Taas tuo banneri

Siljalla tietenkin!

Kyllä myyjä tietää mitä myy.

Mainos nettivulta:

"
Päivä Tukholmassa -risteilyt Helsingistä
alk./hytti 36 €
Silja Line
yhdessä ohoi
"

Ei sanaakaan mistään muusta yhtiöstä.

Aivan - Siljalla Hesasta ja Turusta Tukholmaan.
Toinen vaihtoehto olisi Viking Line.
Kolmatta vaihtoehtoa päiväristeilylle Tukholmaan ei ole.

15

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä ihmettelemistä

      Myyjä myy mitä markkinoija (tallinksilja) tarjoaa sille myytäväksi

      • Siljalla tietenkin!

        Mikä tallinksilja. Myyjänä on Silja.


      • Kylmä todellisuus
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Mikä tallinksilja. Myyjänä on Silja.

        YLEISTÄ YRITYSTIETOA TALLINK SILJA OY:STÄ

        Vaihteen puhelinnumero: (09) 18041
        Yrityksen Y-tunnus: 0114296-7
        Internet: www.tallinksilja.fi
        Facebook:
        Silja Line Suomi: www.facebook.com/siljaline
        Tallink Suomi: www.facebook.com/tallinksuomi
        Sähköposti: etunimi.sukunimi(at)tallinksilja.com
        Pääkonttorin käyntiosoite: Tyynenmerenkatu 9, 00220 Helsinki
        Postiosoite/laskutusosoite: Tallink Silja Oy, PL 100, 00181 Helsinki
        Verkkolaskuosoite: TE003701142967 (Operaattoritunnus 003701011385)
        Laskut pdf-muodossa: accounting.espoo(at)tallinksilja.com

        Lopputulos:
        näyttää siljalla olevan facebookissa jotain,
        muualla sitä ei näemmä noteerata,
        aina vain tallink siljaa


      • Siljalla tietenkin!
        Kylmä todellisuus kirjoitti:

        YLEISTÄ YRITYSTIETOA TALLINK SILJA OY:STÄ

        Vaihteen puhelinnumero: (09) 18041
        Yrityksen Y-tunnus: 0114296-7
        Internet: www.tallinksilja.fi
        Facebook:
        Silja Line Suomi: www.facebook.com/siljaline
        Tallink Suomi: www.facebook.com/tallinksuomi
        Sähköposti: etunimi.sukunimi(at)tallinksilja.com
        Pääkonttorin käyntiosoite: Tyynenmerenkatu 9, 00220 Helsinki
        Postiosoite/laskutusosoite: Tallink Silja Oy, PL 100, 00181 Helsinki
        Verkkolaskuosoite: TE003701142967 (Operaattoritunnus 003701011385)
        Laskut pdf-muodossa: accounting.espoo(at)tallinksilja.com

        Lopputulos:
        näyttää siljalla olevan facebookissa jotain,
        muualla sitä ei näemmä noteerata,
        aina vain tallink siljaa

        "muualla sitä ei näemmä noteerata,"

        Harvinaista tyhmyyttä. Ei edes näe bannereita, jotka ovat tälläkin sivulla aina välillä.

        Jep. Matkusta sinä vaikka millä, minä SIljalla ja hyvin menee.


      • Kylmää todellisuutta
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        "muualla sitä ei näemmä noteerata,"

        Harvinaista tyhmyyttä. Ei edes näe bannereita, jotka ovat tälläkin sivulla aina välillä.

        Jep. Matkusta sinä vaikka millä, minä SIljalla ja hyvin menee.

        Niin en ole mainostuksen uhri. ei tyhmyyttä vaan ajatteluvaisuutta
        Silja linella ei ole edes verkkosivuja josta matkan voisi hankkia,
        matkusta siinä nyt siten "siljalla"

        Kyllä tuo tallink silja on varmempi vaihtoehto, sillä on verkkosivutkin jonka kautta voi varailla matkansa.

        katsos se bannerisi on tietenkin tallink siljan markkinointiosastolta peräisin,
        Silja Linella kun ei oleenään mitään itsenäistä toimintaa armon vuonna 2013
        tämän tietäisit jos seuraisit aikaasi


      • Siljalla tietenkin!
        Kylmää todellisuutta kirjoitti:

        Niin en ole mainostuksen uhri. ei tyhmyyttä vaan ajatteluvaisuutta
        Silja linella ei ole edes verkkosivuja josta matkan voisi hankkia,
        matkusta siinä nyt siten "siljalla"

        Kyllä tuo tallink silja on varmempi vaihtoehto, sillä on verkkosivutkin jonka kautta voi varailla matkansa.

        katsos se bannerisi on tietenkin tallink siljan markkinointiosastolta peräisin,
        Silja Linella kun ei oleenään mitään itsenäistä toimintaa armon vuonna 2013
        tämän tietäisit jos seuraisit aikaasi

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?


      • todellisuus edelleen
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?

        ne laivat ovat talink siljan joissa lukee silja line kyljessä
        todellisuudessa siis matkustat tallink siljalla vaikka muuta haluat kuvitella.
        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu,
        vaikka miten vänkäisit.


      • vääristelystä:
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?

        mistä olet lukenut tämän väitteesi tueksi jotain

        "Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole"

        olisiko luetun ymmärrys tehnyt tepposet, lueppa uudelleen viesti, huomannet siinä mainitun todellisuudessa ettei silja linella ei ole mitään itsenäistä toimintaa,
        et siis matkusta silja linen aluksilla vaan tallink siljan aluksilla,

        vai vääristelitkö tekstin mielessäsi itsellesi mieleiseksi ....


      • Siljalla tietenkin!
        vääristelystä: kirjoitti:

        mistä olet lukenut tämän väitteesi tueksi jotain

        "Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole"

        olisiko luetun ymmärrys tehnyt tepposet, lueppa uudelleen viesti, huomannet siinä mainitun todellisuudessa ettei silja linella ei ole mitään itsenäistä toimintaa,
        et siis matkusta silja linen aluksilla vaan tallink siljan aluksilla,

        vai vääristelitkö tekstin mielessäsi itsellesi mieleiseksi ....

        Joo, matkusta sä vaan yhtiöllä.

        Minä matkustan laivalla!


      • matkustellaan
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Joo, matkusta sä vaan yhtiöllä.

        Minä matkustan laivalla!

        ... niin ja se laivasi on tallink siljan
        tallink silja taas kuuluu yritys ryppääseen nimeltä tallink.

        silja linella ei ole minkäänlaista itsenäistä toimintaa

        sinä matkustat laivalla, munä vaadin laivalla myös palveluita, niitä ei pelkkä laiva pysty tarjoamaan, silja line laivoilla palvelu tulee tallink siljan toimesta.

        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu, vaikka vielä vänkkötäsi jatkat/jatkaisit


      • Siljalla tietty!
        matkustellaan kirjoitti:

        ... niin ja se laivasi on tallink siljan
        tallink silja taas kuuluu yritys ryppääseen nimeltä tallink.

        silja linella ei ole minkäänlaista itsenäistä toimintaa

        sinä matkustat laivalla, munä vaadin laivalla myös palveluita, niitä ei pelkkä laiva pysty tarjoamaan, silja line laivoilla palvelu tulee tallink siljan toimesta.

        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu, vaikka vielä vänkkötäsi jatkat/jatkaisit

        Silja lukee laivan kyljessä ja hytissä.

        Eikä sillä laivan omistuksella ole mitään väliä. Omistakoon vaikka Korean Kim, kunhan on tasoa kylliksi. Ja itse asiassa, ei sitä paattia mikään TallinkSilja edes omista!

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.


      • mainostamisesta
        Siljalla tietty! kirjoitti:

        Silja lukee laivan kyljessä ja hytissä.

        Eikä sillä laivan omistuksella ole mitään väliä. Omistakoon vaikka Korean Kim, kunhan on tasoa kylliksi. Ja itse asiassa, ei sitä paattia mikään TallinkSilja edes omista!

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.

        "Siljalla tietty!"

        sponsored, owner by tallink silja

        ota yhteyttä jos ne maksais tallinkilla tuosta nasevasta lauseesta sinulle vaivan palkkaa, silja linellehan sitä et voi esittää koska se on vain yhdeksän kirjainta laivan kyljessä, ilman mitään itsenäisiä toimintoja.
        ................................................................................................................

        niin, ei laivaa tarvitse omistaa liikennöidäkseen sillä, sen voi vaikka vuokrata tallink konsernin sisäisillä toimilla ja omistaja on kuitenkin tuo vihaamasi tallink.

        Varustamot eivät ole kuvitteellisia, ne ovat todellisia


      • Siljalla tietenkin!
        mainostamisesta kirjoitti:

        "Siljalla tietty!"

        sponsored, owner by tallink silja

        ota yhteyttä jos ne maksais tallinkilla tuosta nasevasta lauseesta sinulle vaivan palkkaa, silja linellehan sitä et voi esittää koska se on vain yhdeksän kirjainta laivan kyljessä, ilman mitään itsenäisiä toimintoja.
        ................................................................................................................

        niin, ei laivaa tarvitse omistaa liikennöidäkseen sillä, sen voi vaikka vuokrata tallink konsernin sisäisillä toimilla ja omistaja on kuitenkin tuo vihaamasi tallink.

        Varustamot eivät ole kuvitteellisia, ne ovat todellisia

        Laiva on todellinen, varustamo on kasa oikeuksia.

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.


    • Siljalla tietty!

      Toinen samantyyppinen banneri, jossa kauppaajana edelleen Silja. Nyt Silja toteaa: Facebookissa et voi halata, risteilyllä voit.

      Tuon takia minä en käsitä koko lärvivihkoa.

    • Siljan.risteily

      Risteily Siljalta.

      Vahinko että Värtan on niin kaukana keskustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe