Sen kun tietäisi..
Mitä haluat minusta
46
2436
Vastaukset
- Jotakin semmoista
Kumppanin ja perustaa perheen
- zoukkia pukkaa
Kunnon kotiapulaisen.
- uuden ystävän
?
- Jos ikinä pyydät
Saat mitä pyydät:D
- Anonyymi
Suosittelen ”ostamaan” puolison Thaimaasta tai Venäjältä.
- Hyödyllisen tuotteen
Rakkaan, ystävän, elättäjän, petikaverin jne.
- Houkka utelu
Mitähän järkeä tässäkin aloituksessa on (ilman tunnisteita)? Plaa plaa plaa. Nää on näitä tyhjänpäiväisiä kysymyksiä, joihin on ihan sama, mitä vastaa. Vastaan en yhtään mitään, kun et ole hän...
- mistä päättelet
että haluaisi susta jotain?
ps. jos vastausta ei tähän tule, on aloitus taas spämmigueenilta ninnannunnulilta!- Ap_
Se on se tunne. Voin olla väärässäkin.
- sain
Ap_ kirjoitti:
Se on se tunne. Voin olla väärässäkin.
jalat
- Pillua, kiitos!
Mulle
- Tu..a
Miehen itselleni. Rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, s*ksiseuraa, juttuseuraa, arjen jakajaa, juhlan jakajaa, matkaseuraa, tappeluseuraa ;)... Ja perheenkin, mikäli mahdollista.
Varmaan jotain muutakin, mitä en kykene ilmaisemaan. :) Sohvan siirtäjää ;) - vastaan .......
myöhemmin
- Kaiken!
Rakkaan, ystävän, miehen, aviomiehen.... jne... Perheen sun kans ;)
- joka olis vielä enem
Mä komppaan tätä!
- Anonyymi
joka olis vielä enem kirjoitti:
Mä komppaan tätä!
Sehän sopii. Lyyään hynttyyt yhteen!
- ....
Mikset kysy, suora ja rehellinen? Tiedän muuri meillä jonkinlainen.
- nuori nainen
Isän jolle kiukutella ja joka ratkaisee ongelmani :)
- Tiedät sen
mutta mitä sinä haluat minusta?
- //erilainen nuori
Täällä on ulkopuolisia ihmisiä... varmaan jostain ulkoavaruudesta tai jostain. Tekisivät jotain hyödyllistä esim töitä. Nyt oli pakko kirjoittaa väliin. Yleensä vaan lueskelen
- Rakkaan haluan
Muistutat minua siitä mitä elämästäni puuttuu.
Samaa kysyn minä. - näitä ainakin
Minä haluan sinut loppuelämäksi vierelleni jakamaan kaiken, mitä elämä eteen heittää. Haluan olla onnellinen ja uskon, että sinun kanssasi se on mahdollista.
Haluan hellyyttä ja rakkautta ja haluan niitä myös sinulle antaa. Haluan turvallisen luotettavan kainalon, johon käpertyä, kun siltä tuntuu...eli joka ilta todennäköisesti.
Haluan tuntea itseni tärkeäksi ja halutuksi ja haluan myös, että sinäkin tunnet itsesi halutuksi ja tärkeäksi, erittäin rakkaaksi minulle.
Jos mahdollista, haluan myös lapsen kanssasi...... - kesäheinä79
Haluaisin vain saada rakastaa sinua rakas sinisilmäinen, charmikas hurmuri. Kaipaan sua niin.
- Anonyymi
No mutta miksei? Niinkuin meren hiekkaa vain, on myös hyvä kipale. Taattua Voutilaista. Tykkään kaikenlaisesta musiikista, hyvästä ruuasta sekä tulevasta hyvästä vaimostani. Niin ja työstäni.
- syväluotaavaaa
Sitä, että istut lähelle. Vaihdettaisiin useampia kuin paria sanoja.
- naiseltatämä
vaikka ihan aluksi vain tutustua ja hukkua silmiisi...
- Ap_
Haluan antaa sulle rakkautta. Tai mitä sitten haluatkaan. Viedä en halua sulta mitään pois.
- Josolet
Ihan samalla tavalla ajattelen mäkin.
- Tämä kirjoitettuna
En ole tippaakaan epävarma siitä, mitä aiheutat minussa. Tiedäthän. Olisin luultavasti maailman onnellisin ihminen, jos saisin sen sinulle näyttää.
- Ap_
Lähdin joo aiemmin, pakenin tunteita. Vaan niitä ei pääse pakoon. Yritetty on kybällä. Öitä.
- Tiesitkö?
Suoraan kun sanoa sais nyt heti: oot kaunis ja aistillinen.
- oli ja meni
ystävän, tuttavan jonka kanssa ei tarvitse olla aina niin järkevä. Rakas minulla jo on.
- J5976
Haluaisin vain halata sinua, silittää päätäsi enkä päästää koskaan irti.
- haluaisin tulla
Ehkä minä tulen luoksesi ja saat ottaa sen ikiotteesi minusta.
- Minä vain
Tästä listasta tulisi mittaamattoman pitkä...
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
- - en saa mitään
en osaa sanoa. tai varmaan kaiken, jos olis mahdollista. Sun kamalan huumorin, tapasi liikkua, tapasi katsoa, sun vilkkautesi, herkullisen ulkonäkösi..luonnollisuutesi..On vain nyt niin, ettei saada kumpikaan mitään, koska se on mahdotonta, mies.
- Juttuja kaipaan
Ystävyyden.
- Anonyymi
Tuota juuri ajattelinkin. Olis sopivaa.
- Anonyymi
Täällä voi lukea näitä vanhoja kysymyksiä ja vastauksia. Niin ei tarvitse uusia aloituksia samasta aiheesta tehdä.
- Anonyymi
Miksi kaikki liittyisi juuri sinuun? Onko pakko haluta jotain? Miksi? Mitä pitäisi haluta? Ja kuka edes olet?
- Anonyymi
Vanha ketju! Ajalta, kun palstaa oli vielä kiva lukea! Oli parempi silloin.
- Anonyymi
Niin näytti olevan vuodelta 2013, ajalta, jolloin minä en tiennyt palstakirjoituksista vielä mitään. Linkitäppä lisää, minäkin saisin vähän tuntumaa sen aikaiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näytti olevan vuodelta 2013, ajalta, jolloin minä en tiennyt palstakirjoituksista vielä mitään. Linkitäppä lisää, minäkin saisin vähän tuntumaa sen aikaiseen elämään.
Enpä tiedä, miten tuo tapahtuu.
- Anonyymi
Kumppnin
Kosko myö ollaan jotenniin keholtä samanlaissii
Siä toki isompi
Joka vähän hirvittee minnuu
Että mite siä sanot herkkikselle
Onhän miullä sekopiä
Kunnäin uattelloo
Vuoan jos jouvut pitemmään pitkeen sisälläs jutut ja kiusot
Niin vähemmästäkin loukkaantuu
..
M - Anonyymi
Meillä vois olla yhessä ihan hauskaa
- Anonyymi
Noin mäkin ajattelen miehestä, hauskas olisi varmadti. Haluaisin myös rakastaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955