Millaset kesäkengät pojalle?

kengätön

oon siis 17v nuorimies ja aattelin hankia jotkut ohuemmat kengät kesäksi. nyt mulla sellaset perus nahkaset " niken street kengät".

oisko kelläkään mitään ehdotuksia? jotain siis kankaisia aattelin, on varmaan vähä viileemmät jalassa? max hinta 100e.

älkää kuitenkaa ehodttako niitä semmosia mitä kangaskenkiä joissa ei ole nauhoja, niitä ainakin kaikki jonnet käytti kun olin ala asteella jotain 5v sitten.

heeelp =D

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+2

Mun mielestä kangastennarit on ihan mahtavat kesäkengät! Edulliset, hyvännäköiset, mukavat, käytännölliset ja viileät:) tossa yksi linkki esimerkkinä http://m.hm.com/fi/product/06962?article=06962-H#mediaType=STILL_LIFE_FRONT huom paljon eri värejä

Noi kangas"tossut" on kyllä tarkoitettu mielestäni vanhoille ukoille. Ihan sama kulkeeko kesällä vaikka tennareissa, sandaaleissa tai varvikkaissa niin älä nyt missään tennissukissa ja tarrasandaaleissa kulje!:)

• kangastennarit

^ samaa mieltä ylemmän kanssa

• kengätön

jotakin ton tyylisiä aattelin.
      löysin myös tälläset:
      http://photos3.spartoo.fi/photos/395/39510/39510_350_A.jpg

mielipiteitä, onko mukavat? eikös noissa kangaskengissä ole aika ohuet pohjat että eikös semmonen ota vähän jalka pohjiin asfaltilla pitkään käveltäessä (kaupungilla siis).

• muurahainenpöydällä

Nooooo... Itsellä on h&m:n kangastennarit, maksoi jonkun kymmenen euroa.. Ostin alkukeväästä ja tosi reippaasti olen niillä kävellyt, tosi hyvänä on vielä!:)

• m gieuorhgkjd ghs4

ihanan näköset tossa linkissä :) i love it

• canvaskengät<3

hienot on :)

kangaskengät mukautuvat jalan muotoon, eli sillä lailla ovat mukavat. on paksumpipohjaisiakin kenkiä. mutta jos on todella ohuet pohjat ja kovalla käytöllä, voi helposti kulua puhki ja kaikki tuntuu läpi.

mutta yleensä ne 15-20 euron kangastennarit on ihan hyviä, kalliita ei kannata ostaa. merkki canvaskengät maksaa ihan rutosti ja laatu on sama. noita ns. 'halppiskenkiä' voi ostaa useammatkin, aina kun vanhat menee rikki. yksien merkkitennareitten hinnalla saa monet tavistennarit. citymarketista ym. päivittäistavarakaupoista löytyy vaikka millä mitalla eri värejä ja kuoseja.

suosittelen kangastennareita, mukavat on. itsellä ovat suuressa kulutuksessa ja pohjat ovat tarpeeksi paksut, ettei tunnu kovasti läpi ja pohja kestänyt hyvin. :)

• vansit

vansit! ei noit halpistennareita kannata ostaa, huonot jalassa ja hajoo kahdessa kuukaudessa, mut tietty jos ei vanseja raaski ostaa niin stadiumissa warpilla ja race marinella on iha kivoja :)

• tyttönen

sellaset kangaskengät jotka on kevyet kesällä, itellä on mustat, valkoset ja turkoosit. Vanssitkin on tosi hyvät kesällä mutta ne on kyllä sitten aika kalliit.

• kfädåskxkhkdåådådxpcölcå

Vaik converset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe