pehemittääkö kuumuus?

oirehtiiko?

onkko tolokku pois?
tahto vetelänä ?

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh,helteet

      Tolukku on pois. Paikat ei vetelänä. Vaan kovana. Näiden helteiden syy...Kun auringossa makaa...

      • Huh helteet

        Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.


      • hjkklokk
        Huh helteet kirjoitti:

        Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.


      • kevät palakittoo
        hjkklokk kirjoitti:

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.

        on se hyvä että kevät oa kaikilla
        eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?


      • sauna majuri
        hjkklokk kirjoitti:

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.

        Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.


      • sauna majuri
        kevät palakittoo kirjoitti:

        on se hyvä että kevät oa kaikilla
        eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?

        Talvesta selvitään Suomalaisella sisulla ja kuumalla saunalla, kuumilla löylyillä ja...


      • Sillee syklisesti
        sauna majuri kirjoitti:

        Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.

        Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
        Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?


      • syksy1
        Sillee syklisesti kirjoitti:

        Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
        Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?

        Palataan pimeyteen. Kohta on syksy ja kesä mennyt.


    • 666-

      kuukaudenpäästä illat alkaa jo pimentymään.onse niin lyhyt tuosuomen kesä

    • E.tykkä...

      Eihän se haittaa vaikka onkin vetelänä voihan sitä
      kokeilla vaikka kaksinkerron

      • letku letkeä

        Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.


      • ku niin maistuu
        letku letkeä kirjoitti:

        Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.

        kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
        kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
        ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
        suolaset krillattavat
        ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
        aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa


      • ku niin maistuu kirjoitti:

        kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
        kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
        ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
        suolaset krillattavat
        ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
        aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa

        Kuumalla helteellä pitäs juua,lämmintä juomistakin en tiijä miks mut,niin minä oon kuullut kahvi on hyvä ;) ja vettä,limua.,..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe