Jotkin unet käy toteen,esim .mustat kengät...viime yönä näin unta,uin punaisessa vedessä........en tiedä mitä se tarkoittaa,mutta oli niin vahva tunne ,jostakin...????
Pelottaa...
3
57
Vastaukset
- Noitavaan
Käy sukupuolitautitesteissä.
- nähnytkaiken
Minulla on kanssa ollut pelottavia unia. Yleensä unessani jokin yrittää surmata minua ja herään tästä painajaisesta, mutta pelottavaa tekee siitä se, että herättyäni minua todella särkee siihen kohtaan. Olen useasti nähnyt unta, jossa karhu jahtaa minua. Lopuksi antaudun, että saan uneni loppumaan. Viimeksi unessani karhu puri kättäni ja heräsin. Kädessäni oli suuri pistävä kipu. En tiedä onko tämä jotai enneunta, mutta minua pelottaa. Uniin olen silti jo tottunut, mutta pelottavinta on se, että uneni aikana herään siihen kun nainen kuiskaa korvaani. Lapsena olin perheeni kanssa kalastamassa. Sain ensikalakseni ahvenen ja päätin, että tuon sen kotiin ja pidän sitä lemmikkinä uima-altaassa (lasten metrikertaametri) tänä iltana se kaikki alkoi. Heräsin siihen kun nainen kuiskaa hennosti korvaani kala kuolee, nyt se kuolee. Heräsin ja juoksin ikkunalle katsomaan, mutta oli hämärää enkä voinut nähdä kunnolla ammeeseen. Aamulla se valkeni. Kala oli poissa, Mysteeriksi koituikin se, että emme tiedä mihin kala joutui ja mitä hänelle oikeasti oli tapahtunut. Seuraavilla kerroilla nainen on kuiskinut korvaani juoruja, jotka on pitänyt paikkansa. Kaverinikin on pelästynyt joskus kun otin kerran naisen kuiskaaman asia esille. Yllätyksekseen hän ei ollut edes vielä siitä kenellekkään kertonut. Nyt kun täytin 18v olen alkanut näkemään näkyjä jo hereilläni. En enää tiedä mitä teen. Pelottaa aivan hirveästi. Voi olla, että kaikki on vain mieleni temppuja, mutta tuntuu aivan liian todelta.
- Pikaisesti
Molemmat ylläolevat unet on sen laatuisia että kääntyisin näissä Jeesuksen puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483