Jos laitan pitkähkön paidan, lähes muttei aivan perseen peittävän...
http://1.bp.blogspot.com/-_LH6qtLFlzA/TzbIeKgWohI/AAAAAAAACpI/8EDKdx_c3XY/s1600/Tunika4.jpg
siis suunnilleen tuon mittaisen.
...paksujen legginsien kanssa, joista ei näy mitään läpi.
Jalat mulla on hoikat, hyvässä kuosissa, käyn lenkillä ja salilla.
Kehtaisiko kulkea näin?
9
147
Vastaukset
- Minä vain
Jaa'a, en itse laittaisi päälleni.
Ja toi apita on ihan karsee, en IKINÄ pistäisi päälle D:- Minä vain
Paita siis*
- tyttönen
Minä vain kirjoitti:
Paita siis*
No tuo paita onkin karsea, mutta ite ajattelin siis vähän enemmänkin tän tyylistä paitaa.
http://3.bp.blogspot.com/_pBDyvUaC110/S7CKdiXe5GI/AAAAAAAAK0M/MPtfqvO3ylQ/s1600/out2.jpg
En mitään paksuja villatakkeja.
No en kyllä tiedä, ehkä tuollasen kanssa kuitenkin on parempi vaan pukea pitkähköt shortsit tai viileemmällä pillifarkut. Mutta sanokaa kuitenkin muutikin vielä mielipiteitä :D
- named
Tulee ekana mieleen Donna Nobel Doctor Whoosta :D
- lifemocker
miksei. en vaan ite tykkää tommosesta villateltasta
- KapteeniKrisu
Allons Y! David Tennant!
- tyttönen
ruma kun mikä
- hjsm
no hyi
- kaakaaaaaaaaaaa
Vyön kaa kahta kauheempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482