Kauan sua ikävöin. Kauan toivoin. Nyt en enää usko meihin. On aika kuolettaa tunteeni sinuun. Turhuutta kaikki. Jotain parempaa kait minulle luvassa, ainakin näin haluan uskoa. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi.
Aikani susta haaveilin
11
543
Vastaukset
- yhdelle naiselle
Kaikkes teit vissiin homman eteen?
Elä hyvä ja onnellinen elämä.- ap.
Tuskin olet se mies, josta olen haaveillut, mutta vastaan kuitenkin.
Olen tehnyt aika paljon sen eteen, että saisimme mahdollisuuden johonkin suurempaan. Mutta nyt tuntuu siltä, että liian monta kertaa olen saanut kokea välinpitämättömyyttä hänen taholtaan, ja minusta välinpitämättömyys ei kerro syvistä tunteista. Mutta ainakin olen häneen tutustunut eikä jää turhia jossitteluja. Sydän ei vaan aina valitse sitä oikeaa kohdetta. Näin siis tällä kertaa. Minun onneni on jossain muualla. Mutta tämän miehen kanssa jäämme kuitenkin ystäviksi. Aika sitten näyttää kuinka hyviä ystäviä voimme olla.
Kiitos samoin, sinulle onnellista elämää toivotan. - miehet outoja
miksöhän niin iso halu vittuilla rr palstalla?
- ap.
miehet outoja kirjoitti:
miksöhän niin iso halu vittuilla rr palstalla?
Mitä ilmeisimmin kyseessä on kypsymätön ihminen. Ja epäempaattinen.
- tunteeton13
Elämä ei ole hyvää,se on kovaa,se on kärsimystä,pieniä poikkeuksia lukuunottamatta,elää pitää kuitenkin,valitettavasti.
- *tirsk*
Kuolettaa tunteet :D
...ja ilmoittaa se rakkaus ja rakastaminen -palstalla. Pahoittelen tirskahtelujani.- ap.
Valitsin rakkauspalstan, koska olen joskus kuukausia sitten täällä jokusen aloituksen tehnyt. Lähinnä tuuletan vain pois nämä ajatukset mielestäni. Joskus on hyvä olla joku paikka, jonne purkaa mieltään painavat asiat. Minulla on tapana siten käsitellä tunteitani ja pettymyksiäni, se helpottaa eteenpäin menemistä.
Tunteiden kuolettamisella tarkoitan sitä, etten enää ruoki mielikuvitustani turhilla haaveilla vaan koetan keskittyä muihin asioihin. Ikävää, että tässä kävi näin. Välillä jopa luulin, että hän pitää minusta, kun hän halusi nähdä niin usein. Mutta kaikki voi muuttua seuraavana päivänä. Sitä vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta kyllä ehdin jo rakastua häneen. - tuskinpa vaan
ap. kirjoitti:
Valitsin rakkauspalstan, koska olen joskus kuukausia sitten täällä jokusen aloituksen tehnyt. Lähinnä tuuletan vain pois nämä ajatukset mielestäni. Joskus on hyvä olla joku paikka, jonne purkaa mieltään painavat asiat. Minulla on tapana siten käsitellä tunteitani ja pettymyksiäni, se helpottaa eteenpäin menemistä.
Tunteiden kuolettamisella tarkoitan sitä, etten enää ruoki mielikuvitustani turhilla haaveilla vaan koetan keskittyä muihin asioihin. Ikävää, että tässä kävi näin. Välillä jopa luulin, että hän pitää minusta, kun hän halusi nähdä niin usein. Mutta kaikki voi muuttua seuraavana päivänä. Sitä vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta kyllä ehdin jo rakastua häneen.en usko,että tunteitaan voi kuolettaa, mutta onnea yrityksellesi! kerro mullekki, jos onnistut. Mä en ole pystynyt siihen.
- ap.
tuskinpa vaan kirjoitti:
en usko,että tunteitaan voi kuolettaa, mutta onnea yrityksellesi! kerro mullekki, jos onnistut. Mä en ole pystynyt siihen.
Kaikki riippuu asenteesta. Ja tunteista luopuminen on prosessi. Ei kai kukaan luule, että se tapahtuu hetkessä? Se prosessi alkaa todellisuuden hyväksymisestä. Jotkut ihmiset ovat oivaltaneet sen, että joskus on hyvä päästää irti menneisyydestä, siitä taakasta, joka vetää sinua alaspäin. Ne ihmiset elävät paljon parempaa huomista. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
- Sinä sen oivalsit
ap. kirjoitti:
Kaikki riippuu asenteesta. Ja tunteista luopuminen on prosessi. Ei kai kukaan luule, että se tapahtuu hetkessä? Se prosessi alkaa todellisuuden hyväksymisestä. Jotkut ihmiset ovat oivaltaneet sen, että joskus on hyvä päästää irti menneisyydestä, siitä taakasta, joka vetää sinua alaspäin. Ne ihmiset elävät paljon parempaa huomista. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
Juuri noin...täytyy osata luopua. Kaikki ei ole tarkoitettu meille, ei aina sekään jonka perään niin kovasti ikävöimme ja haikailemme. Joskus tikkari heiluu edessämme mutta meille on parempi olla koskematta siihen.
Sinä sen sanoit, tulee parempi huominen kun ei jää menneeseen vaan katsoo tulevaan.
- voi kunpa,
se noin helposti kävisikin, mutta ei rakkaus mene ohi niin vain,olen melkein vuoden ikävöinnyt yhtä miestä, tiedän, että tulemme vielä nä'kemään, mutta miten meille käy, kun nytkään emme ole yhteyttä pitäneet, tiedän senkin, että hänkin minuun ihastui silloin, vaikka tunteitamme emme voineet näyttää, nyt minulla eri tilanne voin ne näyttää, mutta toisesta en tiedä,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383575On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251575Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma591508- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55983Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837