Tässä mietiskelin hetkisen ja mietin että kumpi kehittyi ennen, psykologia vaiko DNA? Dna on erittäin monimutkainen ja "nerokas" rakenne ja hyvin paljon on ollut kysymyksiä onko se jonkun psykologian suunnittelema vaikö puhdasta tuuria? itse en usko että tuurilla olisi moinen rakenne syntynyt joten onkin ajatus siirtyykin siihen, että kumpi oli ennen, elämä vai psykologia ja millä tapaa sitten informaatio välittyy itse aineeseen ennen dna:n kehittymistä joka aloittaa kehityksen? Voisiko olla että universumilla on tietoisuus itsestään ja se tietoisuus välittyy kaikkeen elolliseen? Asiallisia vastauksia kiitos.
Psykologia on koodattu DNA:han
outo juttu tää elämä
2
91
Vastaukset
- Tohtori Kaikkonen
Erittäin asialliseeen järjettömään kysymykseen asiallinen vastaus. Mene hoitoon.
- Alkuajatus
Tästä linkistä voit löytää vastauksia. Kysymys kannattaa johtaa siihen ihan oikeaan alkuun.
http://www.intelligentdesign.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591