Rasvanpoltto ja lihasten kasvattaminen

rasvatpois

Olen 17-vuotias poika ja haluisin kuulla jos jollai ois hyviä vinkkejä rasvanpolttoon ja lihasten kasvattamiseen. Painan 76kg ja olen 184cm pitkä. Haluaisin saada lihakset näkyviin ja poltettua rasvaa vatsan alueelta. Joten jos jollain on hyviä vinkkejä mulle niin kertokaa toki.

7

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ison sian vinkit!

Unohda rasvanpoltto. Hanki aluksi lihaksia. Pyri systemaattisesti kasvattamaan painoa ylöspäin joka viikko! Olet niin laiha. Lue nämä tarkasti.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/

Syö paljon ruokaa! Kanaa, lihaa, kananmunia keltuaisineen, kevyt tai täysimaitoa, kaurahiutaleita/mysliä, maitorahkaa maustamatonta, raejuustoa, tonnikalaa, ruisleipää kalkkunaleikkeillä, kasviksia jne. 3-4h välein ruokaa kitusiin!

Treeneissä pyrit tekemään isommilla painoilla kuin edellisellä kerralla. Alussa keskityt tekniikoihin etkä painoihin. Katso youtubesta videoita ja lue www.pakkotoisto.com ja sieltä forum ylhäältä. Aloittelijoiden osio, ravinto ja treeni. Lisäravinteita et tartte, mutta ostat kuitenkin. Jos on rahaa ni osta 4kg purkki heraa self microwhey otat sitä ennen ja jälkeen treenien. Tai vaihtoehtoisesti www.mass.fi ja sieltä mass recovery. Riittää iso purkki pitkän aikaa. monivitamiini, c-vitamiini ja omega3 valmisteet myös, kaikki saat mass puljusta halvalla ja isot purkit riittää pitkän aikaa. Muuta et tartte ekana vuotena. Paitti ruokaa ja sarjapaino ennätyksiä salilla. Toki 8h unta ja seksiä. Älä unohda venyttelyä.

• lihastalisää

Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P

• Repe Forssasta
        lihastalisää kirjoitti:

Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P

Alat poika vetelemään karvaista kolmikkoa niin testot kasvaa.

• Treeni tyttis

Muista myös monipuolisuus liikunnassa ja lepopäivät 1-2x viikossa riippuen treenien vaativuudesta. Välimeren tyylinen ruoka on myös omiaan tukemaan kuntoilua eli: salaattia, pastaa, kalaa/kanaa, rypsi tai oliiviöljyä, kasviksia.

Monipuolisuutta saat: uinti, pyöräily, kävely, puntit (sali) ja juoksu. Jos haluat vaativuutta lisätä niin ota sauvat mukaan polulle :)

• Biitti

Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)

• lepoa
        Biitti kirjoitti:

Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)

Kiitoksia hyvistä vinkeistä, tosiaan alkanu olee semmone että kokoajan on jotain tehtävä. Yleensä menen lepopäivinä salille polkemaan pyörää. Kuinka kauan kannattaisi pyörää aina polkea tai lenkkeillä.

• lepoa

Kiitoksia vinkeistä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe