Jaaha täytyy taas...

Kopuli1

Vaihtaa niminerkkiä, kun tuo idiootti "tapan itseni" on nyt rekisteröinyt itselleen sekä nimimerkit Kopuli ja Kopul1

On se kyllä idiootti kun ei tajua että nimivariaatioita löytyy paljon enemmän kuin hän jaksaa nimiinsä rekisteröidä.

Olkoon nyt tämä sitten seuraava.

34

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spede pasai

Hei mister lainausmerkki - miksi sä välillä kirjoitat joillain eri nimillä ? sut tunnistaa aina tosta "tapan itseni" kohdasta muutes.

mun nimi o spede pasai muutes

• Hei mister

idiootti. Miksi turhaan kirjoittelet usealla eri nimimerkillä?
      Kaikki kyllä tunnistavat sinut yhdeksi ja samaksi idiootiksi.

• kerron vanhemmille

nii just kopuli kyl me sut tunnistetaan vaikka käyttäisit kopuli2000 nimimerkkii, erkkii

• Kopuli2000

On vain hauskaa katsella tuota idioottia, joka epätoivoisesti tekee kaikkensa häätääkseen kaikki täältä.

Katsotaan montako Kopuli-nimivarianttia hän jaksaa rekistäröidä nimiinsä...

• ihmettelen vaan..
        Kopuli2000 kirjoitti:

On vain hauskaa katsella tuota idioottia, joka epätoivoisesti tekee kaikkensa häätääkseen kaikki täältä.

Katsotaan montako Kopuli-nimivarianttia hän jaksaa rekistäröidä nimiinsä...

Miksi sä edes haaskaat aikaasi tuollaiseen ?

• Kopuli200
        ihmettelen vaan.. kirjoitti:

Miksi sä edes haaskaat aikaasi tuollaiseen ?

Koska mulkut idiootit pitää nuijia maanrakoon. Ja jatka vaan rekisteröimistä. Jos tämä tahtojen taisteluksi menee, niin usko pois häviät 100 varmasti.

• mmmm nänni
        Kopuli200 kirjoitti:

Koska mulkut idiootit pitää nuijia maanrakoon. Ja jatka vaan rekisteröimistä. Jos tämä tahtojen taisteluksi menee, niin usko pois häviät 100 varmasti.

mä tykkään miten sun nännit kovettuu vihasena... mmmm... sun nännit on isot ku domino keksit

• Kopuli20
        mmmm nänni kirjoitti:

mä tykkään miten sun nännit kovettuu vihasena... mmmm... sun nännit on isot ku domino keksit

mmmmm ja mä tykkään siitä kun sun kaljus laajenee päivä päivältä. Voin oikein tuntea sen tänne asti. Toi sun tuska maistuu suloiselta kuin hyvä vuosikerta viini.

Mieti nyt. Mulla on hyvä tukka päässä. Sä taas olet täysin kalju ja vielä niin tyhmä että olet päästänyt itsesi sellaiseksi.

Joko kiillotat sitä rasvalla ja liinalla?

AHH kohtalon ironia tuntuu hyvältä!

• Tästä pitäisi
        Kopuli20 kirjoitti:

mmmmm ja mä tykkään siitä kun sun kaljus laajenee päivä päivältä. Voin oikein tuntea sen tänne asti. Toi sun tuska maistuu suloiselta kuin hyvä vuosikerta viini.

Mieti nyt. Mulla on hyvä tukka päässä. Sä taas olet täysin kalju ja vielä niin tyhmä että olet päästänyt itsesi sellaiseksi.

Joko kiillotat sitä rasvalla ja liinalla?

AHH kohtalon ironia tuntuu hyvältä!

kyllä vihjaista jollekin sketsien käsikirjoittajalle. Sekin lasit vinksallaan oleva lääkärihahmo oli hauska, mutta onhan tuo kopukka vielä paljon naurettavampi.

• Kopuli XY
        Tästä pitäisi kirjoitti:

kyllä vihjaista jollekin sketsien käsikirjoittajalle. Sekin lasit vinksallaan oleva lääkärihahmo oli hauska, mutta onhan tuo kopukka vielä paljon naurettavampi.

Katso peiliin niin näet siellä jotain paljon hauskempaa.....

Ilmi elävä pelle Hermanni on noussut haudastaan!!!!!!!

Päälaki ihan kalju ja koittaa sivuhiuksia kasvattaa kompensatorisesti mahdollisimman pitkiksi.

Onko mukavaa näyttää pelle Hermannilta kolmessa kympissä?

Kyllä varmaan kourasee syvältä.

Ja montako Kopuli-varianttia olet nyt saanut rekisteröityä?

• Ihan oikeasti
        Kopuli XY kirjoitti:

Katso peiliin niin näet siellä jotain paljon hauskempaa.....

Ilmi elävä pelle Hermanni on noussut haudastaan!!!!!!!

Päälaki ihan kalju ja koittaa sivuhiuksia kasvattaa kompensatorisesti mahdollisimman pitkiksi.

Onko mukavaa näyttää pelle Hermannilta kolmessa kympissä?

Kyllä varmaan kourasee syvältä.

Ja montako Kopuli-varianttia olet nyt saanut rekisteröityä?

Alat olla melkoisen harhainen. Ei pahalla jos ei hyvälläkään, mutta sinulle vaan näyttää olevan monenkin hauska kuittailla roolistasi.

• Kopul101
        Ihan oikeasti kirjoitti:

Alat olla melkoisen harhainen. Ei pahalla jos ei hyvälläkään, mutta sinulle vaan näyttää olevan monenkin hauska kuittailla roolistasi.

Vastailen vain samalla mitalla ja samalla tasolla kuin minulle v'ttuileva idiootti.

Eikö hän kestä oman tasoisia vastauksia? Luulisi kun ei hän tenne mitään muuta kuin p*skaa suoltaa päivittäin.

Kai tajuat, että jos väität minua harhaiseksi kun kirjoittelen samanlaista ja saman tasoista tekstiä kuin sinä, niin samalla MYÖNNÄT ITSESI HARHAISEKSI.

• Mitä turhia

Eiköhän olisi parasta että teet kuten monet muutkin asialliset kirjoittajat, jätä nämä paskiaiset kirjoittelemaan keskenään. Puskaradio kyllä levittää tietoa missä työskentelet ja asiakaskunta lisääntyy kun Hannuksela on jäänyt jo eläkkeelle. Kannattaa kerätä lisäansiot pois tositarpeessa olevilta.

Omat finakokemukseni on kohta kymmenvuotiaita, mutta en viitsi tapella näiden kanssa. Ei edes huvita lukea näitä kummallisia kirjoituksia.

• Kopuli2

Miks suotta kiertää tollasia olemattomia trollareita?

Ei ne kauaa jaksa kun niitä vähä kolhii niiden omassa pelissä. Ottavat itseensä ja siirtyvät eteenpäin etsimään muita uhreja. Tai hyvällä tuurilla tajuavat etteivät osaa edes kunnolla trollata ja lopettavat siihen.

Varsinkaan tuolle tätä palstaa häiriköivälle trollarille ei kannata antaa myöden. Hän on niin olematon ihminen muutenkin, ettei hänen psyykkeensä kauaa kestä lisäkolhimista.

Ja kuten kaikista hänen kirjoituksistaan voi päätellä, hänellä ei oikeasti ole MITÄÄN tietoa hiustenlähdöstä, vaan heittelee olemattomia väitteitä.

Kaikki sellaiset ihmiset, jotka viitsii tuolla lailla trollata ovat älyllisesti niin idiootteja ettei ole homma eikä mikään nuijia niitä maan alle, juuri niin kuin olen toistuvasti osoittanut todistamalla hänen väitteensä vääriksi.

Ja miksi sitten viitsin vastailla? Siksi koska olen lopen kyllästynyt tähän naurettavaan käytökseen, jossa toiset luulevat voivansa tehdä mitä vaan ja toiset olemattomat vain katselevat vierestä.

Kaikki jotka katsevat vierestä ovat yhtä syyllisiä kuin trollaaja kun eivät vaimenna häntä. Minä en katsele vi*tuilua sivusta vaan vastaan siihen samalla mitalla.

Toistaiseksi toiminut elämässä hyvin. Tuollaiset huutelujat luulevat olevansa niin isoa miestä, mutta kun vähänkään totisempi paikka tulee niin muuttuvat itkeviksi pikkutytöiksi. Tälläisiä olen ihan liven ojentanut monta.

(Ja nyt tuo idiootti alkaa taas heittää jotain olematonta vitsiä harhoita tai sketsihahmoista. On se kyllä tyhmä, kun ei keksi edes mitään uutta juttuihinsa. Olematon pieni paska siis.)

Rekisteröi vaikka pari kopuli-varianttia lisää nimiisi. Ei niitä taidakaan olla sulla vasta ku 4. Keräätkö jotain sarjaa niistä vai?

• huh huh
        Kopuli2 kirjoitti:

Miks suotta kiertää tollasia olemattomia trollareita?

Ei ne kauaa jaksa kun niitä vähä kolhii niiden omassa pelissä. Ottavat itseensä ja siirtyvät eteenpäin etsimään muita uhreja. Tai hyvällä tuurilla tajuavat etteivät osaa edes kunnolla trollata ja lopettavat siihen.

Varsinkaan tuolle tätä palstaa häiriköivälle trollarille ei kannata antaa myöden. Hän on niin olematon ihminen muutenkin, ettei hänen psyykkeensä kauaa kestä lisäkolhimista.

Ja kuten kaikista hänen kirjoituksistaan voi päätellä, hänellä ei oikeasti ole MITÄÄN tietoa hiustenlähdöstä, vaan heittelee olemattomia väitteitä.

Kaikki sellaiset ihmiset, jotka viitsii tuolla lailla trollata ovat älyllisesti niin idiootteja ettei ole homma eikä mikään nuijia niitä maan alle, juuri niin kuin olen toistuvasti osoittanut todistamalla hänen väitteensä vääriksi.

Ja miksi sitten viitsin vastailla? Siksi koska olen lopen kyllästynyt tähän naurettavaan käytökseen, jossa toiset luulevat voivansa tehdä mitä vaan ja toiset olemattomat vain katselevat vierestä.

Kaikki jotka katsevat vierestä ovat yhtä syyllisiä kuin trollaaja kun eivät vaimenna häntä. Minä en katsele vi*tuilua sivusta vaan vastaan siihen samalla mitalla.

Toistaiseksi toiminut elämässä hyvin. Tuollaiset huutelujat luulevat olevansa niin isoa miestä, mutta kun vähänkään totisempi paikka tulee niin muuttuvat itkeviksi pikkutytöiksi. Tälläisiä olen ihan liven ojentanut monta.

(Ja nyt tuo idiootti alkaa taas heittää jotain olematonta vitsiä harhoita tai sketsihahmoista. On se kyllä tyhmä, kun ei keksi edes mitään uutta juttuihinsa. Olematon pieni paska siis.)

Rekisteröi vaikka pari kopuli-varianttia lisää nimiisi. Ei niitä taidakaan olla sulla vasta ku 4. Keräätkö jotain sarjaa niistä vai?

Ajatella jos tuollainen toimisi oikeasti lääkärinä, no onneksi siitä ei ole pelkoa.

Täysin hermoheikko, menee mukaan jokaiseen trolliin ja asiaväittelyissä hävinnyt jokaisen.

• Juuri niin.

Puskaveikoille voi jutut mennäkin läpi ja pussista tarjotut lääkkeet kelpaa hyvin.

• Ei ole
        huh huh kirjoitti:

Ajatella jos tuollainen toimisi oikeasti lääkärinä, no onneksi siitä ei ole pelkoa.

Täysin hermoheikko, menee mukaan jokaiseen trolliin ja asiaväittelyissä hävinnyt jokaisen.

kopuli kyllä yhtään asiaväittelyä hävinnyt. Hänellä on aina hyviä perusteluja, joko tutkimuksia tai fysiologinen perustelu. Jotain mihin sinä trollaaja et ole pystynyt.

Varmasti pärjää hyvin lääkärinä missä ikinä sitten toimiikaan. Ei jollain keskustelupalstalla kirjoituskäyttäytyminen kerro mitään millainen ihminen on töissä.

Tai jos sinä olet töissäkin tuollainen trollaaja niin en yhtään ihmettelisi vaikka olisit pitkäaikaistyötön.

Hyvä vaan että joku haistattaa paskaa sinunlaisille internetin pohjasakalle.

Nyt varmaan väität minua Asaksi tai joksikin muuksi harhapersoonistasi.

• Ihan sama
        Ei ole kirjoitti:

kopuli kyllä yhtään asiaväittelyä hävinnyt. Hänellä on aina hyviä perusteluja, joko tutkimuksia tai fysiologinen perustelu. Jotain mihin sinä trollaaja et ole pystynyt.

Varmasti pärjää hyvin lääkärinä missä ikinä sitten toimiikaan. Ei jollain keskustelupalstalla kirjoituskäyttäytyminen kerro mitään millainen ihminen on töissä.

Tai jos sinä olet töissäkin tuollainen trollaaja niin en yhtään ihmettelisi vaikka olisit pitkäaikaistyötön.

Hyvä vaan että joku haistattaa paskaa sinunlaisille internetin pohjasakalle.

Nyt varmaan väität minua Asaksi tai joksikin muuksi harhapersoonistasi.

mikä sen sivupersoonista olet ja varmaan jotkut oikeasti uskookin siihen. Saatat hyvinkin olla jopa häntä tyhmempi.

• Kopuli101
        Ihan sama kirjoitti:

mikä sen sivupersoonista olet ja varmaan jotkut oikeasti uskookin siihen. Saatat hyvinkin olla jopa häntä tyhmempi.

Sinähän täällä nähtävästi luulet että kaikki vastaan kirjoittajat ovat minä. ja kirjoittamasi juttujen taso KAIKISSA pousteissa (huom myös niissä joissa kirjoitat muka asiaa) on NIIN SURKEA ettet voi olla fiksumpi kuin keskiverto paviaani.

• Ahaa!
        Kopuli101 kirjoitti:

Sinähän täällä nähtävästi luulet että kaikki vastaan kirjoittajat ovat minä. ja kirjoittamasi juttujen taso KAIKISSA pousteissa (huom myös niissä joissa kirjoitat muka asiaa) on NIIN SURKEA ettet voi olla fiksumpi kuin keskiverto paviaani.

Nyt alkaa taas tuo sketsihahmosi tulla selvemmin esille. Tuokin olisi hauska sketsikohtaus, vähän kuin ihmissudeksi muuttuminen.

• näin oh

Kopuli ei ole niin viisas jotta osaisi kiertää trollit kaukaa. Kopuli on tyhmä ja työtön kalju.

• Kopulei

Ja sinä niin tyhmä, että jatkat olematonta trollaamistasi jolla et mitään saavuta.

Ja meikä on nw 2, sä nw 6 siinä on sun älykkyyden ilmentymä.

• ;;;;;;;;;;

Näillä trolleilla on erittäin heikko psyyke. He eivät uskalla edes kokeilla finaa koska heti lerpahtaa. Vaikka heille antaisi kalkkitabletteja ja sanoisi niiden olevan finaa niin johan sänkyhommat loppuisi.

• Kopul

Juuri näin se on nähtävä.

• Nyt vaihtui
        Kopul kirjoitti:

Juuri näin se on nähtävä.

persoona taas alle puolen tunnin, pelottavaa.

Sinun ei tarvitse pelätä enää lerpahtamista finalla tai ilman? Älä kerro, en halua tietää.

• On se heikko
        Nyt vaihtui kirjoitti:

Sinun ei tarvitse pelätä enää lerpahtamista finalla tai ilman? Älä kerro, en halua tietää.

Hoisuissasi on sivupersoona, joka ei suostu seisomaan edes kun ajattelet finaa. Niin heikko on tuollaisten räkättäjien psyyke. Ajattelevat kirjaimellisesti mulkullaan ja jos joku edes teoriassa uhkaa mulkun toimintaa niin lerpahtaa samantie. On varmasti vittumaista elää noin kun jatkuvasta mesoamisestasi päätellen oikeasti tarvitsisit sitä finaa.

• ;;;;;;;;;;
        Nyt vaihtui kirjoitti:

Nyt ainakin varmistui että olet vainoharhainen. En ala arvailemaan oletko nimimerkki tapan itseni tai joku muu, mutta vahvistan että olen tuo kirjoittaja ;;;;;;;;;; mutta en ole kopuli. No sitähän sinä et usko mutta se ei häiritse minua.

• no no kopukka
        On se heikko kirjoitti:

Hoisuissasi on sivupersoona, joka ei suostu seisomaan edes kun ajattelet finaa. Niin heikko on tuollaisten räkättäjien psyyke. Ajattelevat kirjaimellisesti mulkullaan ja jos joku edes teoriassa uhkaa mulkun toimintaa niin lerpahtaa samantie. On varmasti vittumaista elää noin kun jatkuvasta mesoamisestasi päätellen oikeasti tarvitsisit sitä finaa.

Minä olen käyttänyt finaa ilman ongelmia kymmenisen vuotta. Sinähän olet aivan vainoharhainen.

• 1+2

Kopuli, kannattaa muistaa, ettei kaikille fina sovi. Voi olla, ettei minoksidiilikaan sovi, joten keinot ovat vähissä. Varsinkin, jos on kaljuuntuminen on nopeaa ja voimakasta.

• Kopuli orig.

Niin onhan niitä varmaan, mutta empä ole yhtään tuollaista kertomusta jossa kumpikaan ei olisi sopinut.

Paljon on niitä, jotka uskovat kaikki kauhutarinat ja lopettavat tai eivät edes uskalla aloittaa käyttöä niiden takia.

Mutta edelleen tutkitusti yli 90% hyötyy jommasta kummasta/molemmista ja vain muutama prosentti ei oikeasti pystyisi käyttämään niitä.

Pelästyvät ensimmäisen parin viikon kutinaa rogainesta ja lopettavat, tai shedding vaihetta ja lopettavat ja vetävät sen johtopäätöksen ettei sovi.

Finassa taas omat huolensa mutta periaate sama.

Pointi kuitenkin se, että kyllähän tälläisiä henkilöitä varmaan on, mutta on PALJON yleisempää että käyttö lopetetaan muusta syystä kuin varsinaisen sopimattomuuden takia. Ns. ei osata käyttää vaikka selkeät ohjeet on.

Tietenkin jos riittävän pitkään odottelee niin ei enää kannata hoitaa, kuten tämä meidän "tapan itseni", (päästää nw 6 tasolle) mutta miestyyppisessä kaljuuntumisessa eivät hiukset lähde yhdessä yössä (se on alopecia totalis) vaan AINA menee KUUKAUSIA ja kyllä siinä ajassa KAIKKI ehtivät hakea hoitoa. On eriasia "hyväksyvätkö" he hoitoa itselleen.

Tietenkään kaikki eivät koe saavansa mistään riittävää hyötyä ja kyllä minäkin olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 e jos saisin edes puolet menettämistäni hiuksista kasvamaan uudelleen, mutta se ei nyt vain ole mahdollista nykyisillä keinoilla. (kuin ehkä niille kaikista onnekkaimmille)

Mutta kuten olen yrittänyt tätä foorumia tehdä tietoiseksi siitä, että on monia firmoja jotka ovat oikeasti lähellä tuotteita joista saataisiin lisäapua kaljuudesta kärsiville. Eivät nekään nw 6:sta saa nw 1:si, mutta ovat selkeä askel eteenpäin.

Paljon on tietenkin niitä, jotka ovat sitä mietä että: "jos ei sillä saa samanlaista tukkaa kuin parikymppisenä niin turha juttu." Mielestäni hyvin kyynistä ja idioottimaista pask*a. Kun miettii kuinka suuri voittoo monelle olisi, jos saisi varmasti palautettua esim. 2000 hiusta viideksi vuodeksi. Minä ainakin riemuitsisin tuollaisesta tuotteesta.

• Jotain sekalaista
        Kopuli orig. kirjoitti:

Niin onhan niitä varmaan, mutta empä ole yhtään tuollaista kertomusta jossa kumpikaan ei olisi sopinut.

Paljon on niitä, jotka uskovat kaikki kauhutarinat ja lopettavat tai eivät edes uskalla aloittaa käyttöä niiden takia.

Mutta edelleen tutkitusti yli 90% hyötyy jommasta kummasta/molemmista ja vain muutama prosentti ei oikeasti pystyisi käyttämään niitä.

Pelästyvät ensimmäisen parin viikon kutinaa rogainesta ja lopettavat, tai shedding vaihetta ja lopettavat ja vetävät sen johtopäätöksen ettei sovi.

Finassa taas omat huolensa mutta periaate sama.

Pointi kuitenkin se, että kyllähän tälläisiä henkilöitä varmaan on, mutta on PALJON yleisempää että käyttö lopetetaan muusta syystä kuin varsinaisen sopimattomuuden takia. Ns. ei osata käyttää vaikka selkeät ohjeet on.

Tietenkin jos riittävän pitkään odottelee niin ei enää kannata hoitaa, kuten tämä meidän "tapan itseni", (päästää nw 6 tasolle) mutta miestyyppisessä kaljuuntumisessa eivät hiukset lähde yhdessä yössä (se on alopecia totalis) vaan AINA menee KUUKAUSIA ja kyllä siinä ajassa KAIKKI ehtivät hakea hoitoa. On eriasia "hyväksyvätkö" he hoitoa itselleen.

Tietenkään kaikki eivät koe saavansa mistään riittävää hyötyä ja kyllä minäkin olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 e jos saisin edes puolet menettämistäni hiuksista kasvamaan uudelleen, mutta se ei nyt vain ole mahdollista nykyisillä keinoilla. (kuin ehkä niille kaikista onnekkaimmille)

Mutta kuten olen yrittänyt tätä foorumia tehdä tietoiseksi siitä, että on monia firmoja jotka ovat oikeasti lähellä tuotteita joista saataisiin lisäapua kaljuudesta kärsiville. Eivät nekään nw 6:sta saa nw 1:si, mutta ovat selkeä askel eteenpäin.

Paljon on tietenkin niitä, jotka ovat sitä mietä että: "jos ei sillä saa samanlaista tukkaa kuin parikymppisenä niin turha juttu." Mielestäni hyvin kyynistä ja idioottimaista pask*a. Kun miettii kuinka suuri voittoo monelle olisi, jos saisi varmasti palautettua esim. 2000 hiusta viideksi vuodeksi. Minä ainakin riemuitsisin tuollaisesta tuotteesta.

Hyvä kirjoitus Kopuli.

Noinhan se juuri menee.

Mitä jos fina menettää tehonsa? Mitä jos pitkäaikaiskäytössä tapahtuu jotain, joka ajaa käytön lopettamiseen? Miksi pohdin tällaista? Koska omalla kohdallani ei fina tuskin ohimoita umpeen laita ja ne ainakin itselläni ovat ne murheenkryynit. Jos näin nuorena menen siirtoon, voi mitä tahansa tapahtua tässä vuosien saatossa. Voi olla, ettei mitään uusia tuotteita tule markkinoille? Olisin siirtoon mentyäni ns. naimisissa. Toisaalta taas siirtoja ei huippukirurgit edes tee näin nuorelle.

Okei, aina voi siirtää lisää. Ja esim FUE SMP-kombo voi olla jees, vaikka olisikin nw6. Se on kuitenkin rahan menoa ja sitä ei aina noin vain saa. Voi ne ajatuksetkin muuttua vanhemmiten. Kaiken kaikkiaan eläminen kaljuuntumisen kanssa on henkisesti raastavaa. Välillä kun näkee vuosia vanhempia ihmisiä ja joilla on nw1 niin kyllä se oma tilanne harmittaa. Niin paljon tästä on kyllä tullut otettua stressiä, ettei mistään muusta asiasta tässä elämässä.

Mitä pikemmin tosiaan nuoret aloitatte finan, sitä helpoimmalla pääsette, otatte tabun samalla kuin muut vitamiinit. Ei ole edes pakko ottaa joka päivä.

Toivon myös, että jotain uutta kuuluisi noista uusista hoidoista sekä tästä ns. scarless fuesta. Olisi jees nimittäin, jos siirtäisi noita donor-alueen ulkopuolisia hiuksia, joilloin saisi hiukan enemmän mietintäaikaa tulevaisuuden suhteen.

• Kopuli orig.
        Jotain sekalaista kirjoitti:

Hyvä kirjoitus Kopuli.

Noinhan se juuri menee.

Mitä jos fina menettää tehonsa? Mitä jos pitkäaikaiskäytössä tapahtuu jotain, joka ajaa käytön lopettamiseen? Miksi pohdin tällaista? Koska omalla kohdallani ei fina tuskin ohimoita umpeen laita ja ne ainakin itselläni ovat ne murheenkryynit. Jos näin nuorena menen siirtoon, voi mitä tahansa tapahtua tässä vuosien saatossa. Voi olla, ettei mitään uusia tuotteita tule markkinoille? Olisin siirtoon mentyäni ns. naimisissa. Toisaalta taas siirtoja ei huippukirurgit edes tee näin nuorelle.

Okei, aina voi siirtää lisää. Ja esim FUE SMP-kombo voi olla jees, vaikka olisikin nw6. Se on kuitenkin rahan menoa ja sitä ei aina noin vain saa. Voi ne ajatuksetkin muuttua vanhemmiten. Kaiken kaikkiaan eläminen kaljuuntumisen kanssa on henkisesti raastavaa. Välillä kun näkee vuosia vanhempia ihmisiä ja joilla on nw1 niin kyllä se oma tilanne harmittaa. Niin paljon tästä on kyllä tullut otettua stressiä, ettei mistään muusta asiasta tässä elämässä.

Mitä pikemmin tosiaan nuoret aloitatte finan, sitä helpoimmalla pääsette, otatte tabun samalla kuin muut vitamiinit. Ei ole edes pakko ottaa joka päivä.

Toivon myös, että jotain uutta kuuluisi noista uusista hoidoista sekä tästä ns. scarless fuesta. Olisi jees nimittäin, jos siirtäisi noita donor-alueen ulkopuolisia hiuksia, joilloin saisi hiukan enemmän mietintäaikaa tulevaisuuden suhteen.

Jos fina lakkaa toimimasta ja kantti kestää niin siitä vaan vaihtamaan tai lisäämään duta hommaan mukaan.

Ja miten niin ei tehdä noin nuorille? Paljonko sulla oikeen on ikää? Mulle tehtiin 22 v. ja mitä noita julkaistuja kirurgien tuloksia olen katsonut niin paljon on miehillä 25 hujakoilla tehty siirtoja monilla klinikoilla.

• Jotain sekalaista
        Kopuli orig. kirjoitti:

Jos fina lakkaa toimimasta ja kantti kestää niin siitä vaan vaihtamaan tai lisäämään duta hommaan mukaan.

Ja miten niin ei tehdä noin nuorille? Paljonko sulla oikeen on ikää? Mulle tehtiin 22 v. ja mitä noita julkaistuja kirurgien tuloksia olen katsonut niin paljon on miehillä 25 hujakoilla tehty siirtoja monilla klinikoilla.

Taitaa olla se 25v minimi aika monella. Dr. Cole ei tee käsittääkseni alle 28-vuotiaille, mutta esim Dr. Gho on tehnyt jo 24-vuotiaalle.

Ikää tosiaan 22 vuotta. Ja tuota omaa kaljuuntumista on todella hankala ennustaa, kun se voi olla tyystin erilainen kuin sukulaisilla.

Kai se on opiskeluajat kärsittävä, ja sitten valmistumisen jälkeen mietittävä/punnittava tilannetta. Kun uskon, että nuo regeneraatiota lupaavat siirtotavat tulevat parempaan tarjontaan..

• Pohdiskelua

Nyt kun tässä on ollut hyvää pohdintaa niin omasta mielestäni Suomi tulee todella jäljessä, kun kyse on miehiin liittyvässä panostuksessa.

Jo pelkästään tietoisuus hoidoista ja hiustensiirroista on mitättömällä tasolla.

Suomessa tulisi olla edes yksi hiustensiirtoja kehittävä klinikka ja FUE-profiloitunutta osaamista sekä laadukasta markkinointia.

Missä on hyvä klinikka? Missä on markkinointi? Missä on sivut, joissa on potilastarinoita? Halu kehittää hiustensiirtoja ja osaamista? Missä on miehen hyvinvointia kannustava henki?

Ihan hyvin Suomessa voisi olla se pohjoismaiden paras klinikka. Syynä ei ole lääketieteellinen osaaminen vaan takapajuinen henki koskien plastiikkakirurgiaa ja miehen hyvinvointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe