oon siis 17v nuorimies ja aattelin hankia jotkut ohuemmat kengät kesäksi. nyt mulla sellaset perus nahkaset " niken street kengät".
oisko kelläkään mitään ehdotuksia? jotain siis kankaisia aattelin, on varmaan vähä viileemmät jalassa? max hinta 100e.
älkää kuitenkaa ehodttako niitä semmosia mitä kangaskenkiä joissa ei ole nauhoja, niitä ainakin kaikki jonnet käytti kun olin ala asteella jotain 5v sitten.
heeelp =D
Millaset kesäkengät pojalle?
9
147
Vastaukset
- 16+2
Mun mielestä kangastennarit on ihan mahtavat kesäkengät! Edulliset, hyvännäköiset, mukavat, käytännölliset ja viileät:) tossa yksi linkki esimerkkinä http://m.hm.com/fi/product/06962?article=06962-H#mediaType=STILL_LIFE_FRONT huom paljon eri värejä
Noi kangas"tossut" on kyllä tarkoitettu mielestäni vanhoille ukoille. Ihan sama kulkeeko kesällä vaikka tennareissa, sandaaleissa tai varvikkaissa niin älä nyt missään tennissukissa ja tarrasandaaleissa kulje!:) - kangastennarit
^ samaa mieltä ylemmän kanssa
- kengätön
jotakin ton tyylisiä aattelin.
löysin myös tälläset:
http://photos3.spartoo.fi/photos/395/39510/39510_350_A.jpg
mielipiteitä, onko mukavat? eikös noissa kangaskengissä ole aika ohuet pohjat että eikös semmonen ota vähän jalka pohjiin asfaltilla pitkään käveltäessä (kaupungilla siis).- muurahainenpöydällä
Nooooo... Itsellä on h&m:n kangastennarit, maksoi jonkun kymmenen euroa.. Ostin alkukeväästä ja tosi reippaasti olen niillä kävellyt, tosi hyvänä on vielä!:)
- m gieuorhgkjd ghs4
ihanan näköset tossa linkissä :) i love it
- canvaskengät<3
hienot on :)
kangaskengät mukautuvat jalan muotoon, eli sillä lailla ovat mukavat. on paksumpipohjaisiakin kenkiä. mutta jos on todella ohuet pohjat ja kovalla käytöllä, voi helposti kulua puhki ja kaikki tuntuu läpi.
mutta yleensä ne 15-20 euron kangastennarit on ihan hyviä, kalliita ei kannata ostaa. merkki canvaskengät maksaa ihan rutosti ja laatu on sama. noita ns. 'halppiskenkiä' voi ostaa useammatkin, aina kun vanhat menee rikki. yksien merkkitennareitten hinnalla saa monet tavistennarit. citymarketista ym. päivittäistavarakaupoista löytyy vaikka millä mitalla eri värejä ja kuoseja.
suosittelen kangastennareita, mukavat on. itsellä ovat suuressa kulutuksessa ja pohjat ovat tarpeeksi paksut, ettei tunnu kovasti läpi ja pohja kestänyt hyvin. :) - vansit
vansit! ei noit halpistennareita kannata ostaa, huonot jalassa ja hajoo kahdessa kuukaudessa, mut tietty jos ei vanseja raaski ostaa niin stadiumissa warpilla ja race marinella on iha kivoja :)
- tyttönen
sellaset kangaskengät jotka on kevyet kesällä, itellä on mustat, valkoset ja turkoosit. Vanssitkin on tosi hyvät kesällä mutta ne on kyllä sitten aika kalliit.
- kfädåskxkhkdåådådxpcölcå
Vaik converset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472