Viime kuussa myytiin peräti 211 kpl citikoita Suomessa. Valitettavasti ilo on yhtä lyhyt kuin maailman lyhyin työmatka,"tuumasta toimeen", nimittäin Toyotia(voittaja tässäkin) 1260kpl. Semmoista se on, laatu tunnetusti käy kaupaksi.
Onnittelen citikkaa
8
98
Vastaukset
- iv8b
Kyllä citikkakuski pystyy tämänkin kääntämään eduksi. Saa olla yksilöllinen ja ah niin boheemi. Eks joo?
- Muista valittaa
Sivistymätön ja kaikesta valittava rahvaan edustaja on herännyt jo klo. 06.25, jotta varmasti ehtii tekemään ensimmäisen valitusavauksen. Onhan se hienoa, että sivistymättömälläkin on jotain, jonka vuoksi kannattaa aamuisin sängystään nousta.
- lium
Olen boheemi. Sivistynyt ja keskiluokkaa. Citikan omistaminen tekee yksilöllisemmän,tai ainakin voi luulla niin. Todellisuudessa citikan omistaminen kertoo pidätyskyvyttömyydestä ja löysästä sulkijalihaksesta.
- Provoilijan unelma
Olemmekin jo pitkään epäilleet, että kaikki huomiosi keskittyy vain sulkijalihakseen ja sen löysyyteen.
- entä sitten?
Mitäpä sillä väliä, montako noita myydään. Jauareja ja Ferrareita myytiin vielä vähemmän. Pääasia, että silloin kun minä ostan auton, niitä myydään. Ihan merkistä välittämättä. Myyntimäärät ovat autokauppiaiden murheita. Minä ostan vain yhden kerrallaan.
- valistusta ex c5
Onkos tuo jauareja jokin uusi ranskis merkki: simcan manttelinperijä ? ja sitikkaa pitää ostaa aina kaksi kappaletta: toinen on korjaamolla molla molla.. ja toisella ajetaan: 500km välein vaihdetaan paikkaa että pysyy liikenteessä
- Heikot eväät
valistusta ex c5 kirjoitti:
Onkos tuo jauareja jokin uusi ranskis merkki: simcan manttelinperijä ? ja sitikkaa pitää ostaa aina kaksi kappaletta: toinen on korjaamolla molla molla.. ja toisella ajetaan: 500km välein vaihdetaan paikkaa että pysyy liikenteessä
Yöstä tulee viileä, muista antaa Jormallekin peittoa.
Huomenna on taas uusi päivä. Yllätä meidät positiivisesti ja kirjoita edes yksi provo ilman kirjoitusvirheitä. Ei taida onnistua...
- vänifäni
Argumenttisi ontuu by the way, mutta sopiihan tuo tyyliisi toki, huomaatko itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472