Kertokaa teijän lempi räppärit, mun on JVG JA Cheek ja brädi, ja lempi kappaleet hyppää kyytiin,lämpöö,kran turismo..:) ja kertokaa jotain hyviä nais räppäreitä kun en oo ite oikeen löytäny kun jotn nicki minaj-starship. Kiitos jo etukäteen
Räppiä
39
393
Vastaukset
- Koira-98
En oikee kuuntele räppii, mutt nääillä on joitakin hyvii biisei: Cheek & Puhuvakone.
- mr penis
kyl rap on parast, JVG petri spekti uniikki jne jne jne... mut paras biisi tulee täs vittu
http://www.youtube.com/watch?v=QSvgE77xBEM - daOldschool
Eazy-E, 2pac, Notorious big, JVG ja kyllähän niitä hyviä räppibiisejä löyät ku katot jonnekki muuallekkin ku sinne toplistalle.
- LiigaLove
Ei nekään aina siellä oo ollut... Niistä nyt vaan on tykätty → ne on tullut suositummiksi→ noussut listoille. Verrataanpa vaikka Cheekin kappaletta jos mä oisin sä Herrasmiesliigan karmaan. Cheek on jälkimmäisessä mukana, mutta kumpi on suositumpi? Nykyaikana se vaan menee usein niin, että menevämmät "bilekappaleet" jyrää pohdiskelevat, merkitykselliset tai muuten vaan sellaiset kappaleet. Esimerkiksi nämä Maclemoren (niinkö se kirjoitetaan?) ja PSY:n kappaleet tuskin sisältää paljon tärkeää asiaa, mutta silti ne on suosittuja, koska ne on tarttuvia ja hyviä bilekappaleita. (Joidenkin mielestä...) Kaikille tärkeintä ei ole laulun sanoma, vaan se, mille se yleisesti kuulostaa:) Itsekin tutustuin Cheekkiin hittien ansiosta ja vasta vähän myöhemmin kuulin syvällisempiä kappaleita. Yleisesti pidän jälkimmäisistä enemmän, mutta ei tulisi mieleenikään laittaa niitä soimaan diskossa, jossa kaikki odottaa tanssikappaleita. Yleensä ensivaikutelman artistista saa hittien ansiosta, ja jos pitää niistä, jaksaa varmasti miettiä syvällisiäkin kappaleita, toisin kuin ne, jotka eivät pidä ensimmäisistäkään, he eivät välttämättä edes löydä jälkimmäisiä tai sitten heillä on ennakkoluuloja tyyliin " jfkepwkrbfk En voi kuunnella tota kun se on niiiinku niin KAUPALLISTA KURAAHHHH!!111111" Ja toisaalta, jos musiikin tekeminen on ainoa työ, sillä pitäisi myös ansaita rahaa, tuskin itsekään valittaisitte, jos saisitte hyvät rahat ja ihmiset pitäisivät tekemäsi työn lopputuloksesta. Tähän loppuun voisi luetella pitkän listan kappaleita, joista haluaisin lainata asiaa, esim. Mä en nää rakkautta, lyijykynä, happamia sanoi kettu, orjantappuraa, käännän sivuu... Jätän sen nyt kuitenkin väliin.
Kukaan ei olis voinut tietää, että omakustanteilla kauan sitten räpänneellä nuorella lökäpöksykkä olis kymmenen vuoden kuluttua yhden Suomen sen hetken suosituimman artistin titteli.No joka tapauksessa jokainen kuitenkin kuunnelkoon mitä kuuntelee:)
Eli parhaat on tietenkin Cheek& Herrasmiesliiga. Luoma on myös aika symppis DJ:D
Cheekin:
1. Mielialat ylös alas
2. Kasvukipuja(tää on kyllä oikeestaan Herrasmiesliigan, mut Cheekin levyllä)
3. Käännän sivuu
Herrasmiesliigan:
1. Karma
2. EPMT 2009
3. Happamia sanoi kettu
Brädillä myls ihan hyhiä biisejä.
Nää siis tällä hetkellä. Kaikki on kuitenkin tosi hyviä ja kaikki kappaleet suurinpiirtein on ollut ainakin kerran ykkösenä:D
PS. Se ei todellakaan haittaa mua, että keikoilla esitetään niitä suositumpia kappaleita, vaikkei ne mun top-listaan välttämättä lukeudukaan. Rakastan niitäkin, ja mihin se kaikki Jaren lavaenergisyys tukahdutetaan sillä välin, kun se laulais jonkun kappaleen, jonka korkeintaan kolmasosa yleisöstä tietää.
En tiedä, miten taas ajauduin kirjoittamaan tällasen, kun keskustelussa ei todellakaan ollut tällainen tarkoitus O_O No, sain nyt ainakin asiani sanottua, mutta valitettavasti en halua taas vihaajia ja väittelijöitä vastaani tähän täysin viattomaan keskusteluun, jonka taisin juuri pilata:D - LiigaLove
LiigaLove kirjoitti:
Ei nekään aina siellä oo ollut... Niistä nyt vaan on tykätty → ne on tullut suositummiksi→ noussut listoille. Verrataanpa vaikka Cheekin kappaletta jos mä oisin sä Herrasmiesliigan karmaan. Cheek on jälkimmäisessä mukana, mutta kumpi on suositumpi? Nykyaikana se vaan menee usein niin, että menevämmät "bilekappaleet" jyrää pohdiskelevat, merkitykselliset tai muuten vaan sellaiset kappaleet. Esimerkiksi nämä Maclemoren (niinkö se kirjoitetaan?) ja PSY:n kappaleet tuskin sisältää paljon tärkeää asiaa, mutta silti ne on suosittuja, koska ne on tarttuvia ja hyviä bilekappaleita. (Joidenkin mielestä...) Kaikille tärkeintä ei ole laulun sanoma, vaan se, mille se yleisesti kuulostaa:) Itsekin tutustuin Cheekkiin hittien ansiosta ja vasta vähän myöhemmin kuulin syvällisempiä kappaleita. Yleisesti pidän jälkimmäisistä enemmän, mutta ei tulisi mieleenikään laittaa niitä soimaan diskossa, jossa kaikki odottaa tanssikappaleita. Yleensä ensivaikutelman artistista saa hittien ansiosta, ja jos pitää niistä, jaksaa varmasti miettiä syvällisiäkin kappaleita, toisin kuin ne, jotka eivät pidä ensimmäisistäkään, he eivät välttämättä edes löydä jälkimmäisiä tai sitten heillä on ennakkoluuloja tyyliin " jfkepwkrbfk En voi kuunnella tota kun se on niiiinku niin KAUPALLISTA KURAAHHHH!!111111" Ja toisaalta, jos musiikin tekeminen on ainoa työ, sillä pitäisi myös ansaita rahaa, tuskin itsekään valittaisitte, jos saisitte hyvät rahat ja ihmiset pitäisivät tekemäsi työn lopputuloksesta. Tähän loppuun voisi luetella pitkän listan kappaleita, joista haluaisin lainata asiaa, esim. Mä en nää rakkautta, lyijykynä, happamia sanoi kettu, orjantappuraa, käännän sivuu... Jätän sen nyt kuitenkin väliin.
Kukaan ei olis voinut tietää, että omakustanteilla kauan sitten räpänneellä nuorella lökäpöksykkä olis kymmenen vuoden kuluttua yhden Suomen sen hetken suosituimman artistin titteli.No joka tapauksessa jokainen kuitenkin kuunnelkoon mitä kuuntelee:)
Eli parhaat on tietenkin Cheek& Herrasmiesliiga. Luoma on myös aika symppis DJ:D
Cheekin:
1. Mielialat ylös alas
3. Käännän sivuu
Herrasmiesliigan:
1. Karma
2. EPMT 2009
3. Happamia sanoi kettu
Nää siis tällä hetkellä. Kaikki on kuitenkin tosi hyviä ja kaikki kappaleet suurinpiirtein on ollut ainakin kerran ykkösenä:D
PS. Se ei todellakaan haittaa mua, että keikoilla esitetään niitä suositumpia kappaleita, vaikkei ne mun top-listaan välttämättä lukeudukaan. Rakastan niitäkin, ja mihin se kaikki Jaren lavaenergisyys tukahdutetaan sillä välin, kun se laulais jonkun kappaleen, jonka korkeintaan kolmasosa yleisöstä tietää.
En tiedä, miten taas ajauduin kirjoittamaan tällasen, kun keskustelussa ei todellakaan ollut tällainen tarkoitus O_O No, sain nyt ainakin asiani sanottua, mutta valitettavasti en halua taas vihaajia ja väittelijöitä vastaani tähän täysin viattomaan keskusteluun, jonka taisin juuri pilata:DOhhoh, sain ainakin aikaan kiitettävästi kirjoitusvirheitä, jos en muuta...
- macklemorer
LiigaLove kirjoitti:
Cheekin:
1. Mielialat ylös alas
3. Käännän sivuu
Herrasmiesliigan:
1. Karma
2. EPMT 2009
3. Happamia sanoi kettu
En tiedä, miten taas ajauduin kirjoittamaan tällasen, kun keskustelussa ei todellakaan ollut tällainen tarkoitus O_O No, sain nyt ainakin asiani sanottua, mutta valitettavasti en halua taas vihaajia ja väittelijöitä vastaani tähän täysin viattomaan keskusteluun, jonka taisin juuri pilata:DEt varmaankaan ole kuunnellut Macklemoren monien biisien sanoja? Niissä on enemmän merkitystä ja asiaa kuin monissa muissa. Biisit kertoo esim kierrätyksen tärkeydestä ja tasa-arvosta.
- shgggvbbb
Mun on ehdottomasti Eminem ja suomalaisista ehkä Mikael Gabriel ja Cheek. Parhaat kappaleet on varmaa Syypää sun hymyyn, Sokka irti, Sä olit oikees, Päästä mut pois, Älä jätä mua.
- koo6
Kalle havumäki&resisposse-jano ja frendit hei.
- kyllähän näinkin
sana, comeetta,aspi,parannus: huhupuheit ja paljastuksii
tai
sana ft. Luntti: yrittänyttä ei laiteta- Kartiotrolli
Brädi ja puhuva pää
- 2PaCCCC
Ette te voi olla tosissanne ... -.-' kukaan noista esim. aloittajan lemppareista ei EDES OLE RÄPPÄREITÄ.. se on pelkkää Mainstream p*skaa ! Jos te oikeata räppiä haluatte niin kuunnelkaa: 2Pac, Notorius B.I.G, Eazy-E, Ice Cube, Rakim, Snoop dogg, Nas..... YMS YMS. Tai jos suomalaisesta tykkää: Juno, Avain (nyk. Asa), Agenda, Huge L, Bulle yms yms... tai niitä aloittajan haluamia nais räppäreitä: Jean Grae, Queen Latifah, MC Lyte yms yms.. Jos räppäiä kuuntelette nii kuuntelisitte edes sitä oikeaa räppiä.
- hsfdgaqrg
Nuo kaikki sunkin räppärit on maistream räppäreitä...
- uuh2
Juno&KarriKoira ruudolf
- NWA.FUCK-SWAG
Ei helvetti en tajua näitä nyky "nuoria" kuuntelevat kauheaa maistream paskaa
kukaan tältä foorumilta tuskin edes muistaa ODB (ol' dirty bastard)
siinä teille oikeaa räppiä kuten
Wu Tang Clan eka albumi paras (Enter wu tang) kannattaa tsekata :P
ja onhan näitä mobb depp,Biggie,Big L,
Tupac,Mc eiht,
Ja jos memphistä ettii niin
Tommy wright on ehdottomasti ykkönen!!!!!!!!
Kuunnelkaa jumalauta sitä oikeaa räppiä edes- mr penis
Brädi on oikeet räpää ja üniikki vittu
- 2PaCCCC
mr penis kirjoitti:
Brädi on oikeet räpää ja üniikki vittu
brädi on samaa paskaa ku kaikki muutki mainstream ''räppärit''
- Rollface
Ei se ole muistamisesta kiinni, 98% vaan ei ole kuullut kyseisestä artistista ..
"Ol' Dirty Bastard live and uncut..."
Rakim on silti paras. Ja AOTP on tosi hyvä kanssa.
- ODB
Jos haluatte kuunnella oikeaa hip hoppia niin
http://www.935kday.com/
Tuolta löytyy kunnon Dj:t Yms. Kannattaa tsekata!
Kaikkea 90luvun hip hoppia ja Mixtapei ynnä muuta jäynää
-Itellä tämä soi 24/7 kämpillä :D - 6 feet UG
Vit*u mä oon pilvessä!!!!! Old but gold!!
- En kuuntele räppiä
No mä en kuuntele räppiä lähes ollenkaan,mutta jos kuuntelen ,niin Skandaalia.(Kai se on räppiä?)
Älkää vihatko mua please. En oo tutustunu ko. genreen- Kartiotrolli
Markiisi skandaali on hiphop eikä räp:@
- En kuuntele räppiä
Kartiotrolli kirjoitti:
No tarpeeksi lähelle meni :)
- LiigaLove
En kuuntele räppiä kirjoitti:
No tarpeeksi lähelle meni :)
Valtakunnan vihatuimmat tuli mieleen, hauska kappale;)
- 2PACCCCCC
Kartiotrolli kirjoitti:
ooksää tyhmä vai vtun tyhmä ? skandaali on suomiräpin aatelia. HipHop on musiikki,tanssi, graffitit se on se koko ''kulttuuri'' Räp on se musiikki.
- crappy finn rap
suomi räppiä en kuuntele aika kehnoa on. sanotuksissa ei yleensä ole mitään tolkkua tai ideaa (syvällistä merkitystä). toisin kuin esim Eminemin biiseissä.
- rock_Angel00
mun lemppari "räppärit" on Mikael Gabriel ja Cheek. Mikael Gabrielilt paras biisi on Päästäkää must irti. :) en kyl kuuntele muuta tollast. Synkempi Rock miellyttää mua.
- pol.pot
Laineen Kasperi.
- FC. taloussiirappi
top 3!
1. Cheek
2. Nicki Minaj
3.Macklemore - yololololololo
FC. taloussiirappi kirjoitti:
top 3!
1. Cheek
2. Nicki Minaj
3.Macklemoresini sabotage on kai olevinaan joku räppäri :/
- StillWestCoastNigga
Ootte vitun pellei ne gangsta räppärit on parhait ja west coast. Muthaphukkin still nigga. Yolo I`ll show you Yolo. Eazy and Tupac. Ja 2PACCCC nimimerkillä kirjoittanut tyyppi PEEELLLEE. Luettelet kunnon räppäritä ja haukut suomi räpin sanoituksia. Ensinnäkin Asa (Avain) on reggae artisti. ja Juno on sitä samaa kaupallista kuraa. Oletko ikinä kuunnellut Altista, Kajoa,.. siinä on sulle sanoituksia. Peace!
- taaonrapsia
- asdfghjklöähhhhh
1. Onika Tanya Maraj (Nicki Minaj)
2. Iggy Azalea
3. Drake
4. Tinie Tempah
5. Lil Wayne
Jos pitää sanoo joku suomalaine, nii Aste ja Sini Sabotage on ihan siedettävii. Kaikki muu, etenkin Cheek, on KURAAAA. - hoppipää
Itse harrastan katukorista ja yleistä pahennusta olen 16vuotias
ja kuuntelen mm näitä.
gangsta pat
tommy wright
lommo
snoop doggy dogg
ice T
eazy e
KRS-ONE
krs-one pitäisi jokaisen hoppipään tietää yksi suurin MC ikinä
ja miten edes meinasin unohtaa RAKIM rip GURU - Realrap<3
Nii siis omaa korvaa Cheek, brädi ynm rähinä recordsin artistit ja JVG ynm saman tyyppiset räppärit kuulostaa vaa paskalt paskat sanat ja tietty kaupallisuus koska räpin ei kuulu olla hirveen kaupallist (paitsi 80-90 luvun jenkki rap) itellä menee 80-90 luvun jenkki räpin lisäks suomalaisest Eevil Stöö, Dj Kridlokk, Lommo, Sairas t, OD Kokemus, Kube, Tuuttimörkö, Julma
Henri, Asa, Og Ikonen, Kuristaja ynm noit suomalaisii räppäreit jotka tekee OIKEETA räppiä on nii vitusti mainstream räppi on nii vitun paskaa sori jos loukkaan jotai mut meitsi on tätä mielt...- realrap<3
Voi vittu oikeesti jos kuuntelette räppii ni kuunnelkaa kunnon räppii vitun kiva lukee keskusteluu jostai vitun Cheeksit ynm Paskast tääl ei puoletkaa tiedä räpist mitää! propsit niille täällä oleville jotka arvostaa oikeet räppii ja on viittiny ettii oikeet räppii!
- Rollface
realrap<3 kirjoitti:
Voi vittu oikeesti jos kuuntelette räppii ni kuunnelkaa kunnon räppii vitun kiva lukee keskusteluu jostai vitun Cheeksit ynm Paskast tääl ei puoletkaa tiedä räpist mitää! propsit niille täällä oleville jotka arvostaa oikeet räppii ja on viittiny ettii oikeet räppii!
Jep...
- M kjljk,m,k
Rollface kirjoitti:
Jep...
Jontti & shaka cheek wiz khalifa eazy e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462