En nyt tiedä kuuluuko tämä tähän kategoriaan vai johonkin toiseen, mutta kuitenkin.
Olen myymässä kahta kannettavaani. Haluaisin kuulla mielipiteitä, mitä niistä kehtaa pyytää vielä? (Ainakin 5v vanhoja) Ohessa tiedot koneista.
Toinen on Fujitsu Siemens Amilo.
AMILO Pa 2510-12P
Reg No.: L53RI0
OEM: AMILO_Pa BS032 APO16
Windows Vista
Riittääkö kyseiset tiedot, saatko selville noista mikä kone on tarkalleen? Itse kun en näistä kauhean paljon ymmärrä. Noi tiedot olivat koneen pohjassa.
Toinen on vanhempi eli Fujitsu Siemens Amilo
Amilo A1645
Reg No: 259KI6
OEM: AMILO_A BS016 AP016
Windows XP
Kiitos etukäteen!
Kannettava tietokone
8
116
Vastaukset
- Joitain kymppejä
Moi,
Kyllä kuuluu eli ihan oikea kategoria! Molemmat tosiaan 5v vanhoja koneita, niinkuin mainitsitkin. En siis pyytäisi kauheasti, ehkä joitain kymppejä?
Tämä huono puoli näissä on ainakun yrittää myydä jotain niin eipä paljoakaan saa takaisin vaikka kone itse toimisi loistavasti, mutta käyttöikää liikaa ;(- Kohtuu hinta
Höpö höpö! Jos tosiaan kaikki pelittää vielä niin mielestäni 100€ on sellainen mitä voi pyytää :)
Ennen myyntiä muista asentaa Windowsit uusiksi ja ylikirjoittaa koneen levy muutaman kerran. Nimittäin ostaja voi kaivaa tietosi esille helposti vaikka ne olisi poistettu roskakorista. Moni kun unohtaa tämän kokonaan.
Noista puuttuu keskusmuistin ja kovalevyn tilan määrä. Nämä ovat aika tärkeitä tietoja. Samoin käyttisversiot. ( Onko Home edition, Pro, Ultimate).- Jasminnnn
Kiitos tiedosta!
En tiedä mistä löydän kyseiset tiedot.
Voisitko sinä arvioida sopivaa hintaa näille koneille?
Olen kyllä alustanut koneet uudelleen mukana tulleilla CD-levyllä, riittääköhän se? Ne löytyy esim tällä ohjelmalla: http://www.piriform.com/speccy/download/portable
( Ei tarvitse asentaa)
Tuo alustus ei riitä tiedostojen poistoon. Ne voi poistaa lopullisesti ylikirjoittamalla levy esimerkiksi tällä' ohjelmalla:
http://www.piriform.com/ccleaner/download/portable
( Ei tarvitse asentaa)- Jasminnnn
Niin ja mainitsit, että pelkkä roskakoriin poistaminen ei riitä, tietoni saataisiin silti? Tarkoittaako tämä käytännössä sitä, että minä itse pystyisin palauttamaan joitain kuviani jotka ovat joskus joutuneet vahingossa roskakoriin?
Ja tämän jälkeen on konekin alustettu? Mikäli tämä on vielä mahdollista, viitsisikö joku olla niin ystävällinen ja neuvoa miten? :)
Kiitoksia! Jasminnnn kirjoitti:
Niin ja mainitsit, että pelkkä roskakoriin poistaminen ei riitä, tietoni saataisiin silti? Tarkoittaako tämä käytännössä sitä, että minä itse pystyisin palauttamaan joitain kuviani jotka ovat joskus joutuneet vahingossa roskakoriin?
Ja tämän jälkeen on konekin alustettu? Mikäli tämä on vielä mahdollista, viitsisikö joku olla niin ystävällinen ja neuvoa miten? :)
Kiitoksia!Eli siis jos poistat kuvia roskakoriin ja sen jälkeen tyhjennät sen niin niiden palauttaminen on vielä mahdollista esimerkiksi tällä suomenkielisellä ohjelmalla:
http://www.piriform.com/recuva
Toki se ei välttämättä löydä enää kaikkia kuvia mutta joitakin voi.
- murossa asiantuntija
http://murobbs.plaza.fi/pc-konepaketit/500305-paljonko-vanhasta-koneestasi-voisi-saada-lirpake-62.html
tuonne kysymystä! saat asiantuntevan arvion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473