kertokaa, pliis

jrwvoöyij

Mitä mieltä ootte siitä jos tyttö ei sheivaa sääriään ja niissä on karvaa ja sit menee kouluun polveen ulottuvissa shortseissa. Oon 8lk tyttö.

14

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy 15 boy

Ite olen sitä mieltä että olisi todella suositeltavaa että tyttö olisi sheivannut edes näkyvät paikat,kun julkiselle paikalle tulee. Kyllä sä jonkin verran haittaa jos tytöllä on karvajalat,mut kyl itse panisin jos hän on hoikka ja muuten ok ja tulis kysyy vaikka koulus et mennääks panee niin lähtisin ja sen jälkeen vast suosittelisin sheivaamaan ;DD

• lglyghuöi

Okei

• sex girl

hyi helvetti. mä ainakin sheivaisin

• yubv4cbjbtctbb

No riittääkö se jos vedin niit karvoi pois sellasel jutul mil vedetään kainalokarvat? Vaippitäisikö jotenki muuten? Pari jäi kyl siihen mut ei niit enää huomaa varmaan niin hyvin. ?

• iytg6pygoul

Vastauksiii!

• ljycljdkryd5iukvBöiy

Vastauksia!

• yy67jj

Lisää mielipiteitä! .

• lifemocker

ei hyvä

• p9i

No vedin niit pois ni onko nyt hyvä?

• Miina...
    • hu6jopbijo

Toi ei ihan liity aiheeseen....

• suosittelensheivausta

Riippuu kuinka karvaiset jalat sul on tai et onko ne karvat kuinka tummia vai vaaleita. Itellä on tosi tummat karvat jaloissa johtunee varmaa siitö et mul on myös luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset (mikä on hyvä) mut ite en kyl pystyis menee mihinkää lyhyil housuil ilma et jalat i sheivattu

• j8buyjkojy

Aika tummat ne oli, kulmakarvatki melkein mustat, mut vedin siis ne eilen pois.

• Jokuvaan98

Yäk sheivaa oksennan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe