Mun luokalla on yksi tyttö, jonka kaa ollaan hyvii kavereit. Ongelma vaan on se, että kyseinen kaveri puuttuu ihan jokaikiseen asiaan jota teen. Tänäänki ku yks rinnakkaisluokkaalinen poika pyys et mä voisin kyysää sen himaan, nii mä suostuin. Sit se mun kaveri (jonka nimeen vaikka nyt Ellaksi) pyys mua kauppaan. Sanoin Ellalle, etten pääse, koska lupasin kyysää sen pojan himaan. Sit se otti varmaa nokkiinsa ja rupes huutelee tahallaan kovaäänisesti et: "Sähä rakastat sitä, oot oikeesti ihan v*tun kuses siihe" ja akikkee tälläst... Koko luokka kuuli sen et iha kiva.
Sit joskus se huutaa (kyllä, huutaa) et "kui sul on meikkii" tai sit et "sä oot oppinu meikkaa paremmin" just sillee et sit kaikki rupee kattoo mua.
Ja kerran kun emnin psykologille ja olin yhden päivän poissa koulusta, nii Ella rupes kyselee et missä olin, ja se kysy sillee et koko luokka kuuli. En kertonu syytä ja yritin välttää sen tilanteen, mut Ella vaa seuras mua ja kysy kokoajan ja huus et "Mikä sua vaivaa, gootti?!".
Ella myös potkii mua (leikillä), mut se sattuu oikeesti. Ku yritän sanoo, et se sattuu, nii se vaa potkii lisää.
Joskus ku mä kysyn sitä pariks luokas ku meil on jotain parijuttuja, nii sit se vaa sanoo et "no hyi emmä nyt sun kaa haluu olla" ja menee jonkun muun kaa. Kaikki luokkalaiset pitää mua sit jonai noliferina ku "kukaa" ei haluu olla mun pari -.- Sitte se joskus syrjii mua ja halailee kaikkii muita paitsi mua. Tuntuu ku olin joku syrjäytyny...
Se aina sanoo, et se tekee kaiken ton leikillä, mut alkaa oikeesti v*tuttaa. Haluun silti olla sen kaveri, joskus se on ihan kiva. Pystynkö millään sanoo sille tosta ILMAN että se pahottaa mielen? Joko se ei lopeta, tai sit jos pyydän liian kiltisti, se luulee et en oo tosissaa ja jatkaa. Jos sanon sille liian tiukasti sen, sen kaa tulee sellane akward moment ja se ei luultavasti haluu olla mun kaa koska oon niin tiukka. Se saattaa myös puhuu paskaa musta :(
Mitä mun pitäis oikee tehä? Auttakaa pliis! Totta kai mulla on muitaki akvereit, mutten haluis menettää Ellaa siltikää ku se on muutenki meiä luokal ja on joskus kiva :)
Ärsyttävä kaveri
9
577
Vastaukset
- T.kokemus
Sinuna puhuisin sille suoraan ei tommone voi jatkua mulla kans on tommone kaveri ..
- kaverinvihaaja
mul on JUSTIINSA samallainen kaveri! lisäks se roikkuu kaulassa koko painolla -.- vittu vihaan sitä ja sanoinki sen sille mut se ei luovuta vaan roikkuu ja seuraa mua voi hele
- heheeee
sun pitää vaa yrittää saaha se tajuamaa jotenki vaik sit pelkäl puhumal ettei toi oo oikeesti kivaa.
- Olet säälittävä
Eikö sinulla (Syrjäytynyt) ole mitään muuta tekemistä elämässä
kuin vahdata Suomi24 sivuja aamuvarhaisesta
yömyöhään ?
Ei tuommoinen ole enää tervettä, tuo on jo pahemman sortin
mielenterveys ongelma.
Luulisi, että aurinkoisena kevät päivänä nuori ihminen keksisi jotain
fiksumpaa tekemistä jos ei kerta kaikkiaan ole muuta kuin joutilasta
aikaa.- "Syrjäytynyt"
Miten niin oon täällä "vahtaamassa" yötä päivää? Tulin just treeneist enkä sit jaksanu enää lähtee ulos ku oli aika rankat treenit ja piti kävellä kotiin ku bussikortti oli unohtunu himaan.... Ja tää on varmaan vasta kolmas kerta ku kirjotan tänne, ja oon ihan aina kirjotta eri nimimerkillä.
Ja mulle on kyllä diagnostisoitu masennus, enkä siksi ehkä jaksakkaan olla koko päivää ihmisten seurassa 24/7, tykkään olla itsekseen. Ja illalla en ole kylläkään koneella, silloin yleensä luen/kirjoitan. Aamulla oon koulussa ja sieltä tultua menen harrastuksiin tai joskus jonkun kaverin kaa, joskus sitte nettiin roikkuu tai sit leivon ja akton samalla telkkaarii.
Joten mikä sun ongelmas on? Kirjoin täällä VAAN ja ainoastaan mun yhestä kaverista. Ja muutenkaa mun elämä ei kuulu sulle ollenkaan :) Not your business.
- Qaegvjioä
Minkä takia otsikossa lukee kaveri....????
- kynsillävarustettu
tee samat jutut sille takas tai pidä sille mykkä koulua ja sit vie yks kysymys onko se AD HD???????koska siltä se vaikuttaa.
mul on 2 kaverii jotka seuraa mua joka paikkaan koska jos mä en keksi niilli tekemistä ne vaaN seuraa. ottaa aivoon%##!&"%!!!"°"- "Syrjäytynyt"
Ei se kai oo ADHD, vaikka mistäs sitä ikinä tietää...
Ja yritän sanoo sille tiukemmin/ tehä samat jutut sille :) - "Syrjäytynyt"
"Syrjäytynyt" kirjoitti:
Ei se kai oo ADHD, vaikka mistäs sitä ikinä tietää...
Ja yritän sanoo sille tiukemmin/ tehä samat jutut sille :)Tänää tuli mitta täyteen... Eilen olin kaverini kanssa kaupungilla ja kun tulin sovittuun tapaamispaikkaan eli yhden kahvilan eteen, kaverini katsoi minua silmät pyöreinä. Olin silleen et "mitä nyt" ja se vaa katto mua halveksivasti ja oli sillee et "kui sä oot pukeutunu ihan mustaan ja tollai rumasti... Häpeen olla sun kaa kaupungilla".
Kuuntelen metallia ja pukeudunkin sen mukaisesti: niittivöihin, bändipaitoihin, mustiin pillifarkkuihin... Black metal ja Doom metal ovat lempi genrejäni, ja melankoliset, synkät ja hitaat biisit menevät mulle tosi hyvin :) Kyllä muistakin metalleistaa tykkään, mutta balck metal ja doom metal ovat ykkössijalla.
Se osui hermoon, koska itse tykkään tyylistäni ja muutenkin mua on haukuttu tyylini vuoksi. En kuitenkaan ruvennut huutamaan enkä raivoamaan vaan sanoin kaverilleni tyynesti, että: "Ihan sama, mennään vaan ostoksille". Ja kaupoissa se sitten yritti tyrkyttää mulle värikkäämpiä vaatteita.
Nyt jälkeenpäin harmittaa, etten huomattanut kaverille että se oli tyhmästi sanottu ja että saan pukeutua ihan miten vittu huvittaa. En vaan halunnu pilata päivää riitelemällä vaan suhtauduin rauhallisesti (oikeasti olin todella raivostunut). Ensi kerralla kyllä aivan varmasti sanon tuosta >:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462