Kaunein päällä maan.

Pelkuri-Roomeo

Mä rakastan sua, oi rakkauteni kohde.
Minä ihailen sinua, oi kaunokainen.

Emme tunne toisiamme, mutta ihailemme.
Olen nähnyt, miten hymyilet minulle,
olen nähnyt rakkautesi katsoessasi minuun.

Etkö sä nää?
Minä rakastan sinua, sinun takiasi minä hymyilen.
Sinusta minä haaveilen, vartalostasi uneksin.

Haluan vain sinut ja sinä minut.
Mutta välillämme on muuri, muuri joka ei sorru.

Miksemme uskalla, miksi me pelkäämme?
Emmekö me ihaile toistemme hymyjä, emmekö kurki kun toinen ei katso?
Niin monesti olet kerännyt katseita, mutta minun katseeni merkitsee.

Sinä pidät minusta, tunteemme kuohuavat.
Me sovimme yhteen, mutta kaipuu vain jää.

Meillä ei rohkeutta ole, me emme enää nää.
Kun tiemme pian eroavat, emme me enää löydä toisiamme.
Me kurkimme toiveikkaana vain saadaksemme palkkioksi kaipuun.

Miksemme vaihtaisi numeroita?
Kuulumme yhteen, minä tiedän.

Sinä olet kaunis ja ihana, saat minut pehmenemään.
Olen sulaa vahaa käsissäsi, olen sinun palvelijasi.

Nähkäämme vielä, merkeissä paremmissa, jos Jumala suo.
Sillä ilman sinua en kestä.
Oi ihastukseni, Jumala ohjatkoon meidät yhteen.

23

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon Juulia ja

      mulla valuu järki ulos kerran kuussa

    • 4+8

      et sä muita naisia näytä pelkäävän kyllä.

      • Pelkuri-Roomeo

        Ei naisia tarvitse pelätä, mutta joskus se kaunein saa Roomeonkin pelkäämään.


    • Juulia peloton

      Kaunista Roomeo, ah sydämeni yhtyy näihin rakkauden sulosointuihin. Täyttäköön Jumala toiveesi ja antakoon sinulle sen, mitä sydämesi halajaa.

      • pelkuri-roomeo

        Kiitoksia, naiseni on tavoittamattomissani.
        Jospa tiemme yhtyvät, kun aika on otollinen.
        Jos minä rakkaani saan, on Jumala ollut minulle enemmän kuin suopea.


    • ....

      Toivottavasti kohtalon vääjäämätön tarkoitus on siis vielä joskus saattaa meidät yhteen.
      Haluaisin kyllä olla rohkea ja ottaa tuon kohtalon omiin käsiin ja samalla toivon että sinä olisit vieläkin rohkeampi.

      • Julia pelokas

        Toivon


    • miksi ei enään

      nähdä?? :(

      • voih,pissaan

        kirjoituksen vuoksi hunajaa.olipas vuodatus..


      • Huvugvugvugvugv
        voih,pissaan kirjoitti:

        kirjoituksen vuoksi hunajaa.olipas vuodatus..

        Onko hunajan pissaaminen kehu vai haukku?

        Minä pissin virtsaa ja joskus verta, mutten kyllä hunajaa.


    • Nallen hinaaja

      Tää outoa on, tätä ymmärrä en,
      sillä syöty on hinajaani.
      Mistähän löytäisin sen lurjuksen,
      ken tyhjentää mun purnukkaani?

      Sillä eilenhän juuri näin purnukkain tään,
      aivan täynnänsä hinajaani.
      Siitä ei ole nyt jälkeäkään.
      Ken tyhjentää mun purnukkaani?

    • kysymyksiä jäi

      Vähän ristiriitaista tekstiä.

      • Elämä on

        Elämä on täynnä ristiriitoja. Yhden asian tiedän, en voi tätä tunnetta hallita, en lopettaa rakastamasta ja haluamasta häntä.


      • Puhuttelevaa runoa
        Elämä on kirjoitti:

        Elämä on täynnä ristiriitoja. Yhden asian tiedän, en voi tätä tunnetta hallita, en lopettaa rakastamasta ja haluamasta häntä.

        Pelkuri-Romeo, tekstisi on niin vaikuttavaa, että oikean Juulian olis hyvä saada runo henkilökohtaisesti. Kohtaaminen on varmaa ja yhteinen tulevaisuus taattu.
        Kaunis rakkausruno. . . liikutuin lukiessani - ajattelen lämmöllä.

        Kun on kunnolla rakastunut, sitä tunnetta eivät poista mitkään esteet.


      • lyyrikko
        Puhuttelevaa runoa kirjoitti:

        Pelkuri-Romeo, tekstisi on niin vaikuttavaa, että oikean Juulian olis hyvä saada runo henkilökohtaisesti. Kohtaaminen on varmaa ja yhteinen tulevaisuus taattu.
        Kaunis rakkausruno. . . liikutuin lukiessani - ajattelen lämmöllä.

        Kun on kunnolla rakastunut, sitä tunnetta eivät poista mitkään esteet.

        niin aloittaja ei voi antaa vain osaa itsestään ihastukselleen.


    • Ihastellen

      Kaunista tunteiden ja ajatusten juoksua.

    • YksiMenettänyt

      Miksi neito on tavoittamattomissasi? Missä sinä hänet kohtaat?

    • Juulia?

      Millä kirjaimella sun nimi Roomeo alkaa ja ihailemasi naisen nimi?

      • Sain sanottua

        Tämä Juulia viestii omalle Roomeolleen on: sydän pakahtuu, jollen saa sitä julki. Rakastan, mahda en mitään tälle. Kutsu Juulia jonnekin - ihan mihin vain. Syvälle silmiin on katseltu . . ikävöin.

        Kaunista on Roomeon teksti, rakastuneen sanoja.


      • enjaksanutkirjautu:)
        Sain sanottua kirjoitti:

        Tämä Juulia viestii omalle Roomeolleen on: sydän pakahtuu, jollen saa sitä julki. Rakastan, mahda en mitään tälle. Kutsu Juulia jonnekin - ihan mihin vain. Syvälle silmiin on katseltu . . ikävöin.

        Kaunista on Roomeon teksti, rakastuneen sanoja.

        Oma: J
        Nainen: B


    • ihmisenkuori

      Nyt en kuule eää jaksa runoilla vaan sanon sulle suoraan, että ilmaiset tunteesi suoraan ihastuksellesi. Miksi et tee sitä? pelkäätkö olevasi liian ruma? tai mikä siinä on? ikäero?

      • pelkuri-roomeo

        En pelkää olevani ruma, eihän neitoni muuten minua katseellaan ihastelisi.
        Ikäeroa ei ole kuin arviolta vuosi, joten se ei ole liikaa.

        Mutta en voi.
        Näimme niin harvoin, ja kun näimme, piti kohtalo meidät erillään,
        yleensä yhteisessä ruokalassa, kerran olimme samassa täydessä hississä;
        mene siinä juttelemaan neidollesi.


      • ihmisenkuori
        pelkuri-roomeo kirjoitti:

        En pelkää olevani ruma, eihän neitoni muuten minua katseellaan ihastelisi.
        Ikäeroa ei ole kuin arviolta vuosi, joten se ei ole liikaa.

        Mutta en voi.
        Näimme niin harvoin, ja kun näimme, piti kohtalo meidät erillään,
        yleensä yhteisessä ruokalassa, kerran olimme samassa täydessä hississä;
        mene siinä juttelemaan neidollesi.

        Mikä nyt on tilanteesi hänen suhteen? kuin usein näette? Tiedätkö hänen nimensä? Seuraavan kerran, kun näet hänet niin huuda, että odota mulla olis asiaa..ja sit kysyt, että olisiko sulla mitään mahdollisuuksia, sano, että ei ole pakko vastata heti, että miettii asiaa rauhassa ensin. Tuo oli vaan yksi esimerkki. Tiedät varmasti vielä paremman lähestymistavan. Levähdän sinussa nainen. Tunnen kuinka yhtäaikaa olen vahva ja heikko. on vain tämä tunne, joka sulkee muun maailman ulkopuolelle. Kuin mitään ei olisi tätä ennen ollutkaan eikä tämän jälkeen. Vain Sinä ja minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe