Minulla on vm. 2006 SLK 200 ja sen takapää on alkanut nyt ihan yhtäkkiä "narista". Olisiko kysymyksessä se Mersun tyypillisin ongelma, eli taka-alatukivarren uloin hela vai jouset tai iskunvaimentimet? Olen automekaanikkojen näkökulmasta katsoen tyhmä blondi ja nainen, joten tarvitsisin neuvoja teiltä viisaammilta ennen kuin vien autoni huoltoon, ettei minua höynäytetä ja rahasteta.
Autoni on ollut loistokunnossa tähän asti ja se on huollettu aina asianmukaisesti.
Mersu-asiantuntijat huomio!
Tyhmä MB:n omistaja
3
164
Vastaukset
Kopioitu mersuforumilta: "taka-alatukivarren ulompi hela.
Hinta reilut 20 € ja vaihto n. puoli tuntia."
Tämä pätee vain W124 korimallin autoon, mutta todennäköisesti sama "vika". Hinta varmaankin noin 100 € töineen. Riippuu tietysti mihin vie laitettavaksi. Motonetissa osan hinta 15 €. Narina voi tulla myös ns. koiranluusta jonka hinta on suunnilleen samaa luokkaa.- Tyhmä MB:n omistaja
Kiitos paljon vastauksestasi. Vien auton huoltoon pikaisesti.
- harakiri.
Ainakin w170 korisessa ja w124 on samat narina helat takapäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462