Miten mahtaapi käydä.
Mielenkiintoisia nämä tunneasiat
18
340
Vastaukset
- Tykkäänhän minä
No sanos muuta :)
- Et oo se kuitenkaan
No, pois täältä.
- Tykkäänhän minä
Et oo se kuitenkaan kirjoitti:
No, pois täältä.
Miksi en voisi olla?
- No jos
Tykkäänhän minä kirjoitti:
Miksi en voisi olla?
oot kaunis voit olla.
- vaikeeitsesanoa
No jos kirjoitti:
oot kaunis voit olla.
Kauneus on katsojan silmissä :)
- Niin se
vaikeeitsesanoa kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä :)
varmaan vastais.
- tykkääjä
en uskalla ajatella mutta Älä ole huolissasi. Taistelen meidän molempien puolesta.
- tykkääjä2
hassua.minäkin taistelen kuin sotilas molempien puolesta.
- )).
tykkääjä2 kirjoitti:
hassua.minäkin taistelen kuin sotilas molempien puolesta.
juu, todellista taistelua mutta minkähän puolesta, nimettömien viestien kanssa melskaamista. se ei kyllä valitettavasti oo yhtään mitään. ja te pidätte sitä taisteluna!! huh huh.
- tykkääjä2
)). kirjoitti:
juu, todellista taistelua mutta minkähän puolesta, nimettömien viestien kanssa melskaamista. se ei kyllä valitettavasti oo yhtään mitään. ja te pidätte sitä taisteluna!! huh huh.
en taistele täällä juurikaan vaan irl ja se onkin kovaa työtä.hän on joka ikisen asian arvoinen,mitä sitten tuleekin eteen.
- etkä sinäkään raasu
edes tiedä kelle puhut mutta rinta rottingilla taistellaan tyhjän puolesta, voi teitä.
- ohan se
etkä sinäkään raasu kirjoitti:
edes tiedä kelle puhut mutta rinta rottingilla taistellaan tyhjän puolesta, voi teitä.
paskanjauhantasivuilla naputtelua pidetään taisteluna. oooi vooooi sentään.
kyllä on käsitteet sekasin immeisillä. - tykkääjä
etkä sinäkään raasu kirjoitti:
Taistelen omia tunteitani vastaan. En anna tapahtua mitään...Kuka kehtaa sanoa mun tunteitani tyhjiksi. Tunteeni ovat liian suuret ymmärrettäväksi..
- hänelle n->m
tykkääjä kirjoitti:
Taistelen omia tunteitani vastaan. En anna tapahtua mitään...Kuka kehtaa sanoa mun tunteitani tyhjiksi. Tunteeni ovat liian suuret ymmärrettäväksi..
- Älä taistele enää
tykkääjä kirjoitti:
Miksi taistelet omia tunteitasi vastaan? Etkö ymmärrä, että et sinä sitä taistelua voita, et koskaan.
Mitä menetät, jos kerrot tunteistasi niiden kohteelle?
- Sempä aika
näyttää miten käy, itse kellekkin kaipaajalle ja tykkääjälle.
- "mielenkiintoista"
todella.. jos jotain hyvää tästä voi sanoa, niin eipä ole ainakaan tylsää.
- tottakai.
tämä on molemminpuolista. Teksitkö asialle siis jotain ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431