onkko tolokku pois?
tahto vetelänä ?
pehemittääkö kuumuus?
13
117
Vastaukset
- Huh,helteet
Tolukku on pois. Paikat ei vetelänä. Vaan kovana. Näiden helteiden syy...Kun auringossa makaa...
- Huh helteet
Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.
- hjkklokk
Huh helteet kirjoitti:
Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
- kevät palakittoo
hjkklokk kirjoitti:
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
on se hyvä että kevät oa kaikilla
eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ? - sauna majuri
hjkklokk kirjoitti:
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.
- sauna majuri
kevät palakittoo kirjoitti:
on se hyvä että kevät oa kaikilla
eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?Talvesta selvitään Suomalaisella sisulla ja kuumalla saunalla, kuumilla löylyillä ja...
- Sillee syklisesti
sauna majuri kirjoitti:
Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.
Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ? - syksy1
Sillee syklisesti kirjoitti:
Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?Palataan pimeyteen. Kohta on syksy ja kesä mennyt.
- 666-
kuukaudenpäästä illat alkaa jo pimentymään.onse niin lyhyt tuosuomen kesä
- E.tykkä...
Eihän se haittaa vaikka onkin vetelänä voihan sitä
kokeilla vaikka kaksinkerron- letku letkeä
Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.
- ku niin maistuu
letku letkeä kirjoitti:
Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.
kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
suolaset krillattavat
ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa ku niin maistuu kirjoitti:
kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
suolaset krillattavat
ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaaKuumalla helteellä pitäs juua,lämmintä juomistakin en tiijä miks mut,niin minä oon kuullut kahvi on hyvä ;) ja vettä,limua.,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701