Mikä viritys olisi hyvä cm16 hinta max 150€
Ja missä viritys tehtäisiin. Mieluiten pääkaupunkiseudulla .
Cm16 Viritys
22
84
Vastaukset
Jos et atom airsoftiin jaksa lähettää, vie BB-armsiin. Voin tehdä osalistan.
- Elenmanboops
Kiitti mutta mikä viritys tai mitä osia voitko vielä kertoa @finsoft
Tradesoft:
- SHS jousenohjan ver. 2
- SHS 16:1 rattaat
- SHS 8mm liukulaakerit
- Madbull 363mm trk. piippu
- Sorbothane vaimennuspala 70D (3,18mm; 21mm)
Siinä reilu 85€ setti. BB-armssissa pyydät tekemään vahvistusviilaukset ja korjaamaan AOE:n- Elenmanboops
@finsoft voisitko laittaa linkin tuosta shs liukulaakerista
- Elenmanboops
Elenmanboops kirjoitti:
@finsoft voisitko laittaa linkin tuosta shs liukulaakerista
ja samoin tuosta trk.piipusta kun en löydä niitä ja sori et kyselen ja tarviin apuu kokoaja
Elenmanboops kirjoitti:
ja samoin tuosta trk.piipusta kun en löydä niitä ja sori et kyselen ja tarviin apuu kokoaja
Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Piiput
Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Viritysosat (sähkötoimiset) > Laakerit- Elenmanboops
finsoft kirjoitti:
Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Piiput
Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Viritysosat (sähkötoimiset) > Laakeritmutta missään ei lue liukulaakeri vaan kuulalaakeri tai metallilaakeri
Elenmanboops kirjoitti:
mutta missään ei lue liukulaakeri vaan kuulalaakeri tai metallilaakeri
No metallilaakeri sitte.
- Elenmanboops
Kiitoss !
- Elenmanboops
@finsoft voisitko laittaa linkin bb armsin sivuille tai antaa niitten yhteystiedot koska en pääse nettisivuille
- airsoftkettu
Tai yksinkertasin vaihtoehto joka on niin ostat suoraan valmis viri mechan, ka:n ja actionin mechoja saa valmiiks koottuna ja mieleisellään viritasolla 100-140e. Ite ostanu noita ka:n valmis mechoja m4 pohjasiin aseisiin ja kestäneet toistaiseksi hyvin (6kk-1v). Mechat tosiaan drop in mallia eli vanha pois ja uus tilalle.
- Elenmanboops
mistä kaupasta ?
- Elenmanboops
sori oon pihalla tost sun kirjottamasta @airsoftkettu eli mistä sen saa, miten se laitetaan tai missä se laitetaan
- Elenmanboops
ja miten se valmis paketti uuttaa asetta paremmaksi ?
anteeksi tyhmyyteni :I - JIHAD!
No kylläpä ovat hyvin kestäneet, jos 140e boksi hajoaa vuoden sisällä.
Älä unohda Lonexia... Niitä saa tradesoftista.
Elenmanboops: Vie suosiolla atom airsoftiin jos tietosi tuolla tasolla.- airsoftkettu
JIHAD! kirjoitti:
No kylläpä ovat hyvin kestäneet, jos 140e boksi hajoaa vuoden sisällä.
kuka sano et ne on hajonnu, ei oo ollu ku toises puol vuotta kiinni ja toises asees vuoden niin enhän mä voi sanoo et ne kestää 5vuotta?? ;D brainstorm.
- airsoftkettu
Elenmanboops kirjoitti:
ja miten se valmis paketti uuttaa asetta paremmaksi ?
anteeksi tyhmyyteni :Isaat suuremman lähtönopeuden tai tulinopeuden, riippuen mechasta mutta tosiaan jos tietosi on näin heikko niin vie liikkeeseen, kerro mitä haluut ja ne tekee sulle listan ja paljonko maksais.
- Elenmanboops
airsoftkettu kirjoitti:
saat suuremman lähtönopeuden tai tulinopeuden, riippuen mechasta mutta tosiaan jos tietosi on näin heikko niin vie liikkeeseen, kerro mitä haluut ja ne tekee sulle listan ja paljonko maksais.
Ai tradesoftiin ? Vai mihin
- Elenmanboops
Nonni nyt selventäkää.
Mitä viritys osia tai paketin ostan rahaa on 150 e.
Mistä ne ostan ?
Missä ne laitetaan koska en itse osaa ?
Ja kaikki osat linkkeinä ,koska en löytänyt tai tietänyt mikä on oikea osa kun kattelin niitä osia ja kaikilla niin samanlaiset nimet.
Eli haluaisin että aseeni olisi tarkempi ja nopeampisarjatuli.
KIITOS SILLE JOKA TUON LISTAN TEKEE MINULLE KUN EN ITSE ÄLYÄ !Enkö mä jo tehny sulle listan... Viet atom-airsoftiin (google) tai PCA:han (juoksuhauta.net). Ei se niin vaikeeta ole hakea noita listan tuotteita tradesoftista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463