Eli ketä kuuluisia henkilöitä olet tavannut?
Ja kenet haluaisit nähdä?
Ketä kuuluisia henkilöitä olet tavannut?
8
76
Vastaukset
- Musicisfreedom
Oon nähy; robin.tuuli,loreen,cheek,JVG,PMMP,pikku G,ööö.....no,kaikki artistit mikkä oli viimevuoden elämä lapselle konsertissa. Ja haluisin nähä selena gomezin,pixie lottin,jason derulon,...:)
- bbjjjJjhndfg
En oo nähny ketää, mut oisin halunnu nähä JB:n ja haluun yhä. Muita One direction, Cheek, Reckless love ja jne.
- pikku G fani
haluisin nähdä pikku G:n.. en oikee tiedä hänestä ja miksi ei ole kuulunut mitään tai missä hän on tai mitä tekee nykyään mut aina oon kuunnellut hänen mahtavaa musiikkia ja pidän hänestä kovasti
- Artsiih
No en oikein jaksa noita muusikoita luetella mut joo oon tavannu timo soinin ku oli asemalla ja tavannut sauli niinistön kahdesti ja tarjankin olen tavannut.
Biisonimafian Kaitsun ja Janne (Janne on mun serkku)
kai niitä muitaki on - julpuu
Nähnyt ja tavatahan on eri asia.. :D Mutta siis jos puhutaan että olen nähnyt, niin We The Kings, Simple Plan, Billy Talent.. Tavannut olen Travis Clarkin. :p Haluaisin tavata/nähdä Paramore, Sleeping With Sirens, Pierce The Veil, Avenged Sevenfold, Dead by April, Rise Against, Simple Plan, You Me At Six, All Time Low, Billy Talent, Bring Me The Horizon ; nämä bändit kun tapaisi. :) ja Black Veil Bridesin tapaan syksyllä jos se meet & greet toteutuu. (:
- huauahsuh
Tapasin Paul McCartneyn 12.12.2011 ja Sami Jaffan 19.2.2013
Ja joitain muita mutta noi jäi mieleen :) - BRique
Heikki Kovalaisen olen nähnyt/tavannut. Haluaisin tavata Winston Churchillin, Albert Einsteinin,Kurt Cobainin ja Jimi Hendrixin, mutta taitaa olla jo "vähän" myöhäistä. Elossa olevista ihmisistä haluaisin tavata Dave Grohlin, Lemmyn, Geddy Leen, Alex Lifesonin, Tony Iommin ja Gerard Depardieun.
- joguvaa
asun vihdis ja oon nähny jani sievisen, jari isometsän ja hannu mannisen xd ne kaikki asuu vihdis :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462