Niin, kysymys tuli ilmi otsikossa.
Käyn salilla n. 4 krt/vko. Käyn spinningissä, kahvakuulassa ja/tai pelkästään punttireenillä.
Vielä on ylipainoa jäljellä vaikka 15kg on lähtenyt.
Haluaisin tietää mikä olisi paras proteiinijauhe? Tähän asti olen käyttänyt reenin jälkeen Hera80 veteen sekoitettuna.
Kuinka valita proteiinijauhe?
9
486
Vastaukset
- asdfghjklöäå
En nyt osaa sanoa mitä merkkiä kannattaisi käytää mutta itse sekoitan jauheen aina maitoon, koska siinä on vielä lisää proteiiniä :D
- SamaaShittii
Vähän samantapainen kysymys kuin se että mikä on paras automerkki. Makuasioita.
- Personal_Trainer_M33
Ensimmäinen virhe on sekoittaa heraproteiini maitoon. Tällöin nopeasti imeytyvästä proteiinista saadaan hitaasti imeytyvää. Välipaloilla tuo on ok, mutta treenin jälkeen veteen. Hera80 on yksi kalleimmista ja huonoimmista jos katsotaan hinta/laatu suhdetta. En suosittele. Maut ovat esanssisia.
www.sportsnutrition.fi tuo on netin suosituin ostospaikka, tilaukset on esim. matkahuollossa jo seuraavana päivänä tilauksesta. Postiin jos haluaa niin päivä lisää. Tuolta kannattaa tilata Self Micro Whey heraproteiinia, sitä löytyy 1kg,2kg,4kg purkeissa. Mitä isompi purkki sitä halvemmaksi tulee. Kilohinta on esim. 4kg purkissa naurettavan pieni vrt. Hera80. Voit myös verrata proteiinipitoisuutta sekä hiilarin ja rasvan määrää. Tuon jälkeen ei tarvitse Fastiä miettiä enää. Selfin hera on isolaattia. Vatsa ei turpoa, ei pieretä, ei jää hölskymään jne. Tuo Micro Whey onkin Suomen suosituin hera tällä hetkellä. Tuohon hintaan ei noin laadukasta saa mistään. Jos tilaat pelkän proteiinin ja haluat postikuluitta niin samaa heraa löytyy www.ebn.fi ja postikuluraja 40€. Tuo myös todella hyvä nettipulju. Vitamiinit, Omega3 kaikki halvalla. Tuota kautta hoidan valmennattavilleni lisäravinteet ja tyytyväisiä ovat olleet.- mtgmnhg
kenties vähän läpinäkyvää tää sun mainostaminen?
- ei maitoon
Maidossa on enemmän hiilareita kuin proteiinia joten suosittelen sekoittamaan veteen
- ei maitoon
Ja syntha-6 sopii hyvin laihduttajalle ateriankorvikkeeksi koska sisältää paljon kuitua, hyviä rasvoja ym
- pyllerö
Olen aina sekoittanut ne veteen!
- Älä toivo liikoja
En usko että treenaat niin kurinalaisesti ja kiukulla, että proteiinijauheella olisi paljonkaan merkitystä. Ei se proteiini mikään ihmeaine ole, jolla saa yhtäkkiä tiukat ja mahtavat lihakset.
Valtaosa aktiivisestikin treenaavista saa tarpeeksi proteiinia ihan tavallisesta ruuasta, eikä tarvitse mitään proteiinijauheita.
Proteiinijauheita ym. lisäravinteita kyllä markkinoidaan mitä ihmellisimmillä lupauksilla ja kehuilla, mutta täytyy muistaa että niitä ei myydä siksi että saadaan ihmiset kehittymään, vaan siksi että myyjät saavat rahaa niistä. Kuten useampi lääkärikin on sanonut: Lisäravinteiden markkinointi on hyvin agressiivista, mutta normaali kuntoilija ei niistä pahemmin hyödy. Jokainen tietysti pistää rahansa ihan mihin itse haluaa.- ei maitoon
Jauheista saa helpommin tarvittavan määrän proteiinia ilman turhia kaloreita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472