Tappion nieleminen

hukassa oleva

Moni varmasti tietää, kuinka hankalaa on lopettaa pelaamista. Varsinkin, kun se ajatus mielessä on "omien takaisin saaminen". Olen 19 vuotias tyttö ja elämäni on menossa yhä kurjemmaksi. Olen peliriippuvainen. Tienasin vklp:sin koulun ohella n. 3000e, joista lähes 1500e hurahti pelikoneisiin. Olen itkun partaalla. En tiedä mitä tehdä. Asun vielä kotona, ja jos vanhempani saisivat tietää asiasta, lentäisin pihalle. Itsetuhoiset ajatukset pyörivät päässäni joka päivä. 300 euron palkasta yli puolet karkaa pelikoneisiin. En edes tiedä miksi kirjoitan tänne, ehkä se helpottaa kun saa jakaa tuntemuksia muiden kanssa, jotka ymmärtävät. Peluuriin en uskalla soittaa enkä tiedä mitä tehdä. Asiasta hävettää puhua. Itku kurkussa itken joka päivä että mitä olen elämälleni tekemässä. Olen aikaisemmin lukenut näitä keskusteluja enkä _IKINÄ_ haluaisi itselleni samanlaista elämää pikavippien tai muiden lainojen toivossa. Kaikki on vasta niin alussa. Toivon vain, etten olisi ikinä aloittanut pelaamista. Olen koittanut asettaa rajoituksia itselleni, kuin myös ray:n nettisivuilla, mutta aina himon iskiessä rajoja on taas pakko muuttaa. On vain niin tyhjä olo eikä elämälläni tunnu enää olevan merkitystä. Ehkä tunti sitten pelasin taas 100e...

3

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      pelaa demo eli ilmaispelejä niin et häviä rahaa

    • Ex-pelaaja

      Hyvä kun myönsit itsellesi¨tuon peli ongelman,mutta nyt sinun melkeen pitäisi myös tunnustaa se muille.ainakin itse suosittelen.
      Voiko olla että häpeässä ajattelet ettet uskalla tunnustaa peli ongelmaa vanhemmillesi.Itsekkin olen ollut joskus samassa tilanteessa.Näin jälkeen päin ajatellen olisi ollut parasta jos olisin avoimesti puhunut asiasta vanhemmille.Uskoisin että vanhemmillasi olisi halu auttaa sinua(en tietenkään tunne sinua enkä voi olla varma).

      Mutta vähintä mitä voit tehdä jos asut isommalla paikka kunnalla on että menet vertaistuki ryhmään.Aluksihan se hävettää suunnattomasti mutta huomaat sen vähän ajan päästä että se oli elämäsi paras ratkaisu.
      Ja mitään et ole vielä menettänyt olet nuori ja elämä eessä eikä vielä takana.
      Ei muutaku pelaamatonta elämää.

      • Sama täällä

        Hävisin kerran aika paljon ja sen jälkeen on jatkuvasti pyörinyt mielessä kostofantasiat ja sun muut hyvityksen tilaisuudet joita odotan. Jos joskus saan mahdollisuuden vaikka sitten epärehellisesti saada jostain suuren summan rahaa, en aio jättää tilaisuutta käyttämättä. Tunnen itseni vähintään oikeutetuksi sellaiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe