Pystyykö tavallinen ihminen juoksemaan ilman GPS:ää, älypuhelinta ja silmälappuvideoita? Siis jos ois vain mp3-soitin mukana ja peruskapula jolla voi soittaa ja lähettää tekstarin? Vai onko sellainen häpeällistä tänä tekniikan aikakautena? Entäs ne lenkkarit, onko niiden pakko sisältää uusinta digitaalitekniikkaa vai käykö halvatkin lenkkarit?
Juoksu ilman GPS:ää ja muuta tekniikkaa?
16
223
Vastaukset
- noeino
ei
- sdgrefeyy
eka kyssäri : ei ja loput : ei. halvat lenkkarit = oot köyhä & ho-mo.
- Liikaa nekin
Miks ne mp3 ja kännykkä?
- Böhemiä
Minä ainakin pystyn. Joskus mukana radio tai mp mutta ilman niitäkin pärjää. Toi tekniikka on varmaan ihan hyvä motivaattori monille, jotka eivät muuten jaksaisi treenata säännöllisesti.
Tänään oli lehdessä juttu juoksijatteresta, joka panostaa juoksutekstiileihin, etenkin väreihin. Hän kutsuu tyyliään BOHEMIAN CHIC:iksi. Tossa voikin olla hölkän tulevaisuuden trendi. Otetaan vähän rennommin, eikä vedetä räkä poskella. Fiilistellään vaatetuksella yhtä hyvin kuin itse juoksulla.
CHIC! - toope tumpelo
Kaikesta huolimatta se 20 km on pikkasen tylsä joten lataan soittimeen puheohjelmia ja asennemetallimusaa. Tukevasti ilmassa, radio helsinki on suosikkini ja siellä on arkistossa ladattavaa monelta vuodelta taaksepäin.
Siis onhan se tylsää peruskuntoravaaminen vaikka se onkin hemmetin kivaa. - höpönlö
Ei ole kelloa, ei soittimia tai muuta ylimääräistä. Vaatteet ja itselle sopivat kengät riittää. Avain on hyvä olla mukana.
- Avain.
"Avain on hyvä olla mukana. "
Että pääsee takaisin kotiin.
- hölkyttelijä
pystyy ja aivan helposti. itse käytän tarvittaessa vain sekuntikelloa. matkat tietenkin olen mitannut. juoksen maratonin noin kolmeen ja puoleen. on paljon mukavampi juosta kun ei tarvitse kantaa puolta urheiluosaston tekniikkaa mukana.
- No teknik!
Joo, mulla alelaarin lenkkarit. Tarjouksesta ostetut trikoot, paita ja hengittävä lippalakki. Talvella vähän paksumpaa päällä, mutta nekin tarjouksesta.
En pidä kännyä, tms. mukana. Mitään muuta ei ole taskussa, kuin avain.
En tiedä miten tulen toimeen, mutta kiva on juosta ja ohitella noita välineurheilijoita, jotka uhoaa ja on ihteennsä täynnä viimesimmillä vempaimillaan. - D. Jango
Hei ei,
Ennen ottaisin minkä tahansa noista muista mukaan kuin mp3 soittimen, josta ei ole yhtään mitään iloa, vaan pelkkää haittaa juoksemiseen. - Pave Ruohikko
Wtf?! Kyllä härpäkkeitä mukana pitää olla! Mitens sitä fb:ään pääsee, jos kesken lenkin tulee tarve somettaa? Mulla on myös kannettava kotiteatterisetti mukana. Kunnon kuvaa varten tosin tarttee valitettavasti ottaa lenkkikaveri (IRL) mukaan, kun sen kannettavan laajakankaankin tarttee edellä mennä. Kunnon äänentoistoa varten tietty parikin kaveria juoksemaan edelle basswooferien yms. kanssa.
- höpöpöpö.
Mitä ihmeen uhoamista jos on joku mittari. En ole kokenut koskaan uhoavani, jos minulla on mittari ja lataan siitä lenkit koneelle omaan harkkapäiväkirjaan.
Ihmeellistä vänkyttämistä taas. Kaikki juoksee sittarin lenkkareilla ja leikkii käpylehmillä - Some16 the Man
Aikas harvoin näkee voorumeilla mitään järkevää analyysia härpäkkeiden tarjoamasta datasta. On plogit sun muut narsisteille viritetyt areenat mutta harvemmin mitään kiinnostavaa yhteenvetoa.
Mulla oli eilen lenkil mpradio ja kuuntelin jotain puutarhaohjelmaa. Alko sieppaamaan se jorina ja panin kotimaisen rockin kärkikaartiin kuuluvan artistin albumin soimaan. Kuuntelin biisien sanoja, en niinkään musaa. Ai niin. Radio Suomesta kuuntelin Rainer Raikku Frimanin jason sarjasta Iskelmä-Suomi.
Lenkin pituus oli öbout 3h. Joten kyllä siinä mielessä joku radio voi tarjota ajanvietettä. Tietty etenkin keväällä kuulee paljon linnunlaulua. - 3.30...
kyllä pystyy juosta mutta jos olet hesalainen insinööri ja aloittelemassa juoksu-uraa niin et tietenkään pysty.Ennen oli kgb nyt on gps.
- Herma6
Avain= Minullakin on koti. kiitos
- ADIZERO86
Pystyy totta kai juoksemaan ilman mutta niiden käyttämiseen jää koukkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591