Hiukset eivät kasva pituutta?

elinas34

Hei,
Olen 16vuotias tyttönen joka on koittanut hoitaa ja kasvattaa tukkaa jo usean vuoden. Mitään muutoksia ei kuitenkaan tapahdu.. En ole värjännyt tukkaani kohta vuoteen, jonka seurauksena on kamalajuurikasvu. Hoitoon ja kulutkseen olen panostanut ja joitakin vitamiini pillereitä yms. olen popsinut, jotta saisin ainakin ravinteita enemmän. Mikään ei vain tunnu auttavan? Tämä on varmasti monen muunkin lyhyt tukkaisen ongelmana. Voi olla ettei siihen auta mikään, jos tämä kulkee suvussa, ettei tukka kasva olkapäiltä pidemmäksi. Kuitenkin veljellä ja siskollani tukka kasvaa hurjaa vauhtia..

Olisiko teillä ehdotuksia miten voisi yrittää tukan kasvun parannusta?
Pillereistä apua?

Tämän asiaan saa palaa aikaa ja rahaa, kunhan muutoksia tulisi!

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultakutri23

Kyllä ne kasvaa, jos kerran juurikasvua tulee. Et kertonut, johtuuko "kasvamattomuus" siitä, että latvat katkeilevat. Mikäli näin on, pidä parempaa huolta hiusten kunnosta - ei mitään lämpökäsittelyjä, ei tupeerauksia ja ruokavalio kuntoon.

Toinen vaihtoehto on, että hiustesi elinikä vain sattuu olemaan lyhyt. Sille ei oikein voi tehdä mitään, ellet sitten saa hiuksia kasvamaan nopeammin, jolloin ne ehtisivät kasvaa pidemmiksi ennen kuin tippuvat.

• lifemocker

muista et kaikki suoristinraudat yms vaan saavat hiuksesi äärimmäisen huonoon kuntoon ja hiukset kuluttavat energiansa korjaamiseen, eivätkä kasvamiseen

voihan olla että jos olet paljon käsitellyt hiuksiasi - värjäillyt ja käyttänyt noita vekottimia niin hiuksesi ovat tosi huonossa kunnossa ja kuten sanoin ne käyttävät enemmän energiaa ja vitamiineja itsensä korjaamiseen eikä pituuskasvuun

huomioi muutkin elämäntavat, kaikki miten sä syöt ja elät vaikuttaa siihen miten sun ihosi, hiuksesi ja kyntesi voivat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe