Vaasassa asuvia jotka ovat käyneet/asuneet/töissä Vilnassa!?!

jensku3

Tai vaihtoehtoisesti liettualaisia jotka asuvat Vaasassa?? Yritän jäljittää erästä tiettyä henkilöä, joka tuli pöytääni juttelemaan Jalasjärven Juustoportilla kesäkuussa 2010. Mies puhui jotakin Vilnasta ja ei ainakaan ihan suomenkielinen ollut, vaikka hyvin suomea puhuikin. Tuntomerkit: pitkä, vaalea, solakka ja pitkät jalat, erittäin hyvännäköinen. Iloinen, avoin, sulavakäytöksinen, hyvinpukeutunut ja ylevän mutta luonnollisen oloinen. Tupakoi ainakin tuolloin. Sanoi tuolloin asuvansa Vaasassa. Kaikki tiedonjyväset ovat erittäin tervetulleita!!!

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i wonder

      taisi olla se liettualainen autovaras porukan jäsen jonka poliisi viime kesänä nappasi ??

      • varas tai ei?

        Saattaa hyvinkin olla, mutta tuo aloittaja on kyllä ehdottomasti neuroottinen. Kirjoittaa samaa asiaa kaikille nettisviuille.


      • chachacha3

        Huhhuhh, taas näitä kategoriaan YKSINKERTAISET ja NEGATIIVISET. Sä kuulut niihin jotka kerran kuultuaan että hauki on kala, hokee sitä lorua sitte loppuelämänsä! Eli kun sä oot kerran kuullu et Suomessa on ollut liettualaisia autovarkaita niin sitte kaikki liettualaiset on autovarkaita. Sä kuulet tai näät sanan "liettualainen" ja TUUT HETI TÄYTEEN ENNAKKOLUULOJA. Tai ehkäpä olet ITSE se varas??? Todennäköisyys on sama, tajuatko, toope??? Mitä muuta oot varastanu, kaupasta karkkia??? HANKI ELÄMÄ, SINÄKIN.


      • cha5

        Huhhuhh, taas näitä kategoriaan YKSINKERTAISET ja NEGATIIVISET. Sä kuulut niihin jotka kerran kuultuaan että hauki on kala, hokee sitä lorua sitte loppuelämänsä! Eli kun sä oot kerran kuullu et Suomessa on ollut liettualaisia autovarkaita niin sitte kaikki liettualaiset on autovarkaita. Sä kuulet tai näät sanan "liettualainen" ja TUUT HETI TÄYTEEN ENNAKKOLUULOJA. Tai ehkäpä olet ITSE se varas??? Todennäköisyys on sama, tajuatko, toope??? Mitä muuta oot varastanu, kaupasta karkkia??? HANKI ELÄMÄ, SINÄKIN.


      • cha5
        varas tai ei? kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla, mutta tuo aloittaja on kyllä ehdottomasti neuroottinen. Kirjoittaa samaa asiaa kaikille nettisviuille.

        SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.


      • cha5
        cha5 kirjoitti:

        SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.

        Eikä rakkauden etsimisessä ole mitään neuroottista. Rakastuminen on tervettä, ja monet etsivät, jopa vuosia, kunnes lopulta löytävät. Ja mitäs vikaa siinä sitten muka olisi?? Tietysti todennäköisemmin löytää, jos viitsii edes yrittää etsiä. Jos joku tässä on neuroottinen niin sinä, koska vahtailet ja kyttäilet täällä mitä minä kirjoittelen.


      • cha5
        cha5 kirjoitti:

        SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.

        Oikein hävettää tällaisten puolesta jotka eivät edes rakkauteen usko!!! Sinä olet katkera ihminen! Normaalisti ihmiset ovat iloisia siitä että joku vielä uskoo rakkauteen ja ainakin yrittää etsiä, mutta sinä olet sellainen katkera hamppu joka löytää joka hyvästäkin asiasta AIVAN VARMASTI jotain huonoa ja yrittää myrkyttää omalla kurjuudellaan myös toisten elämää!! Mutta et onnistu siinä, olet säälittävä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe