cypergun famas (sähkö)

softataan!

Onko cypergun famas sähkö hyvä?

22

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei aloittelijoille. Tomii aikansa, mutta kun jokin menee vikaan melkein millekään osalle ei ole varaosia. Keskiverto tarkkuus ja kantama.

      • softataan

        Kiitos! Olen jo softannut yli vuoden


      • JIHAD!
        softataan kirjoitti:

        Kiitos! Olen jo softannut yli vuoden

        Jos ei osaa avata ja kasata asetta, niin on aloittelija, vaikka olisi softannut koko ikänsä.


      • softataan
        JIHAD! kirjoitti:

        Jos ei osaa avata ja kasata asetta, niin on aloittelija, vaikka olisi softannut koko ikänsä.

        Kiitos tiedosta! Onko ase hintansa arvoinen?


      • softataan kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Onko ase hintansa arvoinen?

        En ostaisi vaikka 20€ saisin.


      • softataan
        finsoft kirjoitti:

        En ostaisi vaikka 20€ saisin.

        Mitä rynnäkkökivääriä suosittelisitte? Hinta haarukka 100-200


      • softataan kirjoitti:

        Mitä rynnäkkökivääriä suosittelisitte? Hinta haarukka 100-200

        Valitse Taiwangunista mieluinen, päälle automaattilaturi ja 1-2 akkua n. 50€. Lisäksi Guarder kuulia.


      • softataan
        finsoft kirjoitti:

        Valitse Taiwangunista mieluinen, päälle automaattilaturi ja 1-2 akkua n. 50€. Lisäksi Guarder kuulia.

        Hei! Voisitko kertoa minulle suomesta jonkun hyvän sähkötoimisen softin hinta haarukka on 100-200€ Kiitos


      • JIHAD!
        softataan kirjoitti:

        Hei! Voisitko kertoa minulle suomesta jonkun hyvän sähkötoimisen softin hinta haarukka on 100-200€ Kiitos

        Kaikki ton hintaluokan sähkötoimiset AEG:t on aivan samanlaisia.


      • JIHAD! kirjoitti:

        Kaikki ton hintaluokan sähkötoimiset AEG:t on aivan samanlaisia.

        Miksi pitää olla suomesta? Taiwangunissa yli 70€ tilaukset ilman postikuluja.


    • En tiedä olen noob

      Niin miks ei normaalia laturia? onko nuo vitosen laturit manuaalisia? ja sitten laitatko linkin mikä on automaattilaturi taiwangunissa

      • Kaikki "vitosen laturit" on käytännössä virtalähteitä eli pumppaavat virtaa jatkuvasti akkuun. Tarkoitan sitä laturiosastolla olevaa n. 25€ hintaista automaattilaturia.


      • softataan
        finsoft kirjoitti:

        Kaikki "vitosen laturit" on käytännössä virtalähteitä eli pumppaavat virtaa jatkuvasti akkuun. Tarkoitan sitä laturiosastolla olevaa n. 25€ hintaista automaattilaturia.

        Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?


      • JIHAD!
        softataan kirjoitti:

        Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?

        Kai sää nyt itekkin osaat kattoo, "onko hinta kohdallaan".


      • softataan kirjoitti:

        Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?

        Kaikki kiinalaiset melkein yhtä hyviä, ainoat erot tulevat viimeistelyssä ja rungon materiaalissa. Tarkkuus on 40-50m ihmiseen ja n. 30m päähän muutamalla laukauksella.


    • Vinkkiä kaipaava!!!

      Hei!

      Etsin varmaa, kestävää ja hyvä laatuista sähköasetta jonka hinta olisi noin 200 euron pinnnassa.

      Jos teillä on tietoa tai kokemuksia hyvistä aseista niin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan!

      • sböo

        taiwangunista joku jing gongin. mee ite kattoon.


      • sböo kirjoitti:

        taiwangunista joku jing gongin. mee ite kattoon.

        Ihan sama mikä noista JG, Cyma, A&K, Dboys/Kalash


      • -Airsofter

        Airsofter, kiitti ku ns. pöllit mun nikin :D Funneh! Mutta. Ensinnäkin, mitä olen kuullut niin G&G:n Combat Machinet on roskaa. Ainakin huonompia kuin esim. DBoys.


    • airsofter_-_

      Entä toi mun laittama ja kuinka vanha oot ja mis asut -Airsofter jos asut lähell tehää tiimi?.

      • G&G combot/Combat Machinet on aikalailla roskaa sisältä ja ulkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe