Miten voi olla mahdollista että puoleen vuoteen en ole saanut kyseisestä puljusta mitään?? Tuhansia kierroksia, tuhansia euroja ja automaateista jne. EI MITÄÄÄÄÄN!! Ihmettelen tätä satunnaisuus-asiaa, että miten voi olla mahdollista????????????? Kertoisko joku, kun oma ymmärrys ei enää riitä!!!! Sitten on näitä jotka viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen joka viikko nappailee jackpotteja?????????????? Kymmeniä, satoja vuodessa ja itse ei saa edes omia pois. Kerran olen saanut, mutta heti kytkettiin päälle joku imuri ja vietiin senttisentiltä kaikki ja yli ja yli ja yli sen. Imetään kaikki mitä voidaan, tuhkatkin pesästä ja sitten toiset vaan ottaa jp:eitä jopa parikymmentä viikossa???? KERTOKAA MITEN SE ON MAHDOLLISTA? Lisäksi kone yht'äkkiä alkaa latailemaan ja ihan kuin ohjelma vaihtuisi kun kirjautuu uudelleen....Muuten ei kone jöki tms. Alkaa järki jo lähteä kun ei käsitä tätä enää mitenkään!!!!! MITÄ W****UA????!!!
Suo, kuokka ja PAFFI...
15
139
Vastaukset
- miten lie ?
pelitoiminnassa osa pelaajista on automaattisesti lypsy-mansikin pestillä, eli he eivät voita koskaan mitään. Ne isojen voittojen saajatkin saattavat olla talon sisäänpelaajia, eivät sen enempää.
Samat kuviot taitaa olla RAYllä ja voittajat ...hmmm kummasti satunnaisonnetar suosii samoja. - saatanaa!!!!
Vielä parempi kysymys sinulle: MIKSI VITUSSA PITÄÄ JATKAA PELAAMISTA SAATANAN IDIOOTTI SÄÄLITTÄVÄ PASKA?!?!?!?!
- .............
sä lienet pelifirman edustaja kun turpas suoltaa moista sontaa.
- Kun et vaan osaa
Viikottain tulee voittoja, mutta en ole niin tyhmä että pelaisin onnenpelejä. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko, et siis vain osaa.
- hillot himaan
pelaan aina vain yhtä tiettyä peliä ja voitan;)
- Tuplismies-89
Minäki pelaan ainoastaan tuplapottia ja voitan joka kerta! Pelaan yleensä 8-9 tuntia vuorokaudessa ja jään aina voitolle 1000-1500€.
- ooooooooooooooooooo1
Tuplismies-89 kirjoitti:
Minäki pelaan ainoastaan tuplapottia ja voitan joka kerta! Pelaan yleensä 8-9 tuntia vuorokaudessa ja jään aina voitolle 1000-1500€.
Etkö onnistunut kekkaamaan parempaa valetta tällä kerta Reiska?
- sattumaa
ooooooooooooooooooo1 kirjoitti:
Etkö onnistunut kekkaamaan parempaa valetta tällä kerta Reiska?
Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)
- sattumaa
sattumaa kirjoitti:
Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)
Talletin siis 10 :)
- sattumaa
sattumaa kirjoitti:
Kotiutin paffilta tänään 520 :D pidin pelitilin kk jäähyllä ja raportin tänään vain 10 euroa, ei paha :D jälleen tili jäähyllä kk :)
Talletin siis 10 :)
- pahvilo
sattumaa kirjoitti:
Talletin siis 10 :)
mullakin on tili jäähyllä nyt!
voittoa odotan kahden viikon päästä :D - sattumaa
pahvilo kirjoitti:
mullakin on tili jäähyllä nyt!
voittoa odotan kahden viikon päästä :DToivotaan että sullakin on sitten onnea :)
- Hei kakara
sattumaa kirjoitti:
Toivotaan että sullakin on sitten onnea :)
Miksi homo vastailet itsellesi?
- sattumaa
Hei kakara kirjoitti:
Miksi homo vastailet itsellesi?
Ihan heterona ajattelin elää myös loppuelämän:) älä sä vikise, harrasta vaan yksinäs yksinkeskustelua:)
- supervitutus
tyhmänä menin voittamaan paffilta ekaa kertaa ikinä rahaa, yritin kotiuttaa seurauksena pelitili suljettu rahoja ei kuulu ja selitys vaihtuu joka päivä eli MITÄ VITTUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457