Suo, kuokka ja PAFFI...

kertokaatyhmälle

Miten voi olla mahdollista että puoleen vuoteen en ole saanut kyseisestä puljusta mitään?? Tuhansia kierroksia, tuhansia euroja ja automaateista jne. EI MITÄÄÄÄÄN!! Ihmettelen tätä satunnaisuus-asiaa, että miten voi olla mahdollista????????????? Kertoisko joku, kun oma ymmärrys ei enää riitä!!!! Sitten on näitä jotka viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen joka viikko nappailee jackpotteja?????????????? Kymmeniä, satoja vuodessa ja itse ei saa edes omia pois. Kerran olen saanut, mutta heti kytkettiin päälle joku imuri ja vietiin senttisentiltä kaikki ja yli ja yli ja yli sen. Imetään kaikki mitä voidaan, tuhkatkin pesästä ja sitten toiset vaan ottaa jp:eitä jopa parikymmentä viikossa???? KERTOKAA MITEN SE ON MAHDOLLISTA? Lisäksi kone yht'äkkiä alkaa latailemaan ja ihan kuin ohjelma vaihtuisi kun kirjautuu uudelleen....Muuten ei kone jöki tms. Alkaa järki jo lähteä kun ei käsitä tätä enää mitenkään!!!!! MITÄ W****UA????!!!

15

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten lie ?

      pelitoiminnassa osa pelaajista on automaattisesti lypsy-mansikin pestillä, eli he eivät voita koskaan mitään. Ne isojen voittojen saajatkin saattavat olla talon sisäänpelaajia, eivät sen enempää.
      Samat kuviot taitaa olla RAYllä ja voittajat ...hmmm kummasti satunnaisonnetar suosii samoja.

    • saatanaa!!!!

      Vielä parempi kysymys sinulle: MIKSI VITUSSA PITÄÄ JATKAA PELAAMISTA SAATANAN IDIOOTTI SÄÄLITTÄVÄ PASKA?!?!?!?!

      • .............

        sä lienet pelifirman edustaja kun turpas suoltaa moista sontaa.


    • Kun et vaan osaa

      Viikottain tulee voittoja, mutta en ole niin tyhmä että pelaisin onnenpelejä. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko, et siis vain osaa.

    • hillot himaan

      pelaan aina vain yhtä tiettyä peliä ja voitan;)

      • Tuplismies-89

        Minäki pelaan ainoastaan tuplapottia ja voitan joka kerta! Pelaan yleensä 8-9 tuntia vuorokaudessa ja jään aina voitolle 1000-1500€.


      • ooooooooooooooooooo1
        Tuplismies-89 kirjoitti:

        Minäki pelaan ainoastaan tuplapottia ja voitan joka kerta! Pelaan yleensä 8-9 tuntia vuorokaudessa ja jään aina voitolle 1000-1500€.

        Etkö onnistunut kekkaamaan parempaa valetta tällä kerta Reiska?


      • sattumaa
        ooooooooooooooooooo1 kirjoitti:

        Etkö onnistunut kekkaamaan parempaa valetta tällä kerta Reiska?

        Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)


      • sattumaa
        sattumaa kirjoitti:

        Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)

        Talletin siis 10 :)


      • sattumaa
        sattumaa kirjoitti:

        Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)

        Talletin siis 10 :)


      • pahvilo
        sattumaa kirjoitti:

        Talletin siis 10 :)

        mullakin on tili jäähyllä nyt!

        voittoa odotan kahden viikon päästä :D


      • sattumaa
        pahvilo kirjoitti:

        mullakin on tili jäähyllä nyt!

        voittoa odotan kahden viikon päästä :D

        Toivotaan että sullakin on sitten onnea :)


      • Hei kakara
        sattumaa kirjoitti:

        Toivotaan että sullakin on sitten onnea :)

        Miksi homo vastailet itsellesi?


      • sattumaa
        Hei kakara kirjoitti:

        Miksi homo vastailet itsellesi?

        Ihan heterona ajattelin elää myös loppuelämän:) älä sä vikise, harrasta vaan yksinäs yksinkeskustelua:)


    • supervitutus

      tyhmänä menin voittamaan paffilta ekaa kertaa ikinä rahaa, yritin kotiuttaa seurauksena pelitili suljettu rahoja ei kuulu ja selitys vaihtuu joka päivä eli MITÄ VITTUA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe