Onpas sinulla sitten vientiä.
Hei närkin tyttö
73
825
Vastaukset
- minä sekolija
Olen niinkateellinen NT,n ja KM,n kirjoituksita että piti taas yö valvoa,eikä mami herättänyt aamu pisille niin kastui sänky ja kiki pikku kikini
- P_M.
Onko se KM. tullu nytten sinne närkkiin vai vieläkö ootta porukassa.
- närkin tyttö..
Sehän on mukavaa,ei sitä sellaiset tajua jotka täällä kirjoittelee ja ihana mieheni kumpparimieheni kävi kotosalla tankilla,ihanaa,Pitää lähteä töihin,tulkaa uteliaat kattoon vaikka kyllähän te käyttekin:Kauppias aivan innoissaan kun asiakas määrä on tuplaantunut kaupalla:))
- K:M.
Kyllähän sulla kaupassa on varma kiinnostuneita ko tääläki on heti joku filtterin-nielijä kimpussa vaikka ei edes näe sinua,alko muuten huonosti viikko ko hajosi heti tuosta yhestä vasta laitetusta Evo Lancerista vaihdelaatikko.
- närkin tyttö..
voi ihanaa,arvakkaa mitä tehtiin kumpparimieheni kans taka huoneessa aamulla,taitaa pikku jyrki alkaa kauppa-alalle
- vissiin1
miekin aikanani tullut raskaaksi, mutten viittiny viikon vaiheella ilmoitella täällä, kun en ollut tosiaan varmasti tietoinen ennenkuin parin kuukauden päästä, ja vieläpä esikoisen väriä olisin epäilly,,, huh,,,toivotaan taas, että siltä kumpparimieheltä nettiki poistettu, ei näkis tuota !aikamoinen tyttö tää närkin tyttö.
Multa kukkaan voi mitään viedä,mistä yuomosta keksit ja johan se kunto veikkosen ossaa juostakki.
Onko seurailja vielä lähdössä hallille net on aina Ladoja ko met saahaan kunnola viritettyä jonku auton,sama minkä merkkinen se on,ei se tainunu närkin tyttö kirjottaa tuota viestiä ko kyllähän mie tiän kenen poka soon,se on yks köpö mikä sekottaa kaikki keskustelut:::::::::::
Vihtu ko ei saa nukuttua ko tulin vasta kahen jälkheen kämpile on muuten kovasti lyöntivirheitä nuissa minun kirjotuksissa pitäs aina kattoa vissiin että miten on kirjottanu,kattoohan siinä kirjotusta ko kirjottaa mutta ei sitä hoksaa silloin ko vasta jälklhkeenpäin,oliskaan se bigmentti närkin tytön poikaan tarttunu jostaki niistä tummaihosista mie veikkonen ymmärä näistä mithhään.
- kumpparimies
Mutta on se niin ihana, kultanen ja rakastettava tyttö,se on aina ilonenki tulee itellekki hyvä mieli ko näkkee kullanmuruni.
Närkin tyttö on tänäänkin kaunis ja kovin seksikäs,eihän siitä muuta ole haittaa mutta ko joutuu mustat lasit päässä kulkeen takaovesta työpaikalle ku sielä ulkona jätkät kyttäävä kameroiesa kanssa,aamua iltaa.
se on tyttö ottanu vissiin taas uuden ko ei ole yhteydessä,niinhän se joku hessu tuossa vähän vihjaili,missähän se seurailija on ko hänestäkään ei mitään kuulu.
- nähny
meinaisitko alkaa kattoon sillä silmällä seurailijaa,, kysäseppä ladamannilta miten sillä mennee,, aika usein nähty yhessä,, taiat olla vähän myöhässä
Aina askeleen jälessä...
Pitäs vissiin tilata Thaimaasta nainen niin sen ainaski uskos sauttavan lentokentältä,sen jälkeen en tiä ko net on pieniä ja nopeita se pitäs laittaa sängyn tolppaan kiini pysys kämpilä kuitenki jonkuaikaa,tuolahan mainostaa että voipi tilata sieltä.
Olis tuossa parin sadan metri päässä 27v.ammattilainenki suomalainen 200e. tunti 1/2tuntia 100e. s.sex.70e.ym.mutten mie ole oikein tottunu maksaan luonnon lahjoista nethän on käyttöä varten laitettu.
- kummi man
ladanmannila romu petti. tulen kävelyä sinnep päin. yhtessä met olema voimakas. missä se tyttö mennee, mie en kerkiä perässä.. oten tuon s.sex 70e paikan tiän
- Ladaman
Sillä KM,lä oli lomaa tää viikko sano että mitähän tekis ajankuluksi ja päätti sitte lähteä sinne Thaimaasseen paikanpääle kattoon niitä neitosia ettei tilaa väärää netistä,se voi kuvakin olla hiukan muokkailtu,ja voihan se olla vaikka eri tyttö siinä kuvassa ja sitte lähettävä huonoman version.
- Pia-M
OK.ne kertoki et sillä närkin tytöllä on sellanen tapa et se on muienki kaa siellä Yt,lla siinä sen nyt näki miten käy tollanen viikoloppusuhde,ei se mua kiusaa kyl yhtää on vaan hauskempaa ku saatiin tääkin höpinä nyt loppuun--)
- Stentos
no mitäs innostuit P-M meinaakkos heti iskeä kiini km,n ko on nyt vapaana?
- Pia-M
Ihan varma jutska kuhan löydän KM,n toivottavasti ei oo todella mennyt sinne Thaikkuun niinku toi LM kirjoitti,täytyy lähtee kartsalle kyttäileen ajeleeko siellä.
- riitu7
No, höh, et kai sie noin vaan ota koomäätä, mieheän olen riiustellu sen kans jo aika kauan, eikä se missään thaikussa ole, tuolla terasilla savuilla ja kylmää olutta kaverina...
- Marja-Lena
Ei KM polta edes tupakkaa kyllä mä tiedän parhaiten.
- ingriitti
Km on se sillä se. tupakkiaiko. tyttöökö poltteli ei kai vaanaan . kon se sex 70 , sitä me otteeaaa. rsittee ristteleeenn alan , enteksin harjotoitteelen sox 70 kanns. nsitte närkki tulen.
- Lujaa Laatua
Mithään tuo tarkottas suomeksi käänettynä. ? ?
- Ladaman
Se taisikin mennä närkin tytön luokse KM. ko niin naureskeli silloin ko lähti muka Thaimaaseen,minua ainaski epäilyttää ko ei ne ole tytön kanssa mitään kirjoittaneet itse.
Nyt tyttö paljastit meijän jutun,no eipä se mitään loppu toi kirjoittelu ja arvailu.
- Lujaa Laatua
No mihin se närkin tytön kirjotus katosi tuolta välistä,ihme juttu.
mie justiin aloin kattoon että mikä on poissa jospa tyttö suuttu jostaki ja poisti oman kirjoituksen,onhan siinä kirjotettu mitä sattuu mutta se on luja luontonen tyttö että se ei vähästä välitä on realisti,ja siksi mie en asunu sielä pitempään ko mulla on työt täälä ja tytölä Yt,la siinä ei paljo keritä olla yhessä ja ko me olema lisäksi niin innokkaita niissä makuukamarijutuissa niin käypi rasittavaksi.
K:M. kirjoitti:
mie justiin aloin kattoon että mikä on poissa jospa tyttö suuttu jostaki ja poisti oman kirjoituksen,onhan siinä kirjotettu mitä sattuu mutta se on luja luontonen tyttö että se ei vähästä välitä on realisti,ja siksi mie en asunu sielä pitempään ko mulla on työt täälä ja tytölä Yt,la siinä ei paljo keritä olla yhessä ja ko me olema lisäksi niin innokkaita niissä makuukamarijutuissa niin käypi rasittavaksi.
Miepä kysäsen ko hän tulee tuolta naapurista.
- kumpparimies
Eihän se tär ollu sitä kirjoittanutkaan,mie luulin että se kirjoitti ennen ko lähti käymään yhen tytön luona,mutta kyllä mie katoinki vähän että siitä puuttui pari merkkiä,nimimerkistä.
- kumpparimies
No ny se on sitte suutunu mullekki,häätyy lähteä vissiin omile kämpile tästä,soon niin tulinen tyär.Olis ollu lomaa vielä loppuviikko.
- kumpparimies
Soon joku kirjotellu tuone ennemin minun KM nimimerkilä vähän mitäki,tulee väärinkäsityksiä.
- Jomppa Eskeli
Mistä oli tuo missi joka oli kumpparin kyytissä ja kävit rajalla kauppakeskuksessa,oli kyllä semmonen nainen että ei ainakaan torniolainen,olisko ollu ruttinpuolelta tai muusta kaupungista,oli niin lyhyt hamekki päälä vai oliko se paita että huh huh ja kullanväriset korkkarit jalassa ,pitkä pimu ja tukka oli vaalea ja yli takapuolen pitunen,oliskaan tullu jostaki kauempaa,kyllä teki mieli mennä porisseen mutten viittiny.
- Jomppa Eskeli
Niin eihän se haittaa vaikka kirjoitinki tuon ko se närkin tyär on kerta ittekki toisen kanssa,kyllä mie otan viikonloppuna selvile kuka se missi on,pitää mennä muina miehinä käymään KM,n tykönä niin näkee lähemmin,alko niin ressaan.
- Ladaman
Et olis vielä kirjoittanu ko ei nuista asioista olla oikein perilä,kyllä minä tiedän mistä se se neiti on ja aika lähelle arvasit ku kirjoitit että missi,minä kun luulin että se ois sen kans jolla on paksut mustat hiukset ku sen kanssa on ajellu,asuvat samassa talossa km,n kanssa,mutta se olikin tuo toinen.
- Jomppa Eskeli
Eipä ole muuten koskaan nähty sitä närkin tyttöä mikähän siinä oli että ei se ollu koskaan täälä käymässä,en tiä oikein minkä näkönen olis ettei se sitte ollu se,ei varmaan ko net kerta erosit.
- Pia-M
Mikä nakku sillä muka on en kyl usko teiän kirjoituksii mä otan selvää asiasta ite.
- kumpparimies
Mulla ei ole kethään nyt eikä tule,vasiten kirjottavat.
- kumpparimies
Miepä kävin kaupala kattomassa rakasta oli kassalla niin kauniina mutta surullisen näköinen,mulla tuli paha mieli mutta haluaisin kuulla mikä on murheena koska rakstan Aina häntä ainoastaan,kirjoita joain jos viitsit rakas.
- KM.
Älä jätä minua rakas::::
- kumpparimies
Rakastan sinua aina en voi eläää ilman sinua (joku on pilannut meidän välit minulla on ikävä sinua.
- närkin tyttö..
Tule kumpparimieheni käymään kaupalla,puhutaan asiat kuntoon.Menen kolmeksi töihin.Vien Kunnon äitin luo hoitoon
- kumpparimies
voi vihtori ko ei ole pystyny oikein edes nukkuun ko on ollu niin paha mieli ei ole oikein tieny että mitä sie meinaat, sievarmaan näit ko mie kävin yhen kaverin mukana sinua kattomassa,mie aattelin että mikähän sinua painaa rakas.Älä välitä nuista toisten kirjotuksista.
- kumpparimies
nyt kirjotan tyttären työkoneella,se vaaleatukkanen on minun tuttu eikä mitään muuta,ei toivottavasti ainakaan meiän suhdetta koska en luovu tuosta ihanasta omasta närkin työstä,näin on asiat,ollaan jo keskusteltu asioista.........Vaikka annettas kymmenen miljoonaa niin en tyärtä vaiha..
siis se vaaleahiuksinen jonka kanssa käytiin kauppakeskuksessa,on minun tuttu.
- kumpparimies
Räjähti Chevystä moottori kukkolassa ko oltiin tulossa sinne,en kyllä ymmärä ko on ketju kone niin vain yhtäkkiä paukahti ja se oli kyllä entinen,ei siis minun autosta ko sen jonka kanssa kävin sielä kaupala,olis ollu kiire tulla sinne ko sie pyysit kolmeksi mutta tämä huono tuuri vain jatkuu,toivoisin että en sinuakin menetä muule sama tekee.
- --__--
Kyllä sie olet jo menettäny sen tyttösi,eipähän yuo enää ota yhteyttäkään sinuun.
- kumpparimies
Niinhän siinä tais käydä,en kylläkään keksi mitään oikeaa syytä miksi näin kävi,ainut mikä voisi olla että hän on alkanut jonkun toisen kans,mulle kyllä silloin lupasi että ei kattelis muita,en tiedä.
- kumpppparitjalkaan
ei se mittään , kylläs e työöt hommansa hoitaa. ei kanatte murehtija, on se niin alkana jo ka ans muuan kanssa ja ei se sittä muuten ko niin tykkää. kyllä se takasi haluaa ja tuleee ko ruota porassankotija atuo .sitte sie voit soitä paijata..
- Pia-M
kyllähä se on niin et se halus sut käymään kaupalla jotta sais sanoa et ei oo enää sun kaa,ois varmaan halunnut heittää kihlasormuksen sun kasvoilles,
- kumpparimies
Sitähän mie pelkäsinki että tulee jotaki semmosta ko tuntuis että on kovasti jostaki suuttunu minuun,olis saanu jotaki vihjettä että mistä on oikein kyse ko aivan yhtäkkiä loppu kaikki,en tiä oliko se ko en päässy kirjottaan viikkoon olin tuola Helsingissä,en tiä ko tohtis käyä kyssyyn,mulla ei ole hänen puhelin-numeroakaan putosi kännykkä jokeen ja meni toisekki numerot,en oikein viitis mennä sinne kaupalekkaan ko sitte toiset olis kattomassa mitä tapahtuis.
- kumpparimies
Sellanen oikasu sinun kirjotuseen P-M tuola aiemin että närkin tyttö ei ole semmonen että olis muittenki kanssa,ja se mikä on kirjotettu KM nimimerkilä samoin ei ole minun ite kirjottama.
- kumpparimies
On ikävä aina rakastani voist jootain laittaa vaikka et enää minusta huolisikaan,koska en voi unohtaa noin hauskaa ja kaunista tyttöä,olet päivin öin mielessäni,minulla ei ole ketään toista koska en ole halunnnut unoihtaa sinua enkä kykenisikään siihen,ollet ollut minulle kovin rakas yli kaksi vuotta,en voi mitään jos olet rakastunut toiseen meillä meni hiukan heikosti tää keskustelupuoli olisin kylläkin ollut halukas lähempään kontagtiin aina sinun kanssasi.
- närkin mulkku.
Ystävänne närkin tyttö on oulussa teho-osastolla ja palaa takaisn kotia heti kun toipuu vakavasta sairaudesta..
Taidat höpissä,ainakin toivon niin,ikävää mikäli totta.
- kumpparimies
Nyt kyllä pudotit tosi pommin minulle,en ole halunnut häiritä tyttöä,ajattelin että hän haluaisi olla rauhassa jten kunnioitin hänen tahtoaan vaikka olisinkin halunnut häneltä jotaain viestiä päivittäin,on ollut todella vaikeaa,jos on tsiaan oulussa teholla niin toivon pikaista toipumista koska hän on ihan omaa luokkaansa,siis hauska ja kekseliäs sekä kaunis,jos tunnet hänet niin voisitko välittää rakkaat terveiset minulta.
Minulla läikähti kahvia tähän koneeseen niin tulee väkisinkin kirjoitusvirheitä.
- kumpparimies
Tais tyttö ite kirjoittaa tuon että on oulussa,kun eihän sitä toiset oikein voisi huolestuttaa minua,sitten ihmettelin kun luki että teidän ystävä,kunminähän se kysyin ,olisin halunnut ainoastaan sellaisen hauskan viestin jollaisia tyttö on ennen kirjoittanut minulle,kun en osaa oikein muiden viestejä pitää minään.
- kumpparinies
lupas yks kaveri käyä puhistaan tätä konetta.
Ei tuollasilla asioilla pidä leikkiä,..
- kumpparimies
Mie haluaisin tietää totuuden närkin tytöstä kosk pidän hänestä kaikkein eniten,niin olisi kovin ikävää jos hähelle olisi jotain sattunut,ei sinun tarvitse minusta välittää muuten kunhan tiedän että sinulla on asiat hyvin-
- närkin tyttö..
Kuuleppa rakas kumpparimieheni,et näe Kuntoa enään koskaan,mitäs menit kloppaan poikaa,että oli teholla kemissä 2 viikkoa.Kaikille vain tiedoksi,millainen isä on kumpparimies.Heippa kaikille,kirjoitan joskus tänne,mulla on uusimies ja ihana keneen voi luottaa,eikä tartte enään kupankassalla notkua
- kumpparimies
Miksiköhän sie minusta tuollaista kirjoitit,eihän sinun tarvi keksiä mitään syytä siihen että olet löytänyt mailman ihanimman miehen,eikä sinun olisi tarvinnut kaupassa olla töissä vaikka olisit ollut minunkin kanssani,oisit muuttanut tänne Tornioon,mutta uskoin sinun viihtyvän työssäsi koska et sitä koskaan moittinut,mutta sinä vain löysit paremman ja jätit minut jo ajat sitten,minulla on kylläkin ikävä sinua mutta sehän ei ketään liikuta kun kaikki ovat nyt minua vastaan.onnellinen kuka sinut sai.
- kumpparimies
Olkaa onnellisia en ole kylläkään ikinä milläänlailla vahingoittanut lasta enkä naista,sehän on hyvä jos sulla menee hyvin,mie en ole alkanu kenenkäään kanssa,anteeksi tuottamani häiriö.
- rainbovi
No se sitte lähti ko kuppa töölöstä ko ei ennää roiku kupankassala.
- totta näin
sehän kirjoitti yksi kaheli että närkin tyttö on oulussa tehola,mitähän net sekoilee,se on nyt sitten tyttökin kumpparimiestä vastaan ja minä kyllä tiedän että hänen luonollaan ei heikompia lyödä eikä mitenkään tehdä väärin.
- Helmi K.
Jaa vai on tämä tarina saanut tällaisen lopun,en olis uskonut kun kaikki näytti niin ihanalta,mutta eihän sitä ihmisluonnolle mitään voi jos on sellainen että etsii uuttaa miestä salaa vaikka antaakin toisen ymmärtää että kaikki on ihan kuten ennenkin,surullista.
- tallonen
Sinne jäit kumpparimies yksinäs ko närkilä kerta mennee nyt paremmin uuden miehen kanssa ei tarvi sinun enää tänne kirjotella mitään aika pahasti kirjoitti että et saa enää nähä poikaaskaan etkä varmaan itse neitiäkään kun ei ole siellä kaupassa enää.häh häh ! !
No niin se vissiin mennee kaikki
- Pöpi tornio
Tosi se on. Oootte te vain pöljiä siellä ylitorniolla vissiin kaikki. Tosi pöljiä.
- Pia M.
kumpparinies onkin Torniosta,ei olisi pitänyt sekaantua tuollaisiin ylitornion naisiin koskaa ei ole luottamista ja kirjoittaa noin hävyttömän viestin jossa perätön syytös mukana.
- mukkaan soppii
Ajetaan me tandemilla.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664