Lihava(ko) + kuva!

Läski tytty

41

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski tytty

ja 11w!

• ilkeää naurua

Voi perkele.... Sie mittää lihavaa oo nähnykkää, enemänki aika alipainone, sinuna hankkisin apua

• Läski tytty

en oo ali painone syön ku hevone!

• dhgfjf

ruuan määrä ei vaikuta aina siihen . itse syön läheisieni mielestä myös kuin hevonen mutta olen reilusti alipainoinen , 163cm/45kg ja painoindeksi on 16 ja normaali pitäis olla 18. että rupeahan vaa jatkamaan syömistä :)

• Keep calm
        dhgfjf kirjoitti:

ruuan määrä ei vaikuta aina siihen . itse syön läheisieni mielestä myös kuin hevonen mutta olen reilusti alipainoinen , 163cm/45kg ja painoindeksi on 16 ja normaali pitäis olla 18. että rupeahan vaa jatkamaan syömistä :)

Oonks mäki sit muka alipainone ku oon 165 cm ja 44,5 kg?

• luu viulu
        Keep calm kirjoitti:

Oonks mäki sit muka alipainone ku oon 165 cm ja 44,5 kg?

kirjota tonne pituutes ja painos: http://www.laskurit.fi/painoindeksi/
        ja alle 18-vuotiailla ja vähän yli 18-vuotialla hyvä ruokahalu kuuluu ikään ja ihan kasvunkin takia.
        mulla itellä on BMI 17,6 eli Merkittävä alipaino. vaikka syön käytännössä kolme kertaa ikäseni kaverin ruokamäärän joka päivä. ja siltikin terkari välitti mulle että pitäis syödä enemmän eipä valittanut enään sen jälkeen kun katsoi mun ruoka-annoksen ruokalassa. oli muuten niin hyvin monttu auki että siitä olis pitänyt ottaa kuva!
        epätullut enään sen jälkeen valitusta etten söisi!
        no liikuntanikin voi olla osa syyllinen laihuuteen, mutta en ole mikään himo urheilia haluan vain pysyä kunnossa.

• wtf?
        luu viulu kirjoitti:

kirjota tonne pituutes ja painos: http://www.laskurit.fi/painoindeksi/
        ja alle 18-vuotiailla ja vähän yli 18-vuotialla hyvä ruokahalu kuuluu ikään ja ihan kasvunkin takia.
        mulla itellä on BMI 17,6 eli Merkittävä alipaino. vaikka syön käytännössä kolme kertaa ikäseni kaverin ruokamäärän joka päivä. ja siltikin terkari välitti mulle että pitäis syödä enemmän eipä valittanut enään sen jälkeen kun katsoi mun ruoka-annoksen ruokalassa. oli muuten niin hyvin monttu auki että siitä olis pitänyt ottaa kuva!
        epätullut enään sen jälkeen valitusta etten söisi!
        no liikuntanikin voi olla osa syyllinen laihuuteen, mutta en ole mikään himo urheilia haluan vain pysyä kunnossa.

Kokeilin tuota painoindeksiä ja se sanoi että normaali painoinen.Lääkärit sitten taas vahtaavat etten lihoisi,koska olen kuulemma aivan liian ylipainoinen.Wtf?

• tuo painoindeksi
        wtf? kirjoitti:

Kokeilin tuota painoindeksiä ja se sanoi että normaali painoinen.Lääkärit sitten taas vahtaavat etten lihoisi,koska olen kuulemma aivan liian ylipainoinen.Wtf?

Tuo pätee varmaan vain aikuisiin.

• eftgfyhtuf

OOt ihan hyvän näkönen, treenatun.mutta oot kyl aika laiha oikeesti!ettei vaan olisi anoreetikon oireita?mut oot kyl aika lyhytkin niin painos johtuu myös pitudestas...

• ilkeää naurua

Joopa joo, 158 pitkön pitäs painaa noi 40-50 ollaksee terveen painone. Mie oon 150 ja paina vähö yli 40, en sano tarkkaa painoa. Mie tiän olevani normaali painone.
        Riippuu mitä sie syöt....
        Alipainone oot, sen näkhee kuvastaki

• poitsuuu2

nice kelpais ;) onks sul kik;) t 11v

• lifemocker

oot lapsi. jos murhedit painoas sitten 5 vuoden päästä!

• Läski tyttö

en osaa käyttää kikii mut on :D

• nimesii;)

mikä su kikki o ? t pia 12v boy ;)

• Laiha tyttö <3

eftgfyhtuf ille vastaus

joo oon treenattu harrastan luisteluu ja ratsastusta

luistelu 5 kertaa viikos

ratsastus 1 kerran viikossa

Ps. vaihoin nimimerkin

• piece&love

Jestas näitä kakaroita joita täällä häärii (No joo ite oon 13 mut whatever..). Vai LÄSKI??!! Siis mitä VITTUA???!! Oot alipainonen, saatana!! Ite oon 13w 159cm ja paino 43kg. Sekin on aika "vähän", mutta kyllä mä nyt tiiän mitä ruoka on. "Syön kuin hevonen". Ei pahalla mutta se ei juuri tosta kuvasta näy. Ala syödä! Ei kaikkien oo pakko olla anorektikkoja.
        P. S. En väittäny että oisit anorektikko, vaan hyvin hoikka. Mutta perseet sentään, SYÖ SITÄ RUOKAA.

• Läski tyttö

ei oo nälkä!

• ErNuGirl4ever

Painat enemmän kun mä sun ikäsenä^^ mut et oo läski, ja en ymmärrä näitä ihmisiä...
        Toiset jotka on "normaaleja" : "Hyi mä oon niin läski, vihaan itteeni, alan taas laihduttaa"
        -----> ...miitä järrrkeääääh¿ tuloksena on se, että se joka oikeasti on lihava, saa vietävän masennuksen siitä, että "jos toi on itte omasta mieleatään lihava ja mä painan 10kg enemmän nii oon megaläski" yms ELI MIETTIKÄÄ MITÄ AIHEETTA VALITATTE (paino on arka paikka monille)
        laihat, jotka haluu nuoleskella sillä "eix mä ookki läski?" ja niille sanotaan "Oot ihan alipainonen. Älä syödä!"
        ----> mitä vittua se syöminen auttaa... Olo on sitte parempi, ku on pullamaha vai? Ja kun ollaan vähän pyöristytty niin äääh ei sekään oo hyvä, ja paastotaan koko viikko.

Mä oon geeneiltäni laiha (mutsi ja faija on molemmat hoikkia ja sporttisia) eli en oo todellakaan mäkään luonnollisesti lihava.

Ja Ihmiset, JÄRKI KÄTEEN sen kanssa miten laihdutatte... Sitte ihmetellään ku jäädään lyhyt kasvusiks yms... Ei oo terveellistä.

• L-PoP_Lady
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Painat enemmän kun mä sun ikäsenä^^ mut et oo läski, ja en ymmärrä näitä ihmisiä...
        Toiset jotka on "normaaleja" : "Hyi mä oon niin läski, vihaan itteeni, alan taas laihduttaa"
        -----> ...miitä järrrkeääääh¿ tuloksena on se, että se joka oikeasti on lihava, saa vietävän masennuksen siitä, että "jos toi on itte omasta mieleatään lihava ja mä painan 10kg enemmän nii oon megaläski" yms ELI MIETTIKÄÄ MITÄ AIHEETTA VALITATTE (paino on arka paikka monille)
        laihat, jotka haluu nuoleskella sillä "eix mä ookki läski?" ja niille sanotaan "Oot ihan alipainonen. Älä syödä!"
        ----> mitä vittua se syöminen auttaa... Olo on sitte parempi, ku on pullamaha vai? Ja kun ollaan vähän pyöristytty niin äääh ei sekään oo hyvä, ja paastotaan koko viikko.

Mä oon geeneiltäni laiha (mutsi ja faija on molemmat hoikkia ja sporttisia) eli en oo todellakaan mäkään luonnollisesti lihava.

Ja Ihmiset, JÄRKI KÄTEEN sen kanssa miten laihdutatte... Sitte ihmetellään ku jäädään lyhyt kasvusiks yms... Ei oo terveellistä.

Samaa mielt:)

• opn3

Miltä näyttää oletko läski..turhia tänne tulet kyseleen

• Hei comeon

Kun ihminen on läski sil on huonot elintavat esim. Ikinä liiku limu keksi herkku karkki jne. Ni sinä läski? Never

• fdfdfedfddf

vittu oot läskif

• 11211

Mistä helvetistä nykyään saatte päähänne että tuommonen kroppa olisi LIHAVA? Pikemminkin liian laiha oot. Syö kunnolla... Iljettää kattoa kun nuoret tytöt on nykyään osa niin pirun laihoja.

• kukkuu2

Ei toi painoindeksi oo totta koska mul terkkari sano et oon sopiva painonen ja toin näytti et " Painoindeksi on 15,8. Merkittävä alipaino." !!! ;))

• Olet5

Huomiohuora

• ootnolojj

Vitun huomiohuora :D joka ikinen tietää et selällään makaamalla näyttää paljon laihemmalta, et sit muuta keksiny?

• -mp-

Sul onki aika kiva masu!! Laita lisää kuvia tänne ;-)

• 11211

Ei alaikäisenä kannata painoindeksiä tuijottaa, sillä se ei kerro yhtään mitään. Kuvan tyttö on pikemminkin laiha kuin lihava.

• Läski tytty
      • huhhuh....

Ärsyttäviä tuollaiset huomionkipeän ihmiset. Tiedät kyllä itse vallan mainilsti että et ole Läski tytty.

• greeneyes99

Hei sä olet ihan liian laiha!! Et todellakaan mikään läski! Ajattelet ehkä itse, että olet läski ja syöt paljon, mutta olet ilmeisesti anorektikko ja sinun kannattaisi mennä lääkäriin. Toivottavasti et pahastu!

• etooläskietkäliianlaiha

ihan normaali sä oot sit ehkä sanoisin alipainoiseks jos oisit 20 tai yli yms. mut oot vasta 11 saat olla vielä noin laiha mutta läski et missään nimessä ole

• ilkeää naurua

"ps. oon lihonu"
        mitä helvettiä?!? ei 11 vuotiaie pitäs miettii tollasta! hanki apua hitto vie

• Oot hoikka :)

Et oo lihava, oon sua 10 cm lyhyempi ja painan enemmä. Pitää hyväksyy oma "pömppömaha". Itselläni meni siinä vähän aikaa.

• gärrr

hey mikä su kik on ;D oot nimittäi aika gärgär ;)

• alottaja ;)

tyttyliini

• dsgxnxjbs

joo oot ihan hirveen lihava!!! äkkii laihduttamaan!!

• joakim

Ruma huora,jos anaalia annat niin kelpaat.

• Alipainonemeehoitoo

Saattaa kyl olla ihan mahdollista.
      Otinpalaneeässääeikusiisjoinkulaukseneeässääniintajusinetaloinpärisenäänseolitosihienotunnekunkokovartalopärisejatärisijahihhihhiiseolikylmageetaenunohdasitäpäivääiginä
      Älä kuseta mua, en usko et luit ton kaiken tai jos luit niin en kyl uskl et muka sait selvää ja sata prosenttisesti oikeesti sait selvää että mitä siinä luki mut.haahaa mäpä sainkin selvää ja osasin lukea kokotekstin vaikka seolikintosi pitkä ja tylsistyttävämuttaeisehaittaa kun tiesitkö sitä etttttttä äää mun äidinkielen numero on kymmenen kysymysmerkki piste
      kaksoispistesulkumerkkisulkumerkki ja plus huutomerkkihuutomerkkihuutomerkki kaksoispiste dee dee dee dde. ja noi deekirjaimet on sit pakko tehä kapslokilla koska muuten ne näyttää kaksoisleuolita enmmän kuin huvittuneelta suulta piste
      nyt jos luit tämän koko tekstin ja sinua alkoi ärsyrtämään nämä lukuisat kirjoitusvirheet niin voin olla hyvin vakuuttunut siitä että oikeasti löysit kaikki kirjoitusvifheet ja ansaitset myös seuraavalle lukukaudelle todistukseesi täyden kympin äidinkielen kohdalle ja saat olla siitä ylpeä ja minäkin olen erittäin ylpeä että jaksoit otsa kurtussa lukea tämän kaiken kiitos kiitos ja suuuuri kumarrus ja anteeksi olen hyvin pahoillani ttä pieraisin nenääsi mutta minulla on ilmavaivoja ja syön myös ulostuslääkettä ja joku oli laittanuy sitä kahviini niin oli pakko en voinut milläään pidätellä sen päästämisgä pois suolistostani anteeksi

OLEN IHAN VARMA ETTET LUKENUT TÄTÄ KOMMENTTIA KOKONAAN! VAIN TOSI HYVÄ KUNTOISET IHMISET JAKSAVAT LUKEA TÄMÄN VIESTIN ALUSTA LOPPUUN ASTI JA AI NIIN ANTEEKSI TUOLLA ON PALJON KIRJOITUSVIRHEITÄ MUTTA EN NYT JAKSA KORJATA NIITÄ KOSKA OLEN LAISKA:)

• GabriellaLoLLoL

Joo oot kyllä TOSI LÄSKI siis OMG mitä sä oot syöny?? Mikä sua vaivaa ku noin paljon tota massaa on..???
        ETTEKÖ IHMISET HELVETTI SOIKOON YMMÄRRÄ, ETTÄ TOI KAKARA KERJÄÄ VAAN HUOMIOTA!!!!!!!!!!!!!! SE TIETÄÄ OLEVANSA SOPIVA JA TULI TÄNNE PAISTATTELEMAAN KEHUISSA!!!!! OOT IHAN VITUN NOLO VAUVA. OOT VARMAAN NIIN FIKSU ETTÄ RUOKAVALIOISTA TIEDÄT KUN OLET KAUHEEN LÄSKI FIUFAUPONIPERSE ISIN JA ÄITSYKÄN PIKKU PRINSESSA. Voi vittu näitä pentuja täällä.

• Läski!!!!!!!!!!!!!!!!!..

Ööö....
      Sinuna olisin kuollu!
      Äiti painaa
      72kg ja isäni 70 kg
      Ja mä jo 60kg 162cm 12.v!
      Ja pikkusisko 54 kg 145cm pitkä
      11.v!
      Ihan sika lihava perhe!
      Ps.muakorotaa silti kuin timmi kisuu
      Koulussa kun tissit heiluu kun joksee
      Ja tissi rako näkyy.
      (Tissit on jo kinni toisissaansa.)
      Isosiskoni on 15.v ja painaa 63kg!
      Ja sillä on pienemmät tissit kun mulla.
      Voih....
      Mun elämä on MÄLSÄÄ!
      Okei puristelut on kivoi!
      Sori.kun olen pervo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe