Olen 17-vuotias poika ja haluisin kuulla jos jollai ois hyviä vinkkejä rasvanpolttoon ja lihasten kasvattamiseen. Painan 76kg ja olen 184cm pitkä. Haluaisin saada lihakset näkyviin ja poltettua rasvaa vatsan alueelta. Joten jos jollain on hyviä vinkkejä mulle niin kertokaa toki.
Rasvanpoltto ja lihasten kasvattaminen
7
313
Vastaukset
- ison sian vinkit!
Unohda rasvanpoltto. Hanki aluksi lihaksia. Pyri systemaattisesti kasvattamaan painoa ylöspäin joka viikko! Olet niin laiha. Lue nämä tarkasti.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/
Syö paljon ruokaa! Kanaa, lihaa, kananmunia keltuaisineen, kevyt tai täysimaitoa, kaurahiutaleita/mysliä, maitorahkaa maustamatonta, raejuustoa, tonnikalaa, ruisleipää kalkkunaleikkeillä, kasviksia jne. 3-4h välein ruokaa kitusiin!
Treeneissä pyrit tekemään isommilla painoilla kuin edellisellä kerralla. Alussa keskityt tekniikoihin etkä painoihin. Katso youtubesta videoita ja lue www.pakkotoisto.com ja sieltä forum ylhäältä. Aloittelijoiden osio, ravinto ja treeni. Lisäravinteita et tartte, mutta ostat kuitenkin. Jos on rahaa ni osta 4kg purkki heraa self microwhey otat sitä ennen ja jälkeen treenien. Tai vaihtoehtoisesti www.mass.fi ja sieltä mass recovery. Riittää iso purkki pitkän aikaa. monivitamiini, c-vitamiini ja omega3 valmisteet myös, kaikki saat mass puljusta halvalla ja isot purkit riittää pitkän aikaa. Muuta et tartte ekana vuotena. Paitti ruokaa ja sarjapaino ennätyksiä salilla. Toki 8h unta ja seksiä. Älä unohda venyttelyä.- lihastalisää
Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P
- Repe Forssasta
lihastalisää kirjoitti:
Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P
Alat poika vetelemään karvaista kolmikkoa niin testot kasvaa.
- Treeni tyttis
Muista myös monipuolisuus liikunnassa ja lepopäivät 1-2x viikossa riippuen treenien vaativuudesta. Välimeren tyylinen ruoka on myös omiaan tukemaan kuntoilua eli: salaattia, pastaa, kalaa/kanaa, rypsi tai oliiviöljyä, kasviksia.
Monipuolisuutta saat: uinti, pyöräily, kävely, puntit (sali) ja juoksu. Jos haluat vaativuutta lisätä niin ota sauvat mukaan polulle :)- Biitti
Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)
- lepoa
Biitti kirjoitti:
Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)
Kiitoksia hyvistä vinkeistä, tosiaan alkanu olee semmone että kokoajan on jotain tehtävä. Yleensä menen lepopäivinä salille polkemaan pyörää. Kuinka kauan kannattaisi pyörää aina polkea tai lenkkeillä.
- lepoa
Kiitoksia vinkeistä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462