Cm16 Viritys

Elenmanboops

Mikä viritys olisi hyvä cm16 hinta max 150€
Ja missä viritys tehtäisiin. Mieluiten pääkaupunkiseudulla .

22

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et atom airsoftiin jaksa lähettää, vie BB-armsiin. Voin tehdä osalistan.

    • Elenmanboops

      Kiitti mutta mikä viritys tai mitä osia voitko vielä kertoa @finsoft

    • Tradesoft:
      - SHS jousenohjan ver. 2
      - SHS 16:1 rattaat
      - SHS 8mm liukulaakerit
      - Madbull 363mm trk. piippu
      - Sorbothane vaimennuspala 70D (3,18mm; 21mm)
      Siinä reilu 85€ setti. BB-armssissa pyydät tekemään vahvistusviilaukset ja korjaamaan AOE:n

      • Elenmanboops

        @finsoft voisitko laittaa linkin tuosta shs liukulaakerista


      • Elenmanboops
        Elenmanboops kirjoitti:

        @finsoft voisitko laittaa linkin tuosta shs liukulaakerista

        ja samoin tuosta trk.piipusta kun en löydä niitä ja sori et kyselen ja tarviin apuu kokoaja


      • Elenmanboops kirjoitti:

        ja samoin tuosta trk.piipusta kun en löydä niitä ja sori et kyselen ja tarviin apuu kokoaja

        Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Piiput
        Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Viritysosat (sähkötoimiset) > Laakerit


      • Elenmanboops
        finsoft kirjoitti:

        Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Piiput
        Tradesoft.fi > Tarvikkeet > Viritysosat (sähkötoimiset) > Laakerit

        mutta missään ei lue liukulaakeri vaan kuulalaakeri tai metallilaakeri


      • Elenmanboops kirjoitti:

        mutta missään ei lue liukulaakeri vaan kuulalaakeri tai metallilaakeri

        No metallilaakeri sitte.


    • Elenmanboops

      Kiitoss !

    • Elenmanboops

      @finsoft voisitko laittaa linkin bb armsin sivuille tai antaa niitten yhteystiedot koska en pääse nettisivuille

      • En minäkään pääse. Vie atomiin tai pca:han (löytyy juoksuhauta.net myyntipalstalta)


    • airsoftkettu

      Tai yksinkertasin vaihtoehto joka on niin ostat suoraan valmis viri mechan, ka:n ja actionin mechoja saa valmiiks koottuna ja mieleisellään viritasolla 100-140e. Ite ostanu noita ka:n valmis mechoja m4 pohjasiin aseisiin ja kestäneet toistaiseksi hyvin (6kk-1v). Mechat tosiaan drop in mallia eli vanha pois ja uus tilalle.

      • Elenmanboops

        mistä kaupasta ?


      • Elenmanboops

        sori oon pihalla tost sun kirjottamasta @airsoftkettu eli mistä sen saa, miten se laitetaan tai missä se laitetaan


      • Elenmanboops

        ja miten se valmis paketti uuttaa asetta paremmaksi ?
        anteeksi tyhmyyteni :I


      • JIHAD!

        No kylläpä ovat hyvin kestäneet, jos 140e boksi hajoaa vuoden sisällä.


      • Älä unohda Lonexia... Niitä saa tradesoftista.
        Elenmanboops: Vie suosiolla atom airsoftiin jos tietosi tuolla tasolla.


      • airsoftkettu
        JIHAD! kirjoitti:

        No kylläpä ovat hyvin kestäneet, jos 140e boksi hajoaa vuoden sisällä.

        kuka sano et ne on hajonnu, ei oo ollu ku toises puol vuotta kiinni ja toises asees vuoden niin enhän mä voi sanoo et ne kestää 5vuotta?? ;D brainstorm.


      • airsoftkettu
        Elenmanboops kirjoitti:

        ja miten se valmis paketti uuttaa asetta paremmaksi ?
        anteeksi tyhmyyteni :I

        saat suuremman lähtönopeuden tai tulinopeuden, riippuen mechasta mutta tosiaan jos tietosi on näin heikko niin vie liikkeeseen, kerro mitä haluut ja ne tekee sulle listan ja paljonko maksais.


      • Elenmanboops
        airsoftkettu kirjoitti:

        saat suuremman lähtönopeuden tai tulinopeuden, riippuen mechasta mutta tosiaan jos tietosi on näin heikko niin vie liikkeeseen, kerro mitä haluut ja ne tekee sulle listan ja paljonko maksais.

        Ai tradesoftiin ? Vai mihin


    • Elenmanboops

      Nonni nyt selventäkää.

      Mitä viritys osia tai paketin ostan rahaa on 150 e.
      Mistä ne ostan ?
      Missä ne laitetaan koska en itse osaa ?
      Ja kaikki osat linkkeinä ,koska en löytänyt tai tietänyt mikä on oikea osa kun kattelin niitä osia ja kaikilla niin samanlaiset nimet.
      Eli haluaisin että aseeni olisi tarkempi ja nopeampisarjatuli.
      KIITOS SILLE JOKA TUON LISTAN TEKEE MINULLE KUN EN ITSE ÄLYÄ !

      • Enkö mä jo tehny sulle listan... Viet atom-airsoftiin (google) tai PCA:han (juoksuhauta.net). Ei se niin vaikeeta ole hakea noita listan tuotteita tradesoftista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe