Yksi dorka usealla nimimerkillä saa palstalle täyttettä, sanoo paljon sanomatta mitään.
Palsta on täynnä mielenterveyspotilaita kommenteista päätellen, yksikään aloitus ei ole asiallinen, yhtähyvin suomi 24 voitaisi lopettaa kun aiheet eivät sivua alkuperäistä tarkoitusta.
Yksi dorka usealla nimimerkillä
21
153
Vastaukset
- mhzso
Teinit on pilannu Bmw palstat.
- hjhsjj
Teinit ajaa teinibemareilla.
- Aloittajalle:
inaja vaan äitiäsi apuun, kun sulla on noin paha olla :p ja sitä paitsi bmw:n omistajat in aloittaneet tämän juupas eipäs väittelyn! Hävetkää, jos vain tajuatte tämän asian vakavuutta!!!!!!
- öpolkiuuyhbbbb
Mitä se kouluttamaton paskahattu mölyää siellä?
- biiemwii
Kyllä. Kaikista kateellisimpia taitaa olla samalla merkillä ajavat joilla ei oo varaa ostaa parempaa. Ne "kisat" missä jätetää jotain niin nielevät ylpeytensä eivätkä tule itkemään palstoille ja pätemään netissä ilmoitetuilla asioilla :D
Hondat on homoille joten niitä ei sekoiteta autoihin.- Juuri näin
Liikenteessä kisaaminen on homojen hommaa,oli merkki mikä tahansa.
- Joo niin
Vissiin!! Tämäkin palsta osoittaa sen, että bemari on maailman vihatuin ja surkein auto!
Kuka hullu enää bemaria ostaa? So what!!
Kyllähän se on mielenterveyspotilas, joka ajaa bmw:llä!
Kaikki bemut Kuusankoskelle murskattavaksi ja niiden kuskit ohjata Niuvaan saamaan välitöntä hoitoa!!- Normaali
BMW on auto isolla aalla eikä se siitä miksikään muutu vaikka te turhakkeet sitä ja omistajia kuinka mollaatte.
Hakekaa apua ammattiauttajilta ongelmiinne voi siten saada parempaa tulevaisuutta ja onnistumista elämässä.
- Pyydä itse äitiäsi
apuun, DORKA!!!
bmw on saastainen auto, ei kukaan terve järkinen sellaiseen sekaannu!
bemu fanien ainaista rutinaa ei kukaan jaksa kuunnella!- uhgtrfcccc
Hei laitappas nyt se korkki kiinni, ettei se viimeinenkin aivosolu tuhoudu.
- Heippa!!
Vie sinä se bemarin rimpula kuusankosken kuormaan ja kipitä sitte niuvaan pyytämään hoitoa!
- voi teitä lapsia
Jos et aja bemarilla, olet kouluttamaton, jos moitit bemaria, olet kouluttamaton, jos ajat bemaria, ja kyselet apua johonkin vikaan, olet kouluttamaton (ja myös kateellinen) tojota corolla kuski. Jos et ylistä bemaria, olet kouluttamaton, herää kysymys, missä NÄMÄ bemari kuskit ovat koulunsa käyneet? ÄO tällä porukalla näyttäisi olevan yksilukuinen. En hauku autoa. Ajan itse saksalaisia myös. Ihmetyttää vain.
- bmw on
munanjatke, kuka tuollaista homojen suosimaa autoa huolii?
- voi tsiisus
sulle se voi olla jatke..
- täälläkö
ne bemari pojat on pillittämässä pienten pippelien kanssa, kun joku hieman mainitsee totuuksia kyseistä merkistä :p
- hahaha
hauskaa viihdettä se on. :)
- Mercedes forever
Koulukiusaajien "uusi" koti ovat tällaiset palstat.
Täällä voi kirjoitella haluiamiaan provoja ja olla pätevinään edes jossain.
Säälittävää touhua, mutta mitä muuta voi provoilija-urpoilta odottaa?- 'automerkki' forever
voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.
- Mercedes forever
'automerkki' forever kirjoitti:
voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.
Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)
- Minä olen jo iso poika
Mercedes forever kirjoitti:
Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)
kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.
- 89+0
Minä olen jo iso poika kirjoitti:
kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.
ajatko hondalla (monkey) vai suizalla (pv)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462