Kumpi laji mieluummin?

mie

Sanokaa rehelliset mielipiteenne tästä;
Olen 13v tyttö ja olen tässä nyt muutaman vuoden harrastanut salibandyä, laji on muuten minulle todella rakas, mutta se vie todella paljon rahaa ja on viime aikoina alkanut kyllästyttämään. Etenkin huonon joukkuehengen ja jatkuvasti vaihtuvien valmentajien takia.

Viime aikoina olen kiinnostunut chearleadingista ja harrastanutkin sitä aiemmin vuoden, mutta sitten lopettanut (tästä on pari vuotta) ja nyt muutaman ystävän kanssa kotiporukalla sitä harrastettu (näistä ystävistä kaksi on chearleadereja)

Ongelma on siis tuossa nyt se, että haluaisin aloittaa chearleadingin ihan kilpajoukkueessa, mutta myös jatkaa rakastamaani salibandya. Molempiin ei ole varaa. Chearleading olisi halvempaa ja lisäksi siellä olisi ystäviäni joukkueessa kun taas salibandyjoukkueessani ei niitä ole.

Mitä itse tekisit?

Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä ja perusteluja. :)

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oman pään mukaan

No vähän vaikea tuohon on kenenkään puolesta perusteluja antaa. Vaikka jollakin olisi sivun lista hyviä syitä toisen lajin puolesta, niin edelleenkin on kyse siitä kumpi on sinusta se mukavampi laji. Se on kuitenkin sinun harrastuksesi ja siksi sinun täytyy itse päättää kumpaa mielummin harrastat. Ei siinä pidä tehdä päätöstä muiden mielipiteiden pohjalta, vaan miettiä kumpaan haluat itse keskittyä.

Eikä tuo välttämättä mikään lopullinen päätös ole. Olet vasta 13v joten ehdit vaihtamaan harrastuksia vielä vaikka kuinka moneen kertaan. Päätät nyt keskittyä siihen joka kiinnostaa nyt enemmän ja vaihdat sitten jos siltä tuntuu. Älä anna muiden päättää puolestasi omaa harrastustasi.

• chears

chearleading
      -halpaa
      -hyvää valmennusta, todennäköisesti
      -turvallisempaa
      - enemmän hyötyä myöhemmällä iällä opituista taidoista

• foo bar

Sinuna katsoisin, voisinko harrastaa salibandya halvemmalla. Joissain lajeissa palaa rahaa kisamatkoihin, seuramaksuihin, vakuutuksiin yms. aika paljon, kun voisi harrastuspohjaltakin pelailla.

Voisit ehkä nauttia enemmän, jos pelaisit salibandyä jossain amatööriporukassa jossa joukkuehenki ei ole huono, ja samalla kokeilisit cheerleadingiä kilpajoukkueessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2166
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      25
      1945
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1367
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe