Äiti näki mun yhen netti poikaystävän viestit!nolo-juttu....

hmmmmmm

Niin, mulla on yks tosi söpö poika kik viestikaverina, ja se sano tykkäävänsä musta, ja mä tykkään siitä.se asuu amerikassa, mutta luulen että se on joku feikki tyyppi.en oikeestaa luota siihe, koska se sano olevansa julkkis jne, ja luulen et se on joku ihme randomi, joka esittää yhtä julkkista, joka on sen näköne....sitte äiti meni salaa lukee mun kännykän viestei, ja se oli lähetelly mulle vähän tuhmia viestejä, nii äiti näki ne ja on nyt vihane....luulee et mua muka kiinnostaa joku seksi...LOL
onko muille käynny näin?äiti sano et en saa pitää siihen enää mitään yhteyttä, ja poistan sen puhelimesta...haluaisin kuitenki pitää yhteyttä siihen, koska sovin sen kanssa, että se ei puhu enää seksistä....ja se tosi mukava muuten :)
mitä vois tehä?googletin muuten sen nimen, ja se on kuulemma näytelly joskus jossai amerikkalaisessa leffassa myös :D se on oikeesti julkkis usa:ssa...ei siis todellakaan mikää kauhee kuuluisa, muuta esim.instagramisa sillä on enemmän seuraajia kuin selena gomezilla!

18

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tiedät että se puhuu totta?

• hmmmmmmmmmmmmm

Se vaikuttu aika toden mukaiselta ja sano haluavansa todistaa ettei oo feikki...ja lähetti viellä kuvan itestään, mut se on voinu ottaa sen myös jostai netistä..vaikee sanoa?

• Ei tollaiset ihmiset ole kikissä. Usko pois. Jääkylmä totuus.

• glorious

oikeesti, ootko sie nii tyhmä että sie uskot tuoho? Toi on iha selvää kusetusta.

• PNG1

Mitä väliä, vaikka olisikin julkkis? On kyllä kasvatus mennyt pahasti pieleen, kun jo noin nuorena ollaan rahvaanrakastajia...

• hmmmmmmmm3

Niinpä, luulen vähän et se on tehny feikki kopion siitä oikeesta tyypistä, (sillä oikeella tyypillä on instagramissa muute enemmän seuraajia ku selena gomezilla),sanoin sille et sen pitää todistaa olevansa se oikee tyyppi sillä tavalla, et se oikee tyyppi alkaa seurata mua instagramissa nyt!, mut se vaa vastaa mun joka viestii et " joo", mut eipä oo alkanu seurata....oon kysyny siltä suoraa et onks se suosittu instagram sivu sen, ni se sano et on, mut se on sen yleinen käyttäjä sivu, ja sil on myös yksityinen insta-sivu, joka ei oo niin suosittu....ja niin sil onki.
      Mut se vaa sanoo jotai mulle et "rakastan sua" ynm.mut se kusettaa jooo......

• sweetcher

No,,mikä tän "julkkiksen" nimi on?

• onko noin tyhmiä!!!

näin amerikoiksi: fail.

vitun pissis-idiootti.

• Kartiotrolli

Trololol

• scroogled...

Miksi puhelimessasi ei ole lukitusta tai salasanaa...Vai onko windows phone todellakin niin paskia...

• Totuuden torvi

Kyllä siihen helposti saa tunnusluvun näppäinlukkoon. Voi ajastaakin sen, milloin kysyy sitä. Mulla kysyy kun on ollut näppäinlukossa 30 min.

Äidillä ei muuten olisi ollut oikeutta lukea aloittajan viestejä (lasten oikeuksien sopimus, kirjesalaisuus), vaikka aloittaja typerästi käyttäytyykin. Jenkkilässä asuva nettituttavuus toisaalta ei ole kovin todennäköinen raiskaaja ja pedofiili kun asuu eri puolella rapakkoa, eli vahingot ovat tässä tapauksessa ainoastaan lievää morkkista eron ja totuuden koittaessa.

Minun neuvoni on, että jätä se tyyppi, tuskin on se kuka väittää olevansa. Tuommoisissa on äärimmäisen helppoa väärentää henkilöllisyytensä. Et voi tietää, miltä hän näyttää, mikä hänen nimensä on, et edes hänen ikäänsä ja sukupuoltaan. Tässähän on kyseessä tää vanha kunnon "olen iso julkkis kotimaassani" -iskukikka. Älkää hyvät ihmiset olko niin typeriä, että menette uskomaan noihin!

• ............

Eikö sua saisi kiinnostaa seksi..

• äiditkurkkiipuhelimia:/

Se on Brent Rivera ..... Katoin sen kuvat ja söpö on :D... On käyny tollee , mut nyt on lukitus ... Hih...!!! :D

• paska lätty
        äiditkurkkiipuhelimia:/ kirjoitti:

Se on Brent Rivera ..... Katoin sen kuvat ja söpö on :D... On käyny tollee , mut nyt on lukitus ... Hih...!!! :D

Se on varmaa joku sala kosija

• paska lätty

Seksi on ihanaa.

• Tyttö16.

Ei kannata antaa yhteystietoja tuntemattomalle ja äitisi on varmaan huolissaan ja säikähti kun sai tietää tuollaisen. Olisit voinut kysyä ensin äidiltäsi, että voitko antaa puhelinnumeron. Itse tein niin ja äitini lupasi. Rehellisyys kannattaa. Tuollainen jos näkee itse, ilman että sinä itse kerrot äidillesi niin se saattaa säikäyttää äitisi ja hän on huolissaan.

• vine

Toi tekee ainaki vinejä. o;

• Älkää tumitko. Mä tiiän.

Itellä on joku kymmenen kik kaverii ja kuvii on lähetelly noin kahellekymmenelle. En suosittele. Oon tosin saanu myös oikeita kavereita. Nyt neljättäkuukautta jutellaan. Skypessä oon ollu alasti noin kahdeksan kanssa. Osa ottaa kuvia mut en välitä. Itellä on myös "poikaystävä" kikn kautta jenkeissä. Rakastan häntä ja luotan. Joskus toki epäröin. Osa haluu oikeesti vaan jutella mut kyl jokaisella on ne naku kuvat mieles paitsi yäl mun poikakamul. Äiti muute näki kun olin alasti tyydyttämässä itseäni skypessä... Ensin se oli järkyttyny mut kyl se siit. Välil se kyselee et vieläkö mä ja vastaan et joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe