Moi! Mä haluaisin aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen mutta minkä? Kun mä oon harrastanu ratsastusta mutta en enää koska hevoskauhu. Balettia mä oon harrastanu pienenä mut se ei enää todellakaan kiinnosta. Oon siis 11.v tyttö. Oon tanssinu myös kilpatannsia ja harrastanu yleisurheilua. Haluaisin jonkun uuden kivan liikuntaharrastuksen.
Minkä liikuntaharrastuksen aloitan?
15
278
Vastaukset
Hei Liikunnan etsijä!
Kaipaatko ryhmäliikuntaa vai yksilölajeja? Mikä sinua kiinnostaisi?
Nyt kesällä olisi mahdollisuus monenlaiseen liikkumiseen: kiinnostaako sinua esimerkiksi uiminen, tennis, sulkapallo, jalkapallo, frisbee-golf tai vaikkapa lenkkeily?
Toivottavasti löydät mukavan lajin. Tsemppiä toivottavat Jyväskylän Saappaat.- lifemocker
joku itsepuolustuslaji.
ei mitenkään huono harrastus etenkin naisille. saattaa joku päivä vaikka pelastaa sun elämäs!- ifofodo
Ja saaha syytteet pahoinpitelystä.
- Paahtoleipä
No mä suosittelen jotai nvoimistelulajia. Ei tarvitse kilpailla, voi olla vaan harrasteryhmässä. Mutta jos haluais nimenomaan kilpailla, niin monista voimisteluseuoroista löytyy ns. "harrastekilpa-ryhmiä". Niissä pääse kilpailemaan sellaisiin kilpailuihin, jossa on sinun tasoisiasi, eli hieman myöhemmin aloittaneita :) Ja jos ei halua kilpailla yksin, niin hyvä vaihtoehto on joukkuevoimistelu, siinä voi päästä hyvinkin kilpailemaan :) Itse aloitin sinun ikäisenä voimistelun, ja kisaan nyt ihan normisti :) Tsemppiä lajin valitsemiseen! :)
- täs on
11 v on liian vanha aloittamaan voimistelua. Valitettavasti. Kokeile jalkapalloa.
- ruma-ankanpoikanen
Ei todellkaan oo liian vanha, varsinkaan jos ei aio kilpailla.Eikä oovaikka aikoiski.
- linuksnörtti
ite suosittelen sormijumppaa tietokoneella, varmasti hyödyllisempi kun jonkun turhan pallon perässä juokseminen
- swaggggi
Alota taekwondo
- Seksi Mandariini
swaggggi kirjoitti:
Alota taekwondo
Seksi
- hoosiannaa
mä suosittelen jääkiekkoo oon tyttö13 ja alotin sen viime talvena siel on kivaa
- lenttislove
lentopallo
- jasumiina
En ymmärä tuota ikäpolitiikka... miksi johonkin harrastukseen pitää olla tarpeekis nuori aloittaaksen? Siinä kyseinen laji menettää paljon hyviä ja lahjakkaita yksilöitä. Itse aloitin judon vasta yläasteelle mennessäni. Olen edennyt todella hyvin ja olen samoissa kilpailuissa tasaväkisesti niiden kanssa jotka ovat harrastaneet jo viisivuotiaasta saakka. Suosittelen siis judoa. Se on todella monipuolinen laji ja koti salista ja kilpailuista löytää PALJON kavereita. Aloittelijoille on myös kilpailuja. Judo on todella mukava laji. Suosittelen lämpimästi!
- hockeygirl
Jääkiekko, paras laji mitä maan päältä löytyy, suomessa tosi helppo myös harrastaa.
Kesällä rullaluistelu ja rullakiekko, vähä on vaikeempaa kun jääkiekko, käyttäytyy tosi erilailla pelin tiimellyksessä nuo rullaluistimet.
Ja sit Ringette, jos et tykkää niin fyysisestä pelistä. - cheerleader1
cheerleading(:
liikunnan lisäks tulee venyväks ja vahvaks!(: ja oppii helposti kaikki stuntit. akro ei niinkään helppoa ole, paitsi sitten, kun kaiken taitaa niin siellähän vetää vaikka millaisia arabialaisia, flikkejä, voltteja, arabiflikkivoltteja ja tällaisia, millä voi hyvin hämmästyttää kaveria!(: Ja treeneistä saa paljon uusia ystäviä. eikä tarvitse aloittaa hirveän nuorena. itse aloitin vasta 7lk keväällä!(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462