Pojat, mitä mieltä menkoista?

girl-01

Okeih.. tää on tosi karmee juttu. Eli mun nykyinen ex-kaveri kerto pojille et mulla on alkanu menkat ( oon 12 v ) nyt pelottaa mennä kouluun neljä päivän lomalta. kiusaako ne mua? kaiken lisäksi ma ja ti on uimakoulu päiviä. :( pojat, miten suhtaudutte jos saatte tietää että luokkanne tytöllä on alkanu menkat?

26

2880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En tiedä millaisia poikia sun luokalla on mutta kun kuulin että meidän luokan tytöllä (myös 12 v) on alkanut menkat en oikeastaan välittänyt.

• girl-01

ne on aika pellejä ja ilkeitä, mutta onneks kukaan ei sanonu mitään.. Kyllä tästä selvitään. Kai.

• poika vaan

sanot vain opelle että et ui kun sulla on menkat. ei opella tai niillä pojilla oo mitään vastaan sanomista. se toimii aina.
        ja mitä se niille pojille kuuluu miloin sulla on menkat.
        oon ite poika eikä vois vähempää kiinostaa vaikka tyttökaverilla olis menkat joka päivä.
        se kuuluu tyttöjen/naisten elämään eikä se poijille/miehille kuulu.

• Vittuileksää
        poika vaan kirjoitti:

sanot vain opelle että et ui kun sulla on menkat. ei opella tai niillä pojilla oo mitään vastaan sanomista. se toimii aina.
        ja mitä se niille pojille kuuluu miloin sulla on menkat.
        oon ite poika eikä vois vähempää kiinostaa vaikka tyttökaverilla olis menkat joka päivä.
        se kuuluu tyttöjen/naisten elämään eikä se poijille/miehille kuulu.

Vitsi tosta tuli mieleen viime vuoden koulu-uinnit :/ Mulla oli menkat, kerroin opelle ja se käski laittaa tampoonin ja näyttää siteet että puhun totta. Olin sillee että nyt lähen kyllä kotia, ja lähdinkin. Tunti jälkkää ja ylimääräisiä läksyjä sen takia, etten halunnut uida menkkojen aikana. Fuck you.

• lifemocker

miten ne pojat saa sun menkat tietoonsa?

• aseff

"Eli mun nykyinen ex-kaveri kerto pojille et mulla on alkanu menkat" ja sit tulee lifemocker ja kysyy "miten ne pojat saa sun menkat tietoonsa?"... -.- Kannattaa mocker lukee se ap:n viesti ennen ku vastaa!

• lifemocker

miksi ketään kiinnostaisi kenekään toisen menkat?

• sinäkö?

ai sä oot?

• lifemocker
        sinäkö? kirjoitti:

ai sä oot?

?

• Niimpä!
        lifemocker kirjoitti:

?

Sitä paitsi vitun lifemocker aikuinen mies jossain nuorten menkkapalstoilla pyörit? Haloo? Oksäjoku pedo?

• Terkkari -76

Hei. Ei kannata stressata menkkojen alkua! Sehän kuuluu murrosikään ja on yksi maailman luonnollisimmista asioista! Kyllä ne menkat muillakin alkaa aikanaan. Tuskin nyt kukaan alkaa mitään sanomaan tai nauramaan tms hölmöä. Sinä kehityt omaan tahtiisi niinkuin jokainen ihminen! Ei menkkoja tarvitse hävetä! Ei niissä ole mitään hävettävää! Se on vain merkki siitä että olet tullut sukukypsäksi. Ei tietenkään tarvitse vielä aloittaa seksielämää,ei ole edes suositeltavaakaan vielä.
      Hyvää kevään jatkoa girl-01!!

• MenQ

Mä oon poika ja mul on menkat, umad br[]?

:P

• dr no

Minua ne eivät ainakaan kiinnosta vähääkään

• Mies 42v

No menkat ovat luonnollinen asia,joka kuuluu nuoren naisen elämään!

Eipä ole minua koskaan häirinnyt,kun ollaan vaimoni kanssa oltu jo 23vuotta yhdessä.Suostun jopa yhdyntään silloin...Ei muuta kuin pyyhe alle,ja thats it.

Tulehaan siinä vehkeet veriseksi,mutta mitä sitten.Ehkä tällaista ei saisi kirjoittaa nuorten palstalle,mutta halusin vähän kirjoittaa tosirakkaudesta, ja että siitä ei kannata murhetta kantaa.Nämä ovat luonnollisia asioita.

• pedofiilit

42v mies nuorten palstalla.. Ei yhtää ahdistavaa? D:

• pedomocker
        pedofiilit kirjoitti:

42v mies nuorten palstalla.. Ei yhtää ahdistavaa? D:

Lifemocker on pahempi pedofiili. Tietäsit vaan mitä kaikkea se on tehnyt. Eikä oo saanut vielä mitään tuomiotakaan. Lapsien seksuaaliset ahdistelijat vankilaan.

• rikosilmoitus
        pedomocker kirjoitti:

Lifemocker on pahempi pedofiili. Tietäsit vaan mitä kaikkea se on tehnyt. Eikä oo saanut vielä mitään tuomiotakaan. Lapsien seksuaaliset ahdistelijat vankilaan.

Toivottavasti lifemocker ottaa yhteyttä poliisiin tuollaisten perättömien pazkanjauhamisien takia. Kyllä poliisit saa selville kuka siellä on kirjoitellut. Kannattais miettiä mitä täälläkin kirjoittelee!

• poju61

tykkään imeä tytön menkkamehut

• girl-01

.. pojat vilkuili mua ja vittuili päin naamaa että onko vaippa veressä.. Pojat vaan ei ymmärrä !!

• antaa poikien olla
        girl-01 kirjoitti:

.. pojat vilkuili mua ja vittuili päin naamaa että onko vaippa veressä.. Pojat vaan ei ymmärrä !!

Pojat on tossa iässä vielä kypsymättömiä ja lapsellisia. parasta on, kun et välitä niistä!

• pete.
        antaa poikien olla kirjoitti:

Pojat on tossa iässä vielä kypsymättömiä ja lapsellisia. parasta on, kun et välitä niistä!

Toi on muuten just se vaihe, missä tytöillä useimmiten se murrosikä alkaa ja pojat on vielä ihan kakaroita henkisesti (ja fyysisesti). Yleensä sun ikäluokan (10-13v) pojat on jonneja, jotka eivät ymmärrä mitään vaan juovat ES ja pelaavat CS, sekä vittuilevat ärsyttävän korkealla äänellään. Älä välitä niistä, menee ohi

• ...
        girl-01 kirjoitti:

on kyllä todella lapsellisia noi sun luokkalaiset....mutta älä välitä niistä......

• antero15v

kuukautiset on kiva asia. kun tyttöystävälläni on kuukautiset, hänen päätään särkee. hän laittaa sitten minut nuolemaan alapäätään, joka rentouttaa häntä ja tekee hyvää päänsärylle. onhan tuo hieman sotkuista, mutta ei se haittaa kun kumpikin osapuoli saa nautintoa.

• fuck you?

ei teijjän tarvis kakstoista vuotiaalle kertoo tommosia..

• Tällä asenteella reagoin

Jaa.
      -Nuuskamuikkunen

• ... poika 96

kuukautiset eivät kiinnosta minua...miehiäkään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe