erikoinen "huutava" melu käynnistyksen yhteydessä, mikä sitten lakkaa liikkeelle lähdön jälkeen. Melu on voimistunut viikon ajan. Autolla ajettu 56tkm
Land Cruiserin koneesta kuuluu
10
182
Vastaukset
- teknikkokö
vika voisi olla startissa tai apulaitehihnassa
- fakta homma
laturia pyörittävä hihna se siellä ulisee startin jälkeen, kun laturin kuormitus on hetken suurin.
- AKKUTESTI
fakta homma kirjoitti:
laturia pyörittävä hihna se siellä ulisee startin jälkeen, kun laturin kuormitus on hetken suurin.
kannattaa myös tsekata akun kunto, varsinkin jos autossa on webasto tai vastaava. Mulla meni uusi akku(hankook merkiltään,en tiedä onko mitään merkitystä) alta kahden vuoden kaput.
- kuulossa vikaa
normaali provo
- Corolla pappa
Höpön pöpöä koko juttu. Minulla ei ole ollut 40 vuoden aikana Toyotassa yhtään vikaa ja aina menneet syynistä läpi. Oletko noudattanut huoltoohjeita ja olen monestia antanut täällä sivulla selkeät ohjeet joilla Toyota on ikuinen.
Työstöroskien poistamiseksi heti 1000 kilometrin kohdalla öljynvaihta ja aina 10 000 välein. Auton pesu talvella viikottain ja kesällä hiukan harvemmin ja aina ennen katsastusta huolto jotta ei pääse vinoilua ja tilastovääristymiä syntymään. Kylmällä moottorilla ei koskan heti liikenteeseen jotta vaihelaatikko ja moottori ovat kunnolla lämmenneet. Oletko toiminut näin.- glgflh
Ei nyt aleta maastureista ja corolloista keskustelemaan samassa viitekehyksessä.
- olet typerys
lopeta jo ja keksi jotain muuta elämääsi, tuo ei enää edes huvita
- BMW arjalanen
Kaikki to jotat on korolia.
- varautukaa nöyryytyk
Mitähän te petterit sitten keksitte kun toyotaan tulee ne premium koneet bemarilta, muuttuuko ne hunoksi toyotan konepellin alla?
Teille tulee pian vaikeat oltavat kun bemarin koneet corollaan ja menevät teidän atsii autojen ohi heittämällä.
huhujen mukaan seuraavaan aveen tulee aika paljon bemarin koneita toyotan sähkö osilla höystettynä...eikö kannattaisi jo ajoissa haukkua vähän bemariakin tai sitten kehua tpyotan hybridi tekniikkaa jonka bemu ottaa käyttöön.... - Suomi voittaa
varautukaa nöyryytyk kirjoitti:
Mitähän te petterit sitten keksitte kun toyotaan tulee ne premium koneet bemarilta, muuttuuko ne hunoksi toyotan konepellin alla?
Teille tulee pian vaikeat oltavat kun bemarin koneet corollaan ja menevät teidän atsii autojen ohi heittämällä.
huhujen mukaan seuraavaan aveen tulee aika paljon bemarin koneita toyotan sähkö osilla höystettynä...eikö kannattaisi jo ajoissa haukkua vähän bemariakin tai sitten kehua tpyotan hybridi tekniikkaa jonka bemu ottaa käyttöön....Ei missään nimessä kannata haukkua bemun koneita, ne on loistavia. Mutta miten aidot terskat reagoivat kun heidän mukaansa pikkuturbot on paskoja eikä niillä tee mitään. Eikä se moottori vielä tee tojoa kiinnostavaksi kulkineeksi ainakaan minulle mutta ehkä joskus kun muutkin ominaisuudet kehittyvät ja ovat lähellä esim. bemaria niin sitten voisi harkita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942304Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1761892- 1791446
- 246900
- 71837
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611