Yksi dorka usealla nimimerkillä

Normaali

Yksi dorka usealla nimimerkillä saa palstalle täyttettä, sanoo paljon sanomatta mitään.

Palsta on täynnä mielenterveyspotilaita kommenteista päätellen, yksikään aloitus ei ole asiallinen, yhtähyvin suomi 24 voitaisi lopettaa kun aiheet eivät sivua alkuperäistä tarkoitusta.

21

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhzso

Teinit on pilannu Bmw palstat.

• hjhsjj

Teinit ajaa teinibemareilla.

• Aloittajalle:

inaja vaan äitiäsi apuun, kun sulla on noin paha olla :p ja sitä paitsi bmw:n omistajat in aloittaneet tämän juupas eipäs väittelyn! Hävetkää, jos vain tajuatte tämän asian vakavuutta!!!!!!

• öpolkiuuyhbbbb

Mitä se kouluttamaton paskahattu mölyää siellä?

• biiemwii

Kyllä. Kaikista kateellisimpia taitaa olla samalla merkillä ajavat joilla ei oo varaa ostaa parempaa. Ne "kisat" missä jätetää jotain niin nielevät ylpeytensä eivätkä tule itkemään palstoille ja pätemään netissä ilmoitetuilla asioilla :D

Hondat on homoille joten niitä ei sekoiteta autoihin.

• Juuri näin

Liikenteessä kisaaminen on homojen hommaa,oli merkki mikä tahansa.

• Joo niin

Vissiin!! Tämäkin palsta osoittaa sen, että bemari on maailman vihatuin ja surkein auto!
      Kuka hullu enää bemaria ostaa? So what!!
      Kyllähän se on mielenterveyspotilas, joka ajaa bmw:llä!
      Kaikki bemut Kuusankoskelle murskattavaksi ja niiden kuskit ohjata Niuvaan saamaan välitöntä hoitoa!!

• Normaali

BMW on auto isolla aalla eikä se siitä miksikään muutu vaikka te turhakkeet sitä ja omistajia kuinka mollaatte.

Hakekaa apua ammattiauttajilta ongelmiinne voi siten saada parempaa tulevaisuutta ja onnistumista elämässä.

• Pyydä itse äitiäsi

apuun, DORKA!!!
      bmw on saastainen auto, ei kukaan terve järkinen sellaiseen sekaannu!
      bemu fanien ainaista rutinaa ei kukaan jaksa kuunnella!

• uhgtrfcccc

Hei laitappas nyt se korkki kiinni, ettei se viimeinenkin aivosolu tuhoudu.

• Heippa!!

Vie sinä se bemarin rimpula kuusankosken kuormaan ja kipitä sitte niuvaan pyytämään hoitoa!

• voi teitä lapsia

Jos et aja bemarilla, olet kouluttamaton, jos moitit bemaria, olet kouluttamaton, jos ajat bemaria, ja kyselet apua johonkin vikaan, olet kouluttamaton (ja myös kateellinen) tojota corolla kuski. Jos et ylistä bemaria, olet kouluttamaton, herää kysymys, missä NÄMÄ bemari kuskit ovat koulunsa käyneet? ÄO tällä porukalla näyttäisi olevan yksilukuinen. En hauku autoa. Ajan itse saksalaisia myös. Ihmetyttää vain.

• bmw on

munanjatke, kuka tuollaista homojen suosimaa autoa huolii?

• voi tsiisus

sulle se voi olla jatke..

• täälläkö

ne bemari pojat on pillittämässä pienten pippelien kanssa, kun joku hieman mainitsee totuuksia kyseistä merkistä :p

• hahaha

hauskaa viihdettä se on. :)

• Mercedes forever

Koulukiusaajien "uusi" koti ovat tällaiset palstat.
      Täällä voi kirjoitella haluiamiaan provoja ja olla pätevinään edes jossain.

Säälittävää touhua, mutta mitä muuta voi provoilija-urpoilta odottaa?

• 'automerkki' forever

voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.

• Mercedes forever
        'automerkki' forever kirjoitti:

voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.

Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)

• Minä olen jo iso poika
        Mercedes forever kirjoitti:

Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)

kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.

• 89+0
        Minä olen jo iso poika kirjoitti:

kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.

ajatko hondalla (monkey) vai suizalla (pv)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe