Tai vaihtoehtoisesti liettualaisia jotka asuvat Vaasassa?? Yritän jäljittää erästä tiettyä henkilöä, joka tuli pöytääni juttelemaan Jalasjärven Juustoportilla kesäkuussa 2010. Mies puhui jotakin Vilnasta ja ei ainakaan ihan suomenkielinen ollut, vaikka hyvin suomea puhuikin. Tuntomerkit: pitkä, vaalea, solakka ja pitkät jalat, erittäin hyvännäköinen. Iloinen, avoin, sulavakäytöksinen, hyvinpukeutunut ja ylevän mutta luonnollisen oloinen. Tupakoi ainakin tuolloin. Sanoi tuolloin asuvansa Vaasassa. Kaikki tiedonjyväset ovat erittäin tervetulleita!!!
Vaasassa asuvia jotka ovat käyneet/asuneet/töissä Vilnassa!?!
7
159
Vastaukset
- i wonder
taisi olla se liettualainen autovaras porukan jäsen jonka poliisi viime kesänä nappasi ??
- varas tai ei?
Saattaa hyvinkin olla, mutta tuo aloittaja on kyllä ehdottomasti neuroottinen. Kirjoittaa samaa asiaa kaikille nettisviuille.
- chachacha3
Huhhuhh, taas näitä kategoriaan YKSINKERTAISET ja NEGATIIVISET. Sä kuulut niihin jotka kerran kuultuaan että hauki on kala, hokee sitä lorua sitte loppuelämänsä! Eli kun sä oot kerran kuullu et Suomessa on ollut liettualaisia autovarkaita niin sitte kaikki liettualaiset on autovarkaita. Sä kuulet tai näät sanan "liettualainen" ja TUUT HETI TÄYTEEN ENNAKKOLUULOJA. Tai ehkäpä olet ITSE se varas??? Todennäköisyys on sama, tajuatko, toope??? Mitä muuta oot varastanu, kaupasta karkkia??? HANKI ELÄMÄ, SINÄKIN.
- cha5
Huhhuhh, taas näitä kategoriaan YKSINKERTAISET ja NEGATIIVISET. Sä kuulut niihin jotka kerran kuultuaan että hauki on kala, hokee sitä lorua sitte loppuelämänsä! Eli kun sä oot kerran kuullu et Suomessa on ollut liettualaisia autovarkaita niin sitte kaikki liettualaiset on autovarkaita. Sä kuulet tai näät sanan "liettualainen" ja TUUT HETI TÄYTEEN ENNAKKOLUULOJA. Tai ehkäpä olet ITSE se varas??? Todennäköisyys on sama, tajuatko, toope??? Mitä muuta oot varastanu, kaupasta karkkia??? HANKI ELÄMÄ, SINÄKIN.
- cha5
varas tai ei? kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla, mutta tuo aloittaja on kyllä ehdottomasti neuroottinen. Kirjoittaa samaa asiaa kaikille nettisviuille.
SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.
- cha5
cha5 kirjoitti:
SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.
Eikä rakkauden etsimisessä ole mitään neuroottista. Rakastuminen on tervettä, ja monet etsivät, jopa vuosia, kunnes lopulta löytävät. Ja mitäs vikaa siinä sitten muka olisi?? Tietysti todennäköisemmin löytää, jos viitsii edes yrittää etsiä. Jos joku tässä on neuroottinen niin sinä, koska vahtailet ja kyttäilet täällä mitä minä kirjoittelen.
- cha5
cha5 kirjoitti:
SAMAT SANAT SINULLEKIN, ELI: KUN ET KERRAN OLE KOSKAAN RAKKAUTTA KOKENUT (SÄÄLI) NIIN PYSY POISSA NÄILTÄ PALSTOILTA JA HANKI SE PALJONPUHUTTU ELÄMÄ. TOISIN SANOTTUNA: JOS SINULLA OLISI SE ELÄMÄ, NIIN SINUA EI PITÄISI PÄTKÄÄKÄÄN LIIKUTTAA, VAIKKA KIRJOITTAISIN TÄNNE JOKA PÄIVÄ SATA VIESTIÄ TÄSTÄ TAI JOSTAKIN MUUSTA ASIASTA.
Oikein hävettää tällaisten puolesta jotka eivät edes rakkauteen usko!!! Sinä olet katkera ihminen! Normaalisti ihmiset ovat iloisia siitä että joku vielä uskoo rakkauteen ja ainakin yrittää etsiä, mutta sinä olet sellainen katkera hamppu joka löytää joka hyvästäkin asiasta AIVAN VARMASTI jotain huonoa ja yrittää myrkyttää omalla kurjuudellaan myös toisten elämää!! Mutta et onnistu siinä, olet säälittävä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463