http://weheartit.com/entry/25899470
Saattaa olla, että eri teksti tulisi, mutta tekstin pituus ja paikka pysyisi kuitenkin samana.
Tiedän, että kukaan ei voi sanoa tarkkaa summaa, mutta haluaisin tietää, mitäköhän tämä noin suurinpiirtein maksaisi? Maksimi hinta?
Tästä olisin myös kiinnostunut ja kaipailisin vastausta samaan kysymykseen:
http://weheartit.com/entry/51044740
(ensimmäinen kuva kuitenkin se mihin pääasiassa haen vastaksia)
Mitä tälläinen tatuointi tulisi hinta-arviolta maksamaan? (kuva)
19
1822
Vastaukset
- ellytz
Upitan
- herhyer
Noin 150 egee pk-seudulla riippuen tietenkin studiosta.
- ellytz
Selvä, kiitos vastauksestasi :) Entä osaatko sanoa mitään arviota tuohon alempaan kuvaan liittyen?
- ellytz
ellytz kirjoitti:
Selvä, kiitos vastauksestasi :) Entä osaatko sanoa mitään arviota tuohon alempaan kuvaan liittyen?
Niin, ja sitä vielä, että pystyykö 16 vuotias ottamaan tatuoinnin vanhempien luvalla? (eli jompi kumpi vanhemmista olisi paikan päällä kun tatuointi otettaisiin) Vai riippuuko sekin ihan paikasta?
- rdhdj
ellytz kirjoitti:
Niin, ja sitä vielä, että pystyykö 16 vuotias ottamaan tatuoinnin vanhempien luvalla? (eli jompi kumpi vanhemmista olisi paikan päällä kun tatuointi otettaisiin) Vai riippuuko sekin ihan paikasta?
En tiedä yhtään paikkaa pk-seudulla jossa tehtäisiin tatuointeja alle 18 vuotiaille.
Alempi kuva hinnaltaan samaan suuntaan, kuin ylempikin.
- lifemocker
älä ny hemmetti ota mitään klisee-tekstiä teininä, alkaa sitten vituttamaan se kun vähän kasvat
- ellytz
Etkö osaa lukea, vai mikä on, kun sanoin kerran aloitusviestissä, että eri teksti tulisi, mutta paikka ja pituus pysyisi samana :D
- lifemocker
ellytz kirjoitti:
Etkö osaa lukea, vai mikä on, kun sanoin kerran aloitusviestissä, että eri teksti tulisi, mutta paikka ja pituus pysyisi samana :D
80% teksteistä menee "klisee" kategoriaan
- ellytz
lifemocker kirjoitti:
80% teksteistä menee "klisee" kategoriaan
No se on sitten ihan se ja sama onko se niin "klisee" vai ei, jos sillä on oikeesti joku merkitys itelle niin minkä sille voi :)
- Joopajoojajoo
Siis maksaako tuollaiset mauttomuudet?
- ellytz
Tekeminen maksaa aina, oli tatuointi mikä hyvänsä =) tykkäsit siitä tai et
- tietäväinen
hinta riippuu harvoin siitä missä sen otat.. Hintaan ei sisälly myöskään värit.
Hinnan määrittelee tatuoinnin paikka, ja tekoon mennyt aika, mutta jos kylkeen ajattelit et kyllä todellakaan selviä 150€:lla... :D Itse arvioisin 200-300 euroa. - BoxHead
Tohon kokoluokkaan 200e halpa ja voi mennä 500e riippuen mitä kaikkea siihen tulee (fontti ja teksti yms.)
Toinen kuva olisi varmaan sen 150e- 436436
Missä te käytte?
Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000. - ellytz
436436 kirjoitti:
Missä te käytte?
Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000.No mä kans aattelin, että tuskin tällänen nyt ihan 500 euroa tulis maksamaan...:D Itse kuvittelen, että tää vois maksaa sen 250 - 300 euroa, mutta aattelin kysyä eka teiltä joilla on jo tatuointeja, niin ehkä osaisitte vähän arvioida tälläsenkin hintaa :) Kiitos vastauksista!
- lifemocker
ellytz kirjoitti:
No mä kans aattelin, että tuskin tällänen nyt ihan 500 euroa tulis maksamaan...:D Itse kuvittelen, että tää vois maksaa sen 250 - 300 euroa, mutta aattelin kysyä eka teiltä joilla on jo tatuointeja, niin ehkä osaisitte vähän arvioida tälläsenkin hintaa :) Kiitos vastauksista!
riippuu niin paljon tekijästä ja paikasta missä otat...
- BoxHead
436436 kirjoitti:
Missä te käytte?
Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000.Heitin vaan että ei ole mahdotonta. (en tarkoittanut että välttämättä missään velotettas tuon verta mutta kyllä siihen hintaa saa jos haluaa)
Mitä itse tottunut niin tuo olisi 200-300e
Kokohihat on 1000-3000e
- ehethj
Muutamilla tatuoijilla on käytössä 400 euroa päivä, eli noin kuus,kahdeksan tuntia hakkailua.
Tuota käytetään enempi hyvin isoissa kuvissa ja jota tatuoija mielellään tekee.
Eli usean istunnon tekemisissä.
Mm. Individualin Lasse laskuttanut ainenkin joskus noin.- lifemocker
mun selkää on tehty about 250e/4 tuntia per kerta. joskus pitempäänkin mutta siis tuolla kiinteällä taksalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701