Jonkun pitäisi vaan

mekaksisaamatonta

pakottaa meidät naamatusten, eikä päästää pois ennenkuin ollaan juteltu ;)

27

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin...

,,,huoh.

• Jep jep

kyllähän me puhutaa, joskus paljonki.. saatetaa puhua jopa siitä mitä tuntemuksia mikäkin asia herättää meissä... mutta siitä ei puhuta, mitä tuntemuksia herätämme toisissamme :/

• myöhäisteini

Niinpä, ei jaksaisi mitään vellomisia ja epävarmuuksia enää.

• Kestävää

Voiko toisen ihastuksesta edes tietää, että mitä laatua se on. Kestävää vai ailahtelevaa?

• Hiio'ohoi

Mä en halua haluaisi kirjoittaa tänne mitään! Ei se hetki että sanoo rakastavansa ainakaan tätä kautta saavutu. Enkä ala ketää yksipuolisesti haikailemaan, niin passivoidun sitten vaikka.

• Naulan kantaan

Niinpä. Ei tästä taida muuten tulla yhtään mitään. Ei me nähdä edes missään.

• lottamari<3

Palstarakkaita, joilla ei ole mitään käytännön kokemusta toisistaan, mutta odottavat silti toistensa herättävän ne intohimon tunteet kohdatessaan minkä ovat täällä jo hyvin alustaneet ja haluisivat, että käytännössä kohdatessa se olisi toiveiden ja haaveiden täyttymys.

Kävisikö niin vai kävisikö näin, se on se juttu, joka pitää yllä tätä jännitettä...

• Ei kai noin kauan...
    • No niin no

Se olisi varmaankin meidän itse tehtävä.

• ehkäpäs mutta

Mitenkähän se onnistuis ;)

• ja kukakohan ihme

se joku olisi? :) Tuon hyvän idean lisäksi olisi myös se vaihtoehto,että jompi kumpi meistä rohkaistuisi itse tuohon.On tässä rohkeutta itse kukin jo jonkin hyvän tovin ehtinyt kerätä ;) viel ei ihan riitä.

• tarvitko vielä

kauankin aikaa kerätä rohkeutta?ei minulla kiire ole,joten ihan niinkuin haluat.

• Niinpä..

ihan pienestä se enää onkin ollut kiinni ;)

• <3 <3
        Niinpä.. kirjoitti:

;)

• jos ei minnekään
        tarvitko vielä kirjoitti:

kauankin aikaa kerätä rohkeutta?ei minulla kiire ole,joten ihan niinkuin haluat.

kiire, niin maksimissaan saman verran kun tätä tähänkin asti jatkunut ;) ehkä siis toisenkin olisi hyvä alkaa sitä rohkeutta keräämään.

• no siitä
        Niinpä.. kirjoitti:

en nyt ihan varma olisi ;)

• Poikkarna

Älä muuta sano! Haluaisin kyllä tulla puhuu mutta en oo iha varma tunteistas. Ja joo varmaan oot se ketä kaipailen :D

• no nyt tärppää :)

Aivan mahtavaa! :) Minun puolestani meidät saisi lukita vaikka loppuelämäksi toisiimme kiinni, jos se saisi meidät puhumaan toisillemme. Puhutaan kaksistaan naama vastaan naamaa niinkuin aikaansaavat ovat meitä ennen tehneet.

Nyt jään tuolilleni odottamaan ja toivomaan, jos se joku pakottaisi minut sinun luo tai sinut minun luo ja voisimme jatkaa tästä pisteestä eteenpäin naamatusten hymyillen. Puhutaan sitten oikein vienosti kuiskaten tai jopa ääneen niinkuin nainen miehelle tai mies naiselle. ;)

• Yhteiseen apua?

Veto toisiimme on valtava ja puhuttavaakin on vaikka millä mitalla, kun alkuun päästään. Ja ikäväkin puristaa rintaa, mutta. . Puhemiehellä/naisella olisi helppo työ saattaa nämä kaksi ikuisesti yhteen. Ei muuten näytä onnistuvan ainakaan helposti.

Että voikin olla vaikeaa. On niin suurista, elämää mullistavista tunteista kyse, jotta ymmälle se on saattanut.

• reepprr

ap. minkä ikänen oot ja entä kultas? ja missä näätte

• ketjun aloittaja

25-30 vuotiaita.

• nyt on saattaneet

toisilleen oikeat ihmiset vastata väärille ihmisille tässä ketjussa kun ei sukupuoliakaan ole tiedossa :)

• ketjun aloittaja

naiselta miehelle

• täsmäätähänasti m

Paljonko ikäeroa. Mikä kaupunki?

• Ketjun aloittaja

Samana vuonna olemme syntyneet. En tiedä missä kuussa hän eli en tiedä paljonko eroa, sen tiedän että hän on vanhempi.
        Kaupunki p-pohjanmaalla.

• eitäsmääenää m
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Samana vuonna olemme syntyneet. En tiedä missä kuussa hän eli en tiedä paljonko eroa, sen tiedän että hän on vanhempi.
        Kaupunki p-pohjanmaalla.

Minä olen Uudellamaalla. :(

• pojottelen

Täällä joskus ihan hyvää läppää. Totta on, vaikke näihin läpinöihin uskoisikaan.

Saamatonta, what a osuva ilmaus :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe