Onhan upea eroviisuedustaja meillä tänävuonna. Kristan kiihkeä tyttösuudelma vetoaa kaikkiin seksuaalivähemmistöihin, kuin häkä.
Ruotsinkielisyys on myös etiu tuon kaltaisilla areenoilla, ollaan enempi kansainvälisiä.
Tänään sitten jänskätään, kuinka meidän tytön käy.
Olisipa Kemijärvelläkin joku bupi niin kuin isommissa kaupungeissa, siellä voisi joukolla kannustaa omiaan.
Tänään mennään finaaliin
77
253
Vastaukset
- öörö virsu
Kyllä sen viisuhumalan saat aikaiseksi Kempasa, hai torilta korpirojua ja tinaa sillä.
keksuaalivähmmistö tarkoittaa pororakkautta mejän kairasa- epäsikiöitä ovat
eihän eläimet homottele, ihminen kuuluu eläinkuntaan.
- 4-3
Kiekkofinaalinko?
- suuri tapahtuma
Upeasti Krista vei meidät finaaliin, se kiihkeä tyttösuudelma oli kuin kruunu upealle esitykselle. Euroviisut kun on seksuaaallisen vähemmistön oma karnevaali, niin Krista edustaa koko meidän kansaa upeasti.
Voimme kerrankin olla ylpeitä edustajastamme, on vähän toista kuin lordi aikoinaan.
Nyt vaan jänskäämään kuinka finaalissa käykään. Homofobinen Turrkkihan luopui kokonaan televisioinista Kristan suudelman takia, joten emme tule saamaan noilta törkymailta kovasti pisteitä, mutta finaalissa nähdään.- ++++++++++++++++++++
Kyllä Suomi on rappiolla
- 1+1=2
Sairaita on monenlaista. Sairasta on myös väittää olevan normaalia! Hyvä asia on ....eivät lisäänny!
- porot areenalla
Sehän vaan kosiskeli transujen äänet, ääriviisuilijat on b-rapun asukkaita. Tällä varmistettiin loppukilipailuun pääsy.
Kannattas Kontiolankin pussailla aloituksessa ruoattin kiekkomiehiä, sukukiihkossaan peli aktivoituu ja jääkiekko unehtuu. - Kaksneuvonen
Elähelkutissa,siinähän on kaks lisääntyjää tyttöparithan usein käyttävät keinohedelmöitystä.
- yks vaan
Kaksneuvonen kirjoitti:
Elähelkutissa,siinähän on kaks lisääntyjää tyttöparithan usein käyttävät keinohedelmöitystä.
Saat olla vaikka kolmineuvonen, mut mitä sanot, jos Jumala olisikin luonut Aatami ja Aatamin?
Vielä he viittii vonkua kirkkohäitä, vaikka raamatussa lukee Jumala loi Aatamin ja Eevan, lisääntykää ja täyttäkää maa. - sateenkaaren päässä
yks vaan kirjoitti:
Saat olla vaikka kolmineuvonen, mut mitä sanot, jos Jumala olisikin luonut Aatami ja Aatamin?
Vielä he viittii vonkua kirkkohäitä, vaikka raamatussa lukee Jumala loi Aatamin ja Eevan, lisääntykää ja täyttäkää maa.Ei jumala ole mitään luonut, Aaatami jutut on täyttä puppua ja osa meistä ihmisistä on aina ollut homoja tai lesboja, ei se sen kummempaa ole.
- Pirupahanen
yks vaan kirjoitti:
Saat olla vaikka kolmineuvonen, mut mitä sanot, jos Jumala olisikin luonut Aatami ja Aatamin?
Vielä he viittii vonkua kirkkohäitä, vaikka raamatussa lukee Jumala loi Aatamin ja Eevan, lisääntykää ja täyttäkää maa.Missä päin se Jumala majailee olis kahen keskeistä sanomista,eipäilenpä oisko jo vanhuuteen kuollut,vai olisko työtaakan alle menehtynyt?
- ei persu
Kylläpä Krista on kaikkien suosiossa iloisuudellaan ja positiivisella energiallaan.
Sellaista kaivattaisiin tämänkin kylän katukuvaan.
Mistä tänne saataisiin suomen ruotsalaista väestöä, heillä olisi positiivinen vaikutus meidän negatiiviseen ilmapiiriin.
Paljon onnea meidän flikalle finaaliin, me seuraamme peukut pystyssä telkkarista.- 1+1=2 että niin
Feikki se on! Amerikan tekopyhyyttä kaikki sieltä rantautuu Suomeen. Ei tule pärjäämään. On kuultu samanlaisia biisejä joka lähtöön.
- 15+12
Totta finaaleihin mennään nimittäin jääkiekossa.
- Krista voittoon
Ketä kiinnostaa jääkiekko ?????
Peli jossa pelaajat telovat toisilleen aivovammoja, ei ketään.
Toivotaan että Ruotsi hoitaa meidän pojat pois sieltä nopealla voitolla.
Krista laulua seuraamme ja ensi vuonna viisut Helsinkiin.- möllö
parempi kun,ei laula .kuka maksais ne pippalot .jäkishän on suomen suosituin urheilu laji
- jospa onkin näin
Kuule saa niitä aivovammoja muistakin peleistä ja vaikkei pelaiskaan mittään.
Otan esimerkin: Saatat saada aivovamman jo pelkästään siitä että kaadut kävellessäsi ja lyöt pääsi tai lenkillä yms.( tunnen henkilön kelle on käynyt kaatuessan niin.)
Oletko kuullut sanaa isänmaallisuus?
Se on kyllä minusta ainakin tärkeää kun kannustetaan sitten musiikissa tai urheilussa.
Ja mitä niihin euroviisuihin tulee niille jotka sitä pussailua herjaa niin onhan meillä nyt hieno edustaja suuteli sitten tyttöjä tahi ei. Minulle on ainakin saman tekevää pussaileeko vai ei. Biisi on niin omalaatuinen että se menestyy varmasti jo sen takia. Onhan ne nyt muutkin maat varmaan nähneet kanssakilpailijoidensa musavideot entuudestaan ja varmasti jotain käsityksiä on syntynyt silloin. Itse seuraan viisuja joka vuosi. (USKOLLINEN FANI) ja on ollut muillakin mailla todella hyviä esityksiä ja on sielä ennenkin pussailtu. Mikäs maailman ihme tuo nyt on muka. (Ja minä olen sitten täysin hetero.) Nyt eletään -2000 lukua eikä mittään -1800 lukua enää. Tämä on hyvät ihmiset sitä nykypäivää.
Tiivistelmä: Suomi voittaa ruotsin tänään 2-1
ja euroviisuja juhlitaan ensi vuonna Hesassa ja vaikkei juhlittaskaan niin ollan iloisia silti siitä että me päästiin finaliin!!!!
HYVÄ LEIJONAT JA HYVÄ KRISTA!!! - hyvä Krista
jospa onkin näin kirjoitti:
Kuule saa niitä aivovammoja muistakin peleistä ja vaikkei pelaiskaan mittään.
Otan esimerkin: Saatat saada aivovamman jo pelkästään siitä että kaadut kävellessäsi ja lyöt pääsi tai lenkillä yms.( tunnen henkilön kelle on käynyt kaatuessan niin.)
Oletko kuullut sanaa isänmaallisuus?
Se on kyllä minusta ainakin tärkeää kun kannustetaan sitten musiikissa tai urheilussa.
Ja mitä niihin euroviisuihin tulee niille jotka sitä pussailua herjaa niin onhan meillä nyt hieno edustaja suuteli sitten tyttöjä tahi ei. Minulle on ainakin saman tekevää pussaileeko vai ei. Biisi on niin omalaatuinen että se menestyy varmasti jo sen takia. Onhan ne nyt muutkin maat varmaan nähneet kanssakilpailijoidensa musavideot entuudestaan ja varmasti jotain käsityksiä on syntynyt silloin. Itse seuraan viisuja joka vuosi. (USKOLLINEN FANI) ja on ollut muillakin mailla todella hyviä esityksiä ja on sielä ennenkin pussailtu. Mikäs maailman ihme tuo nyt on muka. (Ja minä olen sitten täysin hetero.) Nyt eletään -2000 lukua eikä mittään -1800 lukua enää. Tämä on hyvät ihmiset sitä nykypäivää.
Tiivistelmä: Suomi voittaa ruotsin tänään 2-1
ja euroviisuja juhlitaan ensi vuonna Hesassa ja vaikkei juhlittaskaan niin ollan iloisia silti siitä että me päästiin finaliin!!!!
HYVÄ LEIJONAT JA HYVÄ KRISTA!!!Leijonat saa vaikka tukehtua peräpukamiinsa, ei voisi vähempää kiinnostaa, me fanitetaan Kristaa ja aina myös euroviisuja, ne on ihanat karnevaalit.
Ruotsi on ihana maa, saisivat voittaa siinä jääkiekossa, kunhan häviävät meille euroviisuissa.
- totuus on tämä
Viis urheilusta kun on euroviisut, ne ovat aina ihanat. Kuka nyt jotain hikimiesten lätkää katsoisi. No jotkut remppamahaiset kalakittaaja fanit, mutta niistä viis.
Kristaa fanittaa kaikki ja voimmekin saada hänestä hienon voittajan,. Hän on upea fanituskohde ja se tyttösuudelma on kuin maailmantähtien käsikirjasta, ihanaa !- möllö
suomen viisuedustajalla suuteleminen saman sukupuolen .onko "totuus tämä" sinulla samanlaisia tuntemuksia?
- totuus tämä
möllö kirjoitti:
suomen viisuedustajalla suuteleminen saman sukupuolen .onko "totuus tämä" sinulla samanlaisia tuntemuksia?
Kyllä minä kuuluun seksuaaliseen vähemmistöön, ja niin muodoin suutelen samaa sukupuolta olevaa elämänkumppaniani. Voin sanoa että, huomattavan kiihkeästi vieläpä.
Nyt me fanitamme Kristaa !
- naispusuja himoitsen
Viisuthan on sateenkaariväen juhlaa, joten tuolla tempauksella Krista saa siellä paljon goodwilliä.
Nykyään jos kuuluu seksuaaliseen vähemmistöön, ei se ketään hetkauta, paitsi tietysti täällä Kemijärvellä. Tämän on ajatusmalliltaan Georgiaan ja Turkkiin verrattavissa ole paikka. Homofobia jyllää vielä, muualla se sukupuolisuus on jokaisen oma asia. Jos olen lesboksen tyttöjä, niin mitä se sinulle kuuluu ? Ei se sinulta pois ole ja jos olet munallinen, niin ei tatvitse minua pelätä, sinä et minua siinä mielessä kiinnosta.
Kristassa meillä on upea edustaja, josta voimme olla ylpeitä. - yks vaan
Syvä niiaus siitä ku on terve suvun jatkaja! Peräti oman ja mieheni. Ei mee perille miksi on nainen naisen ja mies miehen kanssa se ei voi olla tervettä. Käsitys ei mee myöskään siihen et haluavat heteroitten tekevän lapsia. Miksi he eivät tee ite keskenään? Eikö pelitä vehkeet siinä hommassa YÖK.
Varmana ei oo normaalia! Saavat luvan olla epänormaaleja, mut ei tarvi ruveta normaalien lapsia vonkuu ja samoja ns mies/nainen sääntöjä(kirkkohäitä esim)- lapsia tehdään kyllä
Kyllä minun eräs tuttu synnytti keinohedelmöityksellä ja naiselinkumppaninka kanssa heillä on nyt lapsi perheessä. Joten se ei ole nykyisin mikään ongelma. Eikä heteroillakaan tiemmä miehet synnytä, vai kuinka ?
- EI oo normaalia!
lapsia tehdään kyllä kirjoitti:
Kyllä minun eräs tuttu synnytti keinohedelmöityksellä ja naiselinkumppaninka kanssa heillä on nyt lapsi perheessä. Joten se ei ole nykyisin mikään ongelma. Eikä heteroillakaan tiemmä miehet synnytä, vai kuinka ?
Ai, "aviopuolisoko" antoi siittiöt vai tarvittiinko kolmas? Tietääkö lapsi isästään?
Kyllä tarvittiin miestä! - sateenkaati perhe
EI oo normaalia! kirjoitti:
Ai, "aviopuolisoko" antoi siittiöt vai tarvittiinko kolmas? Tietääkö lapsi isästään?
Kyllä tarvittiin miestä!Miestä nyt ei tarvita kun vatkuttamaan siittöt purkkiin, muu hoituu ilmankin.
- kulli mihin?
sateenkaati perhe kirjoitti:
Miestä nyt ei tarvita kun vatkuttamaan siittöt purkkiin, muu hoituu ilmankin.
Lesbojen ja homojen rakastelu, mitä miesparit tekee entä akat? menee yli hilseen.
- Siitos
EI oo normaalia! kirjoitti:
Ai, "aviopuolisoko" antoi siittiöt vai tarvittiinko kolmas? Tietääkö lapsi isästään?
Kyllä tarvittiin miestä!Kyllähän meistä heteroistakin,monella jäänyt isä hämäräksi ,äitin baarikeikan ja 9 kuukauden paketin jälkeen.
- eiolereilua
Siitos kirjoitti:
Kyllähän meistä heteroistakin,monella jäänyt isä hämäräksi ,äitin baarikeikan ja 9 kuukauden paketin jälkeen.
Sen saa heleposti seleväksi! Purkki hommasta tosi vaikeaa koska ei kerrota.
- upeaa tiedossa tänää
Ruotsikin kerää irtopisteitä esiintymisellään, heidän euroviisukappaleen aikana kaksi miestä suutelee toisiaan kiihkeästi.
Meneekö Ruotsi Kristasta ohi tämän takia, vain onko Kristan nais-suudelma kiihottavampi ? - yks vaan
Mitäh? ooko järjissä? On vastuuntunnotonta ottaa siittiöt siemenpankista! Lapsella on oikeus tietää kuka on isä ja suku!
Aika monta dokumenttia oon kattonut missä lapsi on halunnut tietää, varsinkin Saksassa. Siihen on uponnut rahaa ja sittenkään ei tietoa ole saanut.
Ihannoi vain heteropareja se on aitoa touhua ja tulosta tulee. - lepetehevi
Sama se Eurooviisuille. Ruotsi-Suomi jääkiekko se on se hurraamisen aihe.
- yöäk jääkiekko
me jännitämme Kristaa, apinoiden tappelut ei meitä kiinnosta. Tuollainen alkeellinen tappelu peli, sopii sivistymättömille rapakaljan ryystäjille, siitä se rapamaha kasvaa.
- impi umpilampi
tämä näyttää olevan lesbojen palsta .hyi hyi.
- ihanaaa Krista
"Reeta on hyvä suutelija" Kelpaisi Reeta minullekin ja Krista itsekin.
Tänään kannustetaan Kristaa koko tyttöjoukolla telkkarin ääressä.
On varattu siideriä, valkoviiniä ja sipsuja, sekä avointa mieltä ja tyytöenergiaa. - huomenna finaaliin
Suomi - Sveitsi
- prööt prööt !
Apinoiden juttuja vaan. Tänään on Kristan finaali, j-kiekolle paukattamme rupsun takapuolesta.
- jänsäkään Kristaa !
Se kuulemma Ruotsi voitti sen apinapelin, se on tosi hienoa ja tärkeää, koska nyt he antavat Kristalle helpommin paremmat pisteet. Tosi hienoa ja lupauksia antavaa.
- kuoharia ding dong
Ohou, ohuo ding dong, ding dong, kuume nousee illan finaaliin.
Suomen jääkiekkojoukkue on ihan ding dong, mutta Krista on rautaaaa ! - kadotuksen tie.
ei pure lespoilu euroopassa, vielä on oikeat arvot voimassa eikä kadotuksen tie.
- Kiitos Krista !
Kyllä oli ihaanat juhlat ja fanitukset eilein. Krista oli upea ja suudelma kiihoittia meidät omiin lakanoihin peuhaamaan.
Tärkeintä ei ole voitto vaan upea fiesta. Kesken euroviisu huuman soitti ystävämme Helsingistä. Heillä oli hirmuiset juhlat DTM-baarissa, ( dont tell mama ) missä euroviisuja seurattiin.
Kyllä oli aivan ihanaa ! - impi umpilampi
olis antanut sen suudelman alapäähän pisteitä olis rapissut roppakaupalla .
- kuoharia ding dong
Mitä meidän kammarissa tapahtui, ei kuulu näille sivuille.
- pysy kamarissa!
pysy vain poterossasi äläkä häpäse meijän normaalien elämää! onneksi teitä on vähän niinkuin yleensä sairauksia muutenhan ihmiskunta menisi sukupuuttoon.
- kiäännöös
I do fuckit you, for you, for you
Yeah, I do fuckit you, marry me baby
Oh oh, oh oh oh, ding dong
Oh oh, oh oh oh, ding dong - nöölö
alkaako rupulan lesboilla kaapit käymään ahtaaksi ? näyttää kaapit alkaa pursuamaan yli.
- miestä ei tarvii
hyvinhän nykyään lesbotkin keinohedelmöityksellä sikiää, ei se lesbous estä halua lapsen saantiin. Moni lesbo haluaa perheonnea lapsineen, eikä se seksuaalinen suuntaus sitä estä.
- sukututkimus
Miestä sinä tarvit jokatapauksessa! Entäs lapsi? Isää?
- ei miestä tarvia
Ei lapsi isää tarvitse, kunhan on hyvät vanhemmat, sukupuolella ei ole väliä.
- mieti!
Itsekkäästi ajateltu! Eikö lapsi ole mitään sukua kenellekään? Otetaan niinkuin koira vaan koirallakin on sukujuuret.
- normaali.
Biisi pilattiin lesboilulla. Olihan se myös tekopirteä jo aikoja sitten nähty. Mutta se lesboilu oli suurin syy, luulisi että ottivat opiksi.
- viimenen olki paloi
Lepakoita halveksii koko eurooppa. Taas pilattiin Suomen maine tarttumalla viimeiseen oljenkorteen, homoiluun
- pimeyttä
Kuinka sitten muut pohjoismaat Norja, Ruotsi, Tanska, ja Islanti ovat mukana homoilussa? Onko sekin outoa? Pitäisi jo Suomenkin ymmärtää, että fobiat ovat aivan turhaa.
Jospa nyt kaikki mm. ne virkamiehet jotka ovat homoja/lesboja tulisivat sieltä kaapista ulos, niin varmaan alkaisi uusi rehti ja aito aika. Heistä mm. on paljon kiinni että fobiat poistuisivat. - faktaaaaa
pimeyttä kirjoitti:
Kuinka sitten muut pohjoismaat Norja, Ruotsi, Tanska, ja Islanti ovat mukana homoilussa? Onko sekin outoa? Pitäisi jo Suomenkin ymmärtää, että fobiat ovat aivan turhaa.
Jospa nyt kaikki mm. ne virkamiehet jotka ovat homoja/lesboja tulisivat sieltä kaapista ulos, niin varmaan alkaisi uusi rehti ja aito aika. Heistä mm. on paljon kiinni että fobiat poistuisivat.Heh ei se mitään fobiaa ole! alkaisi uusi aika hehhhheee maailma ei pyöris homoilulla.
- hyväniin
pimeyttä kirjoitti:
Kuinka sitten muut pohjoismaat Norja, Ruotsi, Tanska, ja Islanti ovat mukana homoilussa? Onko sekin outoa? Pitäisi jo Suomenkin ymmärtää, että fobiat ovat aivan turhaa.
Jospa nyt kaikki mm. ne virkamiehet jotka ovat homoja/lesboja tulisivat sieltä kaapista ulos, niin varmaan alkaisi uusi rehti ja aito aika. Heistä mm. on paljon kiinni että fobiat poistuisivat.Nämä maat eivät antaneet pisteen pistettä Suomelle! Ei ole koskaan ollut vastaavaa.
- Hienoa Krista !
Oli aivan upeaa ja ihanaa. Niin kuin Krista itsekin sanoi "viesti oli vottoa tärkeämpää"
Krista on upea nykyajan lähettiläs. Suomi on jo tunnettu sateenkaari väestön hyväksynnästä.
Odotamme Suomeen entistä enemmän sateenkaari turisteja. Mekin olemme jo kutsuneet Kemijärjen musiikkitapahtumaan ruotsalaisia ystäviäömme ja tulevat innolla, koska maamme maine on niin hyvä. - sairaus se on
Turha sieltä kaapista on huuvella, se vaan ei ole normaalia jos olisi niin tämä maapallo olisi aikapäivä tyhjä ihmisistä!
- eipäs ole
No kerroppas nyt sitten kaikille mikä tässä maailmassa on sitten normaalia!!!???
Ihminen joka kuluttaa aikansa toisen seksuaalisuuteen puuttuen ja toimittaen että se on sairautta niin eikös tuo tuollainen ennakkoluuloisuus ole sitä SAIRAUTTA.
Et sinä ohikulkevistakaan ihmisistä voi tietää millainen heidän suuntautumisensa on vai voitko?
Oletko sellainen yli ihminen että olet muita ylempi ja parempi ja arvostat vain itseäsi?
Eiköhän tämä maapallo tyhjene ihan jostain muusta syystä.Minä olen hetero mutta suhtaudun sateenkaari ihmisiin myöteisesti . Hei haloo... - lukee kirjassa
eipäs ole kirjoitti:
No kerroppas nyt sitten kaikille mikä tässä maailmassa on sitten normaalia!!!???
Ihminen joka kuluttaa aikansa toisen seksuaalisuuteen puuttuen ja toimittaen että se on sairautta niin eikös tuo tuollainen ennakkoluuloisuus ole sitä SAIRAUTTA.
Et sinä ohikulkevistakaan ihmisistä voi tietää millainen heidän suuntautumisensa on vai voitko?
Oletko sellainen yli ihminen että olet muita ylempi ja parempi ja arvostat vain itseäsi?
Eiköhän tämä maapallo tyhjene ihan jostain muusta syystä.Minä olen hetero mutta suhtaudun sateenkaari ihmisiin myöteisesti . Hei haloo...Jos isoon kirjaan on uskomista niin olihan maa jossa homoiltiin noh miten sitten kävikään? Tuli sen paikan tuho.
- varma hetero
Saavat luvan hinkata samaa sukupuolta jos saavat lapsia ollaan samalla viivalla! Et ole hetero! Yrität heterona kehuskella homoutta. Homouessa tarvitaan aina heteron apua se ei ole oikein! Hetero ei tarvi homoutta! Menee omin avuin.
- ei tarvia heterooo
Ai miten niin heteromiehen apua ? puhutko keinohedelmöityksestä ?
Ei siinä heteroa tarvita, lähtee se mälli kuppiin homolta yhtä hyvin, sen kuin vatkuttaa menemään. Lesbossa se siittiö itää, aivan kuin hetero naisissakin. - 2+?=?
ei tarvia heterooo kirjoitti:
Ai miten niin heteromiehen apua ? puhutko keinohedelmöityksestä ?
Ei siinä heteroa tarvita, lähtee se mälli kuppiin homolta yhtä hyvin, sen kuin vatkuttaa menemään. Lesbossa se siittiö itää, aivan kuin hetero naisissakin.Tarvitaan 3 henkilöä lapsentekoon.
- 1+1=2
2+?=? kirjoitti:
Tarvitaan 3 henkilöä lapsentekoon.
Ei siinä kolmea henkilöä tarvita, ihankin kaksi riittää. Mies ja aivan sama onko hetero tai homo, se vatkuttaa siittiöt purkkiin ja sitten ne istutetaan lesbo-naiseen.
Kaksi siinä riittää. Toki tietysti se henkilökunta, joka asian hóitaa, mutta sitä käytetään myös heteroparien lapsensaantiin. Miesten siittiöt kun on nykyään aika heikkolaatúisia.
- pimeyttä
Homofobia on pelkoa siitä, että jos vaikkapa Suomi nyt todella olisi valmis hyväksymään samaa sukupuolta olevien liitot, niin on pelko, että 'se tarttuu itselle'. Eli pelkää, että jospa minäkin alan käyttäytymään toisin, ja sehän olisi kamalaa. Eli ei ole varma itsestä. Ja kuitenkin, jos on heteroliitossa, ei kai toisten liitot mitenkään kosketa omaa? Miten se toisten liitot ovat niin mielenkiintoisia? Eli tässä on jokin aivan 'pimeeä kohta.
Olen joskus lukenut historian kirjoja, ja jossakin sanottiin, että aikoinaan tuo Kirkko alkoi syrjimään homoja, koska muka jos se yleistyy, ihmiskunan tulevaisuus on vaakalaudalla (hahahah..:)) mutta ei sille ole nauramista, vaan vallastahan siinä on ollut kyse. Kirkon vallasta päättää ihmisten jopa Jumalsuhde. (kukaan ihminen ei ole Jumalan välikappale koska erillistä Jumalaa ei ole. Mutta Kirkko sen näin katsoo että on erillinen) Mutta mitä tekeekään mm. katollinen Kirkko. Suhteet ovat jos jonkinlaisia, mutta kulissit pysyvät.
Monet Suomen silmäätekevät elävät kaapissa, ja eihän se ole mistään kotoisin. Ei yhteiskunnan tule toimia niin salassa.
On aivan outoa, että ajatellaan, että kun kohtaa ihmisen, on automaatisesti selvää, että hän on heteroseksuaali, eli toimet suunnataan siten. Miten p....sa se näin on? Miten sitä voi arvioida ihmistä niin? Tästä pitää puhua ja lujaa.- pysyykööt lestissä
Ei heterot huutele, minä olen hetero! Minä haluun sitä ja tätä.
- ????????????????????
Mikä siinä on kun homot haluu kirkkohäitä ja raamatussa kirotaan homous?
- ei argumentiksi
Raamatussa nyt lukee monenlaista muutakin soopaa. Raamattu on vain aikuisten satukirja.
- vastaa!
ei argumentiksi kirjoitti:
Raamatussa nyt lukee monenlaista muutakin soopaa. Raamattu on vain aikuisten satukirja.
Jos raamatussa lukee soopaa, kerro miksi kuitenkin vongutaan kirkon siunausta?
- tässä vastaus
vastaa! kirjoitti:
Jos raamatussa lukee soopaa, kerro miksi kuitenkin vongutaan kirkon siunausta?
Kuka sitä kirkon siunausta vonkuu ? oletko nyt sekoittanut asiat pahemman kerran.
Kun haetaan avioliitto-oikeutta, niin sitä haetaan pääosin syystä, että lain edessä avioliittossa elävät ovat paremmassa osassa, kuin esim. avoliitossa elävät.
Kirkkohäät taas ovat monilla vain kaunis tapa juhlistaa liittoaan. Moniko kirkossa vihittävä heteropari on uskovaisia ? sanoisin että hyvin harva. - mietiskelijä,
tässä vastaus kirjoitti:
Kuka sitä kirkon siunausta vonkuu ? oletko nyt sekoittanut asiat pahemman kerran.
Kun haetaan avioliitto-oikeutta, niin sitä haetaan pääosin syystä, että lain edessä avioliittossa elävät ovat paremmassa osassa, kuin esim. avoliitossa elävät.
Kirkkohäät taas ovat monilla vain kaunis tapa juhlistaa liittoaan. Moniko kirkossa vihittävä heteropari on uskovaisia ? sanoisin että hyvin harva.Eiväthän ateistit usko mihinkään sempä vuoksi eivät kuulu kirkkoon.
Jos ei raamattu ole jotain niin miksi haluu kuitenkin sitä mitä se edustaa?
Rekistyminen tarvii muutosta ei kirkko.
- yksinkertaista
Ei pidä ruveta leikkii heteroa jos ei ole hetero, yksinkertaista!
Ei homot saa lapsia, yksinkertaista.
Lapsen oikeus tietää vanhemmat ja suku, yksinkertaista!
Ei purkkilapsia, yksinkertaista! - kummallista
Suomessa on julkkis homoja esin muotitietäjä Selin ja fiksun hänestä tekee se ettei ole lapsia vailla eikä korosta homoliittoaan. Elää omaa elämäänsä numero tekemättä. Ihmiset tykkää hänestä just sen takia.
Työkaverina oli kerran homo eikä hänkään tehnyt numeroa siitä eikä halunnut lapsia sanoi sen olevan mahdotonta koska pelit ovat samaa kaliberia. Sivumennen, nauratti useasti ku hän oli enmpi nainen kuin aidot naiset. Saman tyylinen kuin Niko joka on viidakontähtösissä. Mietittyttääkin useasti, miksi heillä on väärät sukuelimet.- lapsia maailmaan
Ei kaikki homot lapsia halua, mutta suuri osa lesboista kyllä. Lesbot kun ovat naisia ja naisille lastenteko jossain elämän vaiheessa on tärkeä asia. Sitä ei se sukupuolinen suuntaus muuta mihinkään. On niitä ennen lääketieteen nykyaikaakin lesbot lapsia saaneet. Ovat sulkeneet ihotuksen mielestään ja käyttäneet könsikkäitä hyväkseen, saadakseen lapsen itselleen.
- yks vaan
lapsia maailmaan kirjoitti:
Ei kaikki homot lapsia halua, mutta suuri osa lesboista kyllä. Lesbot kun ovat naisia ja naisille lastenteko jossain elämän vaiheessa on tärkeä asia. Sitä ei se sukupuolinen suuntaus muuta mihinkään. On niitä ennen lääketieteen nykyaikaakin lesbot lapsia saaneet. Ovat sulkeneet ihotuksen mielestään ja käyttäneet könsikkäitä hyväkseen, saadakseen lapsen itselleen.
Meleko julumaa peliä. Melkein rikos. Omassatunnossa ei häikkääkään on varmana tuommoisten ihmisten heleppo elää.
- omatunto ?
yks vaan kirjoitti:
Meleko julumaa peliä. Melkein rikos. Omassatunnossa ei häikkääkään on varmana tuommoisten ihmisten heleppo elää.
Mikähän siinä sitten julmaa ja melkein rikollista on ?
- minä vain
omatunto ? kirjoitti:
Mikähän siinä sitten julmaa ja melkein rikollista on ?
Jos tietentahtoen haluu raskaaksi toiselle kertomatta ja vieläpä lesbona olon salaa. On vain sen vuoksi miehen kanssa vaikka inhoo miehiä . Se on kieroa peliä. Harva mies suostuisi silloin koko hommaan tietäen tulevan isäksi lesbon lapselle.
- AIDSIIIIIIIIII
AIDsiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498