Kannettava tietokone

Jasminnnn

En nyt tiedä kuuluuko tämä tähän kategoriaan vai johonkin toiseen, mutta kuitenkin.
Olen myymässä kahta kannettavaani. Haluaisin kuulla mielipiteitä, mitä niistä kehtaa pyytää vielä? (Ainakin 5v vanhoja) Ohessa tiedot koneista.

Toinen on Fujitsu Siemens Amilo.
AMILO Pa 2510-12P
Reg No.: L53RI0
OEM: AMILO_Pa BS032 APO16
Windows Vista
Riittääkö kyseiset tiedot, saatko selville noista mikä kone on tarkalleen? Itse kun en näistä kauhean paljon ymmärrä. Noi tiedot olivat koneen pohjassa.

Toinen on vanhempi eli Fujitsu Siemens Amilo
Amilo A1645
Reg No: 259KI6
OEM: AMILO_A BS016 AP016
Windows XP

Kiitos etukäteen!

8

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joitain kymppejä

Moi,

Kyllä kuuluu eli ihan oikea kategoria! Molemmat tosiaan 5v vanhoja koneita, niinkuin mainitsitkin. En siis pyytäisi kauheasti, ehkä joitain kymppejä?
      Tämä huono puoli näissä on ainakun yrittää myydä jotain niin eipä paljoakaan saa takaisin vaikka kone itse toimisi loistavasti, mutta käyttöikää liikaa ;(

• Kohtuu hinta

Höpö höpö! Jos tosiaan kaikki pelittää vielä niin mielestäni 100€ on sellainen mitä voi pyytää :)

• Ennen myyntiä muista asentaa Windowsit uusiksi ja ylikirjoittaa koneen levy muutaman kerran. Nimittäin ostaja voi kaivaa tietosi esille helposti vaikka ne olisi poistettu roskakorista. Moni kun unohtaa tämän kokonaan.

Noista puuttuu keskusmuistin ja kovalevyn tilan määrä. Nämä ovat aika tärkeitä tietoja. Samoin käyttisversiot. ( Onko Home edition, Pro, Ultimate).

• Jasminnnn

Kiitos tiedosta!
      En tiedä mistä löydän kyseiset tiedot.
      Voisitko sinä arvioida sopivaa hintaa näille koneille?
      Olen kyllä alustanut koneet uudelleen mukana tulleilla CD-levyllä, riittääköhän se?

• Jasminnnn

Niin ja mainitsit, että pelkkä roskakoriin poistaminen ei riitä, tietoni saataisiin silti? Tarkoittaako tämä käytännössä sitä, että minä itse pystyisin palauttamaan joitain kuviani jotka ovat joskus joutuneet vahingossa roskakoriin?
        Ja tämän jälkeen on konekin alustettu? Mikäli tämä on vielä mahdollista, viitsisikö joku olla niin ystävällinen ja neuvoa miten? :)
        Kiitoksia!

• Jasminnnn kirjoitti:

Niin ja mainitsit, että pelkkä roskakoriin poistaminen ei riitä, tietoni saataisiin silti? Tarkoittaako tämä käytännössä sitä, että minä itse pystyisin palauttamaan joitain kuviani jotka ovat joskus joutuneet vahingossa roskakoriin?
        Ja tämän jälkeen on konekin alustettu? Mikäli tämä on vielä mahdollista, viitsisikö joku olla niin ystävällinen ja neuvoa miten? :)
        Kiitoksia!

Eli siis jos poistat kuvia roskakoriin ja sen jälkeen tyhjennät sen niin niiden palauttaminen on vielä mahdollista esimerkiksi tällä suomenkielisellä ohjelmalla:

http://www.piriform.com/recuva

Toki se ei välttämättä löydä enää kaikkia kuvia mutta joitakin voi.

• murossa asiantuntija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe