää sorttia.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Tottakai minä töitä teen."

        Ojankaivuu plus lakasuhommissa? Näissähän sitä tiedostojärjestelmää tarvitaankin.

        "Toimintasi on siis periytynyttä idioottimaisuutta. "

        Vain totaalinen aivovamma saa aikaseksi tälläisen kehäpäätelmän täysin tyhjästä.

        Idioottimaisuutesi on selkeästi periytyvää sorttia. Sääliksi käy.


    • ReFS ei sisällä oikeastaan mitään rajoituksia:

      The file size, total volume size, number of files in a directory and number of directories in a volume are limited by 64-bit numbers, which translates to maximum file size of 16 Exabytes, maximum volume size of 1 Yottabyte (with 64 KB clusters), which allows large scalability with NO PRACTICAL LIMITS on file and directory size (hardware restrictions still apply). Metadata and file data are organized into tables similar to relational database. Free space is counted by a hierarchal allocator which includes three separate tables for large, medium, and small chunks. File names and file paths are each limited to a 32 KB Unicode text string.

      • Problems?

        Täytyy olla *nix yhteensopiva ja varma. Ei mitään uutuuksia, joita ei ole testattu riittävästi.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Täytyy olla *nix yhteensopiva ja varma. Ei mitään uutuuksia, joita ei ole testattu riittävästi.

        "Täytyy olla *nix yhteensopiva"

        Eikä täydy.

        " ja varma"

        Vieläkö ext4 hukkaa tiedostot?


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Täytyy olla *nix yhteensopiva"

        Eikä täydy.

        " ja varma"

        Vieläkö ext4 hukkaa tiedostot?

        Kyllä sen nyt tässä tapauksessa täytyy olla. En kaipaa mitään teiniraivoa vaan asiantuntevia kommennteja, joten sinä voit lopettaa kirjoittelun. Kiitos.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Kyllä sen nyt tässä tapauksessa täytyy olla. En kaipaa mitään teiniraivoa vaan asiantuntevia kommennteja, joten sinä voit lopettaa kirjoittelun. Kiitos.

        "Kyllä sen nyt tässä tapauksessa täytyy olla. En kaipaa mitään teiniraivoa vaan asiantuntevia kommennteja, joten sinä voit lopettaa kirjoittelun. Kiitos."

        Sulle on niitä annettu mutta oma asiantuntemattomuutesti estää niitä tajuamasta edes :) Mitä te linux-userit oikeasti näistä jutuista tiedätte tai ymmärrätte, pysyisitte vaan omilla mukavuusalueillanne ja pätisitte asioista mistä oikeasti jotain tiedättekin, se kun tuntuu teille olevan teille nyt tärkeintä elämässä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Kyllä sen nyt tässä tapauksessa täytyy olla. En kaipaa mitään teiniraivoa vaan asiantuntevia kommennteja, joten sinä voit lopettaa kirjoittelun. Kiitos."

        Sulle on niitä annettu mutta oma asiantuntemattomuutesti estää niitä tajuamasta edes :) Mitä te linux-userit oikeasti näistä jutuista tiedätte tai ymmärrätte, pysyisitte vaan omilla mukavuusalueillanne ja pätisitte asioista mistä oikeasti jotain tiedättekin, se kun tuntuu teille olevan teille nyt tärkeintä elämässä.

        Mistäs linux-usereista sinä nyt oikein höpiset. Onko teiniraivo noin korkealla, ettei pysty enää edes ajattelemaan. Taitaa tuo raivokohtaus hämärtää myös tuon luetun ymmärtämisen.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Mistäs linux-usereista sinä nyt oikein höpiset. Onko teiniraivo noin korkealla, ettei pysty enää edes ajattelemaan. Taitaa tuo raivokohtaus hämärtää myös tuon luetun ymmärtämisen.

        "Mistäs linux-usereista sinä nyt oikein höpiset. Onko teiniraivo noin korkealla, ettei pysty enää edes ajattelemaan. Taitaa tuo raivokohtaus hämärtää myös tuon luetun ymmärtämisen. "

        Mene mammalles itkemään. :) Otsikko Problems taitaa kuvata aika hyvin sua.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Mistäs linux-usereista sinä nyt oikein höpiset. Onko teiniraivo noin korkealla, ettei pysty enää edes ajattelemaan. Taitaa tuo raivokohtaus hämärtää myös tuon luetun ymmärtämisen. "

        Mene mammalles itkemään. :) Otsikko Problems taitaa kuvata aika hyvin sua.

        No on kyllä melkoinen teiniraivokohtaus menossa.


    • Windows 8

      "No on kyllä melkoinen teiniraivokohtaus menossa. "

      Teiniraivot pyörii vaa pennun mielissä. Kerrotko vielä faktaa NTFS:stä että miksi se ei käy? :D

      • Problems?

        Sinähän olet sitkeä lapsi.
        NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä ja siitä puuttuu oleellisia ominaisuuksia.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Sinähän olet sitkeä lapsi.
        NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä ja siitä puuttuu oleellisia ominaisuuksia.

        "NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä ja siitä puuttuu oleellisia ominaisuuksia. "

        Syystä että? Havaitsiko pentu kenties että jos täällä kyselet tiedostojärjestelmien perään ja sen jälkeen olet jotain jostain tietävinäsi, niin se ei anna kovin hyvää kuvaa susta?`Ja ihan turhaan sinä täällä ketään haukut ja nimittelet kun oma asenteesi on just lapsellista.

        NTFS on paras valinta sulle sun spekseihin, deal with it. Vai oliko tarkoituksesi päteä kun joku iso poika on maininnut sanat ZFS sulle joskus ircissä? Voi kuule kun tietäsit miten typerältä näytät tällä hetkellä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "NTFS:n suorituskyky ei ole riittävä ja siitä puuttuu oleellisia ominaisuuksia. "

        Syystä että? Havaitsiko pentu kenties että jos täällä kyselet tiedostojärjestelmien perään ja sen jälkeen olet jotain jostain tietävinäsi, niin se ei anna kovin hyvää kuvaa susta?`Ja ihan turhaan sinä täällä ketään haukut ja nimittelet kun oma asenteesi on just lapsellista.

        NTFS on paras valinta sulle sun spekseihin, deal with it. Vai oliko tarkoituksesi päteä kun joku iso poika on maininnut sanat ZFS sulle joskus ircissä? Voi kuule kun tietäsit miten typerältä näytät tällä hetkellä.

        Sinä et taida olla ihan terve.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Sinä et taida olla ihan terve.

        "Sinä et taida olla ihan terve. "

        Nämä ei ole uskon asioita.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Sinä et taida olla ihan terve. "

        Nämä ei ole uskon asioita.

        Kiukuttele vielä hieman lisää. Tiesitkö muuten, että "ZFS" ei ole mikään sana. Varsinkaan monikossa.

        Ja se NTFS ei edelleenkään tule edes kysymykseen.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Kiukuttele vielä hieman lisää. Tiesitkö muuten, että "ZFS" ei ole mikään sana. Varsinkaan monikossa.

        Ja se NTFS ei edelleenkään tule edes kysymykseen.

        "Ja se NTFS ei edelleenkään tule edes kysymykseen. "

        LOL miksei? Perusteluita kaivataan vieläkin.

        "Kiukuttele vielä hieman lisää. Tiesitkö muuten, että "ZFS" ei ole mikään sana. Varsinkaan monikossa."

        Kukahan se tässä kiukuttelee?`Katso peiliin poika. :)


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ja se NTFS ei edelleenkään tule edes kysymykseen. "

        LOL miksei? Perusteluita kaivataan vieläkin.

        "Kiukuttele vielä hieman lisää. Tiesitkö muuten, että "ZFS" ei ole mikään sana. Varsinkaan monikossa."

        Kukahan se tässä kiukuttelee?`Katso peiliin poika. :)

        Se ei ole yhteensopiva kuin marginaalisten työasemien kanssa.
        Siinä ei ole CaSe tukea.
        Se on hidas.
        Tiedostonimet eivät saa sisältää oikein mitään merkkejä.
        Se fragmentoituu.
        Se kadottaa tietoja.
        Se on epävakaa.


      • pentti nelonen
        Problems? kirjoitti:

        Se ei ole yhteensopiva kuin marginaalisten työasemien kanssa.
        Siinä ei ole CaSe tukea.
        Se on hidas.
        Tiedostonimet eivät saa sisältää oikein mitään merkkejä.
        Se fragmentoituu.
        Se kadottaa tietoja.
        Se on epävakaa.

        Kaikki tiedostojärjestelmät fragmentoituu. NTFS ei hukkaa tiedostoja. NTFS on vakaa. Turhaa hifistelyä. Sä et tiedä mistään mitään.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Se ei ole yhteensopiva kuin marginaalisten työasemien kanssa.
        Siinä ei ole CaSe tukea.
        Se on hidas.
        Tiedostonimet eivät saa sisältää oikein mitään merkkejä.
        Se fragmentoituu.
        Se kadottaa tietoja.
        Se on epävakaa.

        "Se ei ole yhteensopiva kuin marginaalisten työasemien kanssa.2

        90%, marginaalia?

        "Siinä ei ole CaSe tukea."

        elä hitto pitääkö olla oikein case sensitive tuki? jotain surkeaa unix-roskaa, sehän onkin kiva kun on tiedosto nimeltä Pöytäkirja, pöytäkirja tai PÖYTÄKIRJA, kaikki erilaisia! Todella kätevää nääs.

        "se on hidas."

        Sinulta on faktaa tästä jo kysytty, lapsellinen inttäminen ei anna kovin hyvää kuvaa susta. Kai olet muuten tietoinen että mäsäsoftalla on viimesen päälle monitorointisofat olemassa asiakaskoneisiin, he näkevät järjestelmien suorituskykyä ja vikatiloja, jos jossain olisi käytössä tämä "huonon suorituskyvyn NTFS", niin siitä olisi varmaan tullut haloo ja korjauksia, mutta kun nämä sun selitykset on täyttä utopiaa ja inttämistä, niin ei voi muuta kuin nauraa. :)

        "Se fragmentoituu."

        Opettelehan ensin käsite tiedostojärjestelmä ja sana fragmentoituituminen. Sulle on nämä annettu kotiläksyiksi jo monta kertaa, mutta sinä vain intät. Eikö irccijätkät auta vai missä vika kun tyydyt vain inttämään?

        "Se kadottaa tietoja."

        Ext4.
        '
        "Se on epävakaa. "

        Miten tiedostojärjestelmä voi olla epävakaa? Menee taas samaan sarjaan linuxin voodoo taikojen kanssa : D Ei hitto päivän naurut taas kiitos siitä.

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä että saisin aina suoraan sähköpostiini uusimmat päivityksesi?


      • Problems?
        pentti nelonen kirjoitti:

        Kaikki tiedostojärjestelmät fragmentoituu. NTFS ei hukkaa tiedostoja. NTFS on vakaa. Turhaa hifistelyä. Sä et tiedä mistään mitään.

        NTFS fragmentoituu liikaa, NTFS hukkaa tiedostoja, NTFS ei ole vakaa. Ei ole turhaa hifistelyä vaan todellista ja CaSe:kin puuttuu.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Se ei ole yhteensopiva kuin marginaalisten työasemien kanssa.2

        90%, marginaalia?

        "Siinä ei ole CaSe tukea."

        elä hitto pitääkö olla oikein case sensitive tuki? jotain surkeaa unix-roskaa, sehän onkin kiva kun on tiedosto nimeltä Pöytäkirja, pöytäkirja tai PÖYTÄKIRJA, kaikki erilaisia! Todella kätevää nääs.

        "se on hidas."

        Sinulta on faktaa tästä jo kysytty, lapsellinen inttäminen ei anna kovin hyvää kuvaa susta. Kai olet muuten tietoinen että mäsäsoftalla on viimesen päälle monitorointisofat olemassa asiakaskoneisiin, he näkevät järjestelmien suorituskykyä ja vikatiloja, jos jossain olisi käytössä tämä "huonon suorituskyvyn NTFS", niin siitä olisi varmaan tullut haloo ja korjauksia, mutta kun nämä sun selitykset on täyttä utopiaa ja inttämistä, niin ei voi muuta kuin nauraa. :)

        "Se fragmentoituu."

        Opettelehan ensin käsite tiedostojärjestelmä ja sana fragmentoituituminen. Sulle on nämä annettu kotiläksyiksi jo monta kertaa, mutta sinä vain intät. Eikö irccijätkät auta vai missä vika kun tyydyt vain inttämään?

        "Se kadottaa tietoja."

        Ext4.
        '
        "Se on epävakaa. "

        Miten tiedostojärjestelmä voi olla epävakaa? Menee taas samaan sarjaan linuxin voodoo taikojen kanssa : D Ei hitto päivän naurut taas kiitos siitä.

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä että saisin aina suoraan sähköpostiini uusimmat päivityksesi?

        Kuluttajien lelut ovat marginaalia.
        Tavallisten kotikäyttäjien on toki vaikea käsittää kuinka tärkeä CaSe on ja vaikeahan siitä toki on kotikoneen piraattielokuvien nimeämiseen hyötyjä keksiä.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Kuluttajien lelut ovat marginaalia.
        Tavallisten kotikäyttäjien on toki vaikea käsittää kuinka tärkeä CaSe on ja vaikeahan siitä toki on kotikoneen piraattielokuvien nimeämiseen hyötyjä keksiä.

        "Kuluttajien lelut ovat marginaalia."

        Et sinä isojen poikien jutuista valitettavasti mitään tiedä. Kuluttajia on kuitenkin se pari miljardia vaatimuksineen, hommat pitää olla just eikä melkein tai asiakas lähtee.

        Eli itseasiassa argumentoit itseäsi vastaan, sinulla on vain jotain yhden tarkoituksen leluja siellä jotka ei mukaudu mihinkään :)

        "CaSe on ja vaikeahan siitä toki on kotikoneen piraattielokuvien nimeämiseen hyötyjä keksiä. "

        häh? Jep, eli argumentoit itseäsi vastaan, vaikeahan koko case sensitivystä on mitään hyötyä löytää, windows-maailmassa tämä ratkaistiin jo 80-luvulla, linux-unix roskat on vieläkin ihan paiseissa. :)

        Voi että oikeesti miten turha jätkä sä olet : D Hanki elämä oikeasti...


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Kuluttajien lelut ovat marginaalia."

        Et sinä isojen poikien jutuista valitettavasti mitään tiedä. Kuluttajia on kuitenkin se pari miljardia vaatimuksineen, hommat pitää olla just eikä melkein tai asiakas lähtee.

        Eli itseasiassa argumentoit itseäsi vastaan, sinulla on vain jotain yhden tarkoituksen leluja siellä jotka ei mukaudu mihinkään :)

        "CaSe on ja vaikeahan siitä toki on kotikoneen piraattielokuvien nimeämiseen hyötyjä keksiä. "

        häh? Jep, eli argumentoit itseäsi vastaan, vaikeahan koko case sensitivystä on mitään hyötyä löytää, windows-maailmassa tämä ratkaistiin jo 80-luvulla, linux-unix roskat on vieläkin ihan paiseissa. :)

        Voi että oikeesti miten turha jätkä sä olet : D Hanki elämä oikeasti...

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?

        "Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?"

        Eikö irccijätkät auta ja faktat ja tietotaito loppu kesken kun pitää vaan postata tällästä kuraa? :)

        Siis Case Sensitivity. Päivän naurut taas : D


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?"

        Eikö irccijätkät auta ja faktat ja tietotaito loppu kesken kun pitää vaan postata tällästä kuraa? :)

        Siis Case Sensitivity. Päivän naurut taas : D

        Idioottimaisuutesi on selkeästi periytyvää sorttia.


    • XFS

      XFS

      • Problems?

        Kattelin tuota CXFS:ää hieman tarkemmin. Ehkäpä se soveltuisi tarkoituksiin parhaiten. Pitää tutkia tätä enemmän.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Kattelin tuota CXFS:ää hieman tarkemmin. Ehkäpä se soveltuisi tarkoituksiin parhaiten. Pitää tutkia tätä enemmän.

        "Kattelin tuota CXFS:ää hieman tarkemmin. Ehkäpä se soveltuisi tarkoituksiin parhaiten. Pitää tutkia tätä enemmän. "

        Ai huuhaa-datan kirjotteluun sun jätelavalta dyykatulla vanhalla koneella? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä?


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Kattelin tuota CXFS:ää hieman tarkemmin. Ehkäpä se soveltuisi tarkoituksiin parhaiten. Pitää tutkia tätä enemmän. "

        Ai huuhaa-datan kirjotteluun sun jätelavalta dyykatulla vanhalla koneella? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä?

        Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla.

        "Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla. "

        Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin. Kirjoitteletko huuhaa-dataa kierrätysyhdistykseltä haetulla koneellasi ja teet tieteellisiä vertailuja tiedostojärjestelmistä? Joko noissa kierrätyskoneissa on siirrytty pata-levyistä uudempiin muutes?

        Niin ja mistä sun faniklubiin voi liittyä?


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla. "

        Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin. Kirjoitteletko huuhaa-dataa kierrätysyhdistykseltä haetulla koneellasi ja teet tieteellisiä vertailuja tiedostojärjestelmistä? Joko noissa kierrätyskoneissa on siirrytty pata-levyistä uudempiin muutes?

        Niin ja mistä sun faniklubiin voi liittyä?

        Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla.

        "Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla. "

        Juu, on jo kertaalleen sanottu että maailman käytetyin tiedostojärjestelmä minkä suorituskykyä monitoroidaan myös ahkerasti.

        Oliko jotain kysyttävää vielä tai sanottavaa?

        Melkonen itkupelle olet kyllä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Se on ihan kiva jos olet tyytyväinen NTFS:ään dyykatussa koneessasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään muun tarvitsisi olla. "

        Juu, on jo kertaalleen sanottu että maailman käytetyin tiedostojärjestelmä minkä suorituskykyä monitoroidaan myös ahkerasti.

        Oliko jotain kysyttävää vielä tai sanottavaa?

        Melkonen itkupelle olet kyllä.

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?


    • näillä voittoon!

      OpenSolaris ja ZFS. Voittajan valinta?

    • Windows 8

      "OpenSolaris ja ZFS. Voittajan valinta? "


      Ei hitto oikeesti..... :D

      https://en.wikipedia.org/wiki/OpenSolaris

      Lueppas nyt sinäkin linux-spede oikein tarkkaan tuo artikkeli. Löytysköhä sieltä kohtaa "discontinued" mistään. Taitais olla looserien valinta, tosin Linux Usereillehan se passaa kun nimitys on sama ;)

      • Problems?

        Taas olet sotkenut asioita. Solaris ja Linux ovat ihan eri asioita.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Taas olet sotkenut asioita. Solaris ja Linux ovat ihan eri asioita.

        "Taas olet sotkenut asioita. Solaris ja Linux ovat ihan eri asioita. "

        Anteeks mitä? Eikö enää muuta pystynyt keksimään niin rupesit pätemään tästä? : D Kiitti näistäkin nauruista

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä muuten? :)


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Taas olet sotkenut asioita. Solaris ja Linux ovat ihan eri asioita. "

        Anteeks mitä? Eikö enää muuta pystynyt keksimään niin rupesit pätemään tästä? : D Kiitti näistäkin nauruista

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä muuten? :)

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?


      • ( ö )
        Problems? kirjoitti:

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?

        Luulen, että se on joku teini, joka yrittää esittää vanhempaa. Ei tuollainen ulosanti voi olla yli kakskymppisellä.


      • Windows 8
        Problems? kirjoitti:

        Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta?

        "Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta? "

        Etkö parempaa enää keksi kun pitää ignoraata kaikki suorat kysymykset? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä?


      • Windows 8
        ( ö ) kirjoitti:

        Luulen, että se on joku teini, joka yrittää esittää vanhempaa. Ei tuollainen ulosanti voi olla yli kakskymppisellä.

        "Luulen, että se on joku teini, joka yrittää esittää vanhempaa. Ei tuollainen ulosanti voi olla yli kakskymppisellä. "

        Niinkö? Haluatko luonnehtia sitten tämän topicin alotusta ja nimim. "Problems?" -tyypin postauksia myöskin?

        Mä uskon suhun. Odotellessa sun viiltävää analyysiä asiasta. :)


      • ( ö )
        Windows 8 kirjoitti:

        "Luulen, että se on joku teini, joka yrittää esittää vanhempaa. Ei tuollainen ulosanti voi olla yli kakskymppisellä. "

        Niinkö? Haluatko luonnehtia sitten tämän topicin alotusta ja nimim. "Problems?" -tyypin postauksia myöskin?

        Mä uskon suhun. Odotellessa sun viiltävää analyysiä asiasta. :)

        En. Perustan väitteeni vain siihen, mitä olen sinulta lukenut. Pelkkää lapsellista jankutusta, ilman perusteita, ei kannata juuri noteerata. Hyvää yötä.


      • Problems?
        Windows 8 kirjoitti:

        "Saako alkoholi sinut noin aggressiiviseksi ja raivoamaan vai onko tuo vain periytynyttä idioottimaisuutta? "

        Etkö parempaa enää keksi kun pitää ignoraata kaikki suorat kysymykset? :)

        Mistä sun faniklubiin voi liittyä?

        Siis periytynyttä idioottimaisuutta.


    • kellon kilinää
    • dälli

      Analyysiä

      Tämä vitja viimeistään sai purskauttamaan väliraportiksi:

      f.e.dzerzhinski
      Se meinaa, että Microsoftin konttorin kahvihuoneen keskustelukerho. Siellä sorvataan ne kommentit, joilla yritetään asiaperustein vastata MS:lle haitallisiin repliikkeihin silloin, kun asiassa noin yleisesti ottaen on jotakin asiaa mukana.

      Windows 8
      Se meinaa, että Microsoftin konttorin kahvihuoneen keskustelukerho. Siihen nimimerkkiin kirjoitetaan ne rienat, joita ensin sanomani tunnus ei moniammatillisesti suunnitellun profiilinsa takia voi löräyttää.

      Pentti Nelonen
      Alun perin tunnuksen perusti joku, joka oli silloin kauan sitten jotakin mieltä jostakin. Sittemmin muut, lähinnä teininuoriso, ryhtyivät hyödyntämään samaa suojaamatonta nimimerkkiä. Täten kirjoittajia tuohon nimeen siunaantui useita.

      Nyttemmin P.N. on tullut yleisempäänkin käyttöön, sen ja tämän puolesta ja vastaan. Tämän takia merkin käyttö on kokenut jonkin sortin inflaation.

      Jatkan palstan seurantaa, koska se toistaiseksi jotenkin kiinnostaa. Ehkä osasyy on siinä, että täällä voi seurata niin intelligenssinsä kuin ikänsäkin puolesta laidasta laitaan _muka_ tasavertaisia keskustelijoita.

      dälli
      [email protected]

      • Problems?

        Erittäin pätevä analyysi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe