Mitä tälläinen tatuointi tulisi hinta-arviolta maksamaan? (kuva)

aloittaja3

http://weheartit.com/entry/25899470

Saattaa olla, että eri teksti tulisi, mutta tekstin pituus ja paikka pysyisi kuitenkin samana.

Tiedän, että kukaan ei voi sanoa tarkkaa summaa, mutta haluaisin tietää, mitäköhän tämä noin suurinpiirtein maksaisi? Maksimi hinta?

Tästä olisin myös kiinnostunut ja kaipailisin vastausta samaan kysymykseen:

http://weheartit.com/entry/51044740


(ensimmäinen kuva kuitenkin se mihin pääasiassa haen vastaksia)

19

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellytz

      Upitan

    • herhyer

      Noin 150 egee pk-seudulla riippuen tietenkin studiosta.

      • ellytz

        Selvä, kiitos vastauksestasi :) Entä osaatko sanoa mitään arviota tuohon alempaan kuvaan liittyen?


      • ellytz
        ellytz kirjoitti:

        Selvä, kiitos vastauksestasi :) Entä osaatko sanoa mitään arviota tuohon alempaan kuvaan liittyen?

        Niin, ja sitä vielä, että pystyykö 16 vuotias ottamaan tatuoinnin vanhempien luvalla? (eli jompi kumpi vanhemmista olisi paikan päällä kun tatuointi otettaisiin) Vai riippuuko sekin ihan paikasta?


      • rdhdj
        ellytz kirjoitti:

        Niin, ja sitä vielä, että pystyykö 16 vuotias ottamaan tatuoinnin vanhempien luvalla? (eli jompi kumpi vanhemmista olisi paikan päällä kun tatuointi otettaisiin) Vai riippuuko sekin ihan paikasta?

        En tiedä yhtään paikkaa pk-seudulla jossa tehtäisiin tatuointeja alle 18 vuotiaille.

        Alempi kuva hinnaltaan samaan suuntaan, kuin ylempikin.


    • lifemocker

      älä ny hemmetti ota mitään klisee-tekstiä teininä, alkaa sitten vituttamaan se kun vähän kasvat

      • ellytz

        Etkö osaa lukea, vai mikä on, kun sanoin kerran aloitusviestissä, että eri teksti tulisi, mutta paikka ja pituus pysyisi samana :D


      • lifemocker
        ellytz kirjoitti:

        Etkö osaa lukea, vai mikä on, kun sanoin kerran aloitusviestissä, että eri teksti tulisi, mutta paikka ja pituus pysyisi samana :D

        80% teksteistä menee "klisee" kategoriaan


      • ellytz
        lifemocker kirjoitti:

        80% teksteistä menee "klisee" kategoriaan

        No se on sitten ihan se ja sama onko se niin "klisee" vai ei, jos sillä on oikeesti joku merkitys itelle niin minkä sille voi :)


    • Joopajoojajoo

      Siis maksaako tuollaiset mauttomuudet?

      • ellytz

        Tekeminen maksaa aina, oli tatuointi mikä hyvänsä =) tykkäsit siitä tai et


    • tietäväinen

      hinta riippuu harvoin siitä missä sen otat.. Hintaan ei sisälly myöskään värit.
      Hinnan määrittelee tatuoinnin paikka, ja tekoon mennyt aika, mutta jos kylkeen ajattelit et kyllä todellakaan selviä 150€:lla... :D Itse arvioisin 200-300 euroa.

    • BoxHead

      Tohon kokoluokkaan 200e halpa ja voi mennä 500e riippuen mitä kaikkea siihen tulee (fontti ja teksti yms.)

      Toinen kuva olisi varmaan sen 150e

      • 436436

        Missä te käytte?

        Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000.


      • ellytz
        436436 kirjoitti:

        Missä te käytte?

        Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000.

        No mä kans aattelin, että tuskin tällänen nyt ihan 500 euroa tulis maksamaan...:D Itse kuvittelen, että tää vois maksaa sen 250 - 300 euroa, mutta aattelin kysyä eka teiltä joilla on jo tatuointeja, niin ehkä osaisitte vähän arvioida tälläsenkin hintaa :) Kiitos vastauksista!


      • lifemocker
        ellytz kirjoitti:

        No mä kans aattelin, että tuskin tällänen nyt ihan 500 euroa tulis maksamaan...:D Itse kuvittelen, että tää vois maksaa sen 250 - 300 euroa, mutta aattelin kysyä eka teiltä joilla on jo tatuointeja, niin ehkä osaisitte vähän arvioida tälläsenkin hintaa :) Kiitos vastauksista!

        riippuu niin paljon tekijästä ja paikasta missä otat...


      • BoxHead
        436436 kirjoitti:

        Missä te käytte?

        Toihan on hyvin simppeli kuva. Joten jos 500 olette maksaneet, teitä on p... sinne itseensä. Jos funtsitaan et toi maksais sen 500, niin sittenhän koko hiha ois 5000.

        Heitin vaan että ei ole mahdotonta. (en tarkoittanut että välttämättä missään velotettas tuon verta mutta kyllä siihen hintaa saa jos haluaa)

        Mitä itse tottunut niin tuo olisi 200-300e
        Kokohihat on 1000-3000e


    • ehethj

      Muutamilla tatuoijilla on käytössä 400 euroa päivä, eli noin kuus,kahdeksan tuntia hakkailua.
      Tuota käytetään enempi hyvin isoissa kuvissa ja jota tatuoija mielellään tekee.
      Eli usean istunnon tekemisissä.
      Mm. Individualin Lasse laskuttanut ainenkin joskus noin.

      • lifemocker

        mun selkää on tehty about 250e/4 tuntia per kerta. joskus pitempäänkin mutta siis tuolla kiinteällä taksalla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe