Minkä liikuntaharrastuksen aloitan?

Liikunnan etsijä

Moi! Mä haluaisin aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen mutta minkä? Kun mä oon harrastanu ratsastusta mutta en enää koska hevoskauhu. Balettia mä oon harrastanu pienenä mut se ei enää todellakaan kiinnosta. Oon siis 11.v tyttö. Oon tanssinu myös kilpatannsia ja harrastanu yleisurheilua. Haluaisin jonkun uuden kivan liikuntaharrastuksen.

15

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Liikunnan etsijä!

Kaipaatko ryhmäliikuntaa vai yksilölajeja? Mikä sinua kiinnostaisi?
      Nyt kesällä olisi mahdollisuus monenlaiseen liikkumiseen: kiinnostaako sinua esimerkiksi uiminen, tennis, sulkapallo, jalkapallo, frisbee-golf tai vaikkapa lenkkeily?

Toivottavasti löydät mukavan lajin. Tsemppiä toivottavat Jyväskylän Saappaat.

• lifemocker

joku itsepuolustuslaji.

ei mitenkään huono harrastus etenkin naisille. saattaa joku päivä vaikka pelastaa sun elämäs!

• ifofodo

Ja saaha syytteet pahoinpitelystä.

• Paahtoleipä

No mä suosittelen jotai nvoimistelulajia. Ei tarvitse kilpailla, voi olla vaan harrasteryhmässä. Mutta jos haluais nimenomaan kilpailla, niin monista voimisteluseuoroista löytyy ns. "harrastekilpa-ryhmiä". Niissä pääse kilpailemaan sellaisiin kilpailuihin, jossa on sinun tasoisiasi, eli hieman myöhemmin aloittaneita :) Ja jos ei halua kilpailla yksin, niin hyvä vaihtoehto on joukkuevoimistelu, siinä voi päästä hyvinkin kilpailemaan :) Itse aloitin sinun ikäisenä voimistelun, ja kisaan nyt ihan normisti :) Tsemppiä lajin valitsemiseen! :)

• täs on

11 v on liian vanha aloittamaan voimistelua. Valitettavasti. Kokeile jalkapalloa.

• ruma-ankanpoikanen

Ei todellkaan oo liian vanha, varsinkaan jos ei aio kilpailla.Eikä oovaikka aikoiski.

• linuksnörtti

ite suosittelen sormijumppaa tietokoneella, varmasti hyödyllisempi kun jonkun turhan pallon perässä juokseminen

• swaggggi

Alota taekwondo

• Seksi Mandariini
        swaggggi kirjoitti:

Alota taekwondo

Seksi

• hoosiannaa

mä suosittelen jääkiekkoo oon tyttö13 ja alotin sen viime talvena siel on kivaa

• lenttislove

lentopallo

• jasumiina

En ymmärä tuota ikäpolitiikka... miksi johonkin harrastukseen pitää olla tarpeekis nuori aloittaaksen? Siinä kyseinen laji menettää paljon hyviä ja lahjakkaita yksilöitä. Itse aloitin judon vasta yläasteelle mennessäni. Olen edennyt todella hyvin ja olen samoissa kilpailuissa tasaväkisesti niiden kanssa jotka ovat harrastaneet jo viisivuotiaasta saakka. Suosittelen siis judoa. Se on todella monipuolinen laji ja koti salista ja kilpailuista löytää PALJON kavereita. Aloittelijoille on myös kilpailuja. Judo on todella mukava laji. Suosittelen lämpimästi!

• hockeygirl

Jääkiekko, paras laji mitä maan päältä löytyy, suomessa tosi helppo myös harrastaa.
      Kesällä rullaluistelu ja rullakiekko, vähä on vaikeempaa kun jääkiekko, käyttäytyy tosi erilailla pelin tiimellyksessä nuo rullaluistimet.
      Ja sit Ringette, jos et tykkää niin fyysisestä pelistä.

• cheerleader1

cheerleading(:
      liikunnan lisäks tulee venyväks ja vahvaks!(: ja oppii helposti kaikki stuntit. akro ei niinkään helppoa ole, paitsi sitten, kun kaiken taitaa niin siellähän vetää vaikka millaisia arabialaisia, flikkejä, voltteja, arabiflikkivoltteja ja tällaisia, millä voi hyvin hämmästyttää kaveria!(: Ja treeneistä saa paljon uusia ystäviä. eikä tarvitse aloittaa hirveän nuorena. itse aloitin vasta 7lk keväällä!(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe