Mä rakastan sua, oi rakkauteni kohde.
Minä ihailen sinua, oi kaunokainen.
Emme tunne toisiamme, mutta ihailemme.
Olen nähnyt, miten hymyilet minulle,
olen nähnyt rakkautesi katsoessasi minuun.
Etkö sä nää?
Minä rakastan sinua, sinun takiasi minä hymyilen.
Sinusta minä haaveilen, vartalostasi uneksin.
Haluan vain sinut ja sinä minut.
Mutta välillämme on muuri, muuri joka ei sorru.
Miksemme uskalla, miksi me pelkäämme?
Emmekö me ihaile toistemme hymyjä, emmekö kurki kun toinen ei katso?
Niin monesti olet kerännyt katseita, mutta minun katseeni merkitsee.
Sinä pidät minusta, tunteemme kuohuavat.
Me sovimme yhteen, mutta kaipuu vain jää.
Meillä ei rohkeutta ole, me emme enää nää.
Kun tiemme pian eroavat, emme me enää löydä toisiamme.
Me kurkimme toiveikkaana vain saadaksemme palkkioksi kaipuun.
Miksemme vaihtaisi numeroita?
Kuulumme yhteen, minä tiedän.
Sinä olet kaunis ja ihana, saat minut pehmenemään.
Olen sulaa vahaa käsissäsi, olen sinun palvelijasi.
Nähkäämme vielä, merkeissä paremmissa, jos Jumala suo.
Sillä ilman sinua en kestä.
Oi ihastukseni, Jumala ohjatkoon meidät yhteen.
Kaunein päällä maan.
23
1469
Vastaukset
- oon Juulia ja
mulla valuu järki ulos kerran kuussa
- 4+8
et sä muita naisia näytä pelkäävän kyllä.
- Pelkuri-Roomeo
Ei naisia tarvitse pelätä, mutta joskus se kaunein saa Roomeonkin pelkäämään.
- Juulia peloton
Kaunista Roomeo, ah sydämeni yhtyy näihin rakkauden sulosointuihin. Täyttäköön Jumala toiveesi ja antakoon sinulle sen, mitä sydämesi halajaa.
- pelkuri-roomeo
Kiitoksia, naiseni on tavoittamattomissani.
Jospa tiemme yhtyvät, kun aika on otollinen.
Jos minä rakkaani saan, on Jumala ollut minulle enemmän kuin suopea.
- ....
Toivottavasti kohtalon vääjäämätön tarkoitus on siis vielä joskus saattaa meidät yhteen.
Haluaisin kyllä olla rohkea ja ottaa tuon kohtalon omiin käsiin ja samalla toivon että sinä olisit vieläkin rohkeampi.- Julia pelokas
Toivon
- miksi ei enään
nähdä?? :(
- voih,pissaan
kirjoituksen vuoksi hunajaa.olipas vuodatus..
- Huvugvugvugvugv
voih,pissaan kirjoitti:
kirjoituksen vuoksi hunajaa.olipas vuodatus..
Onko hunajan pissaaminen kehu vai haukku?
Minä pissin virtsaa ja joskus verta, mutten kyllä hunajaa.
- Nallen hinaaja
Tää outoa on, tätä ymmärrä en,
sillä syöty on hinajaani.
Mistähän löytäisin sen lurjuksen,
ken tyhjentää mun purnukkaani?
Sillä eilenhän juuri näin purnukkain tään,
aivan täynnänsä hinajaani.
Siitä ei ole nyt jälkeäkään.
Ken tyhjentää mun purnukkaani? - kysymyksiä jäi
Vähän ristiriitaista tekstiä.
- Elämä on
Elämä on täynnä ristiriitoja. Yhden asian tiedän, en voi tätä tunnetta hallita, en lopettaa rakastamasta ja haluamasta häntä.
- Puhuttelevaa runoa
Elämä on kirjoitti:
Elämä on täynnä ristiriitoja. Yhden asian tiedän, en voi tätä tunnetta hallita, en lopettaa rakastamasta ja haluamasta häntä.
Pelkuri-Romeo, tekstisi on niin vaikuttavaa, että oikean Juulian olis hyvä saada runo henkilökohtaisesti. Kohtaaminen on varmaa ja yhteinen tulevaisuus taattu.
Kaunis rakkausruno. . . liikutuin lukiessani - ajattelen lämmöllä.
Kun on kunnolla rakastunut, sitä tunnetta eivät poista mitkään esteet. - lyyrikko
Puhuttelevaa runoa kirjoitti:
Pelkuri-Romeo, tekstisi on niin vaikuttavaa, että oikean Juulian olis hyvä saada runo henkilökohtaisesti. Kohtaaminen on varmaa ja yhteinen tulevaisuus taattu.
Kaunis rakkausruno. . . liikutuin lukiessani - ajattelen lämmöllä.
Kun on kunnolla rakastunut, sitä tunnetta eivät poista mitkään esteet.niin aloittaja ei voi antaa vain osaa itsestään ihastukselleen.
- Ihastellen
Kaunista tunteiden ja ajatusten juoksua.
- YksiMenettänyt
Miksi neito on tavoittamattomissasi? Missä sinä hänet kohtaat?
- Juulia?
Millä kirjaimella sun nimi Roomeo alkaa ja ihailemasi naisen nimi?
- Sain sanottua
Tämä Juulia viestii omalle Roomeolleen on: sydän pakahtuu, jollen saa sitä julki. Rakastan, mahda en mitään tälle. Kutsu Juulia jonnekin - ihan mihin vain. Syvälle silmiin on katseltu . . ikävöin.
Kaunista on Roomeon teksti, rakastuneen sanoja. - enjaksanutkirjautu:)
Sain sanottua kirjoitti:
Tämä Juulia viestii omalle Roomeolleen on: sydän pakahtuu, jollen saa sitä julki. Rakastan, mahda en mitään tälle. Kutsu Juulia jonnekin - ihan mihin vain. Syvälle silmiin on katseltu . . ikävöin.
Kaunista on Roomeon teksti, rakastuneen sanoja.Oma: J
Nainen: B
- ihmisenkuori
Nyt en kuule eää jaksa runoilla vaan sanon sulle suoraan, että ilmaiset tunteesi suoraan ihastuksellesi. Miksi et tee sitä? pelkäätkö olevasi liian ruma? tai mikä siinä on? ikäero?
- pelkuri-roomeo
En pelkää olevani ruma, eihän neitoni muuten minua katseellaan ihastelisi.
Ikäeroa ei ole kuin arviolta vuosi, joten se ei ole liikaa.
Mutta en voi.
Näimme niin harvoin, ja kun näimme, piti kohtalo meidät erillään,
yleensä yhteisessä ruokalassa, kerran olimme samassa täydessä hississä;
mene siinä juttelemaan neidollesi. - ihmisenkuori
pelkuri-roomeo kirjoitti:
En pelkää olevani ruma, eihän neitoni muuten minua katseellaan ihastelisi.
Ikäeroa ei ole kuin arviolta vuosi, joten se ei ole liikaa.
Mutta en voi.
Näimme niin harvoin, ja kun näimme, piti kohtalo meidät erillään,
yleensä yhteisessä ruokalassa, kerran olimme samassa täydessä hississä;
mene siinä juttelemaan neidollesi.Mikä nyt on tilanteesi hänen suhteen? kuin usein näette? Tiedätkö hänen nimensä? Seuraavan kerran, kun näet hänet niin huuda, että odota mulla olis asiaa..ja sit kysyt, että olisiko sulla mitään mahdollisuuksia, sano, että ei ole pakko vastata heti, että miettii asiaa rauhassa ensin. Tuo oli vaan yksi esimerkki. Tiedät varmasti vielä paremman lähestymistavan. Levähdän sinussa nainen. Tunnen kuinka yhtäaikaa olen vahva ja heikko. on vain tämä tunne, joka sulkee muun maailman ulkopuolelle. Kuin mitään ei olisi tätä ennen ollutkaan eikä tämän jälkeen. Vain Sinä ja minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701