esim. ku olin tilannu sieltä taurus pt 24/7 co2 pistoolin myivät siellä noin 60€, myöhemmin kävi ilmi että kyseisen aseen arvo on noin 40 dollaria.
2. esimerkki kun olin tilannu sieltä g36c ( alle satasen) ja kun mainitsin niille että meni rikki ekan pelin aikana/jälkeen normaali käytössä (halkes itestään ja yks osa tippui) enkä edes vaatinut rahoja takaisin niin vastaus oli "täysin mahdotonta" tai jotain sinneppäin.
3. no tuli ostettua sieltä samalla kun ostin ton pt 24/7 g&g mp5, myöhemmin kävi ilmi että tääsmälleen saman aseen saa ostettua puolasta alle 100€.
proairsoft on suurkea kauppa rip-off hinnoilla.
proairsoft rip-off hinnat ja huono palvelu.
7
158
Vastaukset
- JIHAD!
Suomessa on korkeammat verot, kuin muualla ja sen takia hinnatkin ovat suuremmat.
- mr.verovirasto
100% veroa seems legit.
- [finsoft]
Totta, itsekin tilasin AK-47:n ja se tuli kotiin rikkinäisenä. Sitten kun otin yhteyttä ja pyysin rahoja takaisin, he sanoivat että jos todisteita ei ole siitä että posti rikkoi/ase oli ennen lähetystä rikki, rahoja ei saa takaisin. Tämän jälkeen olen vältellyt kyseistä airsoft ''kauppaa''. ÄLKÄÄ OSTAKO SIELTÄ! YLIHINNOITELTUA PASKAA!
Kaikkihan sen tietää, että proairsoft myy p*skoja aseita, osa leluja (esim. 7,2V "aloittelijoille hyvät airsoft-aseet"). Toinen juttu on ihmeellinen G&G:n (ja muiden taiwanilaisten) palvonta, kiinalaisten "harvinaisuus" (pitää muka kiirehtiä) ja Diablojen ylistäminen. Ei mikään kunnon kauppa myy G&G:n messinkilaakereita, AIM:in tuotteita (vain mäntä hyvä), Maruin vakiorattaita tai Systeman motteja.
- Enoojonne
finsoft kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että proairsoft myy p*skoja aseita, osa leluja (esim. 7,2V "aloittelijoille hyvät airsoft-aseet"). Toinen juttu on ihmeellinen G&G:n (ja muiden taiwanilaisten) palvonta, kiinalaisten "harvinaisuus" (pitää muka kiirehtiä) ja Diablojen ylistäminen. Ei mikään kunnon kauppa myy G&G:n messinkilaakereita, AIM:in tuotteita (vain mäntä hyvä), Maruin vakiorattaita tai Systeman motteja.
Njoo, ainut mitä voin sanoa hyvää prosta, on suuret valikoimat. Ei löydy jokapaikasta kaikkia aseita mitä prosta löytyy.
Enoojonne kirjoitti:
Njoo, ainut mitä voin sanoa hyvää prosta, on suuret valikoimat. Ei löydy jokapaikasta kaikkia aseita mitä prosta löytyy.
Njoo, niile jotka välttämättä haluavat FAL:in
- {turuk}
finsoft kirjoitti:
Njoo, niile jotka välttämättä haluavat FAL:in
Saa FAL:in Taiwangunista ja Milgearistakin.. Kaiken kaikkiaan pro on huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473