mitä tekis kesällä

mies yksin.

Ei varmaan mitään. Kotona 4 seinän sisäs menee tääkin kesä. Töihin hain moneen paikkaan mut en saanut töitä. Tulee kurja ja yksinäinen kesä.

16

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumpuliperse

Minä aion pelata pleikkaria koko kesän. Käyn välillä ulkoilemassa ja syön hyvää ruokaa. Ei siihen muita ihmisiä tarvita, varsinkaan "ystäviä" tai "kavereita", jotka hekin luultavasti viettäisivät kanssani aikaa vain siksi, että muuten tulisi tylsä kesä. Opettele nauttimaan omasta seurasta. Ole itsesi paras kaveri :)

• Niin, Suomessahan on ulkonaliikkumiskielto yksinäisille.

• sdgsddggsg

Jotkut ihmiset on luonteeltaan sellaisia, että he eivät saa yksin tehdyistä asioista oikein irti tarpeeksi. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Hieman erakkoluonteisemmat ihmiset (joita täälläkin olen ollut havaitsevanani) sen sijaan eivät samalla tavalla välttämättä tarvitse seuraa käydäkseen erinäisissä paikoissa jne.

• riippuu tilanteesta
        sdgsddggsg kirjoitti:

Jotkut ihmiset on luonteeltaan sellaisia, että he eivät saa yksin tehdyistä asioista oikein irti tarpeeksi. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Hieman erakkoluonteisemmat ihmiset (joita täälläkin olen ollut havaitsevanani) sen sijaan eivät samalla tavalla välttämättä tarvitse seuraa käydäkseen erinäisissä paikoissa jne.

Hyvin harva ihminen viihtyy täysin itsekseen ja yksikseen.

Useimmat nimellisesti "erakot", ovat vain puolierakoita, joilla on niin vahvat sosiaaliset piirit että se tekee hyvääkin välillä olla itsekseen.

Yksinäisyydessä ei ole kyse aina pelkästään yksin olemisesta, vaan myös muustakin tilanteesta.

Mitä paremmassa jamassa oma tilanne on, niin sitä helpommin ulkonakin on kävellä yksinään.

Jotkut saavat kyllä asennoiduttua vaikeassakin tilanteessa paremmin kuin toiset.

• sdgsddggsg kirjoitti:

Totta, mutta ei se silti tarkoita että kannattaisi muumioitua neljän seinän sisälle silloin, jos sitä seuraa ei ole. Päinvastoin, ainoa tapa saada edes joskus seuraa, on lähteä ulos ja tehdä niitä asioita, joita tekisi myös ystävän kera.

• Keissa

Ja työpaikkin voi vielä löytyä. Joten älä vaivu nyt synkkyyteen!

• Muumipeicco

Minulla viimevuotiset kesälomat ovat olleet samankaltaisia eli olen kykkinyt pimeässä huoneessani pleikkaria paukuttaen tai tietokoneen ruutua päämäärättömästi tuijottaen. En varmaan saa itsekään mitään töitä kesäksi (olen ammattikoulun opiskelija) ja on alkanut tulemaan epäilys, etten ehkä koskaan tulekaan tekemään töitä. Joka kesä hakenut, eikä edes haastattelukutsua herunut. Olen varmaan syntynyt työttömäksi ihmiseksi, koska joidenkin se työttömän roolin on tässä yhteiskunnassa tehtävä. Kaikki eivät tule näkemään "iki-ihanan" työelämän päivänvaloa. Minulla on esimerkiksi masennusta ja sos. tilanteiden pelkoa, mutta ei se työhakemuksissa näy... mutta koska ei ole suhteita mihinkään ja minäminäminä-mentaliteettia, niin vakituinen työpaikka tulee varmaan olemaan pelkkää haikeaa haavetta. En tiedä, saatan tässä asiassa olla myös pessimistinen, vaikka en täysin harhaluuloihin tätä tunnetta perusta. Uutisotsikot potkuista ja irtisanomisista ja työttömyystilastot puhukoot puolestaan...

Aion kuitenkin yrittää tehdä kesästäni erilaisen ja kannustan sinua tekemään samoin, aloittaja. Aion joka viikko käydä ihmisten ilmoilla, esimerkiksi kirjastossa tai meren rannalla. Oikeastaan palan halusta päästä meren kallioille lukemaan kirjoja, syrjemmälle kirkuvasta ihmisbikinirysästä. Se olisi aika nautinnollista. Tai muuten vain pysähtyä hetkeksi johonkin rauhalliseen paikkaan polkupyörän ja piknikeväiden kera. Muuten kävisin elokuvissa, mutta tulen olemaan pennitön koko kesän...

En muuta osaa sanoa kuin sen, että kokeile aloittaja käydä edes pari kertaa viikossa _kunnolla_ ihmisten ilmoilla (ei lasketa kaupassa/pankissa/postissa käyntiä). Eli pyöräile vaikka johonkin paikkaan, mikä itseäsi kiehtoo ja tee siellä jotain; pysähdy hetkeksi lounastamaan, lukemaan kirjaa tai kuuntele vaikka yksi kipale musiikkia ja jatka matkaa, jos siltä tuntuu.

• jo mummellin iässä

Rohkasien sinua ammattikouluikäinen että et tee ujoudestais ongelmaa. Työhaku on jokaiselle haastava ja jännittävä juttu. Sinu iässä ei ole vielä kokemusta ja elämä tutnuu monesti haparoimiselta. Ei kannata jäädä elättelemään tuntemuksia, että ei minusta taida olla koskaan mihinkään. Onneksi suuret ikäluokat rynnivät eläkkeille ja kyllä teille nuorille hommia löytyy. Minun nuoruudessa oli hieman toisin, kun oli paljon työvoimaa mutta työtä ei riittänyt kaikille.
        Ja niitä töitä ehtii vielä tehdä. Kyllä nuorella kuuluu olla myös vapaata ja lomaa.

• m,56

Grand theft auro 5 peli tulee vasta syyskuussa, harmi juttu et kesä on jo silloin ohi. Mut talvi menekin sitä pelailessa

• saphira123

Pelaan wowia ja guild warsia. Käyn lenkkeilemässä, luen kirjoja, katson elokuvia ja ohjelmia. Saatan jopa piipahtaa jossain festareilla. Bändejä sinne menen katsomaan enkä seurustelemaan, joten miksei voisi mennä yksin.

• 5+8

Olis kiva viimeinkin saada seksiä kesällä mutta tuskin tulen saamaan tänä tulevana kesänäkään. Sosiaalista elämää en muuten juurikaan kaipaa.

• I´m titanium

Heitän kaikille palstaa lukeville haasteen: käyt sitte kirjastossa tai kaupassa ja jos satutte huomaamaan ihmisen joka jollain tapaa viehättää, sankaa moi. Minä olen varmaan yks maailman negatiivisimmista introverteistä ja satuin kirjastossa nostaan päätäni ja sanoin moi. Koska mä en häpeästä sulanut lattian rakoihin, pystytte siihen kyllä tekin. Jos yksinäisyys ei haittaa, ni sit ei kannata.

• sdgsgsdgsgd

noh, johtiko tuo "moi" mihinkään?

• entinen mies.

Moi, haluatko seksiä kanssani?

• miesssssssss

mäkin oon yksin. elin muutama vuosi sitten naisen kanssa ja nyt oon ihan yksin. käyn töissä muutama päivä viikossa kun tarvetta on. töissä tutustuu uusiin työtyyppeihin, mutta ne ovat vanhoja äijiä ja ovat vain töitä tulleet tekemään, eikä taukoja tule niitten kanssa vietettyä, ja vaikka nuoria miehiä olisi, niin ei innosta vapaalla miesseurassa enää olla, kun kerta naisen kanssa on jo saanut asua. Vaikka ostaisin auton tai hyppäisin laskuvarjohypyn, saisin kaikilta vastauksen aijaa, ok. pomo on nainen, joka onkin lähes ainoa kontaktini naispuoleisiin. Joitakin lapsuudenkavereita on myös ja veli, mutta mitä mä niitten kans tekisin kun niillä on vaimoa, lapsia , tyttöystävää. ym. Ei oikein innosta mennä kattomaan toisten kuhertelua tai jos kaks miestä taluttais lastenrattaita, ni ois sekin hieman outoa. ovikello soi kerran kuussa, kerran erehdyin avaamaan ja sielä oli naapuri deeku kysymässä tyhjiä pulloja, sanoin ei oo ja ovi kiinni. eli kait sitä parisuhdetta vain kaipaa kun ei mikään muu seura kelpaa tai vakiseksiseura.

• Kaksi kärpästä

Olisiko rohkeutta mennä mukaan vaikka siihen Punaisen Ristin ystäväpalveluun? Sieltä löytynee eri-ikäisiä ystävättömiä, joille voi olla myös käytännön avuksi. Kysellähän aina voi, että löytyisikö sopiva ja sellaiseen tahtiin tavattava, että ei ala ahdistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3658
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2361
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2308
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2198
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      27
      1626
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      65
      1550
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1457
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      1003
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      982
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      869
    Aihe