Isottelija koki täällä kohtalonsa. Kovempia ja älykkäämpiä miehiä kuin hän itse, vaikka ei täälläkään kovin fiksua porukkaa tunnu olevan. Kuitenkin isottelijassa piilee älyn siemen kun hän tajusi kohdanneensa ylivoimaisen vihollisen, ja lopetti isottelun. Tyhmimmät Heikit eivät osaa lopettaa tällöinkään, joten isottelija on ns. kehityskelpoinen.
Isottelija sai minusta aikoinaan melkein yliotteen kun sai minut kiinni Fostersin lipittämisestä. Tosin hänen viskitoilailunsa kavalsi hänet itsensä ja hän tajusi olevansa kärpäistä nolompi tapaus. Kärpänen ei sinänsä ole nolo tapaus, mutta ihminen jonka ajatusmaailma vastaa kärpästä, se ei ole kaunista katsottavaa. Kuitenkin häntä on muistettava sotilaana joka kuitenkin yritti taistella Goljattiansa vastaan, hän kaatui tanassa ollessaan, hallusinaatioidensa valtaamana. Ehkä hänestä vielä kuullaan jos voittaa tuonelan tuskat, ja herää uutena esanssina eteeristä hohtaen.
Isottelijan Ilmestyskirja
5
52
Vastaukset
- FostersMän
Tiedoksi sitten, että aloitus ei ole minun kirjoittamani.
Mutta kivaa, että joko yksi ihminen tehtailee näitä aloituksia, johon kohta itse vastaa. Tai sitten kosketan jo kahden ihmisen elämää siinä määrin, että tänne ilmestyy minusta aloituksia ja vastauksia lähes päivittäin. =)
Itse en kyllä jaksaisi paneutua noin paljon johonkin tuntemattomaan internetpersoonaan. Jokainen voi päätellä itse, mistä se kielii, että joku jaksaa. =)
Juu, ja lauantaina otan taas Fostersia. =) Ehkä jaksan sitten tulla taas tännekin vilkaisemaan. =)
Mutta, hyviä jatkoja ainakin siihen saakka joko tälle yhdelle tai sitten molemmille. =)- Nöyrry pentu..
"Tiedoksi sitten, että aloitus ei ole minun kirjoittamani.
Mutta kivaa, että joko yksi ihminen tehtailee näitä aloituksia, johon kohta itse vastaa. Tai sitten kosketan jo kahden ihmisen elämää siinä määrin, että tänne ilmestyy minusta aloituksia ja vastauksia lähes päivittäin. =)
Itse en kyllä jaksaisi paneutua noin paljon johonkin tuntemattomaan internetpersoonaan. Jokainen voi päätellä itse, mistä se kielii, että joku jaksaa. =)
Juu, ja lauantaina otan taas Fostersia. =) Ehkä jaksan sitten tulla taas tännekin vilkaisemaan. =)
Mutta, hyviä jatkoja ainakin siihen saakka joko tälle yhdelle tai sitten molemmille. =) "
Tervehdys räkäpää.
"Tiedoksi sitten, että aloitus ei ole minun kirjoittamani."
Mjaa.
"Käyn täällä ehkä kerran viikossa.." Seliseliseli..
Juot viskiä ja olutta ja kirjoittelet tälle palstalle pissakakka - juttuja. Sekä huutelet internetissä. Sinä et tee mitään muuta. Juo sitä Fosterssia, ja kirjoittele Suomi24-sivuilla. Tee niin. Hyvä sinä. - FostersMän
Nöyrry pentu.. kirjoitti:
"Tiedoksi sitten, että aloitus ei ole minun kirjoittamani.
Mutta kivaa, että joko yksi ihminen tehtailee näitä aloituksia, johon kohta itse vastaa. Tai sitten kosketan jo kahden ihmisen elämää siinä määrin, että tänne ilmestyy minusta aloituksia ja vastauksia lähes päivittäin. =)
Itse en kyllä jaksaisi paneutua noin paljon johonkin tuntemattomaan internetpersoonaan. Jokainen voi päätellä itse, mistä se kielii, että joku jaksaa. =)
Juu, ja lauantaina otan taas Fostersia. =) Ehkä jaksan sitten tulla taas tännekin vilkaisemaan. =)
Mutta, hyviä jatkoja ainakin siihen saakka joko tälle yhdelle tai sitten molemmille. =) "
Tervehdys räkäpää.
"Tiedoksi sitten, että aloitus ei ole minun kirjoittamani."
Mjaa.
"Käyn täällä ehkä kerran viikossa.." Seliseliseli..
Juot viskiä ja olutta ja kirjoittelet tälle palstalle pissakakka - juttuja. Sekä huutelet internetissä. Sinä et tee mitään muuta. Juo sitä Fosterssia, ja kirjoittele Suomi24-sivuilla. Tee niin. Hyvä sinä.No terve vaan!
Harmi muuten, et toi mamu-ketju poistettiin. Olis kerrankin oltu jostain samaa mieltä. =D Aamulla se vielä oli täällä. - Nöyrry pentu..
FostersMän kirjoitti:
No terve vaan!
Harmi muuten, et toi mamu-ketju poistettiin. Olis kerrankin oltu jostain samaa mieltä. =D Aamulla se vielä oli täällä."No terve vaan!
Harmi muuten, et toi mamu-ketju poistettiin. Olis kerrankin oltu jostain samaa mieltä. =D Aamulla se vielä oli täällä. "
Hienoa, onhan siellä lantussa sittenkin järkeä. Joku maahanmuuttaja ilmoittaa ilmeisesti ylläpidolle "asiattomasta" jutusta. Ja kai siellä ylläpidossakin joku mamu sitten on.
Hyvää Fosterssin juomista.
- miten on?
Olen nähnyt televisiossa kertomuksia heteromiehistä, joista on tullut vankilassa homoja tai ainakin he harrastavat homosuhteita. Voiko suljettu vankilan ympäristö tehdä heterosta homoseksuaalin? Tietääkö joku, tapahtuuko tätä myös Suomen vankiloissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592