Onko cypergun famas sähkö hyvä?
cypergun famas (sähkö)
22
122
Vastaukset
Ei aloittelijoille. Tomii aikansa, mutta kun jokin menee vikaan melkein millekään osalle ei ole varaosia. Keskiverto tarkkuus ja kantama.
- softataan
Kiitos! Olen jo softannut yli vuoden
- JIHAD!
softataan kirjoitti:
Kiitos! Olen jo softannut yli vuoden
Jos ei osaa avata ja kasata asetta, niin on aloittelija, vaikka olisi softannut koko ikänsä.
- softataan
JIHAD! kirjoitti:
Jos ei osaa avata ja kasata asetta, niin on aloittelija, vaikka olisi softannut koko ikänsä.
Kiitos tiedosta! Onko ase hintansa arvoinen?
softataan kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Onko ase hintansa arvoinen?
En ostaisi vaikka 20€ saisin.
- softataan
finsoft kirjoitti:
En ostaisi vaikka 20€ saisin.
Mitä rynnäkkökivääriä suosittelisitte? Hinta haarukka 100-200
softataan kirjoitti:
Mitä rynnäkkökivääriä suosittelisitte? Hinta haarukka 100-200
Valitse Taiwangunista mieluinen, päälle automaattilaturi ja 1-2 akkua n. 50€. Lisäksi Guarder kuulia.
- softataan
finsoft kirjoitti:
Valitse Taiwangunista mieluinen, päälle automaattilaturi ja 1-2 akkua n. 50€. Lisäksi Guarder kuulia.
Hei! Voisitko kertoa minulle suomesta jonkun hyvän sähkötoimisen softin hinta haarukka on 100-200€ Kiitos
- JIHAD!
softataan kirjoitti:
Hei! Voisitko kertoa minulle suomesta jonkun hyvän sähkötoimisen softin hinta haarukka on 100-200€ Kiitos
Kaikki ton hintaluokan sähkötoimiset AEG:t on aivan samanlaisia.
JIHAD! kirjoitti:
Kaikki ton hintaluokan sähkötoimiset AEG:t on aivan samanlaisia.
Miksi pitää olla suomesta? Taiwangunissa yli 70€ tilaukset ilman postikuluja.
- En tiedä olen noob
Niin miks ei normaalia laturia? onko nuo vitosen laturit manuaalisia? ja sitten laitatko linkin mikä on automaattilaturi taiwangunissa
Kaikki "vitosen laturit" on käytännössä virtalähteitä eli pumppaavat virtaa jatkuvasti akkuun. Tarkoitan sitä laturiosastolla olevaa n. 25€ hintaista automaattilaturia.
- softataan
finsoft kirjoitti:
Kaikki "vitosen laturit" on käytännössä virtalähteitä eli pumppaavat virtaa jatkuvasti akkuun. Tarkoitan sitä laturiosastolla olevaa n. 25€ hintaista automaattilaturia.
Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?
- JIHAD!
softataan kirjoitti:
Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?
Kai sää nyt itekkin osaat kattoo, "onko hinta kohdallaan".
softataan kirjoitti:
Onko cyman aks47u? Hyvä? 1kauasko lentää? 2 onko tarkkaja? 3 Onko hinta kohdallaan?
Kaikki kiinalaiset melkein yhtä hyviä, ainoat erot tulevat viimeistelyssä ja rungon materiaalissa. Tarkkuus on 40-50m ihmiseen ja n. 30m päähän muutamalla laukauksella.
- Vinkkiä kaipaava!!!
Hei!
Etsin varmaa, kestävää ja hyvä laatuista sähköasetta jonka hinta olisi noin 200 euron pinnnassa.
Jos teillä on tietoa tai kokemuksia hyvistä aseista niin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan!- sböo
taiwangunista joku jing gongin. mee ite kattoon.
sböo kirjoitti:
taiwangunista joku jing gongin. mee ite kattoon.
Ihan sama mikä noista JG, Cyma, A&K, Dboys/Kalash
- -Airsofter
Airsofter, kiitti ku ns. pöllit mun nikin :D Funneh! Mutta. Ensinnäkin, mitä olen kuullut niin G&G:n Combat Machinet on roskaa. Ainakin huonompia kuin esim. DBoys.
- airsofter_-_
Entä toi mun laittama ja kuinka vanha oot ja mis asut -Airsofter jos asut lähell tehää tiimi?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463