Kaikki merkit ovat ilmassa. Katson niitä sitten järjellä tai sydämellä. Mutta mitään ei tapahdu. Ojennan mahdollisuuksia, mutta yhteenkään hän ei tartu. Olenko kuitenkin kuvitellut kaiken vai voiko takana olla vain pelkoa siitä, mitä tapahtuisikaan...
Pelkoa vai kuvittelua
9
592
Vastaukset
- kirjoittaja a
En usko että ihan kuvittelua. Mutta takana on varmaan hieman rohkeuden puutetta ei uskalla antaa mahdollisuuksille ja tunteille tilaa. Niin mitä tapahtuisikaan jos antaisin tunteiden tulla ulos.
- ehken ole ujo
Onko hän ujo vai onko tilanteet huonoja (liikaa ihmisiä tms)?
- kyzymys
Tietääkö hän, että olet vapaa tai voiko sitä päätellä mistään?
- Jonna E.
Miten ojennetaan mahdollisuuksia? Luulen, että sellaisia on hienovaraisesti minullekin yritetty tarjota, vielä on ollut niin hienovaraista etten ole osannut tarttua. Hän tietää minun olevan lesbo. Hän on omien sanojensa mukaan hetero, tai ettei koskaan ole ollut vielä kiinnostunut naisista.
- voikuntietäisi
Hän ei ole ujo, mutta aika pidättyväinen omissa asioissa. Hän tietää hyvin, että olen vapaa ja mahdollisuuksia olen antanut mm. kutsumalla kahville yms että saisimme viettää aikaa yhdessä ja tutustua. Kieltäytyminen aina aikatauluun vedoten, mutta sitten kun olemme jossakin samassa paikassa, hän hakeutuu heti vierelleni juttelemaan, koskettaa ja halaa. Ja tietää aivan 100% varmasti omista fiiliksistäni.
- oiva oraakkeli
hän ei ole valmis vielä? tietää, että yksi asia johtaa helposti toiseen. ehkä vaikeuksia pitää kiinni rajoista. anna aikaa ja ystävällistä etäisyyttä.
- mitä huttua??
oiva oraakkeli kirjoitti:
hän ei ole valmis vielä? tietää, että yksi asia johtaa helposti toiseen. ehkä vaikeuksia pitää kiinni rajoista. anna aikaa ja ystävällistä etäisyyttä.
vaikeuksia pitää kiinni rajoista...siis täh?
- voikuntietäisi
Ystävällistä etäisyyttä annettu. Otettu askel taaksepäin, annettu tilaa. Ja aivan kuin hän painkoituisi. Hän hakee huomiotani, sekoilee sanoissaan ja puheissaan kun suon hänelle katseen suoraan silmiin. Mutta siltikään ei mitään. Taidan olla hullu, kun kuvittelen selvästi vain koko tämän roskan....
- merkistä menoksi
Kaikki merkit o l i v a t ilmassa, mutta en luottanut vaistooni. Joskus pitäisi vain toimia suoran rohkeasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592