Pesäpallo

Menettänyt on kiinostavuutensa Suomessa tuo miesten pesäpallo.
Kesän tahkoavat pelata ja syksyllä Sotkamon Jymy on sitten Suomen mestari.

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shit fo brains

      Mitä väärää siinä on ? Paras voittaa.

    • samaKAAVA

      Jos joka vuosi voittaa sama joukkue,niin eipä lajissa ole enää mitään seurattavaa.

      • jalkapallo suomessa

        on ollut vuosia sellainen laji jota en ole seurannut, pesäpallo olla, jota seuraan, jääkiekkoakin tulee liikaa, en noita ämäm kisoja jaksanut edes seurata, nekin voisi pitää joka 2. tai joka 4. vuosi.
        Jalkapallon MM- KISAT tulee seurattua, koska ne tulee niin harvoin ja ne ottelut, jossa tekevät maaleja esim. Espanjan junnaava pelitapa ei ole koskaan kiinnostanut.


    • jokken joll

      Sinun kirjoitukset ei kiinosta junkkaa rauhassa.

      • Näyttää kiinnostavan

        Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
        Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
        Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
        Miten on nimimerkki jokken joll !!!


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
        Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
        Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
        Miten on nimimerkki jokken joll !!!

        Elä välitä minäki junkkaan.


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Elä välitä minäki junkkaan.

        Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
        Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
        Se näyttää olevan hänen pääagendansa.


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
        Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
        Se näyttää olevan hänen pääagendansa.

        Epäilen että kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkailee.


    • jkhlg

      Sanos muuta j-pennanen ei se ketään enään kiinosta kun sinä voitat aina junkkaamisen kaverei porukassa.

      • se on jokken joll...

        Pennanen ei voita.
        Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
        Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.


      • analyysi
        se on jokken joll... kirjoitti:

        Pennanen ei voita.
        Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
        Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.

        Varsinainen älynjättiläinen tämä jokken joll.
        Joka päivä hänen on päästävä kirjoittamaan junkkauksesta.
        Taitaa olla todella yksinkertainen henkilö kyseessä ja hän taitaa kadehtia muita häntä älykkäämpiä kommentoijia.


    • jocken joll

      pennanen junkkaa hikistä pejäjeikää!

    • jock jock

      Pennanen junkkaa pesäpallomailalla pejäjeikää.

    • Nelimaali

      Lapsena pelattiin nelimaalia (nykyinen pesäpallo) ja sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Ei paljon huvita katsoa kun isot miehet pelaa pallopeliä hinttimäisissä asuissa.

    • AC Hinttipallo

      Lapsena ei vielä ymmärrä, mutta aikuisena tajuaa lajin hinttiyden, kun äijät kuskaa poikaa väkisin saunaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe